Pink Mood























הי!

אולי אלו חגיגות יום ההולדת הקרבות או חודש פברואר מעבר לפינה, בו חוגגים את החג הכי ורוד בשנה - וולנטיינס דיי, אבל משהו גרם  לי להכניס לשגרת האיפור והטיפוח שלי יותר מוצרים ורודים לאחרונה (מי שחדת עין, אולי שמה לב בתמונות האיפור היומי שאני מעלה באינסטגרם).

הנה כמה מהאהובים עליי בזמן האחרון :)



vichy idealia cream sinful colors nailpolish nail polish boom boom daredevil soft touch blush peripera peri's milk tint revlon 120 vivacious review swatches shisesido cream eyeshadow pink pk214 blistex brilliance  בלוג איפור וטיפוח קרם טיפוח וישי אידיאליה רבלון שפתון שיסיידו צללית בליסטקס שפתון סינפול קולורס לקים glossberry blog גלוסברי בלוג איפור וטיפוח




















למרות שורוד הוא לא מהצבעים האהובים עליי באופן אישי, אין מה לומר - זה צבע נשי שמשמח את הנשמה. בין אם זה קרם פנים, סומק או שפתון (וכמובן - לק!), הצבע ורוד תמיד מעלה אצלי חיוך. אה, וגם נשיקות ורודות שמלוות את הפוסט.  (עד לפני חצי שנה לא יכולתי לסבול נשיקות מרנג, הו כמה כיף פספסתי כל הזמן הזה!)



vichy idealia cream sinful colors nailpolish nail polish boom boom daredevil soft touch blush peripera peri's milk tint revlon 120 vivacious review swatches shisesido cream eyeshadow pink pk214 blistex brilliance  בלוג איפור וטיפוח קרם טיפוח וישי אידיאליה רבלון שפתון שיסיידו צללית בליסטקס שפתון סינפול קולורס לקים glossberry blog גלוסברי בלוג איפור וטיפוח





Vichy Idealia Cream



vichy idealia cream day anti wri anti aging nkle review סקירה קרם וישי אידיאליה אידיליה ורוד


תמיד כיף להתקל בקרם פנים חדש שפשוט עושה עבודה כל כך טובה שאת אומרת לעצמך "וואו."
הקרם החדש של חברת וישי הצרפתית (שחיבתי אליה ודאי לא זרה לכן ) פשוט נפלא.

קרם היום מסדרת ה-Idealia (אידיאליה*) מיועד לנשים בכל הגילאים ולכל סוגי העור, ומבטיח לטפל במגוון צרכים של העור - יובש, מראה חסר חיים, גוון עור לא אחיד, קמטים ועוד. הקרם מחיה את העור ומעניק לו לחות וזוהר, משיב לעור גמישות ומאיר אותו.

בנוסף, הקרם עשיר במים תרמליים ממעיינות וישי וכן מכיל תמציות KOMBUCHA - תה שחור סיילוני בריכוז 3% .הקרם מכיל תמציות AHA וויטמין B, שתורמות לחידוש העור ולשמחתי אינו מכיל פארבנים.

מבחינת החוויה שלי - התאהבתי בקרם האידיאליה מיד. לא ניתן להתעלם מהקופסא היפיפיה בעלת הבוהק השימרי והניחוח המשכר של הקרם - ריח של תה עדין מתובל בתמציות פרחים לבנים, פשוט חלומי. 
הקרם קליל מאוד ומחליק על העור, נספג מיד ומותיר תחושה רכה ונעימה. אחרי מספר שימושים כבר ניתן להרגיש את השינוי - עור רווי, בוהק וחלק יותר. אי אפשר לטעות, מדובר בקרם איכותי שבהחלט מספק את הסחורה.

חדות העין מביניכן יבחינו כי זוהי הגרסא לעור רגיל-מעורב, אבל היא לחלוטין התאימה גם לעור הרגיל-יבש שלי, וגם עור מעורב נהנה ממנו מאוד. קיימת גרסא לעור יבש שאני בהחלט מתכוונת לרכוש.

לחלוטין ממליצה!

ניתן להשיג במדילינק במחיר של 171 ש"ח , והקוד BLOG5ML יקנה לכן הנחה של 5% נוספת.






vichy idealia cream day anti wri anti aging nkle review סקירה קרם וישי אידיאליה אידיליה ורוד














Soft Touch - Multi Color Blush - Peach Touch






סומק של סופט טאץ', כן כן. כשקיבלתי את הסומק MultiColor* לסקירה, בואו נגיד שלא עפתי מהתרגשות. לרובנו יש סטיגמות על החברות הישראליות, בכל אופן לי יש.

