חדש מאסנס // New From Essence - Take 3

זו התקופה הזו בשנה. 
הימים הופכים לארוכים יותר שוב, השמש מפציעה, ובסטנדים של אסנס מילאו סחורה והביאו מוצרים חדשים. יש!
אני בטח לא צריכה מוצרים חדשים, בטח לא 5 מוצרי שפתיים, בטח לא עפרונות עיניים וצלליות סטיק.. אבל זה בדיוק מה שקניתי באחת הפעמים האחרונות עת קפצתי לסופר פארם לקנות מוצצים לקטנה. מי יכול לעמוד בפני סטנד שרק התמלא בסחורה טריה, חף ממוצרים משומשים ופגומים? סימן משמיים, חשבתי בלב. היקום אומר לך, חמודה עשיתי הכל בשבילך. את רק תקני. אז קניתי! 






אסנס הוא מותג אהוב מאוד עליי ולפי הסטטיסטיקות בבלוג, גם עליכן. הפוסטים הקודמים זכו להצלחה כי אני מניחה שכולנו מתעניינות במוצרים זולים ובשאיפה גם טובים. ואסנס זו חברה שתמיד תתפס כאיכותית יותר מחברותיה הזולות, סטייל סקארה, כי המוצרים של אסנס מיוצרים באירופה (ולא במזרח הרחוק) ומעוצבים בקפידה.
לגבי הרכישה האחרונה - קודם כל, שמתי לב לשינויים חיוביים שעוברים על הסטנדים. לחלק מהמוצרים היו טסטרים, כמה נחמד. המסקרות היו ארוזות, סוף סוף, בשרוול פלסטיק שמונע פתיחה ושימוש (או לפחות מאפשר לזהות פתיחה ושימוש). השפתונים אמנם לא היו ארוזים במעטפת הגנה, אבל על חלקם מדבקת המחיר מנעה את הפתיחה. גם משהו.
לצערי, על רוב הסטנד עדיין אין הגנה מפני שימוש לא הגייני. אני בטוחה שכל אחת היתה מסכימה לשלם שקל יותר ולקבל מוצר ארוז. מה גם שבמסקרות, לדוגמא, לא ראיתי השפעה על המחיר. אז אני מקווה שבאסנס יתנו לנו סוף סוף מענה ראוי לסוגיית המוצרים הפתוחים. אני בטוחה שגם החברה מפסידה מכך.

טוב, ניגש לעיקר. מה דגמתי ומה חשבתי על המוצרים?

נתחיל מהשפתיים.
לפי האתר הגיעו לסטנדים מוצרים רבים חדשים, רובם במרקם מאט מסדרת matt matt matt. בפועל את השפתונים הנוזליים לא מצאתי, אבל רכשתי שפתון רגיל בגימור מאט, שפתון ועפרון שפתיים 2 ב1 ועפרונות שפתון מסדרת velvet stick ו glossy stick.

Matt Matt Matt 03 - Wow Effect

השפתון מגיע בעיצוב שונה מעט מהשפתונים הקודמים בסדה, והפקק שלו עשוי פלסטיק חצי אטום בגוון השפתון. 
יש לו ריח פירותי נעים ומראה כיפי.
הגוון 03 נקרא Wow Effect והוא גוון שזיפי אדמדם ויפה מאוד. נמרח בקלות ובעל פימנט מוצלח.
לא עמיד מאוד (ולא מתיימר להיות עמיד) ושורד סנדביץ' וקפה אבל לא ארוחה רצינית יותר. אם לא אוכלים נשאר כ-5 שעות. 
אם אתן מחפשות שפתון מאט שלא מייבש את השפתיים ועניין העמידות לא מפריע לכן, בהחלט יש סיכוי טוב לחבב. 11 ש"ח.






Matt Matt Matt 2 in 1 - Lipstick and Lipliner - 01  Beauty Statement

שפתון ועפרון שפתיים שתיים באחד נקנה בפזיזות ואני חושבת שמבחינת כדאיות מדובר בדיל לא מי יודע מה מוצלח. השפתון/עפרון מגיע בצורת קונוס שמתחיל צר ומתרחב ככל שמתקרבים לבסיס השפתון. אין לו מנגנון סיבוב או חידוד, ככה שמה שרואים זה כל המוצר בעצם.
מרקם המאט מעולה אבל כזה שמזכיר מאוד את עפרונות השפתיים ללא חידוד שלהם. המריחה פשוטה מאין כמוה - אני תחמתי את השפתיים עם השפיץ ומיליתי אותן עם דופן השפתון. התוצאה מאוד מדוייקת והשימוש קל. לדעתי בעלות שפתיים דקות יהנו מאוד מההנחה המדוייקת.
הגוון 01 הוא גוון טרקוטה-בז'י טרנדי ומעולה, ומהבחינה הזו אני מרוצה.
מבחינת עמידות אין לי בשורות טובות, הוא יורד מהשפתיים בביס הראשון. 
גוון יפה, מריחה סופר קלה (לדעתי הכי קלה שאי פעם ניסיתי, באמת שאי אפשר לפשל איתו) אבל לא הייתי מגדירה כמוצר מאסט על שידת האיפור. 12 ש"ח עבור לא הרבה חומר, לדעתי עדיף את השפתונים הרגילים בסדרה.

