Skincare Finds From LookFantastic // קופסת לוקפנטסטיק

הי יפות!

באיחור לא אופנתי אני סוקרת את הביוטי בוקס של לוקפנטסטיק לחודש נובמבר 2014.

קופסת היופי של האתר הבריטי האהוב מעוררת באזז וציפיה בכל חודש, אבל לדעתי בנובמבר דאשתקד הם התעלו על עצמם והציגו קופסא מלאה במותגים נחשקים ומדוברים בעולם היופי העולמי, כשמעל כולם מתנוססים באלם הניקוי של EVE LOM ומסכה מבית GlamGlow, מוצרים שקיבלו פרסים ועיטורים במיטב המגזינים בעולם.

מוצרים כל כך פופולריים, שגם עולים יד ורגל במחירם המלא, דרשו ממני התייחסות רצינית. לכן החלטתי לא לסקור את הקופסא מיד עם קבלתה לפני כחודש, אלא לנסות את המוצרים למשך תקופה ולגבש עליהם דעה מוצקה לכאן או לכאן.

מוזמנות להכיר איתי את המוצרים שהופיעו בקופסא הזו (שלא זמינה אמנם לרכישה יותר, אבל כל המוצרים בהחלט זמינים בגודלם המלא באתר).
את קופסת היופי החודשית של לוק פנטסטיק, המכילה מוצרים משתנים מדי חודש ועלותה 15 פאונד בלבד עם משלוח חינם לארץ, ניתן להזמין כאן.

 
 
Hand Chemistry- Intense Youth Complex (30ml) EVE LOM Cleanser Balm (30ml) Monu Soothing Touch Recovery Balm (30ml) Nuxe Nuxellense Jeunesse Youth and Radiance Revealing Care (15ml) GlamGlow YouthMud Face Mask (15ml) New CID Cosmetics i-Crayon - Lip and Cheek Tint lookfantastic box beauty review november 2014 בלוג איפור וטיפוח גלוסברי  סקירה לוק פנטסטיק  לוקפנטסטיק



 באופן אישי אני לא מתה על קופסאות "הפתעה". אני בהחלט מחכה לספויילרים ומחליטה ביני לבין עצמי אם תוכן הקופסא הוא משהו שמעניין אותי, שישמש אותי וששווה את השקעה (בכל זאת, 15 פאונד זה אמנם לא הרבה אבל אפשר לקנות בכסף הזה גם דברים אחרים שאנחנו חושקות בהן).

כאשר פורסם הספויילר לקופסת נובמבר וראיתי שם הזדמנות להתנסות במוצרים המדוברים האלו, עטתי על ההזדמנות בלי לחשוב פעמיים.
אחרי מספר שבועות נחתה אצלי קופסא שחורה ואלגנטית, ארוזה היטב, ובה 6 מוצרים :




 

 

 

 מה בקופסא?

Hand Chemistry- Intense Youth Complex  - 30ml
EVE LOM Cleanser Balm - 30ml
Monu Soothing Touch Recovery Balm - 30ml
Nuxe Nuxellense Jeunesse Youth and Radiance Revealing Care - 15ml
GlamGlow YouthMud Face Mask - 15ml
New CID Cosmetics i-Crayon - Lip and Cheek Tint


Hand Chemistry- Intense Youth Complex (30ml) EVE LOM Cleanser Balm (30ml) Monu Soothing Touch Recovery Balm (30ml) Nuxe Nuxellense Jeunesse Youth and Radiance Revealing Care (15ml) GlamGlow YouthMud Face Mask (15ml) New CID Cosmetics i-Crayon - Lip and Cheek Tint lookfantastic box beauty review november 2014בלוג איפור וטיפוח גלוסברי  סקירה לוק פנטסטיק לוקפנטסטיק




Hand Chemistry- Intense Youth Complex



 
קרם הידיים המדובר של החברה פורצת הדרך Hand Chemistry מובא כאן בגודל נסיעות, 30 מ"ל, שזו בדיוק הכמות לזרוק בתיק בקלות.

הקרם מתהדר במגוון רכיבים פעילים (19.5%) שמטרתם לתקוף 8 בעיות של הזדקנות עור הידיים, ובחברה מבטיחים שבשימוש ממושך עור הידיים בהיר יותר, מוצק יותר, רך ומלא חיות. 

 אחרי שימוש של שבועיים אני לא יכולה לומר שעור הידיים שלי, שלא סובל במיוחד מתסמינים שהוזכרו לעיל, השתנה ללא היכר. הוא בהחלט עשיר ואיכותי ומזין את הידיים היטב. אין לו ריח דומיננטי והוא נספג במהירות בעור.