אבל סנוביות בצד, כשדגמתי את הסומק נכונה לי הפתעה. קודם כל - הפיגמנט. הסומק בהחלט פיגמנטי ובעל עמידות גבוהה, כאשר אני מניחה אותו בבוקר בסוף יום העבודה הוא עדיין שם. וזה הישג מכובד כשלעצמו.

האריזה הפלסטיקית פשוטה, ללא מראה או אפליקטור, ובתוכה מונח לו סומק בגווני ורוד-לבנדר, אפרסק וקינמון-חום, שזורים בשימר זהוב עדין. כשמערבבים את הצבעים יחד מתקבל צבע אפרסקי-ורדרד זוהר ויפהפה (סווטץ' בהמשך).

אהבתי גם את התבליטים על פני הסומק, שהרי אני אוהבת טקסטורות במוצרים שלי ואוהבת השקעה בפרטים.

 וכך, לאט לאט התגנב לו הסומק של סופטאץ' לשגרת האיפור שלי, בייחוד בבקרים בהם אני עייפה וצריכה לבעוט את עצמי מהמיטה - טכנית, כל בוקר הוא כזה אצלי. אם אתן עוברות ליד דוכן של סופטאץ', תדגמו אותו בעצמכן - אולי תופתעו גם!

המחיר המלא של הסומק הוא 90 ש"ח לגודל מכובד של 6.5 גרם, אבל ניתן למצוא אותו תדיר במבצעים שונים (אישית קלטתי אותו בסופר פארם ב-49 ש"ח ובטח פה ושם אפשר למצוא אותו בפחות).






Soft Touch - Multi Color Blush - Peach Touch סומק סופטאץ' סופט טאץ' מולטיקולור אפרסק ורוד  













Shiseido - Shimmering Cream Eye Color








צלליות קרם, אין מהן שובע. בשנה האחרונה לא זוכרת מראה איפור אחד שלא השתמשתי בצללית קרם אחת לפחות. אני משתמשת בצלליות קרם לבדן או כבסיס לצלליות אחרות, אבל נדיר שאני לא מעבירה וויש של צבע על העפעף בבוקר.


לדעתי כל אחת צריכה צללית קרם ורודה טובה בסטאש שלה, יש משהו בצלליות ורודות שנותנות מראה רך ורומנטי לעין, ובנוסף מאפשרות משחק של צבעים עמוקים יותר  בשילוב עמה - צבעי יין ובורדו, למשל, או חומים לסוגיהם.

אני מאוד אוהבת את הצללית של שיסיידו בגוון PK214 - ורוד מטאלי חיוור, בדיוק מסוג הצבעים שאני ממש מחבבת ויש לי לא מעט בסגנון הזה. בהחלט יש ימים שאני משתמשת בה לבדה, קצת אייליינר, מסקרה ואני מוכנה לעוד יום מהנה במשרד.

העמידות של הצלליות של שיסיידו נפלאה, הן שורדות יום שלם ללא פריימר, ונשארות רעננות כמו שהנחתי אותן בתחילת היום.

ניתן להשיג בדוכני שיסיידו בפארמים, או בסטרוברינט (אין את הגוון הספציפי הזה, אבל יש ורוד מגנוליה שהוא קצת כהה יותר וכמובן עוד גוונים משגעים מהסדרה. לא לשכוח לעבור באיבייטס לפני כל רכישה ולקבל החזר!)






Shiseido - Shimmering Cream Eye Color pk214 review swatches צללית קרם שיסיידו








Revlon - Colorburst Lacquer Balm - Vivacious







Revlon - Colorburst Lacquer Balm - Vivacious review swatches 120 סקירה שפתון באלם צ'אבי רבלון ורוד גלוסברי



צ'אבי נוסף מסדרת ה Lacquer Balm של רבלון מצטרף למגרת הצ'אבים ההולכת ותופחת שלי (לא מתלוננת!). הפעם מדובר בגוון הסופר קיצי - *Vivacious.

מדובר בורוד כהה ובוהק, בעל גימור גלוסי כמו כל סדרת הבאלמים מסדרת ה-Lacquer.
מה אגיד לכן, אהבה בשימוש ראשון. צבע כמעט אטום במשיחה ראשונית, מרקם נעים ומטפח על השפתיים ואפילו ריח המנטה שמאפיין את הצ'אבים של רבלון הורגש כאן פחות והתנדף מיד.

