Beauty On a Budget: 5 Drugstore Matte Liquid Lipsticks // שפתונים נוזליים שלא ישאירו חור בכיס



אני יודעת שאתן אוהבות שפתונים. פייר, גם אני.
טרנד שפתוני המאט לא עושה סימני דעיכה, כאשר מדי עונה מושקים עוד ועוד גוונים של שפתונים נוזליים.
במקביל לחברות המקצועיות, כדוגמת OFRA, אנסטסיה בברלי הילס ואפילו איל מקיאג', ניתן למצוא יותר ויותר שפתוני מאט נוזליים גם אצל מותגי הדראגסטור שניתן למצוא בפארמים ואונליין. בין החברות הראשונות שהוציאו שפתון נוזלי בגימור מאט היתה בורז'ואה הצרפתית, ובעיניי - עד היום - מדובר באחד השפתונים הטובים שאפשר להשיג בשוק, בכל רמת מחיר (לסקירה | לרכישה)

לאור בקשות לא מעטות, אני משיקה את פינת Beauty On a Budget בבלוג - בו פוסטים שכוללים המלצות (ודיס-המלצות) למוצרים שונים מהדראגסטור, למי שלא רוצה או לא יכולה להוציא יותר מדי מזומנים על איפור חדש.
אז אם אתן בעלות תקציב מוגבל ועדיין רוצות להתחדש בשפתון מהמם וטרנדי, הפוסט הזה הוא במיוחד עבורכן. בעבר כבר סיפרתי לכן על השפתונים המוצלחים של פלורמר (סקירה | רכישה), פופה (סקירה) , קולורפופ (סקירה) ועוד רבים וטובים.
היום אספר לכן על 5 שפתונים נוזליים בגימור מאט מהדראגסטור, ונבחן יחד מי שווה את ההשקעה ועל מי לוותר.




Maybelline - Vivid Matte Liquid / 50 Nude Thrill



שפתון נוזלי מהסדרה החדשה והמדוברת של מייבילין*. בסדרה שמונה גוונים, כאשר ברשותי הגוון הניודי 
זהו ניוד חום-בז'י עם מעט ורדרדות, מאוד נייטרלי ומתקבל עליי קצת חום. לאוהבות הבז'יים החומים.
אפליקטור ספוג דק וגמיש, נוח מאוד.

פורמולה וגימור: למרות שהשפתון קרוי מאט, הוא לא ממש מתייבש למרקם כזה. הייתי מגדירה את הגימור כסאטני-קטיפתי, אבל זהו בהחלט לא שפתון נוזלי קלאסי שלאחר מספר דקות מתייבש לחלוטין. הוא נוכח על השפתיים וגם מרגישים אותו.

ביצועים: מכיוון שהשפתון למעשה לא באמת מתייבש לחלוטין הוא גם לא עמיד. הוא נשאר על השפתיים כחמש שעות, והרבה פחות אם אוכלים או שותים.

מבחן כוס הקפה: משאיר סימן על הכוס אבל כמות נכבדת נשארת עדיין על השפתיים.
מבחן הכריך: לא נשאר הרבה אחרי שתאכלו סנדביץ'. טיפה סטיין שדוהה אחרי כשעה.
מבחן ארוחת צהריים: תשכחו מזה.

שורה תחתונה: שפתון קטיפתי נחמד, שלא נכנס איתכן למערכת יחסית מחייבת ליום שלם. בהחלט צריך לחדש אחרי האוכל. לא מייבש אבל מדגיש קילופים ופאטצ'ים יבשים. לצערי, לא מהפייבוריטים שלי. התעסקות גדולה מדי עבורי.

35 ש"ח, להשיג בגילטי.





 Revlon - Ultra HD Matte Lipcolor / Love- Amour

 

שפתון נוזלי מסדרת ה- HD של רבלון*.  מגיע בטיובה חלבית מקסימה שמציגה את הגוון במלוא הדרו - במקרה שלי Love/Amour - כן, יש לו שני שמות משום מה.  גוון אדום עם מעט קוראליות, שנראה פשוט מהמם ומקפיץ כל לוק משעמם.
האפליקטור מעוגל ונהדר, נוח מאוד לעבודה. אגב, למוצר ריח מתוק וסינטתי שפחות התחברתי אליו.

פורמולה וגימור: למרות שהשפתון קרוי מאט, ברבלון לא ממש הפנימו את הקונספט. הרבה סקירות ברשת מציינות את העובדה שהגימור שלו נשאר מבריק יחסית גם שעה אחרי המריחה. אצלי הוא מתייבש למאט לאחר כחצי שעה, אם מורחים בשכבה דקיקה. זהו יותר שפתון נוזלי מאשר שפתון מאט, במרקם מעט ג'לי אפילו. מאוד נעים ומחליק בקלילות על השפתיים.

