Spring Skincare // המלצות טיפוח





הי!

הימים החמים שפוקדים אותנו אומרים לנו שהאביב כבר פה, וזה זמן מצויין לרענן את שגרת הטיפוח לעור הפנים שלנו.
אצלי, בכל אופן, הקרמים העשירים שליוו אותנו בחורף מפנים את מקומם למוצרים קלילים יותר והלבלוב בחוץ עושה חשק להתחדש גם בתחום הקוסמטיקה, ולבדוק בינינו לבין עצמנו אם יש מוצרים חדשים בחוץ שנרצה לבדוק לעומק.

אז הנה לכן פוסט טיפוח - כי מזמן לא היה לנו אחד כזה :)
בואו נכיר כמה מוצרים שהושקו לאחרונה והמלצות לפי שכבות גיל וצורך של העור:





גילאי 20+: Yves Rocher -- Hydra Vegetal



אחת התוספות הטריות לשידת הקוסמטיקה שלי, עליו סיפרתי לכן ממש בפוסט האחרון - ג'ל קרם של איב רושה Hydra Vegetal הוא קרם יום קליל שמעניק לחות נאה לטיפוח יומיומי ונספג בצורה טוב. מתאים גם לצעירות שבינינו שלא מעוניינות לשפוך הון על קרם איכותי. 70 ש"ח, להשיג בסניפי איב רושה ובאתר החברה




גילאי 30+ : L'Occitane - Pivoine Sublime Perfecting Cream



סדרת הפאוני (אדמונית) של ל'אוקסיטן היא אחת האהובות עליי בכל הזמנים. משהשיקו בחברה את סדרת הטיפוח החדשה, פיוואן פלורה סאבליים, צהלתי מאושר. אם היה אפשר להתחתן עם קרם, כנראה שהייתי הולכת על הקרם החדש מבית L'occitane - קרם Perfecting פאוני*, שהוא פשוט אלוהי בעיניי. הריח, המרקם, כל המאפיינים שלו הם בדיוק הדברים שאני אוהבת במוצרי הטיפוח שלי.

מרקם ג'ל קליל שנותן לחות אינטנסיבית ומותיר את העור רך וקטיפתי, והריח, כבר אמרתי? בנוסף הקרם מטשטש סימנים ראשונים של קמטוטים ותורם לאלסטיות של העור.
קרם נפלא למי שמחפשת מוצר איכותי ושונה ממה שקיים היום בשוק.

בסדרה גם סרום אינטנסיבי ומיסט מרענן!

מחיר הקרם 199 ש"ח, להשיג בסניפי ל'אוקסיטן ובאתר.





גילאי 40+ :AHAVA - CRYSTAL OSMOTER X6



אהבה משיקה סרום מהפכני בתחום האנטי אייג'ינג - סרום Crystal Osmoter X6*.

זהו סרום-שמן מבוסס תמציות מינרלים, שפותח בשיתוף עם האוניברסיטה העברית בירושלים והוא פרי של חמש שנות מחקר. הסרום הוכך במחקרים קליניים כמשפר סימני גיל מתקדמים - קמטים, רפיון עור ואיבוד זוהר. הטכנולוגיה החדשה אף מוגנת בפטנט רשום.

הסרום מיועד לנשים בנות 40+, והעברתי אותו לאמי להתנסות. חייבת לומר שניכר שיפור באלסטיות ומוצקות של העור, וגם אם אין קסמים בתכשירי טיפוח - העור שלה בהחלט נראה טוב יותר. לאחר כארבעה שבועות חל גם שיפור במראה הקמטוטים שבפניה.

יופי של מתנה לאמא או לחמות!

מחיר - 299 ש"ח.
עוד על הסרום בסרטון:






לכל הגילאים - Laline - Nourishing Serum





מוצר חדש בליין מוצרי הפנים של חברת ללין האהובה - סרום מזין - Nourishing Serum*.
סרום קליל שמכיל ריכוז של חמאת שיאה, שמן זית וויטמין E. קליל ונספג במהירות בעור. מצויין כשלעצמו או כהכנה לקרם פנים עשיר יותר. ללא פראבנים

119 ש"ח, להשיג בסניפי ללין ובאתר



לכל סוגי העור





כמה קרמים אהובים שברשותי ממשיכים ללוות אותי גם היום:

 NUXE Creme Prodigieuse Night של נוקס הוא קרם הלילה המועדף עליי בימים אלו. עשיר, אפקטיבי ומריח נפלא! (לסקירה נרחבת)

Avene Skin Recovery Cream מציל אותי בימים שהעור שלי צריך אקסטרא תשומת לב. מחייה מיד עור פנים מיובש, עשיר מאוד במים טרמליים ונפלא נפלא!