העמידות סבירה - כ-4 שעות עליי כולל ארוחות, למרות שהוא לא מתיימר להיות עמיד או להשאיר סטיין.

סקירה על חבר נוסף במשפחה, Coquette הורוד אפילו יותר, תוכלו לקרוא כאן .

מאוד אהבתי את הגוון והביצועים. מקווה שטרנד שפתוני הצ'אבי לא ילך לשום מקום, כל כך אוהבת שפתונים באריזה כזו!

להשיג ברשתות הפארם תמורת 49 ש"ח.




Revlon - Colorburst Lacquer Balm - Vivacious review swatches 120 סקירה שפתון באלם צ'אבי רבלון ורוד גלוסברי




Revlon - Colorburst Lacquer Balm - Vivacious review swatches 120 סקירה שפתון באלם צ'אבי רבלון ורוד גלוסברי








Blistex Lips Brilliance









לא יודעת איך אתן, אבל אני חייבת שפתון לחות בהישג יד תמיד, 24/7. בתיק שלי, על שולחן העבודה במשרד, שידת האיפור, תיק נסיעות.. בכל מקום שפתוני לחות. לכן אני תמיד בעד להכיר עוד באלמים מטפחים, תנו לי ואני כבר אמצא איך להשמיש אותם.

השפתון החדש מבית בליסטקס, בריליאנס*,  מהווה מוצר קרוס-אובר - שפתון לחות עם הטבות. בנוסף לרכיבים המטפחים שכולנו מכירים בבליסטקס, הגרסא החדשה של השפתון מציעה תוספת צבע מעודן וגימור זוהר.

מבחינת לחות, השפתון מבצע את משימתו היטב, השפתיים בהחלט מרגישות רכות יותר אחרי השימוש.

השפתון לא מכיל צבע פיגמנטי, זהו לא באלם עם צבע in your face, אבל הוא בהחלט נותן גוון ורדרד וזוהר לשפתיים, וזה מעולה לימים שהשפתיים סובלות ואין רצון להוסיף מעליהן שפתון שיכביד עליהן. בנוסף אני משתמשת בו במהלך יום העבודה מעל השפתון שהנחתי בבוקר, וכך מרעננת מראה של שפתון שקצת דהה. 

בליסטקס מספרים שהמוצר עמוס ברכיבים טובים לשפתיים כמו חמאת שיאה, שמן זרעי ענבים ואיפילו חומצה הילורונית למראה שפתיים מלא יותר (שאכן מתקבל אגב, בצורה מאוד מעודנת).

בנוסף הסטיק מכיל SPF15 להגנה מפני השמש, שזה תמיד מבורך אצלי.

המחיר לסטיק הוא 24.90 וניתן להשיג בפארמים ובבתי מרקחת פרטיים.

















Peripera - Peri's Tint Milk - Milky Pink







Peripera - Peri's Tint Milk - Milky Pink review swatches



השגעון הקוריאני לא מפסיק, ואני פה כדי להכיר לכן עוד מוצר שימושי וזול, כנהוג אצל הקוריאנים.

חברת Peripera - פריפרה היא חברה חדשה יחסית בשוק הקוריאני, והיא חברת בת של  CLIO שעושה חייל בעצמה, בייחוד בתחום מוצרי השפתיים. אני נכבשתי כהרגלי על ידי האריזות. האריזות מאויירות בדמויות מצויירות מקסימות, המוצרים צבעוניים וססגוניים. לי המותג נותן תחושה שהוא פונה לקהל צעיר יותר, וגם המחירים לא יקרים.

Peri's Milk Tint הוא בעצם סטיין חלבי, אם אפשר לקרוא לזה כך. השפתון מגיע באריזה קומפקטית עם אפליקטור עם ספוג בקצהו. החומר הוא קרמי ודליל מאוד, שמתפזר על השפתיים במהירות. לאחר כמה דקות הוא מתייבש ומתקבע לסטיין שעמיד לכל היום - תוכלו לראות כמה עמוק הסטיין על היד לאחר הסווטץ'.

הגוון שבחרתי הוא Milky Pink, שמתייבש לורוד חיוור וטבעי. האפליקטור נראה זרחני בצורה מחשידה, אבל מה שטוב לעשרות אלפי קוריאניות ודאי לא יכול להיות רע לי ואכן טפו טפו לא ניכרה שום תופעת לוואי בלתי מוסברת.

הטינט לא מייבש את השפתיים וגם לא משאיר מראה צעקני, כי כזכור בקוריאה - הכל צריך להיות מרומז.
בהחלט מוצר שכיף להשתמש בו, והדמות עליו קסומה בצורה קיצונית.

