GlossBerry 2015 Favorites // מועדפי שנת 2015 של גלוסברי





שנת 2015 חלפה לה במהירות! 
מרגישה כאילו רק אתמול נזכרתי בכל המוצרים שאהבתי ב-2014, והנה 2015 מסתיימת לה לפתע.

הרבה טרנדים איפוריים חגגו כאן השנה, טרנד הסטרובינג שהצטרף לטרנד הקונטור מ-2014 שלא הולך לשום מקום, טרנד השפתונים הנוזליים שהתעצם לו ועוד כל מני תופעות איזוטריות פחות או יותר ששטפו את חיינו (כמו טכניקת "האפייה" באמצעות פודרה).

בנימה אישית, 2015 היתה שנה מאוד משמעותית עבורי.
האמת היא שפתחתי את שנת 2015 כאובה, אחרי שאיבדתי את סבא שלי, שהיה מאוד מאוד קרוב אליי והיה חלק מאוד משמעותי מחיי. אני יכולה לומר שהיתה לי הזכות להיות הנכדה של האיש המדהים הזה, שהיה כולו טוב וטהור ולימד אותי כל כך הרבה דברים בחיי, שרק עם השנים השכלתי להבין כמה מדהים ופורץ דרך הוא היה.
סבא שלי היה די פמיניסט, תמיד דאג שנלמד ונשכיל, שנדע לפרנס את עצמנו ולדאוג לעצמנו כלכלית, ולעולם היה חוזר ואומר שאנחנו צריכות להיות אחראיות לעצמנו (בניגוד ל, נניח, להתחתן עם גבר עשיר שידאג לנו). בנפשו היה הקשר שלי עם אחותי, שכמו כל האחיות – לא תמיד הסתדרנו, אבל מאז שבגרנו אנחנו קרובות מאוד וללא ספק המילים החכמות שלו חלחלו עמוק לנפשנו. התא המשפחתי המלוכד היה כל מה שהיה חשוב לו, והאושר והבריאות שלנו היו בראש מעייניו. לעולם לא התקטנן או נטר טינה, התעסק בכסף או בפנקסנות, רק נתן ונתן ונתן. אם אהיה ולו חלקיק ממה שסבא שלי היה, ארגיש שהבאתי משהו טוב לעולם הזה. באמת קצרה היריעה מלהכיל את כל האמוציות והזכרונות ששוטפים אותי, אבל אני שמחה שזכיתי להיות במחיצתו והוא במחיצתנו, נאהב ורואה את הנכדות שלו גדלות ועושות חייל. הארוע הזה בהחלט הותיר בור בנפשי.

למזלי, במהלך השנה נכנסה לחיי שמחה ענקית –  אבל על כך בעתיד :)

אז אם כך לנושא הפוסט – בשנה שעברה הכנתי פוסט ממש ארוך לגבי כל המוצרים שאהבתי, היו הרבה כאלה. קשה לי להיות נאמנה למוצר מסויים שנה שלמה, אבל השנה החלטתי לבחור את המוצרים שבאמת הצטיינו ובלטו לעומת השאר, והשנה הפוסט יהיה תמציתי יותר (אם כי לא בטוח שיותר קצר, אתן כבר מכירות אותי).

את רוב המוצרים הללו פגשתן בפוסטים השונים במשך השנה, ותוכלו למצוא לינקים לסקירות מעמיקות לצד הזוכים הנרגשים. בנוסף, אכלול את המוצרים שכמעט הצליחו לגעת בתהילה ואת הזוכים בשנה שעברה (מה שנקרא, פינת איפה הם היום)

שנתחיל?


 




איפור: עיניים

צלליות השנה – אבקה : מייקאפגיק

לפעמים, צריך להכות על חטא. הרי צלליות מייקאפגיק ממש לא חדשות בשוק, לא הושקו השנה ויש סביבן הייפ כבר מספר שנים. אז למה לקח לי כל כך הרבה זמן לגלות ולאמץ אותן לחיקי?
אין הסבר מלבד בורות וחוסר הבנה מה טוב לי. העיקר שהן שלי ואני שלהן, ולא נפרד.
הצלליות של מייקאפגיק מצטיינות בפיגמנט מצוין, צבע עשיר, מריחה קלילה ועמידות מרשימה. כל זאת, תמורת 6$ בלבד לצללית בודדת. שאפו מייקאפגיק! 



