Ofra Metallics and Duochromes Lipstick Combos // המדריך ללבישת שפתונים מטאליים ודואוכרומיים למי שלא התחברה לטרנד


orfa cosmetics liquid lipstick metallic duochrome santorini versailles monaco wonderland review swatches עפרה שפתונים נוזליים מטאליים גילטי


אז כמו שודאי שמתן לב, טרנד השפתונים המטאליים נמצא בעיצומו - וזה מרגיש כאילו האייטיז מעולם לא עזבו.

אני תמיד בגישה שלא כל טרנד מתאים לכל אחת, ואיפור אמור להדגיש את הטוב שבנו ולא להפוך אותנו למשהו שאנחנו לא או להיות משהו שלא מרגישים איתו בנוח. איפור הוא כלי להעצים, לייפות ולהדגיש, והכי חשוב - לגרום לנו להרגיש טוב.
אני לחלוטין מאלו שפחות התחברו לטרנד המטאלי, שמעורר בי קונוטציות קשות של השפתונים הפרוסטיים שראיתי בכל מקום כשגדלתי בברה"מ. ברוסיה, טרנד נשאר לעד ברגע שהוא תופס, וכך לעולם לא משו מהעולם השיער הסגלגל, הליפסטיק הורוד-בזוקה-כספסף ובחלק מהמקומות כריות כתפיים וסריגים עם פאייטים (והיי, אני אוהבת את השורשים שלי ויכולה לכתוב מגלות על כל מה שאני כן אוהבת מברה"מ - היי בורשט!)

אז, כאמור, שפתון מטאלי הארדקור הוא משהו שאני לא רואה את עצמי בו. יש המון בנות ברות מזל שיכולות to pull it off, ניסיתי וכשלתי. עליי רוב הגוונים לבדם פשוט לא עובדים.
מה לעשות, לא כולנו ג'ניפר לופז (בקליפ של I ain't your mama היא מאופרת נהדר ומדגימה איך להשתמש בשפתון מטאלי בחוכמה - ומעולם לא ראיתי שפתון פוקסיה בוהק נראה כל כך טוב על אף אדם).
אז מה עושים אם רוצים לטעום קצת מטאל אבל לא להתחייב ללוק שלם? משלבים, כמובן!

בפוסט היום אתייחס להשקות המדוברות מבית OFRA - השפתונים המטאליים ושפתוני הדואו כרום ואראה לכן איך אני מעדנת את הטרנד ומנגישה אותו עבור עצמי, בתקווה שזה יעזור גם לכן להוסיף קצת מטאל לשגרה.

OFRA, שכבר נדמה שהתבססו כשם נרדף לשפתונים נוזליים עמידים, השיקו הקיץ שלושה שפתונים מטאליים עשירים ופיגמנטיים.

ofra liquid lipsticks monaco versailles santorini review swatches גלוסברי בלוג איפור וטיפוח שפתונים נוזליים עפרה עמידים מטאליים דואוכרומיים מונקו סנטוריני סקירה המלצה
ofra liquid lipsticks monaco versailles santorini review swatches גלוסברי בלוג איפור וטיפוח שפתונים נוזליים עפרה עמידים מטאליים דואוכרומיים מונקו סנטוריני סקירה המלצה


ofra liquid lipsticks monaco versailles santorini review swatches גלוסברי בלוג איפור וטיפוח שפתונים נוזליים עפרה עמידים מטאליים דואוכרומיים מונקו סנטוריני סקירה המלצה

Versailles הוא זהוב אדמדם, שיהיה נפלא גם בתור ליינר או צללית (אם כי לא נועד למטרה זו). בעיניי הוא יקפיץ את הלוק לכל שיזוף, כך שבחורות בעלת גוון עור עמוק יהנו ממנו עד מאוד.

Monaco הוא סגלגל-מאווי שלדעתי מהשלישיה הזו הוא הלביש מכולם גם לבדו. יש לו ברק קריר ונפלא

Santorini הוא גוון פוקסיה עמוק, למעיזות, עם ברק בצבע פירות יער פריך. צבע נהדר שהייתי שמחה ללבוש אותו לבדו אבל פשוט לא מצליחה לראות את עצמי איתו.

ofra liquid lipsticks monaco versailles santorini review swatches גלוסברי בלוג איפור וטיפוח שפתונים נוזליים עפרה עמידים מטאליים דואוכרומיים מונקו סנטוריני סקירה המלצה

העניין הוא שאני בת 30, וקצת מוזר לי ללכת לעבודה עם שפתון מטאלי. הרגשה אישית שלי, זה לא בא לי טבעי, ואתן יודעות כמה אני אוהבת להעיז באיפור. ואיפור זה משהו שאמורים ללכת איתו בנוחות ובבטחון, אחרת אנחנו מפספסים את כל המטרה, לא? אני כמובן לא אומרת שאם את בגילי או מעבר את לא יכולה ללבוש את האמ-אמא של הגוונים הללו לבדם, להפך! אבל אני, באופן אישי, מרגישה צורך לעדן.

