זה לא ילך בינינו: מוצרים שאכזבו אותי // Disappointing Products #1

צריך לדבר על זה. 
אנחנו קונות מוצרים, לעתים בלא מעט כסף, בציפייה שיהיו מעולים ומצויינים, ויתאימו לנו בול. המציאות היא שזה לא תמיד קורה ולפעמים אנחנו לא מתאהבות בהם.

היום אספר לכן על מוצרים שלא הרשימו אותי, למרות שבאמת ניסיתי לתת להם צ'אנס הוגן. לא היה קליק, סיפור האהבה לא לבלב, זה לא אני זה הם.
יוצא שרוב הזמן, על גבי הבלוג אני נוטה להמליץ על מוצרים טובים ומעדיפה לפרגן על פני לקטול מוצרים פחות טובים, ותודה לאל יש המון מוצרים נהדרים לדבר עליהם. עם זאת, אני בטוחה שגם על מוצרים פחות מוצלחים כדאי לספר - כי אולי זה יעזור לכן לגבש החלטה ויחסוך שקל או שניים.

אך לפני שנתחיל אני רק רוצה להזכיר שעולם האיפור הוא מאוד אינדיבידואלי, ומה שטוב לאחת לאו דווקא טוב לאחרת, ומה שאני לא אהבתי יכול להיות ההולי גרייל שלכן. ככה שקחו, כמו תמיד, את האכזבות כמו גם ההמלצות בעירבון מוגבל ותמיד נסו בעצמכן מוצרים שנראה לכן שתסתדרו איתם.






Maybelline Dream Velvet




אולי זו אשמתי. קניתי מייקאפ שנקרא velvet dream soft-matte hydrating foundation. המילה מאט נמצאת בשם שלו. מה לי ולמייקאפ מאט? אני, שגם בקיץ לא יכולה בלי קרם לחות בוקר ולילה, שלא צריכה ששום דבר לא יהיה יותר יבש. למה קניתי את זה? 
אולי כי היה כתוב איפשהו hydrating, ואני הטפשונת האמנתי שמדובר במייקאפ עתיר לחות.
אז כן, המייקאפ הזה לא יעבוד עם עור יבש. בספק אם יעבוד עם עור רגיל. אולי אם אתן מבריקות בטירוף הוא יתחבב עליכן.
המרקם של המייקאפ היה לא נעים לי. הוא לא נמרח יפה, הוא נצמד לכל חתיכת יובש ומקים מאחז. לא בשבילי, אבל ממש. אם אתן בעלות עור יבש, אל תנסו אפילו.

מחירו 6.66 פאונד (כן, 666 - עוד סימן שהיה אמור להזהיר אותי) ואפשר להשיג באיכמיסט



Prestige My Biggest Lashes Mascara



פרסטיז', שם הורס לכל הדעות לחברת איפור ובכלל לא נשמע כמו שם של משרד תיווך, היא חברה שמסתתרת הרבה שנים מתחת לרדאר. חבל, כי יש לה לא מעט מוצרים טובים במחירים מצחיקים. בזמנים בהם  תקציב האיפור שלי היה מוגבל מאוד הסתמכתי לא פעם על מוצרים מוצלחים מהליין שלהם. לצערי, המסקרה הזו היא לא אחת מהם.

מספיק מבט אחד במברשת העצומה הזו כדי להבין למה. היא פשוט ענקית. 
לא ברור לי מה המהלך שניסו לעשות שם בחברה ולמי יעדו את המסקרה, שנראית כמו טעות בכיול של המכונה שיצרה אותה כי הראש ברוחב של הטיובה כולה. למרות החשש הברור לקרב את המסקרה לעין, ניסיתי אותה, כי אני מחוייבת לקוראות וגם כי אני חיה על הקצה. והיא לא טובה. היא גם לא רעה. היא לא עושה משהו מרשים במיוחד לריסים, לא נפח, לא אורך. ממוצעת מאוד. בקיצור - מומלץ לדלג.


