מעמד שפתונים מסתובב וחמישה שפתונים אהובים // thatglamgal marlena lipstick stand and five new favorites


שלום!
וידוי - יש לי חולשה למעמדי אקריליק. אני פשוט אוהבת את כל הקונספט השקוף והמינימליסטי. מאז שהמגרות של מוג'י עשו לעצמם שם של פתרונות אחסון מעולים לאיפור (אם כי אני מניחה לא זו היתה מטרתם המקורית) אני כמעט ולא מאחסנת את האיפור שלי בצורה אחרת.
לאורך השנים אספתי לי מגרות אקריליות בגדלים שונים, רובם הגדול מאסוס דווקא (פעם פעם פעם מזמן מזמן הם מכרו מגרות אקריליות רחבות ונוחות, הימים האלה נגמרו מזמן), והתאבון למגרות איפור לא שכח מעולם.

עכשיו, איסוף מגרות אקריל הוא תחביב לא זול. אמנם כעת ניתן למצוא המון מגרות אקריל פשוטות ברשתות השונות סטייל מקס סטוק וביוטיקר, אבל הן קטנות מדי ודקות מדי, ולחובבת איפור אמיתית עם כמות איפור מכובדת דרושים פתרונות ייעודיים ומקצועיים.

עד לא מזמן את פתרונות האחסון השונים אפשר היה לקנות בעיקר בחו"ל, אך מחיר המוצרים היה גבוה והשילוח - לרוב גבוה יותר מהמחיר עצמו. בעיה.
עוד בעיה - אני חובבת שפתונים. ממש אבל. ויש לי לא מעט מהם. בתחילה, אכסנתי אותם במגרות. אחר כך - במעמד סטייל כוורת (תמונה) - שהיה באמת חביב, אבל מהר מאוד הבנתי שאני אצטרך הרבה כאלה ואין לי מספיק מקום להניח אותם אחד ליד השני. ואז ראיתי איפשהו בפינטרסט מעמד שפתונים ענק ומסתובב, ומיד חשקתי בו. ערכתי חיפושים, שאלתי מוכרים בחו"ל, ביררתי והשוויתי ולצערי כל העסק היה פשוט יקר מדי (אם המעמד לשפתונים עולה כמו 5 שפתוני יוקרה, כנראה שכדאי לוותר).  וויתרתי. אבל בלב, עדיין רציתי.

עברו החודשים, ולפני זמן מה הגיחה לחיינו חנות אינטרנטית קטנה וישראלית, שמנהלת אותה בחורה מקסימה בשם טליה. לחנות קוראים thatglamgal, והיא גן עדן למוצרי אחסון לשידת האיפור.
שם קלטתי את מעמד השפתונים המסתובב בו חשקתי - קוראים לו מרלנה, הוא יכול להכיל 64 שפתונים - וידעתי שהוא צריך להיות שלי!
הוא כבר אצלי מזה תקופה (הראיתי לכן אותו לראשונה באינסטגרם ובפייסבוק) ורציתי להראות לכן אותו ביתר פירוט, מכיוון שבבלאק פריידיי  יהיו 20% הנחה על האתר וזו הזדמנות מעולה להחדש בו!
ואם כבר מדברים על מעמד לשפתונים, אספר לכן על חמישייה שאני אוהבת לאחרונה :)




קודם כל, קצת על האתר ועל חוויית הקניה.
Thatglamgal הוא אתר מקומי, ששולח את מוצריו מישראל ללא המתנה. 
באתר תוכלו למצוא מגוון פתרונות לשידת האיפור - מגרות בגדלים שונים וארגוניות איפור ולצרכים שונים (אהבתי שהשמות כולם הם של גורואי ביוטי מפורסמים מיוטיוב.. מגרות ניקי, מעמד טאטי, קופסת דזי :) חינני ביותר בעיניי.
עוד ניתן לקנות פלטות מגנטיות לסמקים וצלליות סטייל Z palette, בעיטורים שונים.
המעמדים ארוזים היטב בקרטון וקלקר ומגיעים עם שליח עד הבית או מקום העבודה תוך ימים ספורים (משלוח עם שליח - 21 ש"ח). באתר תוכלו למצוא פרטים רבים על כל מוצר, וגם טליה עצמה היתה זמינה מאוד לשאלות וקושיות שונות. 

