What's In My Makeup Bag? // מה בתיק האיפור שלי - מהדורת חורף



מי לא אוהבת לפשפש בתיקי איפור של חברות? רק אני? אז בסדר :) היום אחלוק איתכן את המוצרים שאני נוהגת לאחרונה לסחוב איתי. לא מעט מוצרים, אני יודעת, וזאת כי את רוב האיפור אני עושה על הדרך - לרוב ברכבת בדרך לעבודה. בשגרת הבוקר, איכשהו האיפור של אמא הוא לא בראש סדר העדיפויות (פלוס, אני אוהבת למרוח אייליינר ברכבת נוסעת ולהגניב מבטים לנוסעות המופתעות סביבי, אני די אלופה באיילינר אם אוכל להעיד על עצמי בצניעות).
בנוסף, חיי כבלוגרית מזמנים לי מוצרים חדשים לא מעטים והדרך הכי טובה לנסות אותם היא בתנאי שטח - בדיקת ביצועים ועמידות לאורך יום העבודה. מי שמצליח - נשאר, מי שלא - מפנה את מקומו אחר כבוד לבא אחריו. אז אחרי הפוסט הקודם בנושא, שהיה די פופולרי וזה תמיד משמח, אני רוצה להציג לכן את תיק האיפור המעודכן שלי, נכון לכרגע.
הפוסט ארוך, אז אני אפסיק כאן, אבל דעו שאני אוהבת לקרוא פוסטים כאלה אצל אחרות ומקווה שתהנו לעבור גם על תיק האיפור שלי :)



HL - Multi Vitamin Moisturizing Cream



נתחיל מהסוף - אני ממש ממש ממש אוהבת את הקרם הזה. 
אני חייבת לומר שיוצא לי לנסות לא מעט מוצרי טיפוח, ומוצר חייב להיות באמת מוצלח כדי שאמשיך ואחזור אליו למרות כל החידושים שיוצאים לשוק.
חברת HL היא חברה שלא ממש מוכרת בקרב הצרכניות, כיוון שאת המוצרים שלה ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות בלבד, אבל בעיניי שווה להתאמץ ולנסות לשים עליו יד.
קרם מולטי ויטמין* מבטיח המון - קומפלקס של ויטמין A, B, E, F, H וגם תערובת שמני שקדים בוראז' ומקדמיה שמזינים את העור, נלחמים בסימני ההזדקנות ומבטיחים עור בריא וקורן.
החומרים הפעילים מצויים בקפסולות אדמדמות קטנטנות שרק בזמן עיסוי משתחררים אל העור וכך שומרים על טריותם ועוצמתם.

הקרם מתואר כקרם יום עשיר, והוא בהחלט עשיר - אבל לא כבד. יש לו ניחוח עדין ופירותי, מרקם קליל וקטיפתי והוא נספג במהריות בעור ומשאיר אותו אוורירי כענן, ואני מדברת על העור היבש שליי שעבורו רכות היא משהו שאני עובדת די קשה כדי להשיג. כמות לא גדולה מספיקה לכל הפנים, כך שהוא גם די חסכוני, אבל מה שאני אוהבת בו זה שהוא פשוט פועל מיד ונותן בוסט של לחות ואנרגיה וגמישות לעור. אני משתמשת בו בבוקר, וגם בערב בשילוב עם סרום, ואם אתן שואלות את עצמכן מה הוא עושה בפוסט הזה - אני תמיד לוקחת איתי בתיק קופסית קטנה מלאה בקרם. במהלך היום העור שלי מאבד לחות ומתחיל להתקלף (ואני לא מדברת בכלל על ימים קרים כשהרוח לא מרחמת על אף אחד) וטיפה מהקרם נותנת לעור את טיפול ה-SOS המיידי שהוא זקוק לו.
אז כן, איפור טוב מצריך עור טוב, כידוע, ועם הקרם הזה אני בהחלט משיגה עור פנים רווי וגמיש להתחלת האיפור היומי.

