5 הצעות לבאלם לשפתיים עם גוון // Tined Lip Balm

לפעמים מגיעה לשפתיים שלנו הפוגה מכל שפתוני המאט, שאלוהים עדי שאני אוהבת אותם בלב שלם ואף דואגת לרכוש לי חדשים בתדירות גבוהה (מדי). לדאבוני, לא פעם הם מייבשים, מציקים ופשוט לא נעימים. שלא לדבר על זה שלא תמיד יש לי זמן לשרטט קוים מדוייקים (כי אם יש משהו שקשה לחזות בו זה שפתון נוזלי שמרוח ברישול, לי לפחות).

אני בטוחה שגם לכן יש ימים שבהן אתן לא רוצות להסתובב בשפתיים ערומות לגמרי, אבל גם לא בא לכן להתחייב לשפתון פיגמנטי שצריך לחדש.
באלמים לשפתיים עם גוון, מה שנקרא בלעז tinted lip balm, הוא פתרון מעולה שמשלב את הלחות הנחוצה לנו בימים קשים יחד עם גוון שקוף וברק ג'וסי. הפלוס - את רובם אפשר למרוח אפילו ללא מראה והדיוק לא משחק תפקיד משמעותי.

היום אציג לכן 5 באלמים חמודים, שמטפחים את השפתיים ומזינים אותן בלחות וגם מעניקים ברק נאה וגוון קל. כמובן שהם לא עמידים כלל, זו לא מטרתם, אבל הם מוצר כיפי שיש בתיק כשאנחנו מחפשות משהו קליל ובלתי מחייב.




 Maybelline Baby Lips Balm and Blush

לאחר הצלחת סדרת השפתונים של מייבילין - בייבי ליפס, שלא מזמן עשו סוף סוף את העליה המבורכת לארץ ישראל, מצטרף מוצר חדש בסדרה - באלם שמנמן שמיועד לשפתיים וללחיים -Balm and Blush*.
המרקם שלו חלקלק, כך שלדעתי יתאים ללחיים רק לבעלות עור יבש שהמייקאפ לא נוטה לטייל עליהן, אם כי אני אישית חושבת שהוא מתאים הרבה יותר כמוצר שפתיים בלבד. וגם, חייבים להודות, הוא חמוד ביותר,ואפשר לתת לו צ'אנס. הגוון 03 הוא גוון ורדרד קריר ומחמיא.
20 ש"ח, לרכישה בגילטי






Carmex - Moisture Plus - Berry

 מזה כחמש שנים, פלוס מינוס, אני רוכשת את הבאלמים המעולים האלה של חברת קרמקס. בתחילה היו גוון ורוד - Pink וגוון אפרסקי - Peach, ואחר כך הצטרפו אליהם שני גוונים כהים ופיגמנטיים יותר - Berry ו-Plum
הגוון הורדרד והאפרסקי בהירים יחסית, ואילו הגוונים החדשים יתאימו למי שמחשפת שפתון שנותן גוון ממשי.

זה אחד מהבאלמים האהובים עליי, בזכות האריזה הנוחה והמוצר הדקיק שמזכיר בצורתו שפתון עמיד. הפיגמנט של Berry חזק יחסית ובהחלט נראה על השפתיים. זהו גוון פירות יער אדמדם, עסיסי ונהדר, והשפתון עצמו עתיר לחות ומאוד מאוד נעים. פתרון נהדר לימים קרים, חמסינים ושאר חולות רעות שעושות שמות בשפתיים שלנו.

מחיר לפני הנחות - 4.5 פאונד (כ-20 ש"ח)
להשיג באסוס - קוד הנחה IL17 בקניה מעל 50 פאונד ומשלוח חינם מעל 15 פאונד
בפיליוניק - משלוח חינם מעל 40 פאונד
באיכמיסט (המקום האהוב עליי לקנות הכל בערך - משלוח חינם מעל 20 פאונד והנחת מע"מ בקופה)
ועכשיו גם באייהרב (אם כי רק בטעם וניל לעת עתה)


 Hurraw!-Tinted Lip Balm Black Cherry

אחד מהמוצרים הפחות מדוברים מאייהרב הם הבאלמים המעולים (!) של חברת Hurraw!. יש להם ארסנל אדיר של טעמים (אני מכורה לאשכולית אדומה - כן, לא מתביישת להצהיר), צורה פרקטית ופורמולה נהדרת. לא תוכלו ליפול עם אף בחירה, בין אם היא קלאסית כמו וניל, קוקוס או מנטה או הרפתקנית כמו בירה שחורה, צ'אי מתובל או קפה. הפעם הזמנתי את הגוון הפופולרי ביותר בסדרה -  Black Cherry, אחד משני הטעמים שמעניקים גוון קל (השני הוא קינמון).
הגוון כמעט בלתי נראה, אבל טעם הדובדבן מתקתק וכיפי והשפתיים מקבלות בוסט מבורך של לחות. 
להשיג תמורת 3.79$ באייהרב


Yves Rocher - Lip Balm 


הבאלמים של איב רושה הושקו כבר מעל לשנה ובעיניי הם נהדרים. אהבתי מאוד את באלם המקדמיה, וכמובן שהבאלם בטעם פטל הוא הפייבוריט שלי (כי פטל זה הפרי האהוב עליי, כמו שאולי הבחנתן). באלם נעים, מתקתק ולא חלקלק מדי אשר מעניק גוון עדין לשפתיים. כיף לחדש ואפשר למרוח בכל זמן ומקום. שאר הבאלמים בסדרה שקופים, אם תהיתן

12 ש"ח בלבד באתר או בחנויות



Clarins - Instant Light Natural Lip Balm Perfector

הבאלם הזה קיבל כבר פוסט נפרד בבלוג, אבל תמיד כיף לחזור ולפרגן לו. בימי חורף הבאלם של קלרינס משמש אותי לא מעט והוא גם חביב עליי כאשר אני סתם יוצאת לקניות בסופר ובא לי משהו קליל. כמו כל המוצרים של קלרינס מדובר במוצר יפהפה ואיכותי, והמחיר בהתאם. 
זהו הבאלם הפיגמנטי ביותר שיש ברשותי והוא מספק צבע רענן ובוהק, נוחות מקסימלית כאשר מניחים אותו על השפתיים וחוויית שימוש יוקרתית. משפר מצב רוח מידי! 

להשיג בסופר פארם או או אונליין באתר Life and Looks או ב-AllBeauty



ואיך אפשר ללא סווטצ'ים:

ומה הבאלמים האהובים עליכן? ספרו לי!
ובאותה הזדמנות מזמינה אתכן לעקוב אחריי באינסטוש :)

* המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה


2 comments

  1. פוסט נפלא! גם אני מאוד אוהבת את הבאלם של קלרינס. רושמת לי לנסות את זה של קרמקס :)

    ReplyDelete
  2. מתה על באלמים! החדש של מייבלין ממש מוצלח בעיניי, תמיד בתיק שלי :)

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!