הזוכה בשנה שעברה: משום מה, לא כללתי צלליות אבקה. מה עבר עליי?


צלליות השנה – קרם : לורה מרסייה Caviar Stick

אם זה לא שבור, אל תתקן את זה, אומר הפתגם האמריקאי הנודע. הזוכות משנה שעברה מככבות גם השנה. צלליות הסטיק של לורה מרסייה היו הטובות בסטאש שלי, רכות, פיגמנטיות, מתקבעות ולא זזות. מה עוד צריך?
אני מתביישת לומר שזו שנה שניה ברציפות שאין לי פוסט מרוכז עליהן, אלא רק טפטופי סקירות בכל מני פוסטי מועדפים. שיים, שיים. 

  

הזוכה בשנה שעברה: צלליות בנפיט, ג'יל סטיוארט, וכאמור - Laura Mercier Caviar Stick (לינק)










אייליינר השנה: Physicians Formula

אני תמיד אעדיף אייליינרים עם מברשת "שיערות" ולא לבד, ולכן לא מפתיע שהזוכה מתהדרת במריחה נוחה ומדוייקת באמצעות שיערות גמישות ונפלאות. האייליינר של פיזישנס  דומה בפורמולה ל-Tattoo Liner  של קאט וון די, הרבה יותר זמין וזול יותר, ולכן קוטף את התואר בקלילות.

חשוב גם לציין שהוא מאוד שחור, מאוד עמיד ואחרי שימוש יומיומי של חודשים גם לא נראה שנס ליחו או שהוא צפוי להגמר בקרוב. 



הזוכה בשנה שעברה: Kiss Me Heroine Make (לינק)



מסקרת השנה: L’Oreal Telescopic False Lashes  - מסקרה לוריאל טלסקופיק (הקרויה "הכסופה")

כמו כל שנה, עברו באמתחתי לא מעט מסקרות. רובן די אכזבו אותי, ואני בחורה שאין לה דרישות גבוהות במיוחד – להפריד ולתת נפח זה כל מה שאני מחפשת.
המסקרה של לוריאל היתה אהבה משימוש ראשון, היא מפרידה, מאריכה, מעניקה נפח, לא מתפוררת ואין בה גושים גם אחרי חודשים של שימוש. 


מפסידים בהפרש קטן: פופה, אסנס פרינסס

הזוכה בשנה שעברה: פופה Ultraflex (לינק)




גבות: Anastasia Beverly Hills DipBrow Pomade

אני שונאת להודות שמוצרים עם הייפ בלתי הגיוני אשכרה טובים ועומדים בציפיות.
מוצרי הגבות של גברת אנסטסיה בוורלי הילס מופיעים בכל סרטון יוטיובריות, בכל חשבון אינסטגרם רענן יותר ופחות ובעצם בכל מקום. אבל אני אגיד לכן – המשחה לגבות הזו היסטרית. היסטרית! 

סוף סוף גם לי יש גבות. המריחה – נוחה וחלומית. העמידות – מטורפת. מוצר משגע ומומלץ בחום. לא חוזרת לשום דבר אחר!



הזוכה בשנה שעברה: Mad Minerals (לינק)



 






איפור: שפתיים

שפתון השנה – Ofra Long Lasting Liquid Lipstick / Bourjois Rouge Edition Velvet

היתה זו השנה של השפתונים של OFRA. מה שהתחיל בטפטוף הפך חיש מהר למבול של גוונים ושיתופי פעולה, כשכל אחת תוכל למצוא את מבוקשה בין שלל הגוונים הניודים, האדומים, הסגולים, וכל מה שביניהם.
פורמולה משובחת, שלא מייבשת את השפתיים, עמידות נהדרת ופיצ'ר שאהוב עליי במיוחד – ערבוב גוונים בקלות – השפתונים של OFRA  הם ההתאהבות הגדולה של השנה עבורי. אל תפספסו!


חייבת לתת שוב במה לשפתונים המשובחים של בורז'ואה, שכבר שנה שניה ברציפות מככבים בטופ של הרשימה שלי. פורמולה מוסית, גוונים טבעיים וקלים ללבישה, עמידות מצויינת ומחיר נגיש – בהחלט סיפור האהבה בינינו נמשך.


