מראה איפור וניחוח לסתיו // Fall Makeup Look


אז קצת לפני טירוף הבלאק פריידי, התחשק לי לעשות פוסט על מראה איפור סתווי.
הטמפרטורות מתחילות לרדת, סוף סוף, מי היה מאמין. תכף דצמבר -  אבל יש ימים שמרגישים כאילו אוגוסט עדיין כאן. 
הסוודרים שלי ממתינים בדריכות, יחד עם הצעיפים והמגפיים, לאות שמבשר שעכשיו תורם לככב במלתחה שלי. גם השפתונים בגווני הברי והסגולים עומדים מבוישים לפי שעה, אבל אני מאמינה שתורם יגיע במהרה.
אולי שמתם לב שגם ניחוחות הבישום מתחילים להתחלף, והריחות הקלילים והמתוקים מפנים מקומם לניחוחות מתובלים, עמוקים וקודרים יותר.

ניצלתי את מזג האויר של עוד לא חורף וגם לא בדיוק סתיו והרכבתי לי מראה שמתאים בדיוק לעכשיו, עם ניחוח תואם.





נתחיל במראה העיניים:




כאשר הגיעה לידיי רביעיית הצלליות החדשה מבית פלורמר - Cozy Quartet, מסדרת Comfort Zone, מיד צדה את עיני הצללית בגוון ירוק-מושחר. הרביעיה בגוון Golden Greens* הזו זועקת חורף, ויש בה ארבע צלליות, שלוש בגימור מאט ואחת שימרית - והצבעים הם זהב, חום, ירוק כהה ולבן (שמרגיש לי לא שייך לפלטת הגוונים הזו). 
הצבע הירוק הוא המוצלח ברביעיה, הוא מאט ופיגמנטי מאוד. הצללית החומה לא רעה בכלל, גם היא בגימור מאט. הצללית הזהובה אכזבה אותי, כי למרות שבניתי עליה שתהיה פיגמנטית ומטריפה בפועל היה לה פיגמנט חלש מאוד ורק באמצעות מברשת רטובה הצלחתי להגיע לרוויה רצויה. הצללית הלבנה גם היא פיגמנטית אם כי היא גירית מעט.
יצרתי באמצעות הרביעיה מראה עשיר שיתאים במיוחד לעיניים בצבע חום או דבש. הצלליות הטשטשו בקלות והיו נוחות מאוד לעבודה. (55 ש"ח בחנויות הרשת או 51 ש"ח באתר גילטי)






עוד במראה זה השתמשתי בעפרון עיניים בצבע חאקי מטאלי מהסדרה החדשה של איל מקיאג' -הגוון  Silvester* הוא התמכרות של ממש עבורי.
הפיגמנט נפלא, העמידות מצויינת ואני ממש מאוהבת בגוון הזה ומשלבת אותו בהמון מראות על בסיס כמעט יומיומי. מאוד ממליצה! (99 ש"ח, לא זול - אבל אופציה נהדרת כשיש מבצעים או בניצול 100 ש"ח מתנת יומולדת)




לסיום, במראה העיניים השתמשתי במסקרה החדשה מבית ג'ייד - Idyllic High Definition Volume & Length Mascara*.
אם הצורה נראית לכן מוכרת, אתן לא טועות. היא מזכירה מאוד את בולד של קרליין ומתהדרת במברשת קטנה ומדוייקת שמגיעה לכל ריס. התוצאה מרשימה - ריסים ארוכים מאוד ומודגשים. מה שכן, יש להניח את החומר בעדינות כיוון שהגזמה תיצור קבוצות ריסים דבוקות אחת לשניה. ההמלצה שלי - לעבוד עם מברשת עם מעט חומר יחסית ולא להמתין בין שכבה ראשונה לשניה.
(119 ש"ח לפני הנחות)











מכיוון שהמראה בעיניים הוא דרמטי יחסית, שמרתי על שפתיים בהירות וניודיות. בחרתי בליפגלוס החדש מבית אסתי לאודר -*Pure Color Envy Sculpting Gloss, בגוון הבהיר 110 Discreet Nude.
אם אתן מכירות אותי אתן יודעות שאני לא מחובבות הגלוסים, אבל רציתי מראה שפתיים בוהק ומבריק כקונטרסט למראה המאט בעיניים. גלוס עצמו משובח - קליל, לא דביק ולא כבד. הוא מלחח את השפתיים ובעל ניחוח נעים.
האפליקטור הגמיש נהדר ומקל על העבודה - מי שאוהבת גלוסים ללא ספק תתאהב בסדרה החדשה.
(165 ש"ח לפני הנחות)
 