מחיר - 223 ש"ח, להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות HL


Bobbi Brown  Long Wear Eye Shadow Stick - Sand Dune




צלליות סטיק הן מוצר מאוד שימושי כשאת מחוץ לבית. ויש על העפעף, קצת טשטוש עם האצבע ו-voila, את מוכנה. בובי בראון יודעים לעשות צלליות סטיק, שהן גרסא ניידת ומשודרגת לצלליות הקרם האהובות שלהם (כתבתי עליהן כאן). למרות חיבתי הברורה לצלליות שימריות, דווקא הצלית הזו בגוון Sand Dune מאוד שימושית אצלי כי היא צללית בסיס מעולה מצד אחד ומצד שני מעניינת מספיק בפני עצמה כדי לתת זריקת צבע נחוצה לעיון.
הגוון הוא חום אדמה חם, שמעולה גם בשקע העין, ועובד עם כל קשת הגוונים הנייטרליים והמעושנים.
את שלי קניתי בגלאמבוט, אפשר לקנות כמובן בכל סניף של בובי בראון תמורת 160 ש"ח
את מוצרי בובי בראון אפשר למצוא גם בסטרוברינט עם משלוח חינם לארץ.

*אופציה נהדרת נוספת היא צללית סטיק של By Terry, עליה אכתוב ממש בקרוב. מדובר בצללית סופר איכותית ועמידה, נית ן להשיג דרך SpaceNK ובקניה ראשונה מקבלים 3 מוצרים בגודל מיוחד בכניסה דרך הלינק הזה.

 

 Charlotte Tilbury  Color Chameleon - Dark Pearl 




שארלוט טילבורי, מוצרייך נושקים לשלמות. צלליות בסטיק הן כאמור דבר נפלא, ומאז שקיבלתי לידיי את הצללית בגוון Dark Pearl אין כמעט יום שאני לא משתמשת בה, וזה מסוכן כי המוצרים של שארלוט עולים הון קטן. מצד שני, אין דבר מעולה יותר ממוצר יקר שבאמת משתמשים בו ונהנים ממנו.
צללית הסטיק של שארלוט טילבורי נקראת Color Chameleon, שזה בתרגום חופשי זיקית הצבע - אני לא ממש בטוחה למה קוראים למוצר זיקית שכן צבעו ברור וחד ולא משתנה. בכל מקרה, על אף אריזת העפרון המבאסת (לא אוהבת לחדד עפרונות כי אני מרגישה שאני מבזבזת חומר) מדובר בצללית איכותית ביותר, בגוון חום-אפרפר-סגלגל מושלם, שנהדרת כצללית, כאייליינר, כאייליינר מעושן ובכל צורה שתעלה על דעתכן.

בסדרה 6 גוונים שמיועדים לצבעי עיניים שונים, אני בחרתי את הגוון שכביכול מיועד לעיניים חומות (העיניים שלי הן בגוון חום-דבש-בהיר) אבל לדעתי היא תתאים לכל צבע עיניים באשר הוא ותקפיץ גם עיניים ירוקות בשניה.
העפרון פיגמנטי מאוד, רך כחמאה ועמיד בצורה היסטרית לאורך כל היום.
מוצר איכותי שמבטיח ומקיים (תראו בסווטץ' בהמשך).
להשיג בקאלט, עם משלוח ישיר לישראל, תודה לאל - לא עוד חברות שילוח למוצרי שארלוט! - תמורת 15.80 פאונד. לינק לרכישה

Master Precise Eyeliner




אני ידועה בחיבתי הגדולה למראה החתולי ולמעשה נדירים הימים שבהם אני ללא אייליינר. רוב הסיכויים שאם אני בלי אייליינר אני כנראה לא מאופרת כלל. אם אני לא מספיקה להתאפר כיאות בבוקר, מה שקורה 90% מהזמן, אני שולפת אייליינר טוש בדרכי לעבודה או כשאני כבר במשרד ומשרטטת את הקו השחור והאהוב מעל קו הריסים.
עם השנים, ההעדפה הברורה שלי היא לאייליינר טוש.
קלות השימוש, הנשיאה הנוחה בתיק והדיוק המתקבל הופכים את אייליינר הטוש לחברה הטוב של המתאפרת בדרכים, אם כי גם בבית הנטיה הברורה שלי לאייליינרים כאלו.