יש הרבה הייפ ברשת סביב קרם הידיים הזה, והוא מככב בהרבה מגזינים ובלוגים. בהחלט לא התאכזבתי ממנו, ואחרי שאסיים את המלאי האינסופי של קרמי הידיים של ל'אוקסיטן שברשותי ייתכן מאוד שאזמין מחדש.

מחיר: 7.99 פאונד ל-30 מ"ל. לינק לרכישה















EVE LOM - Cleanser Balm


 
הנה הגענו במהרה לאחד ממלכי הקופסא ואחד המוצרים המסקרנים ביותר בעולם הטיפוח היום.
 
באלם הניקוי של איב לום הוכתר על ידי ווג כ"מנקה הטוב בעולם", תואר מאוד כבד לשאת על כתפיו הצנומות. 
 
התכשיר מבטיח עולם ומלואו - הוא מנקה באופן יסודי ועדין ומתאים סוגי העור, מסיר ביעילות את כל סוגי האיפור, מסיר תאי עור מתים, שימוש בעיסוי בעת הניקוי ממריץ את מחזור הדם ועוזר בניקוי רעלים, ובנוסף הבאלם מרכך ומזין את העור.
 
מוצר הפלא לא זול - ועבור 100 מ"ל תאלצו להפרד מ-55 פאונד. המוצר מיוצר באנגליה.
 
זו הפעם הראשונה שאני משתמשת בבאלם ניקוי - מוצר שהוא לא ממש קרמי ולא ממש קשה, אלא מעט משחתי ויש לעסות אותו לתוך העור כמו קרם חצי מוצק.

הדבר הראשון ששמתי לב אליו כאשר פתחתי את הקופסא - הריח. למוצר יש ריח מאוד חזק, ומאוד דומיננטי. זיהיתי בעיקר ריח של שמן זית, ציפורן ועשבי מרפא, ובתור מישהי שריחות כאלה הן ממש לא כוס התה שלה - נרתעתי מיד.

בנוסף, החברה מציינת שרצוי להשתמש ב-Muslin Clothes (מן בדי מוסלין) מיוחדים לצורך הניקוי, לי לא היו ולא מצאתי לקנות, אז השתמשתי במגבת פנים רכה. 
 
הבאלם מכיל שמנים טבעיים כגון שמן ציפורן (Cloves Oil) שהוא בעל תכונות אנטיספטיות ועוזר לנקיון העור, שמן אקליפטוס שעוזר לניקוי העור מרעלים, שמן קמומיל מצרי לריכוך העור, שמן כשותנית (בדיוק, שטו?) - Hops Oil, וחמאת קקאו שריחה ממש לא הורגש כאן.
בנוסף, הצצה זריזה ברשימת מרכיבים תגלה רכיבים לא כל כך פופולריים כגון שמן מינרלי.

משתמשים בו כך: לוקחים כמות לא גדולה ומורחים על עור יבש, ללא הסרה קודמת של האיפור. ממלאים מים חמים בכלי או פשוט (כמו שאני עשיתי) מרטיבים מגבת במים חמים ישירות מהברז.

מניחים את המגבת הלחה על הפנים ונושמים במשך כמה שניות. החום פותח את הנקבוביות ומאפשר לחומר הפעיל לחדור לתוכן ולהתחיל בתהליך הניקוי.
בחברה ממליצים לחזור על פעולת ההרטבה וההנחה שלוש פעמים.
 
באמצעות בד המוסלין, כאשר הוא מקופל לריבוע קטן, ובעודו לח, מנקים בתנועות סיבוביות את הפנים עד שכל הלכלוך ושאריות האיפור נעלמות. בד המוסלין גם מבצע פילינג עדין וחושף עור נקי ורענן.
 
לבסוף שוטפים את הבד במים קרים ומניחים על הפנים והצוואר. הקור עוזר לכווץ נקבוביות חזרה, ומשאיר את העור רענן ונקי.
 
הביצועים - הבאלם בהחלט מנקה ומנקה היטב. לגבי איפור עיניים אני יותר אוהבת את הביודרמה (הפתעה!) לניקוי ממוקד ואפקטיבי. 
 
אני מוצאת שזו הרבה התעסקות בשביל ניקוי הפנים, עבורי לפחות, אני לא מהאנשים שאוהבים טקסים ארוכים לפני השינה. מי שאוהבת ריטואלי ניקוי איטיים ומפנקים, באלמים לניקוי הן בהחלט אופציה טובה עבורה.
 