על הפנים השתמשתי בבסיס האהוב עליי בימים קרירים - CC קרם מבית It Cosmetics, בגוון Light. הגרסא שלי היא גרסת ה- Illuminating ששונה במקצת מהגרסא הרגילה, והגימור שלה חי וזוהר יותר (אם כי לא מבריק או שימרי). אני מאוד אוהבת שהוא מזין ומלחח את העור ומספק כיסוי בינוני וראוי. הוא גם מצוייד ב-SPF גבוה מאוד של  50, מוצר בהחלט מצויין שמצדיק את ההייפ סביבו!
אפשר למצוא באיביי, בגלאמבוט, בביוטיליש או באתר הרשמי של It Cosmetics.
(38 דולר)



סמקים מעולים שהולכים נפלא עם כל לוק תוכלו למצוא בפלטת הסמקים האדירה של  OFRA - Blush *Palette. הפלטה כוללת 12 סמקים בגוונים מטריפים, כשאני אוהבת במיוחד את הניודים והורודים-אפרסקיים.
(320 ש"ח)




ונקנח בובושם חדש חדש מבית אלכסנדר מקווין, שיצר באזז גדול כשהושק ממש לא מזמן בעולם.
הבושם *McQueen - Eau De Parfum הוא גרסא קלילה יותר לבושם McQueen Parfum ומתואר כבושם חושני לאישה האלגנטית, המסתורית והזוהרת. ההשקה של הבושם בלעדית לג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי.
מבחינת ניחוח, הבושם מורכב מתווי הליבה של פרחים לבנים של יסמין ערבי (סמבק), טוברוזה, ילאנג ילאנג, תווים עליונים של תבלינים ותוי בסיס מסתוריים.
הבקבוק יפהפה ומעוצב לעילא, אהבתי במיוחד את הפקק היחודי.
אם אני צריכה להסביר את התחושה שהוא נותן לי, הייתי הולכת על "ריח של יער אחרי גשם בערב, מתובל במעט טחב עצי". כשלעצמו זה ניחוח שרחוק מאוד מאיזור הנוחות שלי, ולמרות שבין תוי הניחוח הבולטים מציינים במקווין פרחים לבנים, הארומה העצית המתובלת היא השחקנית המרכזית בעיניי ולבדו הוא יתאים לאוהבות הבשמים הגבריים, המתונים, המסתוריים. מה שכן, אני מוצאת שהוא נפלא ל layering - שילוב של מספר בשמים אחד מעל השני. כשמשלבים אותו עם בושם או מי גוף פרחוניים רעננים מתקבל ניחוח מעודן ומתוחכם, שמשחק על התפר שבין העצי-הגברי לבין המתקתק שכיף ללבוש ולהריח על עצמי במשך היום, כאשר שכבת ניחוח מתנדפת ומתגלה שכבה חדשה.

ממליצה לדגום את הניחוח הלא שגרתי ולשדך לו פרטנרים כראות עיניכן או להנות ממנו לבדו ולהרגיש כמו פיה ביער נסתר.
(83$ ל-50 מ"ל, 105$ ל-75 מ"ל EDP, להשיג בלעדית בג'יימס ריצ'רדסון)





האם גם אתן התחלתן להרכיב מראות סתויים יותר? ספרו לי!

* המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה


בואו להתעדכן איתי גם כאן: בפייסבוק, באינסטגרם ועכשיו גם בסנאפצ'ט!


6 comments

  1. אני ממששש אהבתי את המסקרה החדשה של ג'ייד:)

    ReplyDelete
  2. פוסט מקסים יקירה!
    המסקרה הזו של ג'ייד מסקרנת אותי כבר זמן רב, ועיפרון העיניים של איל מקיאג' בגוון שבחרת הוא אחד היפים שניסיתי!

    ReplyDelete
  3. פוסט נהדר! אני מאוד מאוד נהנית מעפרונות העיניים של איל מקיאג' - עמידים וקרמיים בטירוף!

    ReplyDelete
  4. אווו שיגיע כבר הסתיוווווו. זו פיקציה מה שקורה כאן,אבל לפחות את מכניסה אותנו לאווירה

    ReplyDelete
  5. איכשהו בכל הנוגע לצלליות אני מוצאת שרביעיות פחות מעניין אותי מפלטות אבל הקווטרו הזה מקסים עליך! ותתפלאי, הגלוס פשוט נהדר עליך!

    ReplyDelete
  6. אם נעשה מספיק פוסטים סתווים אולי נביא את החורף? אפשר רק לקוות.
    הגלוסים של אסתי לאודר גם שבו אותי, הם נהדרים!
    נשיקות אהובה

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!