האייליינר החדש מסדרת Master Precise* של מייבילין הוא יציאה מצויינת. הוא מאופיין בקצה לבד ארוך יחסית וגמיש, ומאפשר סרטוט קו מדוייק גם עבור המתאפרת המתחילה. הגוון שחור ועמוק והעמידות מצויינת לאורך כל היום.
המחיר קטנטן וידידותי במיוחד - 29 ש"ח בלבד. להשיג בגילטי ובפארמים.


PUPA - Eyebrow Design Set





גבות. חייבים להתייחס לגבות.
אם פעם יכולנו להרשות לעצמנו לצאת לעולם עם הגבות שקמנו איתן בבוקר, היום המודעות לגבות מעוצבות ומסודרות כה גבוהה שאם אני לא מאפרת את הגבות אני מרגישה כאילו לא התאפרתי בכלל.
כן, הזכרתי לא פעם שאין לי כמעט גבות, לכן יש הבדל מאוד גדול במראה שלי כשאני מוסיפה להן קצת נפח וצבע, וגואלת אותן מהמראה הסקיני שהטבע חנן אותי בו.
פופה השיקו ערכה לגבות*- Eyebrow Design Set, ערכה קטנה וקומפקטית שכוללת שעווה איכותית וקלילה בעלת גוון, מעליה מורחים את צללית הגבות האיכותית. הערכה כוללת גם פינצטה קטנה ומברשת גבות, בקייס נוח שכולל גם מראה. כל מה שצריך כדי להעניק לעצמנו יופי של גבות בכל מקום.
מחיר לפני הנחות - 159 ש"ח, להשיג בסופר פארם.



Bourjois -Volume Reveal Mascara




המסקרה החדשה של בורז'ואה מגיעה עם שוס היסטרי - מראה שמגדילה פי 3 ! איך לא חשבו על זה קודם, לצייד מסקרה במראה מגדילה בילט-אין, כדי להפוך את המריחה למדוייקת ולהגיע בקלות לכל ריס וריס?
האריזה אמנם קצת באלקית יותר, אבל לדעתי זה שווה את הנוחות שבנשיאת מוצר איפור פרקטי שכזה, שעוזר גם במריחת האייליינר מהסעיף הקודם. באופן טבעי המסקרה מצאה עצמה בתיק איפור הטו גו שלי.
הפורמולה, כמו אצל בורז'ואה, נהדרת. זו לא מסקרה סופר דרמטית שיוצרת ריסים מוגזמים, אלא ריסים טבעיים, מופרדים ומוברשים בגון שחור עמוק, למראה יומיומי מוקפד.
מחיר לפני הנחות - 135 ש"ח


Il Makiage Lip Liner - Smoothie




במהשך להצלחת מוצרי העפרונות של החברה, יצאו לאחרונה גוונים חדשים לעפרון השפתיים המוצלח, עליו כתבתי לראשונה בפוסט הזה.
הגוון שאיתי הוא Smoothie, ורוד חיוור בגימור מאט שנראה נהדר לבדו או כבסיס לשפתונים אחרים. הפורמולה לא קרמית מדי ככה שהיא לא מטיילת סביב השפתיים ועמידה לשעות רבות.
99 ש"ח בסניפי הרשת.

TOPSHOP - Glow Stick



כל מה שאפשר לארוז בסטיק אני לוקחת, וזה כולל גם סמקים. במיוחד סמקים זוהרים, שהשימוש בהם מוסיף גוון וגם הברקה נאה.
סטיק מוצלח כזה הוא ה-Glow Stick מבית TopShop, עליו סיפרתי לכן לראשונה בפוסט הזה.
הזמן עבר ועדיין לא מצאתי לו תחליף ממשי - הוא נותן במהירות גוון אפרסקי נאה עם זוהר זהוב, אי אפשר להגזים איתו שזה מעולה לכל מי שמתאפרת עם עיניים חצי עצומות בבוקר, הוא נוח והוא לא יקר.
להשיג בפיליוניק תמורת 10 פאונד - לינק לרכישה

למי שלא מעוניינת לרכוש מפיליוניק, תוכלו למצוא מוצרים דומים בביוטיביי -
Laura Geller Illuminating Stick
Palladio Cheek Paint
LA GIRL Velvet Blush Contour Stick