מפסידים בהפרש קטן: יש כל כך הרבה פורמולות שאני אוהבת, ריכזתי עשרה שפתונים אהובים בפוסט הזה

הזוכה בשנה שעברה: בורז'ואה, קלרינס ועוד! (לינק)


 






איפור: פנים

מייקאפ השנה  Dior Star

לא פשוט לבחורה עם עור יבש למצוא מייקאפ שיראה טבעי ומחמיא לאורך כל היום. לרוב, אחרי הנחת הלחות, בשעתיים-שלוש הראשונות הכל טוב ונפלא. אחר כך המייקאפ מתחיל למצוא את החלקים היבשים בפנים ולהצמד אליהם בצורה מטרידה. אחר כך באה תחושת האי הנוחות. בקיצור, כל אחת עם הבעיות שלה – אני אמנם לא מבריקה אבל גם יובש מדבר זה לא הדבר הכי חושני.

המייקאפ החדש מבית דיור, Dior Star,  מצליח לעשות את הבלתי אפשרי ולהתחבב על בעלות עור יבש ושומני כאחד. איך זה הגיוני? לא ברור, אבל עליי הוא לחלוטין עובד. הגוון חיי ולא שטוח, העמידות מצויינת, הטשטוש קל. המייקאפ מעניק כיסוי בינוני וטבעי מאוד והוא הפך במהרה למייקאפ שלי ליום יום.

מפסידים בהפרש קטן: עדיין אוהבת מאוד את Wake Me Up  של רימל ואת ה-BB של ג'יבנשי.

הזוכה בשנה שעברה: ספורה, רימל (לינק)

 

קונסילר השנה  Nars Radiant Creamy Concealer

לא מעט קונסילרים עברו אצלי השנה, רובם היו לא רעים בכלל. אין לי בקשות מיוחדות – אין לי כהות רצינית מתחת לעיניים (עדיין), ואני מחפשת פורמולה כרמית שתסתיר פגמים, תהיה עמידה ואיכותית.

הקונסילר של נארס הוא מוצר קאלט בעולם, וגם הפעם אני מצדיקה את ההייפ. קונסילר בעל פורמולה קרמית ולא נוזלית מדי, מתקבע בטבעיות, מטשטש פגמים וכל כולו נוח ואיכותי, החל מהאפליקטור וכלה במרקם שמרגיש כמו קרם יוקרתי. 



הזוכה בשנה שעברה: קלרינס (לינק)


סומק השנה: נוזלי    Daniel Sandler -

עוד מוצר שמסתובב בשוק לא מעט זמן אבל הכרתי אותו באמת רק השנה.
קסם בבקבוק – טיפה אחת מספיקה להענקת מראה סמוק ובריא לשתי הלחיים. הסומק הנוזלי של דניאל סנדלר מטשטש נפלא לתוך מייקאפ או מתחתיו, על עור נקי, קיים במגוון צבעים טבעיים ומחמיאים, ובקבוקון יספיק לחיים שלמים כיוון שהוא כה חסכוני. מי שאוהבת סומק נוזלי (לשימוש לבדו או מתחת לסומק אבקתי להעצמת העמידות) – חייבת לנסות את הסומק של דניאל סנדלר!



הזוכה בשנה שעברה:  סומק נוזלי יפני של Ettusais (לינק)


סומק השנה: אבקה  Il Makiage (Vogue) -

איל מקיאז', כמה השתפרתם השנה! אם יכולתי לתת את פרס "מהפך השנה" לחברת איפור כלשהי, ללא ספק איל מקיאג' היתה קוטפת אותו בהליכה.

המוצרים החדשים הם באיכות מטורפת, ולטעמי הסמקים היו המוצרים המוצלחים מכולם. פיגמנטיים, עמידים לאורך כל היום, בקשת צבעים מזמינה ופורמולה חמאתית ופנטסטית. דוז פואה!


מפסידים בהפרש קטן: הסמקים של מאק

הזוכה בשנה שעברה: Warm Soul של מאק (לינק)


ברונזר השנה:Il Makiage 

גם כאן, הבחירה שלי היא בברונזר של איל מקיאז'. סדרת הברונזרים וההיילייטרים האפויים השאירה רבים מאיתנו עם לסת שמוטה, כיוון שאיכות כזו לא נראתה במחוזותינו מזמן. הברונזרים קלילים, מטשטשים בקלות ונותנים מראה שזוף ובריא. הסומק בגוון Tease Me  משמש אותי גם כסומק!


