3 Skin Helpers // שלושה מוצרים שמקפיצים את שגרת הטיפוח שלי


הי! 
מה שלומכן? מקווה ששעון הקיץ משמח אתכן כפי שהוא משמח אותי.
הימים ארוכים יותר, ואפשר לגנוב עוד שעת שמש אחר הצהריים. גם הטמפרטורות משתפות פעולה ומתחילות לעלות קצת, וממש מרגישים את האביב בפתח.

מה שלא השתנה, בינתיים, הם הלילות נטולי השינה (כאילו, בואו, כבר שנה ושנתיים לא ישנתי לילה רצוף, מיציתי, הוכחתי שאני מתפקדת מעולה גם אחרי שעתיים שינה  - אפשר לעבור לשלב הבא בבקשה?).
אנשים עייפים, כמוני, זקוקים לעזרים קטנים כדי להראות מאופסים יותר על עצמם בבקרים.
לאחרונה אני משתמשת בשלושת המוצרים האלו על בסיס שבועי, חלקם על בסיס יומיומי, ואם אתן צריכות קצת עזרה כדי להקפיץ את מראה העור - ודאי תרצו להכיר אותם:





The Ordinary - Hyaluronic Acid 2% + B5

נתחיל מהמוצר החדש ביותר בתחום הטיפוח שנחת אצלי לאחרונה וכבש אותי בסערה.
The Ordinary היא חברה אולטרא-מדוברת ומסקרנת, שבעקרון מציעה מוצרי טיפוח על טהרת רכיבים פעילים, ללא מרכיבים בוטניים, צמחיים וכאלה שלא באמת עושים משהו אבל מנפחים את תג המחיר. בעקרון, החברה מציעה מוצרים זולים (מאוד) שמשתווים מבחינת ביצועים למוצרים יקרים ומדוברים מהם פי כמה, וכבר מדברים על המהפכה שהיא יוצרת בשוק הטיפוח.

החברה פונה לקהל המלומד יותר, שלא מתפתה לפרסומות, שמכיר את הרכיבים הפעילים בקרמים ובסרומים שלו, שיודע לדקלם את כל סוגי החומצות הנפוצות ולמה הן משמשות. על כן, המוצרים מרגישים מאוד "קליניים". שם המוצר הוא לרוב פשוט שם החומרים הפעילים שבו (עם כמה יוצאי דופן, שארחיב עליהם בהמשך בכמה מילים). עכשיו, אני לא מתיימרת להיות גורו Skincare. אני אפילו לא חקרתי לעומק את כל הרכיבים הפעילים שמצויים בקרמים שלי, לא יכולה לקרוא בשמן של חומצות אמינו ויודעת מהם פפטידים במעומעם. קודם כל, The Ordinary עם השמות הכאילו Straightforward אבל בעצם די מתוחכמים גורמים לי לרצות להחכים, להבין ולהתמקצע בעולם הסקינקר - אז אני בהחלט נמצאת בעיצומו של תהליך למידה.

באופן אישי, אני מאוד אוהבת את המינימליזם של המוצרים. אריזה פשוטה, בשחור ולבן, בקבוקון זכוכית חלבית עם טפטפת. שום דבר פנסי אך עם זאת מאופק ומזמין.
 
המוצר הראשון שהזמנתי הוא חומצה הילאורונית. אתן יודעות שאני מציינת בכל הזדמנות שאני בעלת עור יבש. לפעמים עור יבש ומיובש. לפעמים קצת מעורב יותר, אבל תמיד די יבש. ואני צריכה לחות. כל הזמן.
לכן החלטתי ללכת על החומצה ההילאורונית, שידועה כרכיב עתיר לחות.
המרקם של החומצה היא כסרום, היא שקופה לחלוטין ונספגת מיד בעור.
החברה ממליצה להניח את החומצה לאחר שלב הניקוי ולפני קרם הלחות, וכך עשיתי.
כבר ביום הראשון הבחנתי שהעור שלי נראה הרבה יותר "חי" ו"plump" - תסלחו לי על ריבוי המילים באנגלית היום, איך מתרגמים פלאמפ? מלא יותר? גוגל טרנסלייט הציע שמנמן. לא נעלבתי. אני מרגישה שהחומצה מקפיצה ביצועים של קרמי הלחות שלי, מזינה את העור בלחות ואני אוהבת להשתמש בה גם בבוקר, לפני הנחת קרם הלחות/הפריימר שלי. אחרי שבוע כבר הרגשתי שהעור שלי הרבה פחות מיובש.
נבירה קצרה באתר החברה (כדאי) מגלה כי בניגוד למוצרים אחרים שמכילים HA (Hyaluronic Acid) שלא באמת חודרת לעור אלא "יושבת" עליו, המוצר הזה מכיל 3 סוגי מולקולות במשקלים שונים שיוצרים קרוס-פולימר שמצליח להחדיר לעור כמות יפה של לחות ולהזין אותו. כמו שאתן מבינות, הם יודעים מה הם עושים.

