January 2017 Favorites // מועדפי ינואר של גלוסברי


מאז שהבלוג במוד אד הוק שאני לא מצליחה לצאת ממנו, הרבה פינות שאהבתי והקפדתי לטפח בקביעות נעלמו, לצערי.
אז זהו נסיון נואש לחדש את מסורת מועדפי החודש, פינה שהיתה פופולרית למדי ועזרה לי לגבש תחת אותה קורת פוסט כמה מהמוצרים שאהבתי במיוחד בחודש מסויים.

תחילת שנה זו הזדמנות טובה להחיות מסורת, ואני מקווה שאצליח להתמיד בפרסום מועדפי החודש או לכל הפחות מועדפי הרבעון.
עוד אאחל לי השנה שאצליח להחיות את כל הרעיונות שרצים לי בראש ולהוציאם לפועל, לפרסם בתדירות גבוהה וגם לישון, לרזות 5 קילו בלי לוותר על פיצה ולמצוא יותר זמן לחברים ואולי אולי אפילו אפרגן לעצמי חופשה. כל זה וחשבון בנק שמתמלא מעצמו, תודה.

אז קבלו אותם, אלו המוצרים שאהבתי בינואר, והם אהבו אותי חזרה.



מוצרים חדשים בסדרת +OSiS מבית "שוורצקופף פרופשיונל"


מתולתלות - שימו לב! הגיעו לידיי מוצרים ממש טובים שעושים לי חיים קלים עם התלתלים שלי.
+OSiS, קו מוצרי השיער הבועט מבית שוורצקופף פרופשיונל, משיקים ליין מוצרים חדש שכולל לא פחות מ 28 מוצרים, בקטגוריות של עיצוב, טקסטורה וקו מוצרי פיניש. האמת היא שכל אחת ואחד יוכלו למצוא עצמם בסדרה העצומה הזו, שכוללת מוצרי עיצוב לשיער חלק, להענקת נפח ולתלתלים, מוצרי טקסטורה שכבר רכשו לעצמם שם אצל מעצבי השיער המובילים ומאפשרים ליצור לוקים פיסוליים ויפהפיים, וקו מוצרי פיניש שיעזרו לנו לשמר את התוצאה שהשגנו בשלבים הקודמים.

התאפשר לי לבחור מוצרים* להתנסות מהקולקציה, ובחרתי מוצר מכל קטגוריה, שחשבתי שיתאים לשיער המתולתל שלי.

קודם כל - בינגו! המוצרים אכן התגלו כמעולים ואני משתמשת בהם בקביעות מאז שהגיעו.
אתחיל דווקא מהשילוב שהתגלה כמדהים ועושה לי תלתלים וואו - ג'ל Bouncy Curls במרקם קליל, אותו אני מורחת על שיער לח, מדגיש כל תלתל מבלי להיות כבד ודביק (האסוציאציה הראשונה שעולה בהקשר של ג'ל, אצלי לפחות, היא דלי של חומר דביק שעונה לשם חוחובה - אז דעו שזה ממש לא המקרה). לאחר מכן אני מוסיפה מעט מהווקס המוקצף - Whipped Wax- חומר גאוני ששומר על עיצוב השיער והוא במרקם מוסי אוורירי, שזו איזו המצאה גאונית של אוסיס שהצליחה לתרגם מוצר שקוראים לו "ווקס" למשהו שמרגיש כמו קצפת ונותן עבודה. אגב, גיליתי שהווקס הזה הוא מוצר סופר מבוקש בקרב גברים היפסטרים שמטפחים בלורית מוקפדת. שניהם יחד מעניקים לי תלתלים מלאי נפח, מודגשים ויפים ואני סופר מרוצה. הבעיה היא שאני כנראה מגזימה עם הווקס כי כבר סיימתי חצי קופסא ואני דואגת ליום שהוא יגמר לי ואצטרך לקנות גיבוי.
סרום ה-Magic, שמעניק ברק ומונע פריז, התגלה כשיחוק, והשיער מרגיש איתו זוהר יותר. גם הוא קליל ומצויין, ומונע שוונצים מעצבנים. 

האמת היא שבסדרה יש עוד מוצרים רבים שאני ממש רוצה לנסות, כמו ספריי להוספת נפח, תכשיר Tame Wild לסידור שיער ארוך,  ומשחת Elastic לעיצובים גמישים ומיוחדים. המוצרים ארוזים נפלא, בעלי ניחוח נעים וללא ספק איכותיים ומקצועיים.
המחירים של הליין סטנדרטיים יחסית לשוק המוצרים, כאשר ג'ל התלתלים עולה 97 ש"ח, הווקס המוקצף - 76 ש"ח וסרום המג'יק עולה גם כן 97 ש"ח. 
 