מפסידים בהפרש קטן: הברונזר של ללין (שכנראה יצא מהמגוון וחבל!)

הזוכה בשנה שעברה: ללין (לינק)


מברשות השנה: Sigma, Real Techniques


מברשות טובות בהחלט עושות הבדל במראה האיפור הסופי וגם מקלות ומקצרות תהליכים. אם פעם היינו צריכות להשאיר מאות שקלים עבור מברשות איפור מקצועיות, היום אפשר לרכוש מברשות איכותיות במחירים נגישים.
לא מפתיע אם כן שחברות סיגמא וריל טכניקס מככבות גם השנה אצלי במעלה הרשימה. מברשות נוחות ומצויינות שלא קורעות את הכיס!

ריל טכניקס: לפוסט סקירה | לרכישה
 
מפסידים בהפרש קטן: למי שהפרוטה בכיסה, אי אפשר לטעות עם המברשות של מאק

הזוכה בשנה שעברה: ריל טכניקס (לינק)






היילייטר השנה: OFRA You Dew You, Bobbi Brown Shimmer Brick, Carli Bybel Palette

מבחינתי, היתה זו שנת ההיילייטרים. לא היה יום שלא הוספתי ויש של זוהר על עצמות הלחיים, וזה גרם לי להרגיש מגה גלאם גם בעוד יום במשרד. התנסיתי בהמון מוצרי הארה, וקשה מאוד לבחור אחד, לכן אני חורגת מהכללים (פריבילגיה של מי שכותבת את הפוסטים).

שימר בריק של בובי בראון הוא מוצר ותיק בשוק, והושק הרבה שנים לפני שכל טרנד הסטרובינג/היילייטינג תפס תאוצה. עם האיכות אין ויכוח – זהו היילייטר משגע ואיכותי, שגם יכול לשמש כצללית (אוהבת מוצרים מולטי טאסקרים).

ההייליטר האחרון שהוציאו בחברת OFRA, בשיתוף עם הבלוגריות Dupe That, הוא מוצלח במיוחד, לא שזה מפתיע בהתחשב בעובדה שבעפרה יודעים לייצר מוצרי אבקה מצויינים. הגוון You Glow Girl הוא זהוב-ורדרד מיוחד, שמחמיא לשזופות אך נראה מעולה גם על שלגיות כמוני.

פלטת הצלליות וההייליטרים של קרלי בייבל היא אחת מהפתעות השנה עבורי. תמורת 12.5$ קיבלתי מוצר מצויין, וארבעת ההיילייטרים שלו שווים את הרכישה לבדם. רכים, חמאתיים, פיגמנטיים ופשוט נפלאים! כדאי מאוד.

 

הזוכה בשנה שעברה: מרי לו מנייזר (לינק)



 




טיפוח

 

מסיר האיפור של השנה: Bioderma 

במקביל לנישואיי לחתיך, נראה כי אני נשואה גם לביודרמה. מערכת היחסים היציבה והנאמנה ביותר שניהלתי עם מוצר קוסמטיקה כלשהו. אני אוהבת את ביודרמה כי היא פשוטה ויעילה ומסירה את האיפור מהעיניים והפנים בלי לגרות את העור. לא מאכזבת לעולם ולפי כל הסימנים תככב ברשימות כאלה גם בשנים הבאות.


מפסידים בהפרש קטן: לאיפור עמיד, אני בהחלט ממליצה על מסיר דו פאזי של ניטורג'ינה!

הזוכה בשנה שעברה: ביודרמה כמובן (לינק)




מי הפנים של השנה: Clinique Clarifying Lotion 2

אחרי עשר שנים יחד, אפשר בהחלט לומר שאני עדיין לא מצאתי תחליף ראוי למי הניקוי של קליניק. הם אמנם אגרסיביים בשבילי לשימוש יום יומי, אבל אני עדיין משתמשת בהם בקביעות והם תמיד מרגישה שהעור שלי ממש נקי לאחר השימוש בהם. מסירים שאריות שומן ולכלוך ופותחים את הנקבוביות, וממש אפשר לראות את הלכלוך על צמר הגפן (איכס, אבל גם מגניב. בסדר, בעיקר איכס).