כמה מילים על The Ordinary, כי אני מרגישה שזו הולכת להיות התמכרות חדשה.
זוהי חברת בת של Deciem, חברת על שמאגדת תחתיה 10 חברות בנות, ששמה לה למטרה לשנות את עולם מוצרי הטיפוח. והיא בהחלט מצליחה. החברה מציעה פורמולות וקרמים מרוכזים ולא מפונפנים, במחירים הוגנים (ביותר) שדי שוברים את השוק. בעוד שThe Ordinary די כיוונו לקהל מצומצם ונישתי, מה שנקרא משתמשות הארדקור, המחיר הזול גרם לנהירה של קהל ויצר ביקוש מטורף למוצרים. 
אני חושבת שאני אתחדש לי בעוד כמה מוצרים מהליין (ובקרוב יושק גם מייקאפ! יש!) ואכתוב סקירה מקיפה על המוצרים שברשותי.
בינתיים, תוכלו לקרוא ראיון עם מייסד החברה אצל קרולין הירונס ולהבין את האידיאולוגיה של האיש הנהדר הזה.
על מגוון המוצרים של החברה תוכלו למצוא מדריך מפורט כאן, והם גם מציעים מדריך לשגרת טיפוח מומלצת כאן.
עוד תוכלו לקרוא אצל לובה, שסקרה כמה וכמה מוצרים של החברה.

סרום החומצה ההיאלורונית עולה 6 פאונד (כן!). את שלי הזמנתי מאסוס.

את מוצרי The Ordinary ניתן להשיג (בין היתר) כאן:
אסוס (משלוח חינם מעל 20 פאונד, 17% הנחה עם הקוד IL17)
LookFantastic (משלוח חינם, 15% הנחה עם הקוד LF15)
Zest Beauty (משלוח חינם)







Clinique - Pep Start Eye Cream

אני לא יודעת למה, אבל אני לא ממש מתחברת לקרמי עיניים.
אני חושבת שזה נטוע בחוויה מצערת שעברתי לפני אי אלו שנים, כשהקרם העיניים הראשון שלי, שהוזמן מאיביי לדעתי, גרם לי לגירוי מטורף והעיניים שלי התנפחו וכאבו כמעט שבוע. מאז, אני די חוששת להתקרב עם קרמים לאיזור הזה.
בשנה האחרונה, עם הולדת הקטנה שלי קיבלתי במתנה גם העדר שעות השינה והופעת כהויות - תופעה שלא ממש הכרתי קודם.  הבנתי שאיזור העיניים בהחלט מצריך ממני יחס מועדף עכשיו.
כשאני מרגישה שהעור סביב העניים זקוק ללחות מסיבית, אני משתמשת בקרם העיניים של בובי בראון - הוא עשיר, מפנק ומהווה בסיס נהדר לקונסילר.

לרוב, ביום יום, אני משתמשת בטיפה מקרם העניים הכיפי של קליניק מסדרת Pep Start*.
הקרם מגיע בטיובה כתומה ושמחה, כמעט כמוני בבקרים, ומבטיח לעורר את איזור העיניים בתוך 3 שניות בלבד, כי למי יש זמן בבוקר ליותר מזה?

הקרם מכיל קומפלקס של שבעה פפטידים, קפאין, אצות ותמציות שונות שעוזרות למיצוק מהיר של עור העיניים, ומשמרות את רמת הקולגן באיזור העדין הזה. אל תצפו לניסים, הקרם לא מוחק את הלילות הלבנים לחלוטין, אבל הוא בהחלט יוצר קנבס מצויין למריחה של קונסילר ונותן זריקת לחות מיידית לאיזור העיניים.