את המוצרים יש להשיג במספרות המובחרות של "שוורצקופף פרופשיונל" ברחבי הארץ. לבירור נקודת מכירה התקשרו - 1800-33-33-22


osis bouncy curls whipped wax magic serum גלוסברי בלוג איפור וטיפוח





L'Occitane - Pivoine Sublime Perfecting Toner



הימים הם ימי החורף ואני מחפשת קצת אקסטרא בשגרת הטיפוח שלי. טונר הוא מוצר טיפוח משלים - אחרי ניקוי הפנים ולפני מריחת קרם הלחות ו/או הסרום, הטונר מחזיר לעור את הלחות ואת הגמישות שאבדו בשלב הניקוי. הטונר (מי פנים) של ל'אוקסיטן בא לי בדיוק בזמן בחורף קשה זה.
Pivoine Sublime Perfecting Toner* - הם מי פנים עשירים שמרככים את העור ונותנים לו בוסט לחות, מריחים מדהים ומשאירים תחושה רעננה. בעיניי טונר זה לא מוצר חובה לכולן, אבל בעלות עור יבש לא ממש יכולות לדלג עליו, בטח לא בחורף. באופן אישי, התחברתי מאוד למוצר, והבקבוק האדמדם היפהפה מהווה גם הוא טאץ' נאה.
89 ש"ח, להשיג בחנויות הרשת או באתר.



Elizabeth Arden - 8 Hour Cream



קרם שמונה שעות אליזבת ארדן גלוסברי בלוג איפור וטיפוח

על סוס העבודה שנקרא קרם 8 השעות של אליזבת ארדן כבר סיפרתי לכן כאן. זהו קרם מולטי טאסקינג שאפשר להשתמש בו בכל מקום שזקוק ללחות אינטנסיבית - על הפנים או באיזורי הגוף. הוא כבד, הוא עבה, הוא לא מוצר פינוק בשום דרך, ויש לו גם ריח מוזר.
כל אלה לא מורידים מהערך של הקרם הזה שמציל אותי פעם אחר פעם - שפתיים יבשות? קילופים בצידי האף? עור מתפקע בידיים? את כל אלו הקרם הזה יפתור, וגם החודש השתמשתי בו לא מעט.
כמות בגודל אפון מספיקה לכל הפנים, כך שמדובר בעצם במוצר די חסכוני.

אפשר להשיג בדוכני אליזבת ארדן בארץ, בדיוטי פרי (34$), בסטרוברינט או בלוקפנטסטיק. לכו על המחיר הזול ביותר שתמצאו - נראה שכרגע זה בסטרוברינט (70 ש"ח!)




קרם ריכוך לעור יבש, COCOCARE

צנצנת קטנה שמכילה קרם קסמים. קרם במרקם כמו של ווזלין (ולפי הרכיבים,הוא אכן הרכיב הראשון ברשימה) שעשיר במגוון רכיבים מרככים ומשקמים - חמאת קקאו, לנולין ועוד. אני משתמשת על כפות הרגליים הסדוקות מרוב קור (אני יודעת שאני לא לבד כאן). מורחים בנדיבות על כף הרגל, שמים גרב עבה ופלאפית וקמים בבוקר לכפות רגליים רכות וחלקות. קסם!
המינוס היחיד - הצנצנת הזו פצפונת, ולא ברור למה הם לא מוציאים את הקרם בגרסא קצת יותר הגיונית.
להשיג תמורת 2.40 דולר בלבד (כ-9 ש"ח) באייהרב

קרם רגליים מומלץ אייהרב קוקוקר cococare repairs soothes dried heels גלוסברי

 

ג'ל גבות - Colourpop

 
מירב היצוג בסטאש שלי לקולורפופ שייך למוצרי השפתיים של המותג, אך היום אספר לכן על פנינה של ממש שמסתתרת באתר ושווה לתת לה צ'אנס.
ג'ל הגבות של קולורפופ התברר כהימור מוצלח במיוחד והפך למוצר הגבות המועדף עליי החודש. הגוון מתאים לי בול, הפורמולה רכה וקלה לעבודה, העמידות מרשימה - וכל זה תמורת 6$ בלבד!
הגוון שברשותי הוא brunette והוא חום קר שנטמע בקלות בגוון הגבות הטבעי שלי. הפורמולה מזכירה אייליינר ג'ל, פיגמנטית ורכה, מתקבעת במהירות. אין מה להשוות למשחת גבות של אנסטסיה, אבל הוא מצויין כשלעצמו. 
תוכלו לקרוא סקירה מלאה כאן.
אין לי מילה אחת רעה על הג'ל הזה. תנו צ'אנס