מה שכן, אני תמיד אנסה למצוא שימוש למוצרים מעולים, ובאופן טבעי בחרתי לנסות ולערבב אותם עם שפתונים אחרים. התוצאה היתה ממש נהדרת מבחינתי, אז חשבתי לחלוק איתכן את התוצאות.
אז - אם את מחפשת דרך לשלב שפתונים מטאליים באופן טבעי יותר או להקפיץ מראה של שפתון מאט - הנה כמה הצעות לערבובי גוונים שלדעתי משתלבים מעולה יחד!


ofra liquid lipsticks monaco versailles santorini review swatches גלוסברי בלוג איפור וטיפוח שפתונים נוזליים עפרה עמידים מטאליים דואוכרומיים מונקו סנטוריני סקירה המלצה mix with matte combinations לערבב

המראה היומיומי

Charmed הוא גוון ניודי עמוק, עם נגיעה בז'ית אפילו שנראה נהדר על רוב סוגי העור והרבה פעמים הוא הליפסטיק היומיומי שלי (סקירה מלאה -כאן).
בשילוב עם Versailles הזהוב במרכז השפה מתקבל מראה רב מימדי, יומיומי אבל עם טוויסט מרענן. קבלו:


versailles plus charmed combo ofra liquid lipstick שילוב שפתונים manny mua metallics גלוסברי בלוג איפור וטיפוח


המראה החורפי

עם בוא הסתיו אני שבה לגווני הסגול המפורסמים של OFRA. למשל, Manhattan הוא גוון סגלגל נהדר שלא כהה מדי ולביש גם עבור בהירות (למי שמחפשת סגול עמוק יותר נסו את New Orleans - סקירה כאן). בשילוב עם Monaco מתקבל מראה נהדר של סגלגלים, כשמונקו נותן את הטוויסט המאווי-בורדו שהופך את הלוק לחם יותר.

versailles plus manhattan monaco combo ofra liquid lipstick שילוב שפתונים עפרה מנהטן metallics גלוסברי בלוג איפור וטיפוח



המראה לערב

Havana Nights הוא השפתון הדרמטי האהוב עליי. אמנם הוא נראה קצת חום בטיובה אבל עליי מתקבל בורדו עמוק ועשיר, כשל יין טוב, שהולך נהדר עם גוון עור בהיר (לסקירה). בשילוב עם Santorini במרכז השפה מתקבל מראה מעניין ואלגנטי - הפוקסיה בסנטוריני מוסיפה עניין ונראית נהדר על הרקע העמוק של הוואנה נייטס.

havanna nights santorini combo ofra liquid lipstick שילוב שפתונים lights קייתלין לייטס metallics גלוסברי בלוג איפור וטיפוח


איך מערבבים? קל מאוד! 
מורחים את שפתון הבסיס כהרגלנו ומחכים כדקה עד ייבוש חלקי. מוסיפים במרכז השפה מעט מהשפתון המטאלי ובאמצעות מברשת שפתיים טופחים בעדינות עד להטמעה בגוון הבסיס. ניתן להוסיף מעט יותר במרכז השפה ולטשטש באמצעות מריחה עדינה בצידי השפתיים למראה עשיר יותר (אני משתמשת במברשת הנאמנה שלי מריל טכניקס אבל גם זו של סיגמא נהדרת)



לגבי טרנד הדואוכרום, אני בכלל על הגדר. מצד אחד, אני הכי בעד להשתגע עם איפור השפתיים, מצד שני - עבורי כרגע זה פחות פרקטי. 
הגוון Wonderland שברשותי הוא אחד מארבעת הגוונים הדואו והטריפל כרומיים החדשים של OFRA, ורק גורמים לי לחשוב שבעפרה צריכים להענות לדרישות הקהל ולהתחיל להוציא צלליות נוזליות בגוונים האלה כי הם משגעים!

ofra wonderland liquid lipstick review swatch שפתון דואוכרומי עפרה סקירה גלוסברי בלוג איפור duochrome lipswatch

Wonderland הוא גוון סגלגל עם ברק ורוד. גוון שחד קרן היה לובש, אם אני מדמיינת חד קרן מאופר. כן, אני מדמיינת דברים כאלה. לבדו, עליי, זה לא עובד. אבל ניסיתי לראות מה יקרה כשאשתמש בו כ topper - שכבה עליונה - מעל שפתונים אחרים, ומתקבלים שילובים מעניינים:


wonderland ofra as topper mix on top liquid lipstick lipswatch swatch סקירה שפתון עפרה נוזלי גילטי גלוסברי בלוג איפור וטיפוח



לדעתי הוא משתלב נהדר עם שפתונים סגלגלים ומוסיף להם עניין. ניסיתי אותו מעל Cancun, גוון פוקסיה הורס, והתוצאה המתקבלת היא ניאונית ולגמרי מעניינת. למי שרוצה שילוב שפתונים שאי אפשר להתעלם ממנו - זה הזיווג שלכן. מראה פסטיבלי ושמח.

cancun plus wonderland combo ofra liquid lipstick שילוב שפתונים manny mua metallics גלוסברי בלוג איפור וטיפוח



עד כאן להפעם! מקווה שגם מי שהתלבטה לגבי הטרנד החדש תמצא בעקבות הרעיונות כאן דרך לשלב שפתונים מטאליים בשגרת האיפור, ואם גם אתן עליתן על שילובים מוצלחים - ספרו לי! 




* השפתונים התקבלו לסקירה

בואו להתעדכן איתי גם כאן: בפייסבוק, באינסטגרם ועכשיו גם בסנאפצ'ט!

3 comments

  1. פוסט מצויין יקירה! מאוד אהבתי אתהרעיון לערבב וליצור גוונים ואפקטים חדשים :)

    ReplyDelete
  2. מדהימה שאת! פוסט מאוד יצירתי ומאוד שימושי :) תענוג כמו תמיד!!!

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!