האפליקטור הכדורי אמור לעזור בעיסוי הקרם לתוך האיזור, אבל בפועל אני פשוט משתמשת באצבעות שלי בטפיחת. החומר נספג בקלות ובהירות, הודות למרקם הקליל שלו. אינו מכיל בושם.

129 ש"ח, באתר קליניק החדש
או 86 ש"ח ב-ALLbeauty

 


Clarins - Energy Booster

מותג הטיפוח האהוב קלרינס משיק קטגוריה מעניינת של מוצרי טיפוח - הבוסטרים. לאחר 10 שנות פיתוח, החברה מציעה מענה נקודתי לבעיות בעור שנגרמות מאורח החיים המודרני, ובאמצעות הבוסטרים ניתן להשיג תוצאות מהירות באמצעות טיפול ייעודי ומרוכז.

בליין שלושה בוסטרים:
Booster Energy - מאיץ יופי לעור עייף, Booster Repair - מאיץ יופי לשיקום העור ו-Booster Detox המסקרן - מאיץ יופי לניקוז רעלים.

הבוסטרים מתערבבים עם קרם היום, הלילה או אפילו המייקאפ שלנו, ואינם מיועדים לשימוש לבדם בלבד.
הם מיועדים לשימוש "על  פי הצורך" - יומיומי או שבועי או חודשי, בכל עת בה אנחנו מרגישים שהעור שלנו זקוק לבוסט של עזרה מרוכזת וממוקדת.

אני התנסיתי בבוסטר הכתום - Booster Energy*, שמיועד לעור עייף. קלרינס ממליצים עליו עבור אנשים שעובדים עד מאוחר, בג'ט לג, בדיאטה, לאלו מאתנו שחגגו כל הלילה וגם להורים העייפים (שלום!).
השימוש פשוט - בבוקר או בערב, מערבבים עד שלוש טיפות עם קרם הלחות שלנו ומקבלים עור פנים מואר יותר, שנראה פחות עייף.

הפורמולה של הבוסטר הכתום עשירה בתמצית ג'ינסיג, שידוע כבעל סגולות ממריצות, ואני ניסיתי אותו עם קרם בלחות ואפילו עם המייקאפ, אחרי לילות קשים במיוחד. הבוסטר נותן לקרמים מרקם קליל יותר ובערבוב המייקאפ מתקבל מרקם סרומי מעט. התוצאה היא עור שנראה ומרגיש טוב יותר, במיוחד אם משתמשים במשך מספר ימים.

קראתי שזהו הבוסטר הקליל יותר מבין הבוסטרים, והתוצאות הנראות לעין ביותר מושגות עם בוסטר הדיטוקס, הבוסטר הירוק, שמנקז רעלים ועוזר לטהר את העור מנזקי אורח החיים שלנו, שכולל הרבה זיהום אויר, תזונה לא מסודרת ושעות עבודה ארוכות. בהחלט ברשימת ה"צריכה לנסות גם את זה" שלי.

המחיר - 250 ש"ח, לא זול אם כי צריך ממש מעט מטיפות הבוסטר בכל שימוש והוא יספיק לזמן רב.
להשיג בסופר פארם.
ניתן למצוא את הבוסטר גם בסטרוברינט או ב-LifeandLooks במחירים משתלמים




אם יש לכן עזרים אפקטיביים משלכן, אשמח לשמוע!

4 comments

  1. איזה פוסט כיפי לפתוח איתו את החודש! אני מטורפת על הקרם עיניים של קליניק, גם אצלי הוא הולך לכבב בפוסט טיפוח חדש..
    שיהיה לך חג פסח שמח, מחכה ומקווה שיהיו המון פוסטים במהלך החג :)

    ReplyDelete
  2. קרם העיניים של קליניק אדיר, כבר קניתי אחד חדש :) גם אני הזמנתי בעקבותיך את החומצה ההילארונית, מתרגשת לנסות אותה!

    ReplyDelete
  3. קרם העיניים של קליניק באמת נהדר! אני ממש רוצה לדגום את הבוסטר של קלרינס, וגם את המוצרים של ordinary, בקיצור - כל הכבוד לך!

    ReplyDelete
  4. קרם העיניים של קליניק מושלם. בדיוק מתחילה להשתמש במוצרים של אורדינרי, סקרנית מאוד לגביהם

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!