Clarins - Instant Light Eye Perfecting Base Review // קלרינס - בסיס עיניים מטפח



Clarins - Instant Light Eye Perfecting Base Review  // קלרינס - בסיס עיניים מטפח



הי!
היום אני רוצה להכיר לכן מוצר שכבש אותי במהרה - בסיס עיניים מטפח של אחת החברות האהובות עליי, קלרינס.
פריימרים לעיניים זה תחום שלא ממש עניין אותי, חייבת לומר. אני מכירה את התועלות של מוצרים מסוג זה - מעניקים בסיס על העפעף ש"מחזיק" את הצלליות לאורך זמן, מונעים התפוררות של הצללית והצטברות בקפלים, ומאריכים את חיי הצללית על העפעף.

באופן אישי, התברכתי בעפעף לא שומני ורוב הצלליות מחזיקות עליי מעמד היטב על גבי צללית קרמית. ניסיתי את הפריימר של אורבן דיקיי וגם את זה של טו פייסד, והם היו אחלה, באמת, אבל משום מה לא הצלחתי להתחייב אליהם לשימוש קבוע.
ואז הגיע אליי המוצר המסקרן הזה של קלרינס - שמתיימר להיות חצי מוצר טיפוח וחצי מוצר איפור. והאמת היא - שממש חיבבתי אותו.





Hello!

Today I would like to talk about a product that has won me over instantly. One of my favorite brands, Clarins, has introduced a revamped version of their eye perfecting base, from their Instant Light range - the Eye Perfecting Base.

I must say I was never too fond of eye primers - I don't have oily eyelids, and most eye shadows last well on me with the assistance of cream eye shadow bases.
I have tried Urban Decay Primer Potion and Too Faced Shadow Insurance before, and they were fine, really, but for some reason I just couldn't commit to using them often enough.

And then I received this interesting product, which claims to be part skincare part makeup. And I liked it!





המוצר החדש מבית קלרינס מבטיח להוות בסיס מושלם לאיפור, תוך כדי טיפוח העור העדין סביב העין. הוא ממצק את איזור העין ומחליק את העור,  בעודו מאחד את גוון העור ומספק בסיס עמיד לאיפור המונח מעליו.
מבחינת מיצוק האיזור, למזלי בינתיים אין בכך צורך, אבל יכולה להעיד שמבחינת עמידות - המוצר בהחלט עומד בהבטחה, ומקפיץ את היכולות גם של צלליות בינוניות. 

המרקם שלו מעט עבה, כמו קרם עשיר ומרוכז, אך הוא מתפזר בקלות על ידי האצבעות או מברשת שטוחה.
הבסיס מגיע בגוון אחד אוניברסלי - 00, שהוא מן בז'י-כאמלי, וניתן להשתמש בו לבדו או בשילוב עם צלליות אחרות מעליו. בימים שאני רק רוצה להעניק לעין מראה אחיד מבלי לשחק בצבעים, אני מורחת את הבסיס ללא תוספות. העין נראית מיד עירנית יותר והבסיס מסתיר נימים ואי אחידות בגוון העור (העור שלי דק יחסית ורואים מבעדו ורידים קטנים).

כאשר הוא מתקבע הוא פשוט לא זז, וגם הצלליות שמעליו נשארות איתנות למשך כל היום (על העפעף שלי, שהוא, כאמור, רגיל, ולרוב איני סובלת מ"הקרסה").
הבסיס מגיע בטיובה של 10 מ"ל, שבלחיצה קלה החומר יוצא ממנה בסטריליות ובנוחות.

המחיר שלו בארץ עומד על 231 ש"ח, לא זול. מצד שני, טיפה קטנה מספיקה לכל שטח העין, אז הטיובה תחזיק מעמד לחודשים רבים.

ניתן להשיג אונליין באתר Life and Looks








This relatively new product from Clarins promises to be a perfect base for eye makeup,  while providing care for the delicate eye area. The base smooths the eyelid and preps it  for a long lasting eyeshadow wear. It also promises to provide skin with moisturizing and firming effects.


In terms of firming the eye area, fortunately, it is not a concern for me in the meantime. However I can definitely say that in terms of durability - the product performs to its promise, provides a great long lasting wear of eye products and allows me to get the most of my otherwise mediocre eyeshadows in my stash.
 
The texture is slightly thick, which is rather unusual for an eye base - it is like a rich, concentrated cream, but it spreads easily using fingers or flat brush.
 
The base comes in one universal shade - 00, which is sort of camel-beige, and can be used alone or combined with other products over it. If I just want to give the eye an even appearance, I apply the base on its own. The eyes immediately look more awake and the base conceals underlying capillaries and uneven skin tone (my skin is relatively thin and you can see some small veins through it).

Once set the base stays put, and I am very pleased with its performance.

Clarins Eye Perfecting Base comes in a 10 ml  squeeze tube, a form I personally love as it allows a better control of the product and a sterile use.

you can buy it online on lifeandlooks.com - Life and Looks




Clarins - Instant Light Eye Perfecting Base Review  // קלרינס - בסיס עיניים מטפח




Clarins - Instant Light Eye Perfecting Base Review  // קלרינס - בסיס עיניים מטפח swatch פריימר



Clarins - Instant Light Eye Perfecting Base Review  // קלרינס - בסיס עיניים מטפח swatch פריימר

Clarins - Instant Light Eye Perfecting Base Review  // קלרינס - בסיס עיניים מטפח swatch פריימר


מה איתכן? משתמשות בבסיסים לעיניים? ספרו לי בתגובות :)


* המוצר התקבל לסקירה

9 comments

  1. נראה מוצר מסקרן ללא ספק :) אני מאוהבת באורבן דיקיי לעפעף הדי שומני - רגיל שלי (לא זכורה בדיוק מה הוא, אבל לא יבש הוא בטוח, ודורש הסתרת נימים בהחלט). יאללה מרתון פוסטים, מזמן לא קראתי אצלך..

    ReplyDelete
  2. מברכת על הגעתו של פריימר נוסף לעיניים! אני מרגישה כאילו השוק הוצף בפריימרים לפנים בשנים האחרונות ואזור העיניים די נותר מאחור מהבחינה הזו...

    ReplyDelete
    Replies
    1. יש בזה משהו, אני מניחה שיש יותר ביקוש לפריימרים לפנים. אבל תמיד כיף לגלות מוצר איכותי!

      Delete
  3. מעניין מאוד! צילומים מהממים כרגיל!

    ReplyDelete
  4. #אני_פה_בשביל_הצילומים
    עצלנית מידי בשביל פריימרים ולרב פשוט שוכחת אותם! אבל טוב לדעת שיש אופציות טובות שם בשוק :)

    ReplyDelete
  5. גם לקלרינס יש EYE CARE איכותי

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!