מה שימנע ממני להשתמש בבאלם הזה בעתיד, הוא הריח שלו, מדובר ביותר מדי זמן לבלות עם ריח מאוד חריף ודומיננטי למי שסולדת מריחות כאלה. מצד שני, הסקרנות שלי התעוררה לגבי באלמי ניקוי ואני חושבת שבפעם הבאה אנסה את זה של קליניק, במיוחד שקראתי את הסקירה עליו אצל השיקסע.

האם הוא שווה 55 פאונד? קשה לי לומר. זהו מחיר מאוד גבוה עבור מוצר שלא נפלתי ממנו. באופן אישי, לא הייתי רוכשת שוב, ושמחתי שיצא לי לנסות את הגרסא המוקטנת ולגבש דעה.

אם אתן חובבות ריחות טבעיים, בעלות עור מעורב ואוהבות נקיון ארוך ורב שלבי - כנראה שתהנו הרבה יותר ממני :)
 מחיר: 55 פאונד ל-100 גרם. לינק לרכישה
 












MONU - Recovery Balm


מוצר שסקרן אותי באופן אישי והיו לי ממנו ציפיות גבוהות הוא באלם הריקאברי (התאוששות) של חברת MONU.

הבאלם מיועד לכל סוגי העור, אך יעיל במיוחד עבור עור רגיש שזקוק להגנה ובוסט של חומרים טובים להחזירו לחיים. כמו שכבר הלנתי כאן בעבר, בחורף העור שלי במצב קריטי פחות או יותר כל הזמן, וצריך הזנה ממוקדת ואפקטיבית. 

הבאלם מכיל רכיבים מפנקים כגון תמצית ורדים וברגמוט, פפדיטים להרגעת העור וניטרול אדמומיות, חמאת שיאה, ותמציות נר הלילה ודומדמניות, כולם נועדו להעשיר את העור ולהחזיר לעור את ההגנה אותה איבד מפגעי מזג האויר והזיהום הסביבתי. המוצר לא מכיל פראבנים ומיוצר באנגליה.


דבר ראשון שחשוב מאוד לציין, שלבאלם יש ריח מאוד מובהק של ורדים. מי שסולדת מריח ורדים מרוכז, לא תאהב את הבאלם הזה. אם ריח הורדים לא מפריע לכן, תחבבו אותו מאוד. 

הבאלם מאוד נעים על העור, הוא עבה ומתאים לשימוש לפני השינה. הוא בהחלט עוזר להרגיע עור מגורה ולהשיב לחות בימים קרירים, לא יותר ממה שלמשל ה-Avene האהוב שלי יודע, אבל הוא בהחלט מרגיש פחות "טיפולי" ויותר "טיפוחי".

מבחינת מוצר הפתעה, מדובר בהצלחה :)
 
 מחיר: 22.5 פאונד ל-50 גרם. לינק לרכישה


 
 











NUXE - Nuxellence Jeunesse Youth and Radiance Revealing Care

 

אני מאוד אוהבת את המוצרים של חברת Nuxe (נוקס) הצרפתית לעור הפנים, הם תמיד עדינים ואיכותיים.

בקופסא קיבלתי דוגמית בגודל מכובד של נוזל הטיפוח אנטי אייג'ינג לכל סוגי העור מסדרת Nuxellence היוקרתית של Nuxe.

למוצר יש 10 פטנטים (!) ולדברי החברה הוא כמו בטריה עשויה פרחים שטוענת מחדש את תאי העור להשבת הזוהר ונעורים לעור פנינו הענוג. הנוסחא חודרת לעור ומזינה את התאים באנרגיה וחיוניות. עם השנים, תאי העור מאבדים מחיוניתם ומגמישותם, וגורמים לעור הפנים להראות חסר חיים ואפרורי. לדברי NUXE, הקרם מסוגל להטעין את התאים באנרגיה מחודשת על ידי תיקון של ה-DNA המיטוכונדרי וכך הם סופגים בצורה יותר יעילה את תכשירי הטיפוח שלנו. לדברי החברה, מעל 90% מהנסיינים שמו לב שבתום שימוש יומיומי של חודש הקמטים נראו מעודנים יותר לעין.

התחליב מכיל מעל 85% רכיבים טבעיים - תמציות צמחים מרוכזות (כגון  לשון פר / passionflower , anchusa / פרח הפסיפלורה ופרג) וכן חומצה הילאורונית לשיקום. הוא אינו מכיל פארבנים ומיוצר בצרפת.