להשיג תמורת כ-26 ש"ח באיביי

















Sinful Colors - Nail Polish







Sinful Colors - Nail Polish boom boom daredevil nairs nailvarnish סינפול קולורס סקירה לקים ורודים ורוד



מותג לקים חדש עשה עליה, וזו תמיד סיבה לחגיגה.
אמנם לקים לא ממש תופסים פוקוס פה בבלוג , אבל לעולם לא תתפסו אותי ללא לק מוקפד על הציפורניים, ובמקביל לאוסף איפור לא הגיוני יש לי מגרת לקים עמוסה.

Sinful Colors הוא מותג לקים ותיק ומקצועי בארה"ב, שבאופן אישי אני מכירה כבר שנים. לפני כשנתיים היה לי גוון שנקרא Rich in Heart והוא היה פשוט מרהיב - בסיס בורדו עם שימר אדום נפלא. חייבת להשיג אותו שוב.

בהשקה חגיגית הלקים הוצגו לשוק הישראלי, כשהשוס הבולט בהשקה הזו הוא המחיר הנגיש שלהם - הלקים נמכרים תמורת כ-14.90 לבקבוקון נדיב של 15 מ"ל. בארץ נמכרים 40 צבעים.

הלקים עצמם באיכות טובה, עשירים ועמידים. המברשת דקה יחסית, לי זה לא מפריע כלל כי אין לי העדפה למברשות - אבל שתדעו. בארה"ב הלקים מאוד פופולריים וזוכים לפרסים באופן עקבי.

הגוונים כאן הם Boom Boom* - ורוד פוקסיה משמח ואטום ו-DareDevil, ורוד קוראלי עם שימר מעודן.

תמיד כיף לקבל שחקן חדש בשוק המקומי, ועוד כזה שמאשפר להתענג עליו מבלי להרגיש כאב בכיס.מזמינה אתכן לנסות את קשת הגוונים הצבעונית בעצמכן בפארמים השונים.






Sinful Colors - Nail Polish boom boom daredevil nairs nailvarnish סינפול קולורס סקירה לקים ורודים ורוד






ועוד משהו קטן לסיום - לאחרונה פיתחתי פטיש קשה לנרות ריחניים. כלומר, הפטיש תמיד תמיד היה שם אבל לאחרונה התגבר מאוד. אלו שני נרות שאני ממש אוהבת לאחרונה - ניחוח חמוציות חורפי מבית יאנקי קנדלס וניחוח פריחת הדובדבן מבית Bath and Body works.
 סתם רציתי לצרף תמונה של נרות.
 ורודים.







עוד פוסט גדוש הגיע לקיצו, מקווה שנהניתן!

ספרו לי על המוצרים הורודים האהובים שלכן :)


* מוצרים מסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה


23 comments

  1. Anonymous24/1/15 14:43

    גם סופטאץ' מייצרים בסין(לפי האריזה)?
    מה בעצם ההבדל בינם לבין חברות כמו ביוטיקר או וואו חוץ מהמחיר הסופר מופרז?
    מאוכזבת.

    ReplyDelete
    Replies
    1. הסומק הזה מיוצר בטאיוואן, והשוני בתמחור לדעתי נובע גם מהעיצוב - יש בסומק שלושה גוונים, יש בו תבליטים..
      החברות הישראליות מוכרות לרוב את המוצרים בהנחות, ולא חושבת שמעולם קניתי מוצר במחיר המלא הרשמי שלו (שזה כבר נושא לדיון אחר, למה מלכתחילה לתמחר מוצר בסכום מסויים אם לעולם לא נקנה אותו במחיר הזה).
      בכל אופן, הצגתי את המוצר ואת ביצועיו, וכל אחד יעשה את החושבין שלו לגבי כדאיות רכישה.

      Delete
  2. פוסט מעולה! תמיד מאוד כיף לקרוא על מוצרים ורודים משמחים ומעולים :)

    ReplyDelete
  3. כמה חיכיתי לפוסט הזה! D:
    את לא מבינה איזו תשוקה אדירה יצרת בי כלפי הקרם הזה. לא ידעתי שהוא קיים גם בגרסה לעור מעורב! חלום. פשוט חלום. (ולא, זה לא משנה שיש לי בערך 7 קרמים כרגע. הוא ירכש בבוא העת)
    עוד מוצר שבאופן מפתיע קרץ לי בפוסט זה הסומק של סופטאץ'. הפעם האחרונה שקניתי מוצר של סופטאץ' הייתה בגיל 12 - קונסילר בסטיק וצללית בסגול לילך... אבל היי, סומק ורדרד פיצ'י עם תבליטים? I'm in.