וכמובן סווטצ'ים כדי להמחיש את ההתלהבות שלי מהמוצרים:




MAC Studio Fix Perfecting Stick





חברת מאק מרחיבה את ליין Studio Fix המאוד מוצלח שלהם, ומוסיפה למייקאפ גם פודרה בתפזורת לקיבוע וקונסילר סטיק. אליי הגיע הקונסילר סטיק, שהפך לחבר קרוב מייד.
המרקם של הקונסילר רך והוא מתמזג בעור בצורה נפלאה, הגוון שלי - NW20 - הוא התאמה מושלמת. אני משתמשת בו מתחת לעיניים ולטשטוש פגמים, הכיסוי שלו בינוני ויש ימים שאני מתשמשת רק בו באיזורים הנחוצים וזה לגמרי מספיק. לדעתי זה מוצר מאוד מוצלח שכדאי להחזיק בתיק האיפור, לטאץ' אפ של המייקאפ במהלך היום או כקונסילר.
האריזה נוחה וקומפקטית ומדובר בהצלחה כבירה מבחינתי. גם סקאלת הגוונים רחבה - החל מNC/NW15 ועד NC/NW50!
מחיר - 111 ש"ח, להשיג ברשת מאק או באתר האינטרנט.מאק סטודיו פיניש קונסילר

בנוסף, למדתי על שימוש חדש בקונסילר סטיק בסדנת Mac Technique שנוכחתי בה (ושהעברתי חלקים נבחרים ממנה בלייב בסנאפצ'ט של גלוסברי), בה הדגים אדם המוכשר, בין היתר, את השימוש בקונסילר סטיק כמוצר להצללחה והארה. הגוון הבהיר שלי מעולה כמוצר להארות באיזור המצח, האף ומעל עצם הלחי, כאשר בקונסילרים הכהים יותר ניתן להשתמש כקונטור. הרכות של המוצר הופכת אותו לאידיאלי לשימוש להצללות, כיוון שהוא מתמזג בקלות לתוך העור למראה טבעי וקורן.
קצת על MAC TECHNIQUE - מדובר על הרצאות במגוון נושאים שנערכים בחנויות הרשת. בין הנושאים שמעבירים מאפרי מאק המנוסים והמוכשרים - מעבר מאיפור יום לאיפור ערב, טכניקות הארה והצללה, עור חי וקורן, איפור טבעי, איפור למתחילים ועוד. את הסדנאות מלווה אפליקציה מיוחדת, דרכה ניתן לאתר ולהרשם לשיעורים, ללמוד בצורה אינטרקטיבית על ידי הוספת הערות, צילום שלבי האיפור ואת רשימת המוצרים שהשתמשו בהם בסדנא על מנת לשחזר את הלוק הנבחר בבית.
מחיר הסדנא 300 ש"ח, שמוחזרים במלואם לרכישת מוצרים בחנות. אני יכולה לומר מנסיוני שהסדנא מאוד כיפית, בקבוצה קטנה ועם המון יחס אישי, ובין אם אתן מתחילות או מנוסות - תוכלו לקבל השארה ולהעשיר את הידע בנושאי איפור שונים. את האפליקציה ניתן להוריד מגוגל פליי או AppStore.


MAC Liptensity - Gumball






סדרת  השפתונים המאוד מדוברת של מאק  - ליפטנסיטי* - כבר כאן, ואי אפשר להתעלם מהבאזז שהיא יצרה כאשר הושקה, לא רק בארצנו אלא בקהילת הביוטי העולמית כולה.
מדובר בסדרה של 24 גוונים, כולם מאוד פיגמנטיים. לדברי החברה, בכל משיחת שפתון יש למעשה פי שניים פיגמנט משפתון רגיל, הגוונים אינטנסיביים ובוהקים ובעלי גימור סמי מבריק.
התחושה על השפתיים מאוד נעימה והעמידות טובה, אם כי תלויה בגוון.
באופן אישי, אהבתי מאוד את הניודים בקולצקציה הזו - יש כאן ספטקרום ניודי מרשים, החל מבז' חיוור ועד לניוד-חום חם, עם תת גוונים קרים וחמים - ממליצה לדגום את Doe, Driftwood, Medium Rare, Smoked Almond.
לסקירה קיבלתי את הגוון Gumball, שהוא ורוד קיצי והכי רחוק מהקומפורט זון שלי. עם זאת, בערבוב עם גוונים אחרים, הורוד מוסיף חיות ושמחה  ומי שאוהבת את הגוונים שלה סטייל קנדי יאם יאם תאהב את Gumball מאוד. בינתיים התחדשתי לי  גם  Smoked Almond, שהוא הרבה יותר כוס התה שלי, פרטים בקרוב :)
מחיר - 115 ש"ח, להשיג בסניפי מאק או דרך האתר.