Essence - Strobing Highlighter



כמה חבל שדווקא ההיילייטר האחרון של אסנס נכנס לרשימה הזו. לרוב ההיילייטרים של המותג הם on point ונותנים גלואו מקסים בכלום כסף.
נורא רציתי לחבב גם את strobing highlighter*, שבמבט ראשון נראה כמו עוד יציאה מוצלחת של אסנס. גוון ורדרד, טקסטורה מעניינת, אריזה נדיבה.. אבל הביצועים, פחות.
הוא לא ממש היילייטר - הוא לא מעניק מראה מאוד זוהר לעור. הוא גם מבריק מדי כדי להיות פודרה. סוג של מוצר כלאיים שלא ממש פגע במטרת היעד שלו. לא מספיק טוב כדי להיות שימר נאה אבל טו מאץ' מכדי לשמש כפודרה מאירה. אולי אולי יתאים לאלו שאוהבות את ההיילייטרים שלהן מאוד מאוד מאוד עדינים.
אני מחכה לקולקציה הבאה.

14 ש"ח, להשיג בסופר פארם.


Essence - Velvet Stick



מוצר נוסף שהתאמצתי מאוד לאהוב הוא עפרון שפתון מאט של אסנס, Velvet Stick, שהיו לו את כל הנתונים לכבוש אותי. אבל הגוון 01 נמרח רע, לא מחמיא, לא עמיד ובסך הכל הוא ממש פספוס. אם אתן רוצות ללכת על בטוח קנו את האח המוצלח יותר בסדרה - Glossy Stick בגוון 03 Luminous Rosewood. הוא פשוט נפלא!
לסקירה מלאה - לחצו כאן.


Marc Jacobs - Magic Marc'er Precision Pen Waterproof Liquid Eyeliner


אני יכולה להעיד על עצמי בצניעות שאני די טובה בלמרוח אייליינר. אני מציירת קוים מדוייקים ברכב נוסע, ברכבת בבוקר בעיניים טרוטות, וכמובן במשרד שניה לפני שצריכה להכנס לפגישה.
ואני חייבת לומר שהאייליינר הזה של מארק ג'קובס עשה לי חיים קשים. היה קשה מאוד לדייק איתו, המכחול היה לא נוח וגמיש מדי ומצאתי את עצמי מתעצבנת יותר מדי בשימוש איתו.
בהתחשב בעובדה שמדובר במותג פרימיום - אייליינר עולה 30$! - ציפיתי להרבה יותר ממנו.
לזכותו אציין שהוא שחור מאוד, עמיד בטירוף ובמובן הזה יש תמורה יפה. אבל הצורה המעצבנת שלו ואי הנוחות בשימוש מורידה המון נקודות. אם אתן מתחילות או לא ממש מסתדרות עם אייליינר נוזלי, דלגו עליו ולכו על האופציה המעולה והזולה הרבה יותר - האייליינר המעולה של פיזישנס פורמולה

תוכלו להשיג בספורה (אין משלוח ישיר לארץ)

Weleda Everon Lip Balm



למרות שאת רוב מוצרי וולדה אני דווקא מסמפטת פלוס, לא התאהבתי בליפ באלם של המותג (שנחשב למאוד מאוד מוצלח על ידי רבים).
אני מודה שהפכתי למפונקת ואני אוהבת את המוצרים שלי כיפיים לשימוש. הבאלם של וולדה כבד מאוד, בעל מרקם עבה וריח מעט רפואי שלא ממש עשה לי את זה. כן, הוא עושה את העבודה אבל מבאס אותי. בקיצור, אני מעדיפה את הבאלמים שלי נעימים הרבה יותר.