מעמד מרלנה הוא מעמד מסיבי ואיכותי מאוד. אני משתמשת בוחודשים רבים, מסובבת אותו הלוך ושוב והוא עדיין לא מראה שום סימן של שחיקה, שזה מעודד. אני לא ממש מנקה אותו, אלא מורידה ממנו אבק אחת לשבועיים (ממנו ומכל מעמדי האקריל שלי, שמשום מה אוהבים אבק ממש). 
המעמד יכול להכיל 64 שפתונים (ויש כאלה שמאחסון בו לקים), כאשר בכל צד מסתובב יש מקום ל-12 שפתונים ולמעלה כוורת אקרילית לעוד 16 שפתונים.
בגדול, אני חילקתי את השפתונים שלי כך שלמשל פאה/צד אחת של המעמד תכיל את שפתוני המאק השימושיים ביותר אצלי, צד אחד לשפתוני דראגסטור (יותר נכון, כמעט רק שפתונים נוזליים של בורז'ואה), צד אחד שפתוני יוקרה והיי אנד שונים וצד אחד נוסף לדראגסטור. למעלה אני מאחסנת את כל השפתונים הזהובים שלי - גרלן, קלרינס, שארלוט טילבורי, YSL, עם כמה חריגים (אהמ, טום פורד). כמובן שזה הכל לפי הטעם האישי של כל אחת מאיתנו וגם כיף לפעמים לערבב ולשנות את התמהיל. 

המעמד מסתובב 360 מעלות, ותופס מעט נפח יחסית על שידת האיפור, וכך מאפשר ניצול מעולה של המקום - אם הייתי צריכה להניח אותם אחד ליד השני, הייתי תופסת משמעותית יותר מקום. הסלוטים עמוקים ומאחסנים את הליפסטיקים היטב, ללא חשב שיפלו או יעופו במהלך הסיבוב של המעמד. אני סופר מרוצה, בבוקר קל לי לבחור את הגוון הרצוי מתוך המגוון הקיים, וכשבא לי לתת פוקוס למוצרים ששכחתי אני מעבירה אותם למעמד כדי שיהיו תמיד בהישג יד. 

מחיר התענוג - 328 ש"ח במחיר רגיל. במהלך BLACK FRIDAY יהיה 20% הנחה על כל האתר עם הקוד 20BLACK והמעמד הזה יעלה 262 ש"ח, כך שמי שחושקת בו - זו הזדמנות מעולה להתחדש בו!
כמובן שכל אחת תחליט עבור עצמה אם ברצונה להשקיע באחסון - עבורי, זהו מוצר מפנק שחוסך לי מקום על שידת האיפור ובשבילי - זו היתה מתנה ממני לעצמי לחופשת הלידה. לא פעם באתר מציעים מבצעים שונים וכדאי לעקוב כדי להפוך את הקניה למשתלמת יותר.

ועכשיו קצת תמונות להתרשמות - זה מעמד מרלנה בפעולה :)





ותראו אותו מסתובב!

לרכישה - מאתר Thatglamgal.com


אז עכשיו אחרי שריירנו על המרלנה, אני רוצה לספר לכן על כמה שפתונים חדשים שהצטרפו לדיירים הותיקים יותר בארגונית השפתונים שלי:



אין לי נאמנות מסויימת לטקסטורה, גימור או חברה. אני אוהבת שפתוני דראגסטור ואוהבת שפתוני יוקרה. אני בהחלט חושבת שהחברות העממיות נותנות פייט נאה ביותר לחברות היקרות יותר, ומאפשרות לנו לחגוג בתקציב נמוך יותר ולהנות מאיכות טובה של מוצרים.

Bourjois - Souffle De Velvet

על כן, צפוי שנפתח בעוד שיחוק של חברת Bourjois המעולה מעולה מעולה. שפתוני ה-Rouge Edition Velvet הם בין האהובים עליי בכל הזמנים, הם עמידים, אווריריים, פיגמנטיים ומחמיאים. שיק צרפתי כהלכתו. כשיצאה הגרסא החדשה של השפתונים, שנקראת Souffle De Velvet, הייתי מאוד מסוקרנת.
השפתון מוגדר כשפתון מאט בפורמולה אוורירית, כסופלה, עם כיסוי שקוף. כיסוי מאט שקוף? זו בהחלט הגדרה מסקרנת.
הפורמולה ממש, ממש, קלילה. היא בלתי מורגשת על השפתיים לחלוטין. והיא אכן שקפקפה. כלומר, לא תמצאו כאן כיסוי מלא אלא גוון נעים וקליל. במריחה עצמה השפתון מרגיש כלקה, ולאט לאט מתקבע למראה קטיפתי. החברה מבטיחה עמידות של 10 שעות, אבל בפועל השפתון יתאדה הרבה לפני, וגם הסטיין המצויין לא ישאר אתכן לשעות רבות. בכל זאת, אני מאוד אוהבת את הפורמולה הקלילה והנעימה, במרקם מוס כיפי, ויש לי שלושה גוונים של המוצר. אם תרצו - אוכל לכתוב על השפתון פוסט נפרד :)

הגוון בתמונה - 04 Ravie En Rose, ורדרד קוראלי מתקתק ליום יום.