ביצועים: למרות שהוא לא ממש מאט, השפתון התגלה כיציאה מוצלחת. נשאר רוב היום ודוהה באחידות, ללא דהיה מעצבנת במרכז השפה. השוס האמיתי הוא שהשפתון מאוד נעים ללבישה, לא מורגש בכלל על השפתיים ולא מייבש. לחלק מהשפתונים נוזליים יש נטיה ליצור תחושת "כיווץ" של השפתיים, כך שהשפתיים מרגישות ממש כואבות לאחר יום שלב תחת שפתון אגרסיבי (קולרפופ אני מסתכלת עליכם). מכיוון שהוא כל כך אדיב לשפתיים, אני סולחת לו על מרקם החצי-מאט, שאולי משחק פה לטובתו.

מבחן כוס הקפה: לאחר התקבעות, כמעט ולא משאיר סימן על כוס הקפה
מבחן הכריך: חלק מהשפתון דוהה, אבל עדיין נשארת כמות צבע נאה על השפתיים.
מבחן ארוחת הצהריים: סטיין קליל ומחמיא ישאר על השפתיים שלכן וימשיך ככה עד סוף היום. 

שורה תחתונה: הפתעה נעימה בגזרת התחושה על השפתיים, עמידות לא רעה וגוון משגע.

מחיר - 69 ש"ח, להשיג בפארמים 






Essence - Matt Matt Matt Lipgloss / Girl of Today




אני ממש אוהבת כשחברות מוציאות מוצר שנקרא ליפגלוס מאט. קשה לי עם פרדוקסים בשמות מוצרי איפור.
בכל אופן, סדרת Matt Matt Matt של אסנס, שכוללת מוצרי שפתיים בגימור מאט, פקדה במלואה את הדוכנים ואפשר סוף סוף להתחדש גם בשפתונים הנוזליים מהסדרה.
בסדרה חמישה גוונים, אני רכשתי את גוון 03 Girl Of Today שהוא גוון פטל-אדמדם, כמו שאני אוהבת, רק כדי לקבל אותו לסקירה שבוע אחר כך. מעולה, יש לי שניים! חייבת לומר מילה על האפליקטור המוזר הזה - הוא די צ'אנקי וצורתו לא ברורה. אני עדיין מצליחה להשתמש בו, אבל אפליקטור צר ומדוייק יותר היה מתקבל באהבה.
 
פורמולה וגימור: הפורמולה מאוד מוסית, לא נוזלית בכלל. השפתון מרגיש קטיפתי על השפתיים, וגם כאן - לא מתייבש לגימור מאט שהוא מאט לחלוטין. לא מייבש את השפתיים.

ביצועים: אני אוהבת את השפתון הזה, הוא כיפי ולא מורגש על השפתיים. הוא לא 100% עמיד, אבל גם לא מתנדף בביס הראשון. יחסית למחיר הזעום - זהו השפתון הזול ביותר בחבורה כאן - אני חושבת שזה יופי של מוצר לאוהבות הז'אנר.
מבחן כוס הקפה: לאחר התקבעות, כמעט ולא משאיר סימן על כוס הקפה
מבחן הכריך: חלק מהשפתון עובר לכריך, אבל רובו הגדול נשאר במקומו.
מבחן ארוחת הצהריים: תלוי כמה שומני היה האוכל - אם מאוד, המוצר ישאיר רק סטיין מחמיא, סלט או שניצל ישאירו את רוב השפתון במקומו.

שורה תחתונה: אני כנראה בין הבודדות שממש אהבו את השפתון הזה, הגוון שלו מושלם עבורי, הגימור חי וקטיפתי, עמידות לא רעה בכלל ומחיר זעום. רק בגזרת הריח המתקתק מדי והאפליקטור המוזר יש מה לשפר.

מחיר - 11 ש"ח, להשיג בסופר פארם





 Makeup Revolution Salvation Velvet Lip Lacquer - Rebel



מייקאפ רבולושן, החברה שחיה מחיקויים של חברות גדולות ומצליחות (ותודה לקאט וון די על יחסי הציבור החינמיים שעשתה להם) הוציאה כבר לפני שנתיים ליין של שפתונים נוזליים, שנקראים lip salvation. הטיובה השקופה פשוטה יחסית, וכיתוב העלי באבא לא מוסיף לה חן רב.
השפתון עצמו נוזלי מאוד ומתייבש למרקם מאט לחלוטין.
הגוון rebel מחקה, כמו שניחשתן, את רבל האיקוני של מאק. בטיובה הוא נראה די סגלגל אבל עליי הוא גוון berry יפה. שפתון נוזלי מאט קלאסי, שבהחלט ידגיש כל קילוף וקמטוט ולכן יש להכין את השפתיים כהלכה טרם השימוש.