טוב, הבטחות בומבסטיות  - יש בשפע. לגבי התחליב עצמו - מדובר בקרם בגוון ורדרד בהיר, במקרם נעים ולא שומני. הוא מריח נפלא ומאוד כיפי לשימוש.  אין לי קמטים עמוקים לבדוק עליהם השפעה ארוכת טווח, אבל אני בגיל שבהחלט מתחילים לבדוק בו תכשירי אנטי אייג'ינג ראשוניים, והמוצר של נוקס בהחלט מהווה נקודת פתיחה מבטיחה.

העור היבש שלי הגיב אליו היטב, והוא לא חזק מספיק בשביל להיות קרם לילה לכשעצמו, אבל מוסיף לתכשירים אחרים שאני משתמשת בהם. העור בהחלט מרגיש חלק וגמיש יותר לאחר השימוש בקרם.

המחיר לגודל מלא - 50 מ"ל, הוא 47 פאונד (!!), סכום גבוה מאוד בעיניי, אבל עם הנחות של 20% לפחות מדובר בדיל משתלם בהרבה. למזלנו בלוקפנטסטיק תמיד יש 20% הנחה.

 מחיר: 47 פאונד ל-50 גרם. לינק לרכישה


 










GLAMGLOW - YOUTHMUD TINGLEXFOLIATE TREATMENT Face Mask



עוד מוצר מגה מדובר, אם לא המדובר ביותר בעת האחרונה - מסכת הבוץ של Glam Glow.

GlamGlow היא חברה אמריקאית שמייצרת מסכות בוץ שמבטחיות "טיפול פנים בצנצנת".
בליין יש מגוון סוגי מסכות בצבעים שונים - מסכות לעור יבש, לעור שמן, מסכות לעיניים ועוד.

אליי הגיע דוגמית מכובדת של המסכה השחורה, YouthMud.
המסכה מבטיחה טיפול פנים ב-10 דקות, כאשר לאחר השימוש העור ייראה בהיר, בוהק, רק ונקי יותר.


המסכה עוצבה במקור עבור כוכבי הוליווד שצריכים עור בוהק ונקי לפני העלייה לשטיחים האדומים (מי לא, אני שואלת, שטיח אדום או שופינג בזארה, מה ההבדל). המסכה מכילה חומרים משובחים בלבד, כמו בוץ צרפתי ומינרלים וולקניים, ומעניקה לעור טיפול מחדש.

יש להניח את המסכה בשכבה דקה על כל הפנים ולחכות שתתקשה. לאחר שהיא מתייבשת יש תחושה של עקצוץ בעור הפנים, כתוצאה מכיווץ נקבוביות. את המסכה שוטפים בתנועות סיבוביות לצורך הסרת התאים המתים. המסכה אינה מכילה פראבנים וחומרים מזיקים.

לאחר השימוש מבטיחים בחברה עור קורן למשך 5 ימים רצופים!
המסכה זכתה בכל פרס אפשרי, והופיעה בכל מגזין ביוטי נחשב בעולם.

המסכה מיועדת אמנם לכל סוגי העור אבל ניגשתי אליה בחשש בשל העובדה שהיא מכווצת נקבוביות.
המסכה בהחלט מדגדגת ומעקצצת קצת, ושטפתי אותה אחרי 5 דקות בערך אחרי שהתקשתה.
העור היה בהחלט רך ובוהק יותר, ללא ספק, והמסכה הותירה אחריה עור שמרגיש נקי ומחודש.  על העור היבש שלי האפקט לא שרד 5 ימים, אבל בהחלט השאיר עור רך יותר למספר ימים וזה כבר משהו.

החברה ממליצה להשתמש עד פעמיים בשבוע, ואני משתמשת פעם בשבועיים כדי לא לגרות את העור שלא לצורך.


אני בספק אם אקנה שוב את המסכה מהליין השחור, אבל יש מוצר בסדרה שמסקרן אותי מאוד  - מסכת GLAMGLOW THIRSTYMUD Hydrating Treatment , המיועדת לעור מיובש שזקוק לבוסט של לחות, ויש מצב טוב שארכוש אותה בקרוב. התרשמתי לחיוב מהמסכה, מהחומרים המרכיבים אותה ומאיכותם.