    פוסט מקסים ויפיפה כרגיל 3>

    ReplyDelete
    Replies
    1. הקרם באמת חלומי, איכותי ומריח מדהים!
      תודה רבה, כרגיל, על המחמאות :)

      Delete
  4. נראה משגע, במיוחד הסטיין הקוריאני והצ'אבסטיק של רבלון שקניתי לעצמי! (גרייט מיינדס וכאלה...)
    הצילומים שלך הורגים כל פעם מחדש :) 3>

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה! ותמיד צריך עוד צ'אבי במגירה :)

      Delete
  5. פוסט נהדר ויפייפה! הצבע בהחלט עושה מצב רוח טוב יותר :)
    הסתדרת עם הבעיות של הפייסבוק? אם את צריכה משהו אז אשמח לעזור בכל צורה שאוכל

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה מרינוש יקירתי, גם לי זה מעלה את מצב הרוח!
      הבעיות בפייסבוק עדיין קיימות, אבל נקווה לטוב :)

      Delete
  6. א. בליסטקס זוהי אהבת חיי ויש לי את הלבן הרפואי לייד המיטה ובשימוש תדיר בחורף ובקיץ בגלל היובש שלי. מוצר נהדר.
    ב.את מצליחה כבר פעם שניה לפתח לחץ קניה של מוצר קוריאני! לפני זה הפריימר עכשיו הטינט המשגע!
    ג.הלקים של סינפול נראים כמו סוכריות. לא שחסר לי סוכריות וורודות בפינת הלקים. אבל יו נואו לק ורוד זה תמיד חלושעס!

    ReplyDelete
    Replies
    1. א. השפתון הזה בהחלט נעים וכיפי!
      ב. חכי חכי
      ג. לפחות סוכריות זולות :)

      Delete
  7. פוסט מהמם! אכן לא ברור לי למה יש סלידה ממוצרין ישראליים ונהירה אחרי האחים שלהם מחו"ל! כח החברות הכביכול עממיות מאצלנו חא נוםלות מאלו שבחו"ל ועם המבצעים שחוגגים תדיר אין סיבה שלא לרכוש בכייף מהם... מאד סקרנת אותי עם וישיי והאודם הקוריאני..

    ReplyDelete
  8. *כל החברות המקומיות שלנו לא נופלות הכוונה

    ReplyDelete
  9. פוסט מהמם! אכן לא ברור לי למה יש סלידה ממוצרין ישראליים ונהירה אחרי האחים שלהם מחו"ל! כח החברות הכביכול עממיות מאצלנו חא נוםלות מאלו שבחו"ל ועם המבצעים שחוגגים תדיר אין סיבה שלא לרכוש בכייף מהם... מאד סקרנת אותי עם וישיי והאודם הקוריאני..

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה! אני מסכימה. לפעמים אני כל כך רגילה לקנות באוטומט מחברות בחו"ל שמפספסים מוצרים לא רעים מתחת לאף

      Delete
  10. מהממת שלי! פוסט רומנטי, חושני, הכי גירלי גירל בעולם!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה! שמחה שהצלחתי לפתות אותך

      Delete
  11. נהנת כמו תמיד מהפוסטים המשגעים והתמונות שגורמות לי לרייר על כל מוצר ומוצר,ושוב אגיד לך מזל טוב יקירה!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה נעמה יקירתי! כיף לשמוע :)

      Delete
  12. Anonymous21/5/16 23:21

    קרם לחות וישי - אידאליה
    רחוק מאד ממה שנאמר לצערי... הקרם משאיר מעטה שמנוני ולא באמת נספג בעור אלה רק עוטף אותו.
    מכיל חומר משמר ובושם וגורם גם לאדמוניות בעור, והמחיר בשמיים - אחד הגרועים שניסיתי.

    ReplyDelete
  13. מדהים תודה רבה על הפוסט הזה

    ReplyDelete
  14. פוסט מעולה ומושקע. שווה תמיד לעשות השוואת מחירים - לפעמים בארץ יותר זול מבחו"ל - תלוי איפה קונים.. לגבי התגובה שנרשמה למעלה לגבי קרם לחות אידאליה של וישי - מוזר לשמוע, הוא נחשב הקרם האחרון שיגרום לאדמומיות בעור..

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!