קולורפופ - סיבוב שלישי // Another Colourpop Haul


אז מה אתן יודעות?
אפילו שאני ממש ממש ממש לא צריכה עוד איפור, כשהכריזו שקולורפופ שולחים לארץ לפני כמה חודשים, גם אני התנפלתי על האתר כמו שעם ישראל מתנפל על הסטנדים של רולדין עם בוא החנוכה.
בכל זאת, ניסיתי לשמור על גבולות וההזמנה באמת היתה מינימליסטית וכללה הפעם שני מוצרי שפתיים, שתי צלליות, מוצרים חדשים לגבות שמאוד רציתי לנסות וסטיק קונטור אחד.
מכיוון שמבצע משלוח חינם לכל העולם בקניה מעל 50$ עומד להסתיים בסוף החודש, אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולספר על המוצרים שהזמנתי הפעם.
הייתי שמחה לספר לכן שכל המוצרים מוצלחים ושווים את הרכישה, אבל לצערי הפעם התנגבו להזמנה גם כמה נפילות, ואני כאן כדי לספר מה מומלץ וממה כדאי להמנע. (מוזמנות להזכר גם בפוסטים הקודמים להמלצות נוספות)
שנתחיל?

 


BROWS - גבות

 

 Brow Colour - Bangin' Brunette

אני זוכרת שכשבקולורפופ הכריזו שהם הולכים לצאת עם ליין מוצרי גבות, התרגשתי. מאז ההתאהבות שלי בג'ל של אנסטסיה אני מחפשת לו דיופים זולים יותר, ואמנם הג'ל לגבות של קולרופופ לא דומה למוצר של אנסטסיה בכלל (תכף ארחיב) אני מאוד מאוד ממליצה לכן להוסיף אותו להזמנה הבאה שלכן.

הג'ל של קולורפופ מגיע באריזת זכוכית חיננית וניתן להשיג אותו בשמונה גוונים. הלכתי על חום סולידי - Bangin' Brunette, הימור שהתברר כמוצלח למדי. 
הפורמולה עצמה מאוד קרמית ורכה, בניגוד למשחה היבשה יותר של אנסטסיה, ואם כבר מזכירה לי את הג'ל לגבות של OFRA.
החומר נמרח באחידות, ללא גושים, ועמיד למשך כל היום. מוצר מעולה שלגמרי התעלה על הציפיות שלי ממנו!
מספיקה כמות קטנה מאוד להשגת מראה טבעי ומוקפד. מומלץ. אני אוהבת להשתמש במברשת זויתית קטנה לדיוק מירבי - של סיגמא נהדרת וגם של Bdellium Tools.
מחיר - 6$
 




Eyebrow Pencil - Dope Taupe

גם עפרון הגבות של קולורפופ מוצלח מאוד. לקחתי אותו בגוון בהיר יותר, טאופ, שהוא חום בהיר וקר. העפרון דק מאוד מאוד, משהו שאני באופן אישי מסמפטת כי הגבות שלי דקות ודלילות, ככה שאני מניחה שמי שהתברכה בגבות עבות אולי תדרש לקצת יותר זמן עבודה עם העפרון הזה, אבל בשבילי הוא נפלא.
הפיגמנט מוצלח, העפרון רך ולא שורט ותולש שיערות מהגבה, ועמיד למשך היום. 
בקצה השני מברשת סירוק גבות שימושית ונהדרת. אני מעדיפה את העפרון לימים שאני מעדיפה מראה רך וטבעי יותר, והוא לא מאכזב.
מחיר - 5$





סווטצ'ים:



Super Shock Shadow - צלליות

אוי האכזבה. איך אומרים בכרטיסיות הפסיכומטרי - מאיגרא רמא לבירא עמיקתא. שזה אומר, קולורפופ, איך נפלו גיבורים.
אחרי ההצלחה של הצלליות הראשונות שקניתי, נשאר אצלי טעם של עוד. כשחיפשתי להזמין צלליות חדשות חרשתי את הרשת, את הפינטרסט והיוטיוב בחיפוש אחרי סווטצ'ים של צלליות שיהיו כלבבי. גם התיאורים של הצלליות נשמעו מבטיחים. בפועל, הצלליות היו החלק המאכזב והמיותר של ההזמנה הזו. חבל.




הגוונים שהזמנתי הם LALA ו- Nillionaire, שלפי התיאורים יכלו להיות צלליות מושלמות.
Lala  מתואר כ - "A true rose gold in an Ultra Metallic Finish". וואו, צללית רוז גולד מטאלית לתוך פרצוף שלך? רוצה!
Nillionaire מתואר כ-"A warm bronze with tons of gold and multi coloured glitter in a Metallic finish"- ברונזה עם המון גליטר בגוונים שונים.

לצערי, למרות השמות המבטיחים, הצלליות לא היו באיכות שהתרגלתי לקבל מקולורפופ.



Lala עוד היתה סבירה, אם כי הגוון שלה הוא זהוב-בז'י חם וחד מימדי, רחוק מהרוז גודל המטאלי שהבטיחו. הפיגמנט שלה בסדר, לא מדהים, והיא נראית לא רע על העפעף.


עם Nillionaire כבר חוויתי מפח נפש של ממש. הצללית גירית, עמוסה בגליטר וקמצנית בפיגמנט. כאשר מניחים אותה על העפעף מתקבל צבע עדין ושקוף עם המון גליטר מפוזר. לא מחמיא, לא יפה, ואיפה הברונזה פה בכלל? גוון חאקי עם המון גליטר ורדרד.


