The Different Company // מותג בשמי הנישה שכדאי להכיר




אני מרגישה שאנחנו חיים לעתים במין קונפליקט, בעידן הזה שהחיים של כולנו גלויים לעיני כל, כשכמעט כל מותג נגיש לנו בלחיצת כפתור וכשלא מעט פעמים המותג שאנחנו רוכשים תורם לתחושת הסיפוק שלנו.
מצד אחד, אנחנו רוצים את מה שמפמפמים לנו בכל מקום כפריט נחשק - האייפון הכי חדש, עקבים של לובוטין, תיק של לואי ויטון.. כל מה שרואים כשמדפדים בגליון של ווג, שכבר מזמן הפך למקבץ פרסומות.
מצד שני, אנחנו אוהבים לקנות ברשתות, עם כולם, מתרגשים מקולקציה חדשה של זארה, עפים על בשמים של קלואה ומריירים על ספלים מעוטרי זהב מh&m home.
עם תרבות הקניות הגלובאלית הזו, בה להרבה מאוד אנשים במקומות שונים בעולם יש הלכה למעשה את אותם הפריטים בדיוק בבית, אני מרגישה ששב ועולה בנו הצורך לחפש את הפריטים הייחודיים יותר, כאלו שלא נתקל בהם בקניון, שכשישאלו אותנו מאיפה רכשנו, נחייך ונאמר - אה, זה מבוטיק קטן מלונדון.

עם התחזקות הרשתות והקניונים יש בשנים האחרונות גם פריחה של מקומות שמעודדים שופינג מסוג אחר ונותנים מענה גם לאלו מאיתנו ששונאים להתקל במסיבה במישהו שלבוש בדיוק כמונו: חנויות יד שניה צבעוניות, חנויות פופ אפ שמציעות קולקציות מיוחדות של פריטים שהם one of a kind,  מעצבים עצמאיים שזוכים לבאזז ברשתות החברתיות, ואני שמחה מאוד שהמגמה הזו מתרחבת.

בתחום היופי, כאשר חושבים על פריט שייחד אותנו למול האחרים, נושא הבישום מיד קופץ לראש. חוש הריח הוא אחד החושים החזקים, וניחוחות מיד גורמים לנו להצפת אמוציות ומתקשרים לזכרונות בצורה חזקה מאוד. לפיכך, אך טבעי שנרצה להריח בצורה שמקרינה החוצה את ההעדפות והאופי שלנו.
תחום בשמי הנישה הולך ומתחזק בשנים האחרונות, ומציע בשמים מיוחדים, בתרכובות נדירות ושימוש בחומרים יקרים שאינם נפוצים בייצור ההמוני. 

אם גם אתן מתעניינות בריחות לא סטנדרטיים, ושבעתן מניחוחות שמריחים כולם בצורה דומה, תשמחן לדעת שיש מקום קטן שיתן מענה בדיוק למה שאתן (ואתם) מחפשים.
היום אני רוצה לספר לכן על מקום קסום, החבוי בין סמטאות נווה צדק.
למקום קוראים Individual Cabinet De Parfums, בוטיק בשמים נהדר. זהו גן עדן לאנשים אניני טעם שמחפשים את הניחוח השונה, הייחודי, האינדיבידואלי.

הבוטיק מציע מגוון בשמי נישה, כאלה שלא תוכלו לאסוף מהמדף בפארם, ועוטף את תהליך בחירת הבושם לחווית קניות מהנה וייחודית.

קצת על בוטיק אינדיבידואל - קבינט דה פרפומס.
המקום מאופיין באסטטיקה גבוהה, בקבוקוני הבושם של בתי הבישום השונים מונחים בצורה מוקפדת על המדפים, מזמינים לגשת ולהתנסות. במרכז החלל שולחן עץ כבד, פריט עיצובי יוצא דופן ומרהיב. הצוות המיומן בעל ידע רב בעולם הבישום, ויעזור לכל אחד למצוא לעצמו את הניחוח הייחודי המושלם עבורו. אף אחד לא מאיץ בך, ולעתים תהליך בחירת הבושם אורך שעות ואף ימים, אם הלקוח מעוניין ללבוש את הבושם במהלך היום ולהתרשם ממנו לאורך זמן. בבוטיק תוכלו למצוא את מיטב מותגי בישום הנישה, כגון Nobile 1942, Amouage, By Terry, ועוד רבים ומיוחדים.







אחד מבתי הבישום המעניינים ביותר שניתן למצוא בבוטיק הוא The Different Company.
זהו בית בישום צרפתי, כמובן, שמוגדר כ Haute Parfumerie Contemporaine - כפי שיש הוט קוטור, באופנה, כך גם בית הבישום מציע מוצרים ייחודיים ברמה הגבוהה ביותר לאנשים שיודעים להעריך איכות.