טיובת ה-15 מ"ל שיש ברשותי תספיק לפחות ל-5 שימושים עליי, שזו כמות מכובדת ונאה ביותר.
בסדרה יש מגוון מוצרים מדוברים ומצליחים , המיועדים לצרכים שונים של העור:
 
GLAMGLOW THIRSTYMUD Hydrating Treatment  - באריזה כחולה. לעור יבש או עור שזקוק ללחות. מחיר - 40 פאונד ל-50 גרם. לינק לרכישה
 
GLAMGLOW POWERMUD Dual Cleanse Mask Treatment  - באריזה ירוקה. מיועדת לעור שזקוק לניקוי עמוק מבלי לפגוע בלחות המצויה בו. מחיר - 40 פאונד ל-50 גרם. לינק לרכישה
 
GLAMGLOW Very Gorgeous Super Mud Clearing Treatment  -  באריזה לבנה. מיועדת לעור מעורב, לניקוי עמוק וצמצום נקבוביות, לעור הסובל מאקנה ואפילו גידול שיער תת עורי. מחיר - 35 פאונד ל-30 גרם. לינק לרכישה
 
 
GLAMGLOW Youth Mud Face Mask - באריזה השחורה, שסקרתי כאן, לחידוש עור הפנים לכל סוגי העור.  מחיר: 40 פאונד ל-50 גרם. לינק לרכישה
 
 
ל-GlamGlow גם מוצר ייעודי לעיניים - GLAMGLOW Bright Mud Eye Treatment , אשר עוזר בטיפול בכהויות, נפיחות וקמטוטים באיזור העיניים.  מחיר -  45 פאונד. לינק לרכישה














NEW CID - I Crayon - Lip and Cheek Tint



הגענו לנחלה, מוצר איפור בקופסא!

כשראיתי בספויילרים שיכלל מוצר של חברת New CID מאוד שמחתי, שכן היא התחבבה עליי מאוד (סקירה על צלליות הקרם המעולות שלהם תוכלו למצוא כאן).

בקופסא קיבלנו צ'אבי סטיק עם גוון לשפתיים וללחיים.
בסדרה 3 צבעים קרמיים, שמשמשים 3 מוצרים באחד - צבע שפתיים, צבע לחיים עדין ותוחם שפתיים.

אני מקווה שאהבתי לשפתונים באריזות צ'אבי לא חמקה מעיניכן (אבל אם כן, תוכלו לקרוא על כמה שאני מחבבת פה ופה). מאוד שמחתי לנסות צ'אבי חדש, ועוד כזה שיש לו שימושים מגוונים.

הגוון שקיבלתי הוא Strawberry Souffle, אדום תות בוהק ועסיסי.

הצ'אבי נמשח בקלות על השפתיים, וניתן להניח כמה טפיחות ממנו על הלחי ולטשטש באמצעות האצבעות או מברשת סטיפלינג .

הגוון עצמו עז מאוד ויפה, ויתאים מאוד לימי קיץ עליזים, אבל לצערי העמידות שלו לא היתה מרשימה. הוא אמנם השאיר סטיין נאה על השפתיים אבל נעלם אצלי אחרי הארוחה הראשונה.
על הלחיים הביצועים היו טובים יותר, אבל גם כאן לא נרשמה עמידות יוצאת דופן.

מוצר חמוד, אם קונים אותו במבצע. במחיר המלא שלו, 14 פאונד, הוא בכלל לא שווה את מחירו.

יתאים למי שחושקת בצבע תות זוהר לימים החמים שיבואו (בתקווה, כי בינתיים קר לי כל כך!) 
מחיר: 14 פאונד, וקיימים 2 גוונים נוספים . לינק לרכישה
 



לקופסא צורפה גם חוברת המסבירה על כל מוצר שנכלל בה, לעיונכן:
 




אז בסך הכל יש פה תמורה מאוד נאה ל-15 פאונד ששילמתי. בחישוב מחיר מוצר בגודל היחסי (והגדלים כאן מאוד נדיבים, החל מ-15 גרם מוצר) - שווי החבילה היא 78 פאונד! (יותר מפי 5 ממה ששילמתי עליה).
נכון שלא כל המוצרים היו לטעמי אבל עדיף לשלם מעט ולהתאכזב מאשר לקנות מוצר בגודל מלא רק כי יש סביבו באזז חזק  ולתאכזב. מעדיפה שהאכזבות שלי יהיו זולות, למרות שבקופסא זו לא היו כמעט מוצרים שאכזבו.
 