FLORMAR - Silk Matte Liquid Lipstick



פלורמר שפתון מאט נוזלי silk matte guilty גלוסברי בלוג איפור וטיפוח
 
למרות שיש לי עשרות שפתונים נוזליים (כן, יש לי בעיה, אל תשפטו) השקה של שפתון נוזלי חדש תמיד מרגשת אותי.
 
הפעם זוהי חברת פלורמר שמגישה לנו קולקציה חדשה ומרנינה כיוון שנראה ששמונת הגוונים שמרכיבים אותה נבחרו בפינצטה להתאים לקהל יעד רחב ככל הניתן.
ברשותי שני גוונים מהמגוון המוצע -
Fall Rose - *02 - גוון ורדרד ניודי, שאינו ניוד בז' חיוור אלא יש בו מעט ורדרדות שהופך אותו ללביש ומחמיא
05* - Cherry Blossom - כאילו נוצר עבורי, זה ורוד-פטל עמוק ונשי, צבע מהמם מהמם ומחמיא אוניברסלית, וכמו שאתן רואות לפי התמונות, כבר נחרש אצלי קשות.

הפורמולה של שניהם מוסית ואוורירית , השפתון נמרח בקלות בשכבה דקיקה ועמיד יפה לאורך היום. המינוס היחיד - הפורמולה היא על סקאלת המייבשים מעט, לפחות עליי לצערי, ככה שיש צורך בבאלם בתום השימוש או פריימר לשפתיים. 
 
סך הכל, בהחלט שיחוק מבית פלורמר!
להשיג בסניפי הרשת או בגילטי תמורת 46 ש"ח.



לקים במרקם ג'ל - Essence

בשורה של ממש הביאו אסנס עם סדרת הג'ל* החדשה שלהם.
אל תטעו, לא מדובר בלק ג'ל שמצריך ציוד מיוחד ונורה, ועמיד לשלושה שבועות, אלא סדרת לקים משופרת, הכוללת גם שכבת בסיס וטופ קואט יעודיים, שמדמים מרקם ג'ל ואמורים להיות עמידים יותר מלק רגיל.

נתחיל מהלק עצמו - בקבוקון עולה שישה שקלים, כלום כסף אם תשאלו אותי. הפורמולה מעולה - מריחה אחידה, אטימות מהשכבה הראשונה וגוונים בוהקים ויפים.
ניסיתי את הלק עם שכבת הבסיס והטופ קואוט מהסדרה הקודמת וגם עם החדשים (בתמונה) - נראה שעם המוצרים הייעודיים החדשים העמידות טובה יותר. בכל מקרה אני מצליחה להוציא שבוע של לק ללא קילופים או צ'יפים, שזה הישג מדהים עבורי (איכשהו תמיד הלקים מתקלפים ממני גג אחרי יומיים). גם אם אין לכם את הבסיס והטופ קואט החדשים, העמידות והגוון מרשימים.

הייתי שמחה לראות יותר גוונים חורפיים, כי הסטנדים נראים כאילו אנחנו באביב - צהוב, ורוד, מנטה - אני מחפשת את הסגולים והאדומים הכהים, אבל מלבד זה - אני באמת מרוצה וממליצה.
כאמור, 6 ש"ח לבקבוק לק, 10 ש"ח לשכבת בסיס/שכבת מגן.


אסנס לק ג'ל סקירה המלצה gel essence review גלוסברי בלוג איפור וטיפוח


מקווה שאהבתן את הבחירות החודש! ספרו לי על שלכן :)

* המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה

2 comments

  1. איזה כיף שהמועדפים חזרו! קיימים גוונים חורפיים הורסים בחלק מהסטנדים של אסנס, פשוט צריך לחפש - אני כבר התאהבתי באפור כהה וסגלגל אחד...

    ReplyDelete
  2. כיף שחזרת עם המסורת הזו! הגוונים של פלורומר יושבים עלייך מהממם :)

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!