סווטצ'ים, שעושים הרבה חסד למוצרים - LALA ב-2 שכבות (לא יודעת אם אני רואה כאן רוז גולד) ו-Nillionaire ב-5 שכבות כדי שתראו את הגוון האמיתי. תעשו לעצמכן טובה ודלגו.




 Sculpting Stix - Dove - סטיק לקונטור ופיסול

קולורפופ יצאו עם מקלונים (סטיקס) להיילייט וקונטור, שאמורים לעשות את עבודת ההצללות וההארות לקלה ופשוטה. החלטתי לקנות סטיק להצללות בגוון Dove, שזה גוון טאופי קר ונהדר לבהירות. הסטיק נוח לשימוש וקל לעשות באמצעותו הצללות מתחת לעצם הלחי ובצידי האף, רק שיש לטשטש מהר כי הסטיק נוטה להתקבע וקשה לעבוד איתו לאחר מכן.
בסך הכל מוצר מצויין למי שרוצה להתנסות בעפרונות הארה וקונטור במחיר זעום של 6$





Ultra Satin Lip



אז אחרי שבהזמנה הקודמת הכרתי את שפתוני ה-Ultra Matte במרקם, אהמ, מאט, רציתי לנסות את גרסת הסאטן של השפתונים הנוזליים של קולורפופ.
בגדול ההבדל הוא בגימור - סאטן הוא גימור חי ומבריק יותר ממאט, שאצל קולורפופ הוא בהחלט מאט לגמרי.
הפורמולה של הסאטנים לא מייבשת כמו הפורמולה של המאט, אך עם היתרונות בא החסרון הגדול - שפתוני ה-Ultra Satin אינם עמידים, ואם תאכלו הם יטיילו על הפנים שלכן. הם נעלמים בצורה אחידה יחסית, אבל למי שמחפשת שפתון שלא זז למשך כל היום - לצערי לא תקבלו את מבוקשכן.
לי באופן אישי הם הזכירו מאוד את השפתונים הנוזליים של פופה (שכתבתי עליהם כאן) - פיגמנטיים, לא מייבשים את השפתיים, בגוונים יפהפהיים אבל לא עמידים, שבשבילי זה קריטריון מהותי.

בכל זאת, די חיבבתי את השפתונים בגימור סאטן, כי הם הרגישו נעימים על השפתיים והגוונים בהחלט יפים.



הזמנתי שני גוונים להתנסות -

November (בשיתוף עם קייטלין לייטס, מלכת הקולברושיינס - רק תנו לה לעשות שת"פים!) - הוזמן לפני שידעתי בכלל איך הגוון נראה כי בזמנו לא היו סווטצ'ים ברשת (ואפילו לא ידעתי שזה שפתון בשיתוף עם קייטלין). קיבלתי שפתון בגוון ניודי -ורדרד יפהפה ושימושי ביותר.

Lyin' King הוא גוון שאני איכשהו תמיד מזמינה ממנו עוד - כאילו יש בי איזה צ'יפ שמכוון אותי להזמין שפתונים בגוון פטל עמוק. אז מדובר בבורדו-בינוני וחם, מהסוג שאני אישית ממש אוהבת.




כבר בסווטץ' הראשון שמתי לב לעובדה שהגוונים נראים לי מוכרים. ואכן, בהזמנה השלישית שלי מקולורפופ הצלחתי להזמין שני גוונים שכמעט זהים לאלו שהזמנתי בפעם הקודמת (ugh). שזה מעולה כמובן, כי אני באמת צריכה עוד גוונים כמו אלו שיש לי ואני לא מצליחה לסיים.

אז תזכורת - בפעם הקודמת הזמנתי שלושה גווני מאט יפהפיים שאני משתמשת בהם לא מעט.

November הוא גרסא ורדרדה יותר של Solow המאט, אבל Lyin' King זהה לגמרי ל-Scrooge. ממש דיופ אחד לאחד, עם הבדל בודד - הגימור. טוב,  ועוד הבדל - העמידות.

לא התבאסתי, אם כי אני צריכה להזכיר לעצמי בפעם הבאה לצאת מהקומפורט זון שלי ולהתחיל להתנסות בגוונים חדשים - תמורת 6$ לשפתון באמת אין מה להתלבט יותר מדי.



ולקינוח, לא אשאיר אתכן ללא סווטצ'ים של השפתונים הנהדרים האלה:

Lyin' King -


November -

את כל המוצרים ניתן להשיג באתר קולורפופ, ששולח ישירות לארץ!!

מקווה שנהניתן, ונתראה בקרוב!

מוזמנות לעקוב אחרי מבצעים והמלצות לקניות גם  בעמוד הפייסבוק של הבלוג | קניות איפור קוסמטיקה ברשת!


4 comments

  1. נובמבר נראה עלייך מהמם! רוצה לראות אותך עם גוונים שונים, למרות שאני נהנית מהשעשוע של להבין שכל פעם את מזמינה אותו דבר :)

    ReplyDelete
  2. גם אני אהבתי את דאב, הוא בהחלט סבבה ביחס למחיר.
    אני כן אוהבת את לה לה מאוד, אבל רוז גולד היא לא.
    מרקם הסאטין הוא האהוב עליי ביותר, על אף חוסר העמידות.
    פוסט מהנה!

    ReplyDelete
  3. איזו קניה מהנה ! תתחדשי יקירה

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!