Clarins Instant Light Lip Comfort Oil




ימים הקרים הם אויב מר לשפתיים שלי, והרוחות החזקות שהיו מנת חלקנו בשבועיים האחרונים השאירו אותן יבשות וסדוקות ומשוועות למזור ולחות.
מאז שהוא אצלי, אין יום שאני לא משתמשת בשמן המטפח לשפתיים של קלרינס. מדי בוקר, אני מושיטה יד לבקבוקון הזכוכית החמוד (שזהה בעיצובו לסמקים הנוזליים שיצאו פעם למותג, תוכלו לראות אותם כאן) ומורחת על שפתיי את השמן הזה, שמזכיר במרקם שלו ג'לי וריח הפטל שלו מקפיץ לי את מצב הרוח בשניה.
האפלקיטור קצת צ'אנקי, אבל מכיוון שהשמן לא מצריך מריחה מדוייקת זה בסדר גמור.
זהו מוצר פינוק, אמנם, אבל אני מרגישה שהוא באמת מטפח ועוזר לשפתיים שלי להיות רכות וענוגות יותר. הוא כמעט ואינו מעניק גוון אבל בהחלט מוסיף ברק, ונעלם לאחר כשעתיים על השפתיים.
למרות היותו במרקם עבה יחסית, השמן לא כבד ולא דביק, כך ששונאות הגלוסים (כמוני!) - אל תחששו לנסות :)

להשיג בטעמי דבש, פטל (כמו שלי, כמובן שלקחתי פטל), או דומדניות
מחיר בארץ - 156 ש"ח, אני רכשתי מלייף אנד לוקס  תמורת 90 ש"ח כולל משלוח לישראל (ותיק האיפור המהמם שמצולם כאן הגיע איתו במתנה)


Spring - Perfume To Go - Seychelles Fresh




אני חייבת לסגור את הרשימה עם מוצר סופר שימושי, פונקציונלי ונהדר - בושם טו גו* של חברת ספרינג.
ספרינג הולכת וכובשת אותי, לאט ובטוח, ומציעה מגוון פתרונות בישום לגוף ולבית במחירים משתלמים.
אחת ההמצאות האחרונות שלהם היא בושם באריזת טו גו - אריזת פלסטיק שמעליה קרטון קשיח, כך שהבושם אינו נשבר או נשפך או מתאדה. האריזה שטוחה וקומפקטית ופשוט לשים אותה באחד מהכיסים בתיק, היא קלילה ובלתי מורגשת. הניחוח Seychelles Fresh הוא ניחוח שמזכיר חופשה, חופים יפים ופרחים קסומים, ונותן בוסט של אנרגיה בפתחו של עוד יום עבודה.
אני לגמרי מרוצה וממליצה! ניתן להשיג בנקודות המכירה או דרך האתר (סוף סוף, כמה נהדר שאפשר לקנות את המוצרים של ספרינג ישירות מהחברה כעת) במחיר 49 ש"ח.

*מוצרים מסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה

בואו להתעדכן איתי גם כאן: בפייסבוק, באינסטגרם ועכשיו גם בסנאפצ'ט!

3 comments

  1. אני כל כך אוהבת להציץ בתיקי איפור, ושלך אף פעם לא מאכזב! לחלוטין פינה שצריך לשמר בקביעות :)

    ReplyDelete
  2. איך המחירים באתר כל כך שונים מהארץ? איזה מותגים הם מוכרים וכמה עולה משלוח לארץ והאם האתר אמין?

    ReplyDelete
  3. האתר שקנית ממנו את השמן לשפתיים של קלרינס

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!