Purple Eyes // סגול בעיניים


היום בבלוג - פוסט ספונטני! האהבה שלי לצבע הסגול, ומוצרי עיניים סגולים שאני אוהבת.

איפור סגול מאק קליניק לוריאל ג'ייד אורבן דיקיי לורה מרסייר בלוג איפור וטיפוח גלוסברי purple makeup mac macroviolet urban decay clinique loreal gade ga-de jade mufe glossberry

Orchidea // פרגון מקומי (וגם הגרלה!)



 יום העצמאות שאנו חוגגים בימים אלו הוא זמן מצויין למהדורה נוספת של "פרגון מקומי" בבלוג.
חלק מהאג'נדה של גלוסברי היא לתת במה לעסקים מקומיים בתחום הקוסמטיקה, וכך יוצא שבזכות הבלוג יוצא לי להכיר מוצרים מצויינים, כחול לבן, שספק שהייתי שומעת עליהם בדרך אחרת.

היום אני רוצה להכיר לכן את חברת  אורכידאה - Orchidea, שליין המוצרים שלהם הרשים אותי (ואת השיער הלא מתרשם בקלות שלי) לטובה.

Every Girl Needs Some.. Givenchy



givenchy le rouge 102 beige plumes review swatches glossberry beauty blog גלוסברי בלוג איפור וטיפוח סקירה שפתון ג'יבנשי ניוד בז' ליום ליום 
הי!

אז היום בפינתנו היוקרתית אני מארחת את הסטאש הצנוע שלי  מבית ג'יבנשי הצרפתית.
אתן כבר יודעות שקשה לי מאוד להתנגד למוצרי האיפור והטיפוח של חברות הקוסמטיקה הצרפתיות, ששומרות בעקביות על סטנדרט גבוה. לאורך השנתיים האחרונות אספתי לחיקי מספר מוצרים מעולים של החברה - בואו להכיר :)

האביב הגיע לצפון // Trip to Upper Galilee



לפני כחודש עשינו טיול שישי צהריים קליל לצפון. אני מניחה שלמי שגר בצפון יותר קל לוגיסטית לעשות "טיול לצפון", ובכל זאת אני מרגישה שאני לא מבקרת כאן מספיק.

Great Packaging // כן תסתכלו בקנקן



לימדו אותנו תמיד לא להסתכל בקנקן אלא במה שיש בו. לא לשפוט ספר על פי הכריכה שלו. 
עולם הקוסמטיקה מזמן לחיינו מגוון עצום של מוצרים, והברירה של הצרכניות  היום עשירה מאי פעם. המבחר הוא כמעט אינסופי, וכדי לבלוט מעל המתחרים החברות  - יוקרתיות כעממיות - משקיעות לא מעט מחשבה גם באריזה ובפרזנטציה של המוצרים על מנת ליצור ערך מוסף ללקוחה, או לכל הפחות לפתות אותנו עם אריזה מושקעת.

האריזה היא המפגש הראשו שלנו עם המוצר, ויש לה תפקיד חשוב ביצירת רושם ראשוני כמו גם השפעה על שביעות הרצון שלנו מהמוצר.

אני לא אכחיש, אריזות יפות שובות את ליבי - אולי שטחי, אבל נכון. לא פעם יצא לי לרכוש מוצר רק בשל האריזה שלו (ובואו נתוודה - מי לא עשתה את זה?), ואם בפנים מסתתר גם מוצר מצויין - זהו רווח טהור. קרה לא פעם שגם זנחתי מוצרים או השתמשתי בהם פחות כי האריזה שלהם היתה מסורבלת או לא פרקטית מספיק.

בפוסט היום מוצרים שהאריזה שלהם מעולה - בין אם היא יפהפיה באופן מיוחד או פונקציונלית ותורמת לחווית השימוש - המוצרים כאן התברכו לא רק בפורמולה טובה אלא גם באריזות מצויינות!

Essence in Israel // אסנס בישראל

אסנס סקירה בלוג איפור וטיפוח גלוסברי שפתונים שפתון סומק סמקים עפרונות עפרון עיניים שפתיים ברונזר קונסילר לק גלוס מאט מסקרה ורודה אדומה ביקורת המלצות סווטצ'ים essence review swatches mascara lipstick lip gloss lipgloss matte eyeliner lipliner concealer bronzer blush nailpolish beauty blog glossberry

אני לא חושבת שאני זוכרת היסטריה וכאוס שנגרמו בארצנו הישנונית והמשוועת למותגים חדשים מאז.. מאז אף פעם.
בשניה שהחלו השמועות שהמותג הגרמני אסנס (Essence) עושה עליה התמלאנו בציפיה זהירה, למודי אכזבות עבר. אבל דקה אחרי ששהושק הדוכן הראשון בסופר פארם, המדינה כולה נכנסה לאמוק קניות ובזזה את הדוכנים העליזים שהתחילו לצוץ ברחבי הארץ.

GlossBerry // New Look

אז בשעה טובה, אחרי חודשים של תכנון והתלבטויות, תיקון באגים ושינוי לוגו,  ובתזמון עם האביב שהפציע מעבר לחלון,
GlossBerry מתחדש בלוק חדש ורענן! ואני סופר מתרגשת לחשוף אותו :)





העיצוב החדש תוכנן לתת במה בעיקר לתמונות ולפן הויזואלי, תוך כדי שיפור ביצועים וטעינה מהירה יותר של הבלוג.

אחד הדברים שאני יותר מחבבת באתר החדש הוא סרגל הכלים, שמאפשר ניווט נוח בין הקטגוריות השונות (אני אוסיף קטגוריות נוספות בעתיד הקרוב).
הסרגל נשאר "דביק" לאורך כל הגלישה, כך שתמיד תוכלו לעבור בין הקטגוריות השונו בקלות ובמהירות.


שמעתי מהרבה מכן שהעיצוב הקודם לא עבד כהלכה בגרסת המובייל, וכיוון שאני עוקבת באדיקות אחר הסטטיסטיקות והשימושים בבלוג (בכל זאת, אני עושה אנליזות עסקיות למחייתי) אני יודעת שחצי מהגולשים כאן גולשים מהניידים שלהם, ולכן היה לי חשוב ביותר להתאים את החוויה גם למובייל.







גם בגרסת המובייל לתמונות יש פוקוס גדול יותר, והתפריט הראשי מאפשר ניווט גם בגרסת הניידים.

אשמח לשמוע מה דעתכן על העיצוב החדש, אם חווית הגלישה השתפרה ואם אתן חוות איזושיהן בעיות.

אגב, בינתיים השמטתי את תגובות הפייסבוק, אבל תרצו שאחזיר אותן - זה בהחלט אפשרי :)



בהזדמנות זו אני רוצה לאחל לכל קוראיי הנפלאים חג שמח! 
אוהבת אתכן מאוד ומודה ללא סוף על התמיכה שלכן (ושלכם) :)

גלוסברי.