בארץ -המחיר לפני הנחות הוא 130 ש"ח, ניתן להשיג בחו"ל עם משלוח לארץ תמורת 9 פאונד (כ-43 ש"ח)
לינק לרכישה: איכמיסט | לוקפנטסטיק | BeautyExpert | Life and Looks



Charlotte Tilbury - Matte Revolution


במעבר חד, לשפתון יוקרתי ומהמם במיוחד - שפתון מסדרת Matte Revolution של שארלוט טילבורי. הסדרה הזו כוללת שפתוני מאט, במרקם עשיר, באריזת רוז גולד יפהפיה וקלאסית.
מוצרי Charlotte Tilbury ידועים באיכותם, והם זוכים לביקורות אוהדות מאוד בקרב קהילת הביוטי. מאפרת העל הג'ינג'ית יצרה מותג נחשק, יוקרתי ויקר, ולא מתנצלת על כך.

השפתון עצמו נוח מאוד ללבישה, לא מייבש את השפתיים ומחמיא מאוד. הגוון שברשותי הוא Between the Sheets - ורוד עתיק סקסי, שיצא במהדורה מוגבלת. תוכלו להשיג בגוונים אחרים מהסדרה מהאתר הבריטי האהוב Cult Beauty, שהחל לשלוח מוצרי שארלוט ישירות לארץ! אוי לאשראי שלנו.

מחיר - 23 פאונד
לרכישה - קאלט ביוטי | גלאמבוט



 Marc Jacobs - Kiss Pop

 השפתונים של מארק ג'ייקובס הם בעיניי גולת הכותרת של קולקציית האיפור שלו. את החמוד הזה לקחתי לי בגלאמבוט - על כן הקצה הקטום שלו. למען הסר ספק, ולמען בטיחותכן, אני תמיד תמיד מחטאת את המוצרים שאני קונה בגלאמבוט, כי למרות ההבטחה שהם חוטאו - אני ישנה בשקט יותר בלילה כשאני יודעת שאני זו שעשתה את החיטוי.
בכל מקרה, רכשתי את הגוון Wham. מדובר בשפתון קיצי מאוד עם פיגמנט עשיר, מסדרת Kiss Pop. האריזה תפסה את העין מיד - השפתון מגיע במעין Bullet בצורת עפרון עם הגוון של השפתון בקצה.
הפורמולה כבדה ודי מייבשת, למען האמת, כך שצריך ללחח את השפתיים לפני ואחרי השימוש, אבל הגוון כל כך עוצמתי שאני מחבבת אותו למרות החסרונות הנ"ל.

מחיר: 28$
לינק לרכישה: Sephora | גלאמבוט



Rimmel - The Only 1


רימל שחררו שחקן חדש לשוק השפתונים - The Only 1 זהו שם הסדרה החדשה של השפתונים, שמתיימרת לתת הכל - לחות, עמידות, פורמולה קלילה מצד אחד וכזו ששורדת על השפתיים שעות רבות.
כמובן שאי אפשר לקבל הכל, בטח לא בשפתון דראגסטור, אבל זהו שפתון נעים מאוד וחביב, בעל פיגמנט מצויין ועמידות לא רעה. בהחלט שפתון ראוי במחיר ידידותי לכיס.
חברת רימל עושה קאמבק בישראל וניתן להשיג את השפתון כבר עכשיו בדוכנים השונים, את שלי הזמנתי מחו"ל.

הגוון 700 Naughty Nude הוא גוון ניודי ורדרד ויומיומי, שבהחלט כדאי לדגום!

מחיר - 7 פאונד לפני הנחות.
לינק לרכישה: לוקפנטסטיק | HQHAIR | Life and Looks


Pupa Volume

סדרת הדגל של פופה מתחדשת בגוונים חדשים לחורף - וכאן יש לי עבורכן שפתון חורפי בעל גוון מושלם.
שפתון פופה ווליום* מכיל רכיבים מוסיפי נפח לשפתיים וחומצה הילאורונית, שמטפחת את השפתיים. הצורה הלא שגרתית דווקא מאוד נוחה למריחה, השפתון עשיר מאוד וקרמי ומרגיש נפלא על השפתיים.
הגוון 402 שכאן - הוא גוון דובדבן מושחר עמוק, שיראה נפלא בערב

מחיר השקה - 55 ש"ח, בלעדית בסופר פארם.


סווטצ'ים:  
מימין לשמאל - Bourjois, Charlotte Tilbury, Marc Jacobs, Rimmel, Pupa



אני מקווה שעשיתי לכן חשק להתחדש באיזה מעמד אקרילי! או לפחות בשפתון :)

בואו להתעדכן איתי גם כאן: בפייסבוק, באינסטגרם ועכשיו גם בסנאפצ'ט!

4 comments

  1. אוי אוי אוי איזה פוסט טעים לעיניים! לגמרי חושקת במעמד השפתונים. פורנו איפור במיטבו!

    ReplyDelete
  2. כל מי שמקבלת חלושס משפתונים תהנה מאוד מהפוסט הזה יקירה!:)

    ReplyDelete
  3. איזה מעמד מהמם! בא לי גם

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!