בית הבישום נוסד בשנת 2000, ע"י שני אנשים בעלי רקורד עשיר בתעשיית הבישום העולמית. Jean-Claude Ellena, בשם עתיר נסיון שהוא גם האף של בשמי הרמס, בין היתר, ו-Thierry De Baschmakoff, שאחראי על עיצוב מאות פריטים איקוניים ויוקרתיים ממיטב בתי האופנה - Burberry, Bulgari, Christian Dior, Guerlain, Lanvin, Versace ועוד.
 דה בשמקוף הוא אחראי על עיתוב הפריטים והאריזות של מוצרי דה דיפרנט קומפני, ומי שרוקח את הבשמים הם 7 אפים בכירים בתעשיית הבישום העולמית.
לכל אחד מה"אפים" של דה דיפרנט קומפני יש חופש מוחלט ביצירת הניחוחות. החברה לא מחפשת להיטים ובסט סלרים, אלא ניחוחות מורכבים, מדוייקים ומופשטים כאחד, שמביעים את התשוקות והאמוציות של היוצרים שלו. 
דה דיפרנט קומפני מרבה להשתמש ברכיבים נדירים בתרכובות שלהם, ותהליך רקיחת הבושם יכול להארך חודשים רבים ולעתים אף כ-100 נסיונות.
מכיוון שמדובר בפרוייקט של אנשים שחיים את עולם הבישום, הם אינם כפופים למגבלות תקציב, או מתחשבים בטרנדים עונתיים. הם מעוניינים ליצור בשמים על זמניים ונדירים באיכותם.

בהשקת המותג הכרנו את Luc Gabriel, הבעלים של המותג שהצטרף בשנת 2004 ואחראי על פיתוח המותג. איש מרשים מאוד שניכר כי התשוקה לבישום בוערת בעצמותיו, והוא חי את עולמות הבישום מילדות - אמו היתה בעלת חנות בישום בפריז.

ל-The Different Company שלוש קולקציות מרכזיות -
Juste Chic Collection - קולקציית הליבה הקלאסית של המותג , שמציעה 16 בשמים ממשפחות בישום שונות  - אוריינטלי, פרחוני, עצי ועוד.
Excessive Collection -ליין הפרימיום של המותג. קולקציה של בשמים מרוכזים ובעלי נוכחות, עשירים ברכיבים נדירים שמעוררים את החושים. ארומטיים וחושניים, שבלתי אפשרי להתעלם מהם.
Esprit Cologne Collection - שבעה בשמים שמושפעים מעולם הקולון. בשמי או דה טואלט קלילים יותר אך עשירים בניחוחות מפתים.

הבשמים של המותג מוגדרים כולם כיוניסקס,  ב-The Different Company לא נופלים להגדרות כאשר מדובר בניחוח שמדבר אלינו.



Luc Gabriel, Owner of The Different Company


אין ספק שלוק גבריאל מכיר את המותג שלו היטב.
כשפטפטנו ארוכות, תהיתי איזה מהבשמים הרבים יתאים לי. לאחר מספר שאלות, הוא הציע לי את הבקבוקון עם התוית הלבנה, וברגע שהרחתי את Une Nuit Magnétique, זו היתה אהבה מיידית. בושם פרחוני-פירותי עם נגיעות אמבר, בעל חמצמצות קלה שמתערבבת במתקתקות. פשוט בושם מרהיב שלא יכולתי להפסיק להסניף.
לא פלא, שכן "האף" שיצר אותו - Christine Nagel - אחראית, בין היתר, על הבשמים המושלמים של ג'ו מלון שאהובים עליי כל כך.
אגב, היא בין הבשמיות הפעילות ביותר שאני מכירה, והיא רקחה אינסוף ניחוחות  מצליחים כגון Si של ארמאני, Miss Dior Cherie של דיור, נרסיזו השחור לאישה ובשמים רבים של Hermes, לנקום, טיירי מוגלר, קנזו, ג'ימי צ'ו ועוד.




אחרי שבחרנו את הניחוח החדש שלנו, באינדיבידואל אורזים אותו בצורה מושלמת למתנה:

בהשקת המותג קיבלנו להתנסות את הבושם Sens & Bois.
זהו ניחוח של ניגודים - עצי מצד אחד, מעט אוריינטלי ופרחוני מצד שני. ניחוח עמוק שמורכב מפלפל שחור, פצ'ולי, עץ ארז סיני, קטורת, פרחים לבנים ולילך. קשה לדמיין את הקוקטייל הזה, וצריך בהחלט להריח.




האריזה משגעת. עשויה זכוכית איכותית, עם משאבה כמעט בלתי נראית, הבקבוק עצמו נחשב לפריט יוקרה. הפקק בעל שלוש קומות ומצוייד גם תבליט של סמל החברה.
אריזות ה-100 מ"ל אף ניתנות למילוי חוזר.




ב-The Different Company יודעים שרבים מהלקוחות אוהבים לקחת את הניחוחות האהובים עליהם איתם בדרכים, ופיתחו עבורם את האביזר האולטימטיבי לנסיעות - משהו שמאוד הרשים אותי.
את כל הבשמים של המותג ניתן להשיג בגודל נסיעות של 10 מ"ל, ולצוות אותם לאריזת אלומיניום קלילה ונוחה. במקום להסתכן בשבירת הבקבוקון, בחברה מציעים את אריזת המתכת הקלילה והנהדרת ששומרת על הבושם בזמן הנסיעה. גאוני.


חובבי הבישום והפריטים היוקרתיים ודאי ימצאו את מבוקשם בבוטיק, ואם אתם או אתן מחפשים מתנה מיוחדת באמת עבורכם או עבור מישהו יקר, אני בהחלט ממליצה להגיע לבוטיק ולהתרשם בעצמכם!

 The DIFFERENT COMPANY
ניחוחות או דה פרפיום ואו דה טואלט, תכולה:50-90 מ"ל, מחיר: 399-900 ₪

בוטיק אינדיבידואל, Individual Cabinet De Parfums
שבזי 40, נווה צדק, תל אביב
03-528-6403



No comments

Post a Comment

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!