Lavido  - קרם שמן זרעי נר הלילה הוא אופציה נהדרת לקרם לחות שמשמש גם כבסיס איפור, בעל מרקם ייחודי ונעים במיוחד (לסקירה נרחבת)

Elizabeth Arden Eight Hour Cream הוא מוצר אגדי. קרם בעל מרקם באלמי שמפיג כל סימן ליובש, הוא כבד יותר מחבריו ויש לו מגוון שימושים, ביניהם אפילו כגלוס לשפתיים! מוצר שחובה בכל בית, לדעתי. כשהמצב חמור, אני פונה לעזרתו.



לטיפול בפיגמנטציה- Dr Or Anti Pigmentation Cream




עד הלידה לא ידעתי מהי פיגמנטציה. מיד לאחריה הופיעו על לחיי כתמים חומים, כמו נמשים רק באקסטרים. אז קיבלתי לידיי את הסרום החדש מבית ד"ר עור- קרם אנטי פיגמנטציה*.
אני יודעת שפיגמנטציה אי אפשר להעלים באמת, אבל הקרם החדש בהחלט עוזר להבהיר מעט את הכתמים ולעזור לי להסוות את הפיגמנטציה החדשה שהצטרפה לחיי. הסרום עשיר בויטמין C ו-E, ומסייע בהשגת גוון אחיד לעור.


מחיר - 209 ש"ח, להשיג בפארמים.



ניקוי




סבון הניקוי של סבוקאלםמלווה אותי מזה זמן מה הוא עדין מאוד גם לעור רגיש וקפריזי. מנקה היטב ואינו משאיר אחריו תחושת יובש, וגם המחיר ידידותי - 61 ש"ח. (לסקירה נרחבת)

פילינג הגרגרים הכתום של קלרינס, Clarins One Step Gentle Exfoliating Cleanser הוא פילינג שכבש לבבות רבים בעולם ולא בכדי - הוא עדין, הוא מצויין והוא מנקה היטב ומסיר בעדינות שכבות עור מתות כדי לחשוף עור פנים רענן ורך. להשיג אונליין באתר Life and Looks




מולטי טאסקרים




קרמים מולטי-שימושיים, שמתאימים לפנים ולגוף. פחות "עדינים" מקרמים יעודיים לפנים, אבל מי שאינה סובלת מבעיות מיוחדות עשויה למצוא שהם מעולים עבורה. האפקטיביות שבפשטות.
אני משתמשת בקרמים מסוג זה לאיזורים היבשים יותר בגוף - מרפקים, ברכיים, קרסוליים (רק אצלי?).
תמורה גבוהה במחיר קטן (הקרם הורוד של גרנייה נרכש בפאונד אחד בלבד באיכמיסט!)

 ומה המוצרים שלכן לאביב הקרוב? ספרו לי :)

בואו לעקוב אחרי גלוסברי גם בפייסבוק ובאינטסגרם!


*מוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה

5 comments


  1. clarins cream is my fab
    kisses

    ReplyDelete
  2. איזה פוסט שימושי ומעניין! אין ספק שאת מלכת הטיפוח 3>

    ReplyDelete
  3. מעולה. ושמחתי לראות שאת אוהבת כמוני את סדרת הפאוני של לאוקסיטן כי גם אני מתה עליה. ורצה להוסיף שחוץ מקרם, סרום ומיסט, יש להם גם בושם מהמם לא פחות :)

    ReplyDelete
  4. אין על סדרת הפיאוני של לאוקסיטן!

    ReplyDelete
  5. יקירתי, תודה רבה על סקירה קלילה, עניינית, צבעונית ומושקעת. לגמרי נמשכת לקרם של איב רושה ומחכה כבר לנסות. מקווה שאתרשם לטובה. מה לגבי הריח של המוצר?

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!