להשיג תמורת 5.38$ באייהרב (אם אתן קונות בארץ, אתן תשלמו -הרבה- יותר)


Stila - Magnificent Metals Foil Finish Eyeshadow



תמונות קשות לפניכן, מודה. הצללית המטאלית של סטילה, שקיבלתי במסגרת מארז מוקטנים מספורה, החביאה בתוכה הבטחה גדולה  - היא מטאלית, רוז-גולדית וסופר פיגמנטית.
אבל המריחה שלי היא פשוט סיוט - היא צ'אנקית, לא נעימה, קשה מאוד להניח אותה באחידות על העפעף ובעיניי היא פשוט לא שווה את הטרחה.

נראה שסטילה הבינו את ההחמצה וכבר לא ממש ניתן למצוא אותן באתרים השונים.
נשארו יחידות אחרונות בביוטיביי- אם אתן מעוניינות - לפני שהן נעלמות לעד.


  Sigmagic Shampoo , Real Techniques Deep Cleansing Gel


שמתי את שני השמפואים למברשות של היריבות המרות סיגמא וריל טכניקס יחדיו הפעם.
לצערי, ולמרות שבאמתתתתת ניסיתי, לא התרשמתי לא מזה ולא מזה.

שניהם מבטיחים מברשות נקיות במינימום זמן, אבל אני מוצאת את עצמי מבזבזת הרבה זמן וחומר ועדיין לא מגיעה לתוצאה משביעת רצון כשמדובר במברשות מייקאפ.
לא משנה מה, גם השמפו של ריל טכניקס וגם זה של סיגמא לא הצליחו להסיר לחלוטין שאריות של מייקאפ עיקש מהמברשות. וזה מאכזב, כי לא מדובר במוצרים זולים.

הם בסדר למברשות עיניים או פודרה, אבל מוצרים נוזליים, שנתפסים חזק בסיבי המברשת, זקוקים לפתרון אגרסיבי יותר שהשמפואים האלה לא מספקים עבורי, לצערי.
אציין שהשמפו של סיגמא הוא מוצלח יותר, בגדול, אבל עדיין לא מספיק טוב בעיניי.

אז מה עושים? אני חוזרת לסינטבון הפשוט והצנוע, שתמיד עובד ולא מתהדר באריזה נוצצת או יחסי ציבור מפרגנים. הסבון הזה נטול ריח אבל מצליח להסיר בשניות את כל הלכלוך מהמברשות שלי. תוכלו לקרוא איך אני מנקה את המברשות שלי כאן.

אם תרצו לתת צ'אנס בעצמכן ואולי תשיגו תוצאות טובות יותר ממני, את השמפו של ריל טכניקס תוכלו לרכוש באייהרב, ואת השמפו של סיגמא בגילטי 

וממה אתן התאכזבתן לאחרונה?

 

3 comments

  1. מתה על הפוסטים שלך, הכתיבה, העיצוב הנקי של הבלוג והצילומים. אשכרה שלחתי לינקים של הבלוג לאמא שלי במייל! ביי פאר את אחת הבלוגריות איפור הכי טובות בארץ- תמשיכי!! הופתעתי מכך שלא אהבת את השפתון טיפוח של וולדה: אני מתה עליו, כבר באמצע השני שלי, הוא פייטר רציני ביובש קשה (מה שבליסטקס ו-נגיד השפתון של הוריי מהפוסט הקודם, לא יוכלו לו) ואני מתה על הריח!! בעיני הוא ריח עדין של חלב ודבש :) כמו שאמרת- על טעם וריח... :) בלי קשר, תמיד כיף לקרוא את דעתך.

    ReplyDelete
  2. אני מאוד מאוד אוהבת את השפתון של וולדה, אז עכשיו יש בינינו תיקו מתקרית מסיכת השיער ;-)

    ReplyDelete
  3. אני מאוד התאכזבתי ממסיכות הפנים של מאליס,פשוט לא עשו שום דבר לפנים ,אז מי שבא לה לשלם 300 ש"ח על כלום-מוזמנת לנסות
    ויש לציין שלמרות גילי 45 ,עור הפנים שלי נראה משמעותית צעיר יותר,ונטול קמטים

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!