A Day Trip to Old Yaffo (Jaffa) // טיול יום ליפו העתיקה




הי!

אז אמנם הבלוג הוא בלוג ביוטי בעיקרו, אבל אני מאמינה שאפשר למצוא יופי בכל מקום, ובמיוחד בארצנו המיוחדת שעמוסה בפנינות חבויות יותר ופחות.

אחד מהמקומות המיוחדים והאקלקטיים בארץ היא יפו. עיר שמשלבת ישן עם חדש, תרבויות שונות, ריחות, מראות וטעמים מגוונים.

לא הייתי ביפו מאז שירותי הצבאי, אי שם מלפני 10 שנים. המון השתנה בה. העיר מתחדשת במלונות בוטיק טרנדיים, מעצבים צעירים פותחים שם את החנויות שלהם, חנויות וינטאג' רבות שוקקות בקונים סקרנים, מרכז נא לגעת שמעניק חוויה עצמתית למבקרים בו וכל זאת כמובן לצד שוק הפשפשים הנצחי וכיכר השעון המפורסמת.

יצא שהזדמן לי לבקר ביפו העתיקה לחצי יום מופלא, אני והמצלמה, וניסיתי לתעד את המקומות המגוונים שקיימים בה ומרכיבים את המרקם המיוחד שלה - הנמל, שוק הפשפשים, הגלריות, חנויות הוינטאג', מעצבים צעירים, וכמובן - אוכל מעולה שממש לא צריך להתאמץ כדי למצוא.

אז ללא הרחבות נוספות, מזמינה אתכם לחוות את הטיול איתי בתמונות, של פינות חמד שונות שמצאתי ביפו :)

אשמח לשמוע כמובן מה דעתכם על הפינה הזו, שלא תהיה קבועה, אבל מקווה שבכל הזדמנות שתהיה לי לבקר במקומות קסומים - אוכל לחלוק את החוויה אתכם.

בפוסט הזה אין טעם להכביר במילים לדעתי, ואני אתן לתמונות לדבר.




Hi!

Even though this is a beauty blog, I believe beauty is everywhere, especially in Israel which is a country full of hidden and less hidden gems.

One of the more unique and eclectic places in Israel is Yaffo (Jaffa), a city that combines old with new, different cultures and traditions, fragrances and smells, sights and flavors.

I haven't been to Yaffo for over 10 years, and a lot has changed. Jaffa is going under a massive renovation, modern boutique hotels are opened on a monthly basis, young and upcoming designers are placing their stores on the busy streets, there are plenty of vintage shops - all of these next to the iconic clock tower and the Jaffa's busy flea market.


I strolled around the streets of Yaffo for a few hours, me and my camera, and I have tried to capture the essence of the many beautiful places it consists of - the port, the flea market, the galleries, the vintage shops, young designers and of course - a taste of the wonderful food that you don't have to look hard to find - fresh juices, cafe's, fish and meat, and obviously - the famous hummus.

Yaffo is packed with tourists,  I could swear I heard more foreign languages than Hebrew, and it made me happy for some reason, I love it when people take their time to explore the beauty of Israel.

Without further ado, you're welcome to experience my trip with a lot of images of the unique places Yaffo is filled with.







הנמל // The Port








 








שוק הפשפשים // Flea Market












גלריות וחנויות // Shops and Galleries


































קצת אוכל // A bit of Food
















מקווה שנהניתם.. // ..Hope You've Enjoyed




ספרו לי מה חשבתם בתגובות :)

16 comments

  1. amazing place..i like these pics
    kisses

    ReplyDelete
  2. וואו!! גרמת לי להתגעגע

    ReplyDelete
    Replies
    1. כשתחזרי אולי נעשה יום כיף :)

      Delete
  3. איזה כיף לצאת לטיול צבעוני שכזה! :)

    ReplyDelete
  4. מ-ה-מ-ם! עוד מאתמול אני עפה על הפוסט הזה. נשבעת לך שחלמתי על יפו בגללך. תמונות שלא נופלות באיכותן מכאלה שמצולמות עבור מגזיני טיולים, עם הרבה אופי וצבע ואפילו טעם. ידעתי שאת מוכשרת, אבל לא ידעתי עד כמה!
    את תופסת כאן רגעים נורא יפים ופשוטים שלפעמים אנשים שמטיילים עם מצלמה לא קולטים בכלל. תמיד מחפשים את הדבר הגדול, את האירוע המרכזי (או לחילופין, הרקע האולטימטיבי לסלפי...) ושוכחים שכשרוצים להעביר תחושה ואווירה של מקום, צריך לצלם גם את מה שקורה בשגרה. לראות פיסה משוק הפשפשים, עם ערימות של סירים ומוכר בגבו אל המצלמה? פריטים קטנים בתוך השפע שיש בחנות, שגורמים למתבונן לחייך... בחיי שזה פשוט נפלא. את נפלאה! פוסט מושלם לשבת בבוקר.

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה, איזה פרגון שיקסונת!
      בהחלט ניסיתי לתפוס רגעים פשוטים, והיה כל כך הרבה אוכל טעים בכל מקום :)
      תודה רבה ששמת לב לכל הניואנסים, ובהחלט חיממת את ליבי!

      Delete
  5. בלוג מקסים ואת מצלמת מדהים! אהבתי מאדדד

    ReplyDelete
  6. איזה פוסט כייפי :)
    עכשיו כשאני חושבת על זה... גם אני לא הייתי ביפו המון שנים, וממש עשית לי חשק :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ממליצה לך לבקר! המקום ממש השתנה, מלא פינות מקסימות!

      Delete
  7. אני גרה כ"כ קרוב וזמן כה רב לא ביקרתי ביפו...
    אתקן זאת בהקדם.

    ReplyDelete
    Replies
    1. You should! היה לי כל כך נחמד :)

      Delete
  8. פשוט מהמם!! גרמת לי לרצות ליסוע לטייל שם! פוסט נהדר! :)

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!