פורמולה וביצועים: בהתחלה נראה כי השפתון הזול הוא מציאה אבל כבר במריחה מתגלות הבעיות. למרות האפליקטור הסטנדרטי והנוח המריחה לא אחידה, מה שנקרא streaky, החומר משאיר סימנים בעת מריחה. השפתון מתייבש במהריות לגימור מאט, אבל מאוד מייבש ולא נעים. העמידות שם, עד שתאכלו משהו רציני.

מבחן כוס הקפה: לא משאיר סימנים על כוס הקפה.
מבחן הכריך: חלק מהשפתון יתקלף, הרוב ישאר במקומו.
מבחן ארוחת הצהריים:השפתון ירד ממרכז השפה, וישאיר מסגרת כעורה (אני שונאת כשזה קורה). יש צורך לחדש לאחר ארוחות.
שורה תחתונה: אני מאוד Meh לגבי המוצר הזה. מבחר הגוונים מצומצם, הפורמולה בעייתית, הוא מייבש. הוא עולה פחות מ-15 ש"ח וזה הפלוס היחידי לגביו, אבל אני הייתי מדלגת.

להשיג באתר של MakeupRevolution או ב-Ladymakeup



NYX Lingerie - Bedtime Flirt


שמרתי את הטוב לסוף!
אני ממש לא מהמעריצים של הגרסא הקודמת של שפתוני המאט של ניקס (או הקודמת קודמת? יש להם 100 סדרות של שפתוני מאט, מי זוכר) - Soft Matte Lip Cream, שהיו נעימים מאוד אבל לא עמידים בכלל.
ליין השפתונים הניודים, בעלי השמות שאמורים להיות סקסיים ולהזכיר את חדר המיטות, זוכה להייפ כבר זמן מה, וכשניקס היו במבצע באסוס בחרתי לי גוון אחד - Bedtime Flirt, ניוד-ורדרד לא בהיר מדי, שיהיה יומיומי. והיו לי ציפיות נמוכות.
אבל וואו, כמה שהשפתון הזה מוצלח! לא מורגש על השפתיים, מתייבש למאט וממש עמיד. כן, גם בגוון הבהיר הזה - הוא עמיד לאורך כל היום עליי. מאוד מרוצה וממליצה.
הטיובה נאה, אין לשפתון ריח דומיננטי. האפליקטור מעט מוזר ומזכיר ספטולה יותר מאשר ספוגית, אבל ניחא. מדובר במוצר נהדר במחיר קטן.

פורמולה וביצועים: פורמולה אוורירית ונוזלית למדי, השפתון מתייבש למרקם מאט לחלוטין. לפיכך כדאי ורצוי להכין את השפתיים מבעוד מועד. לא מלחח אבל גם לא מייבש, לא תרגישו שהוא שם בכלל. עמידות מרשימה לאורך כל היום, גם אחרי ארוחות מרובות. הפתיע אותי לחלוטין.


מבחן כוס הקפה: קטן עליו.
מבחן הכריך: לא מזיז לו.
מבחן ארוחת הצהריים: גם אחרי ארוחה שומנית השפתון היה שם, פיצ'י וניודי ולא מתנצל ולא הולך לשום מקום. נפלא.
שורה תחתונה: כשבאים עם ציפיות נמוכות אפשר רק להיות מופתעים לטובה. מוצר נהדר ברמה גבוהה של ניקס. מומלץ!

את שלי רכשתי מאסוס, לדעתי זה הכי נוח. יש גם באיביי כמובן (הזהרו לא לקנות ממוכרים סינים), בפיליוניק ובקאלט ביוטי





סווטצ'ים:



ומה שפתוני המאט האהובים עליכן מהדראגסטור? ספרו לי!



4 comments

  1. פינה מעולה! עשית לי חשק לנסות את השפתונים של רבלון וניקס :)

    ReplyDelete
  2. המלצות מצויינות! מחכה לנסות כבבר את אלו של NYX ואסנס :) תודה על עוד פוסט מושלם!

    ReplyDelete
  3. אהבתי את הסגנון! לעניין ומלא בחן :) סיקרנת אותי לגבי ניקס ורבלון, במיוחד ניקס!

    ReplyDelete
  4. השפתונים הנוזליים של Golden Rose מעולים. לא יודעת למה גובים עליהם מחיר מופקע בחנות בארץ (50 ש"ח אם אני זוכרת נכון), אפשר להזמין באתר הפולני LadyMakeup בפחות מ-20 ש"ח.
    ממש מתחשק לי לנסות את זה של NYX עכשיו, למרות שאני ממש לא צריכה עוד שפתונים.

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!