 






 

 Velvet and Glossy Sticks

Velvet Sticks - Nude Hero, Peony Power

הנה מוצר נוסף שהיו לי ציפיות גבוהות ממנו.
וולווט סטיק הוא עפרון-שפתון נאה וחביב, הפיגמנט סביר  - הייתי אומרת אפילו על הצד העדין.
מה שבעיקר עצבן אותי היא העובדה שהשפתון הזה מדגיש כל גרגר יובש בשפתיים וגם שפתיים "רגילות" נראות  מתקלפות ויבשות, כך שלפני השימוש חייבים פילינג עדין לשפתיים כדי להשאיר אותן חלקות לחלוטין.
מבחינת העמידות - גם כאן אין עמידות בכלל, לצערי.אני גם מתבאסת על עפרונות שפתיים שצריך לחדד, האמת, כי מדובר בבזבוז חומר.
בכל מקרה, גוון 01 Nude Hero הוא ניוד בהיר מאוד, אפילו עבורי, וילך רק עם מעושן כהה ומראה שפתיים מחוקות.
גוון 02 Peony Power הוא גוון מאוב-סגלגל נאה, אבל כנגד העור הבהיר שלי מתקבל קצת "מת". 
השפתונים לא מייבשים אבל גם לא לחותיים, אז השימוש בבאלם מומלץ.
9 ש"ח.




Glossy Sticks  - Luminous Rosewood

לעומת אחיו המאט, דווקא התלהבתי מהעפרון הגלוסי, אם כי הוא לא גלוסי אלא דווקא די סאטני, כלומר ללא גימור מאוד מבריק.
הפיגמנט מוצלח, השפתון מרגיש נעים מאוד על השפתיים, אינו מדגיש קילופים באופן בלתי מחמיא.
הגון Luminous Rosewood הוא גוון מעולה של MLBB, עם קצת גוון שזיפי לחורף, ויחמיא לקשת רחבה של גווני עור. מעדיפה אותו על פני הוולווט סטיקס.
9 ש"ח.




The False Lashes Mascara - Extreme Volume and Curl

אסנס ידועים במסקרות שלהם ויש לא מעט בנות שנשבעות במסקרות של המותג. איכשהו אני עדיין לא מצאתי את האחת שתגרום לי להתעלף (ולא ממש בא לי להוציא מחיר של מסקרה של ysl כדי לדגום את כל המגוון האינסופי של אסנס) אז לרוב אני מהמרת והולכת לפי ההבטחות על האריזה.
השם המפוצץ גרם לי כמובן לשמחה - מראה של ריסים מלאכותיים, מלאי נפח! אז כן, לא ממש.
אני חושבת שהיא מסקרה יומיומית סבירה, אבל לצערי לא נרשם נפח מרשים. מה שכן, שילוב עם מסקרה נוספת תוציא ממנה את המיטב, אז אני ממליצה לשלב עם מסקרות כמו לאש סנסשיונאל של מייבילין, למקסימום אפקט.
תוכלו לראות אותה עליי בתמונות מטה.
14 ש"ח.



מוצרי עיניים נוספים:


Eyeshadow and Liner - 2 in 1 - Peach Perfect, She's Got the Mauve

אני אוהבת מאוד מאוד עפרונות צללית, שמאפשרים הנחה מהירה בשיטת שגר ושכח, וכשקראתי אצל פיצ'ה שמדובר בהצלחה מיד סימנתי לי לרכוש אותם בביקור הבא בפארם.
בשונה ממוצרים רבים אחרים של אסנס, לעפרונות השמנמנים יש טסטרים, כך שאין צורך להחריב את המוצרים הסגורים (לצערי לא אומרת שזה אכן מונע את ההשחתה וגם הטסטרים עצמם נוטים להעלם בהיעדר פיקוח קשוח של הדיילת).
בכל מקרה, אחרי הסווצ'ה מהירה לקחתי בלי למצמץ את הגוונים השימושיים ביותר:
Peach Perfect 02 הוא גוון אפרסק-זהוב מטאלי שמשמש בסיס נפלא למראות ניודיים ונייטרליים. אפשר להשתמש בצללית לבדה או לשלב מעליה צלליות אבקה והעפרון פשוט מעולה, לא זז כל היום ונראה רענן גם בערב לפני שמסירים את האיפור.
הגוון She's Got the Mauve 06 הוא כבר הצלחה והאמת היא שמאז שקניתי אותו הוא משמש אותי מדי יום. מריחה של הגוון על העפעף, הוספת צבע עמוק יותר בשקע (חום/ברונזה/בורדו/קאמל) ויש לי מראה מתוחכם ונהדר שזכה כבר למלא מחמאות. והכי חשוב, זה לוקח לי דקה וחצי בבוקר ואצלי כל שניה חשובה.
האיכות של הצלליות האלה נהדרת, לא נופלת באיכותה מצלליות יקרות הרבה יותר - כמו של לורה מרסייה (כן, באמת). אז קדימה, אלה יהיו 14 ש"ח מוצדקים ביותר שתפרגנו לעצמכן.





Peach Perfect + The False Lashes Extreme Volume and Curl Mascara:


 צללית She's Got the Mauve + צללית חומה מאט בגוון Creme Brulee של מייקאפגיק

Extreme Lasting Eye Pencils - Rockin Taupe, Silky Nude

כבר סיפרתי לכן על האהבה העזה שיש לי לעפרונות העיניים של אסנס, בייחוד אלו בסדרת הג'ל. החברים החדשים שמצטרפים אליהם לא נופלים באיכותם, מדובר בעפרונות מעולים מעולים שנשארים כל היום.
Rockin Taupe הוא גוון זית עמוק שיקפיץ כל הופעה, ו-Silky Nude הוא ניוד מאט שנהדר לתיחום קו המים הפנימי למראה עין גדולה ובהירה יותר. אופציה זולה וטובה לכל מי שמחפשת עפרון ניודי.
9 ש"ח.





Gel Nail Polish - 72 Plump Power & Express Dry Drops

רק לא מזמן הלנתי שאין גוונים חורפיים בקולקציה והופ הסטנדים התמלאו בגווני חורף נהדרים (רכשתי מאז הקניה הזו גם את גוון 87 Gossip Girl שהוא אפור סלגלג משגע! מומלץ בחום). 
הגוון כאן הוא סגול עמוק - 72, הוא יפהפה ומרשים. בכלל כל הסדרה הזו מומלצת בטירוף וקשה לא להוציא 6 ש"ח בכל ביקור בפארם, כי לאקים תמיד צריך.

טיפות הייבוש של אסנס סקרנו אותי מאוד - הן מבטיחות לייבש את הלק תוך 60 שניות.
אני שמחה לספר לכן שהן אכן מייבשות תוך 60 שניות, שזה מעולה לי כי כשיש תינוקת בבית אין לי כל כך פנאי לשבת ולעלעל במגזין אופנה בזמן שהלק שלי מתייבש לאיטו. 
מה שכן, ואולי אני לא משתמשת נכון, אבל הטיפות מטפטפות מהציפורן למטה לרצפה, ודי עושות בלגן . בנוסף, הן לא שומרות על עמידות גבוהה כמו הטופ קואט ג'ל מהסדרה. אבל בשביל ציפורניים מוכנות תוך דקה אני מוכנה להתפשר על כל זה. 10 ש"ח שלגמרי שווים את הזמן שלי.



אז הנה הגענו לסופו של פוסט אסנס נוסף, מקווה שנהניתן! 
מה אתן הולכות לקנות בסטנד הפעם?



תודה שקראתן!
מוזמנות לעקוב אחריי באינסטגרם ובפייסבוק!

4 comments

  1. סקירה מצויינת יקירה! גם אני כבר הספקתי להתחדש בכמה מהמוצרים החדשים ואני מאוד מרוצה :)

    ReplyDelete
  2. מהמם! אני חייבת לנסות את הטיפות האלו

    ReplyDelete
  3. איזה כיף לסגור את סוף השבוע עם פוסט שלך :)

    ReplyDelete
  4. איזה כיף לפתוח את השבת עם פוסט שלך, כרגיל תענוג לקרוא אותך! גם לי יש התנסות טובה עם עפרון עיניים מהסדרה החדשה - שחור עם מעט נצנוץ כחלחל סגלגל, מומלץ. חיפשתי את עפרון הג'ל, יש ברשותי את החום הכהה (מעולה) ורציתי לרכוש את השחור, ולצערי אין את עפרונות סדרת הג'ל על המדפים! כנראה שזו היתה קולקציה עונתית? 😦

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!