ShoppingIL 2016 - מבצעים והמלצות!


אח, נובמבר, כל יום הוא פוטנציאל לריקון חשבון הבנק.
אם מגרד לכן לבזבז לפני בלאק פריידי, או יום הרווקים הסיני (יום הקניות בעליאקספרס ואיביי) דעו שגם במדינתנו מתקיים גם השנה פסטיבל קניות אונליין - shoppingIL! 
כיף לראות את הזירה המקומית מתעוררת לחיים ומציעה גם לצרכנית הישראלית מבצעים מעוררי תאבון, כי אמנם אנחנו אוהבות לקנות מחו"ל אבל תמיד נשמח לתמוך גם באתרים המקומיים שלנו.

אז מה צפוי לנו השנה?





L'Occitane


זה לא סוד שאני ממש, אבל ממש אוהבת את המוצרים של ל'אוקסיטן, שאני תמיד שמחה להתחדש בעוד ג'ל רחצה מתקתק או קרם ידיים משובח. 

מה המבצע? 25% הנחה על כל האתר! בנוסף, בקניה מעל 600 ש"ח מקבלים מארז מתנה 
מה מומלץ? קשה לבחור! בושם אירוסים נהדר , שמן רחצה שקד - כמובן!, סדרת ארליסיאן וקרמי הידיים המשובחים.מארזים הם אופציה נהדרת, ומארז כמו בתמונה, שמכיל בסט סלרים בניחוח פריחת דובדבן, יעלה 194 ש"ח.  לסקירות והמלצות בבלוג






Sasha's State of Mind

חברת האקססוריז הפופולרית סאשה'ס סטייט אוף מיינד מציעה מגוון תכשיטים מיוחדים וגם קולקציית ניחוחות לבית שהצליחה להפתיע לטובה!

מה המבצע? 20% הנחה על כל האתר
מה מומלץ? לאוהבות תכשיטי סטייטמנט, תוכלו למצוא מגוון תליונים ושרשראות, וממליצה לנסות את קולקציית הפרימיום ספא, שכוללות נרות באריזות מרהיבות - שלגמרי נראות כפריט עיצובי - ובעלי ניחוח נעים ובעירה חלקה.





Guilty

אתר הביוטי המוביל לא טומן ידו בצלחת ומציע מגוון מבצעים לאוהבות האיפור והטיפוח ביניכן. בחגיגת הקניות הגדולה האתר יוריד את מחירי המוצרים לעד 80% הנחה (וכמובן ימשיך במבצעים לאורך כל חודש נובמבר). חשוב לזכור שבהרשמה לניוזלטר מקבלים 10% הנחה, וניתן לצבור הנחות נאמנות של 10% הנחה. משלוח עם שליח חינם עד הבית בקניה מעל 150 ש"ח (ותאמינ לי שהשליחים של גילטי מהחמודים שיצא לי לפגוש).

מה המבצע? הנחות שונות על כל המוצרים בתחומי היופי - איפור, טיפוח, בישום ושיער. לדוגמא, לקים של סינפול קולורס ב-10 ש"ח, לקים של צ'יינה גלייז ב-18 ש"ח, שפתון המאט החדש של מייבילין ב-31 ש"ח, דואו שפתונים קנקון וקוקוס איילנד ב-86 ש"ח, היילייטר בברלי הילס ב-150 ש"ח, שפתונים נוזליים ב-86 ש"ח (במקום ב-108 ש"ח), מוס תלתלים פול מיטשל ב105 ש"ח, ועוד ועוד ועוד!

מאק

ענקית האיפור האהובה, Mac, מציעה את קולקציית החגים היפיפיה  NutCracker Sweet (מפצח האגוזים) באריזות ססגוניות, כמובן בנוסף לשלל קולקציות חדשות ומוצרים מהליין הקבוע.

מה המבצע? קולקציית החגים במהדורה מוגבלת וקיטים שזמינים באתר בלבד, משלוח עם שליח חינם
מה מומלץ? ליין השפתונים החדש - Liptensity ואני זוממת על קיט שפתונים מוקטנים מהקולקציה המוגבלת פוסטי המלצות בבלוג

 

קליניק

מה המבצע? מגוון מוצרים וסטים במחירים מיוחדים, משלוח עם שליח חינם! סט שפתונים מסדרת long last ב-109 ש"ח, סט עיניים הכולל מסקרה high impact, מסיר איפור take the day off וקרם עיניים מסדרת PEP ב-99 ש"ח בלבד, צ'אבי סטיק מייקאפ לפנים ב-119 ש"ח ועוד!
מה מומלץ? אני חיה על מי הסרה מספר 2, אוהבת מאוד את הצ'אבים! פוסטי המלצות בבלוג

ללין

מה המבצע? קונים ב-400 ש"ח, משלמים 200 ש"ח, שליח עד הבית חינם בקניה מעל 150 ש"ח. מבצע סטנדטי יש לומר, אבל למי שמחפשת להתחדש זו הזדמנות טובה
מה מומלץ? מי שאוהבת ללין מכירה את הניחוחות האייקוניים, אני ממליצה לבדוק את סדרת לליניסטה החדשה שעשתה עליי רושם מצויין. פוסטי המלצות בבלוג

איב רושה

מה המבצע? קונים שני מוצרים ומקבלים את השלישי מתנה, שליח חינם בהזמנות מעל 149 ש"ח
מה מומלץ? ג'ל רחצה, קרם פנים, עפרונות עיניים ושפתונים, ושוב - ג'ל רחצה! פוסטי המלצות בבלוג

לכל האתרים המשתתפים - לחצו כאן

אני כרגיל אתחדש לי גם בנר או שניים של יאנקי מבאליגם :)

מוזמנות לעקוב אחרי מבצעים וקודים גם  בעמוד הפייסבוק של הבלוג בקבוצת הפייסבוק שלנו - קניות איפור קוסמטיקה ברשת!

No comments

Post a Comment

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!