האם אזמין שוב קופסת לוק פנטסטיק? בוודאי, בהנחה שהמוצרים שיוצאו בה יהיו לטעמי. הקופסא מוקפדת מאוד ומציעה התנסות במוצרים מעניינים במחיר די מצחיק.
בכל מקרה, כאשר יוצאת קופסא שווה אני מעדכנת מיד בדף הפייסבוק של הבלוג - יחד עם מבצעים שווים על מוצרים מהאתרים הבריטיים - לכן ממליצה בחום לתת לייק ולהשאר מעודכנות.
בואו ספרו לי בתגובות אם ניסיתן את המוצרים הללו ומה חשבתן עליהן!
נשיקות.

 אל תשכחו לעקוב אחרי הבלוג בפייסבוק ובאינסטגרם :)

 
אם ניסיתן או אתן מתכננות לנסות את המוצרים הללו - מזמינה לכתוב לי על הרשמים שלכן בתגובות!

16 comments

  1. תודה על עוד סקירה מעולה!
    גם אני מאוד התלהבתי מהקופסא כשהיא רק הגיעה אלי, אבל די מהר מצאתי את עצמי נפרדת מחלק גדול של המוצרים מסיבות כאלו או אחרות...

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה לך!
      בכל זאת היה כיף להתנסות :) גם אם לא הכל לטעמי

      Delete
  2. איזו סקירה שווה! דווקא אהבתי שלקחת זמן להתנסות עם המוצרים - במילא רוב הסיכויים שגם אם היית מעלה את הסקירה ביום שקיבלת את הקופסה, זה היה סולד אאוט... ככה יש לנו הזדמנות לשמוע דעה מבוססת ומלאה.
    המסכה של GLAM GLOW מאוד מסקרנת! והצ'אבי של NEW CID נראה נהדר על השפתיים, חבל שהוא לא עמיד. אהבתי את הפוסט הארוך ואני שמחה שאת נהנית מרוב המוצרים שקיבלת (את לגמרי צריכה לנסות את הבאלם של קליניק!). <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני חושבת שהמסכות של glam glow לניקוי עמוק יהיו לך טובות!
      תמיד כיף לקבל הזדמנות לנסות במכה כמה מוצרים מסקרנים שקצת כבד לקנות בנפרד רק כדי להבין מי נגד מי :)

      Delete
  3. בהחלט קופסא סופר שווה!
    כפי שאמרת, ברגע שאסיים את סטוק קרמי הידיים שלי אני אנסה את קרם הידיים הנ"ל. הוא לא יקר וניכר שיעשה לי טוב.
    כמוך, גם אני בעד הסרה וניקוי מהירים ולכן הבאלם לא עבורי.
    הגוון של הצ'אבי משגע, כמה חבל שאיננו עמיד במיוחד.

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה! מקווה שיהיו עוד קופסאות בסגנון, בהחלט כיף להכיר עוד מותגים

      Delete
  4. hi deahi dear, how many products in this box...
    kisses

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes, this box was packed with goodies! kisses

      Delete
  5. בהחלט קופסא משגעת,סקירה כיפית כמו כל הסקירות שאת עושה :)

    ReplyDelete
  6. אני כל כך אוהבת קופסאות יופי... זה כזה כיף :)
    אני איתך, אין שום סיכוי בעולם שאני אצליח להתמיד בריטואל המשוגע של השימוש בבאלם הניקוי... זה יכול להיות כיף אחת לשבוע-שבועיים כפינוק, אבל בשגרה? שום סיכוי...
    תודה על הסקירה, ממש נהניתי :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. שמחה שנהנית! כבד, כבד עליי מוצר כל כך מחייב כמו הבאלם ניקוי, רוצה פשטות

      Delete
  7. הי (:
    הבלוג שלך ממש יפה! אני חדשה בכל העניין ורציתי להזמין אותך לקרוא את הפוסט שכתבתי ולהגיד לי מה את חושבת :) זה ממש יעזור לי וירגש אותי♥
    תודה!

    ReplyDelete
  8. בדי מוסלין.. מים חמים.. איפה המרדים? נשמע כמו פרוצדורה ניתוחית עתיקת יומין! חחח אין על שמני ניקוי כמו של מאק! אני שמחה שחסכת לי התנסות עם המוצר המיותר הזה.. תודה על סקירה נהדרת, ממש אהבתי!

    ReplyDelete
    Replies
    1. לגמרי פרוצדורה ניתוחית! אין לנו זמן! צריכה להסיר איפור מהר, אני לא ליסה אלדרידג' :(

      Delete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!