מפסידים בהפרש קטן: לא מי פנים, אבל מוס הניקוי של ל'אוקסיטן וג'ל לניקוי פנים של סבוקלם




שמן הזנה של השנה: Bobbi Brown

שמנים תמיד היו הקטע שלי (זוכרים? זוכרים?) ומאז שהכרתי את השמן העשיר של בובי בראון אני די נאמנה לו. הוא מזין את העור לפני הנחת הבסיס או לפני השינה, לא כבד ונספג במהירות. מותיר את העור רווי בלחות ומוכן לקבל עליו כל מייקאפ, קליל או עשיר.
החסרון היחיד – המחיר. בהחלט לא לכל כיס, אבל יספיק להמון זמן.

מפסידים בהפרש קטן: שמן רוז היפ מאייהרב, זול ויעיל.




קרם יום של השנה: Lavido  נר הלילה

שמחה לפרגן ללבידו המקומיים, שרקחו קרם יום משובח, במרקם באלמי כיפי. הקרם נעים, נספג במהירות ומותיר את העור רך וגמיש. כיף!


מפסידים בהפרש קטן: קרם היום של NUXE, קרם Idealia של וישי

הזוכה בשנה שעברה: Laneige (לינק)



קרם לילה של השנה: Nuxe Crème Prodigieuse

קודם כל הקרם הזה מריח כמו השמן האהוב עליי – וויל פרודיג'יוס. קרם לילה עשיר ומצוין, שמרווה את העור, קמים בבוקר עם עור רך ומוזן. אני מסיימת את הצנצנת שלי ומבחינתי זה אומר המון – נדיר שאני מסיימת קרם כלשהו.


מפסידים בהפרש קטן: שמן של NUXE כבסיס לקרם הזה מעצים את האפקט, מסכת הזנה ללילה של אוריג'ינס

הזוכה בשנה שעברה: Origins  (לינק)



המרגיע של השנה: Avene Thermal Water 

כל מי שבעלת עור רגיש מכירה את הימים שקמים בבוקר והעור לא רגוע. מגרד, מתקלף, לא משתף פעולה. לא פלא ששוכן אצלי דרך קבע בקבוק רציני של המים התרמליים של אוון, שמצילים אותי בכל פעם.
מעולים גם נגד עקיצות יתושים, אלרגיות, שפשפות ורעות חולות אחרות!


מפסידים בהפרש קטן: אין תחליף. שום מים תרמליים אחרים לא עושים לי את זה.








סרום השנה: Avene Hydrance Optimale

יש לי רומן ממושך עם מוצרי חברת אוון, שכאילו נבראו לעור שלי. בין שלל הקרמים והסרומים, בולט לטובה סרום מעניק הלחות היידרנס אופטימל, שהעור שלי פשוט שותה. נותן בוסט מיידי של לחות ומצויין מתחת לקרם לחות או לבד.


מפסידים בהפרש קטן: סרום של סבוקלם.

הזוכה בשנה שעברה: לא סרום אבל קרם מרגיע - Avene Tolerance Extreme (לינק)




טיפוח הגוף של השנה: L'Occitane

אני בחורה של ל'אוקסיטן, אין מה לומר. יש לי מגרה עמוסה בג'ל רחצה, שמן רחצה, קרם גוף ובשמים – כולם של המותג הצרפתי המשגע הזה. משהו בתמהיל הניחוחות הייחודיים, ההשקעה במרכיבים נדירים ואיכותיים, האריזות המיוחדות וכל חוויית השימוש הכוללת שובה אותי בכל פעם, ואני מתמוגגת בכל פעם שיוצאת לשוק קולקציה חדשה. חייבת לציין את ג'ל רחצה בריח אירוסים שהתמכרתי אליו לחלוטין (בלי לזנוח את שמן הרחצה שקד הותיק והנאמן שלי!)


מפסידים בהפרש קטן: איב רושה



 

 מה עוד נותר לומר? אני מחכה ל-2016 בכליון עיניים, ומאחלת לכולכם ולכולכן שנה מדהימה, עמוסה בחוויות, אהבה, אושר וחיוכים עם אלו היקרים לכם, ורק בשורות טובות!

שנה אזרחית מוצלחת וסנובים גודום :)

גלוסברי

 

8 comments

  1. איזה פוסט נהדר..כרגיל!!
    מאחלת לך ש-2016 תביא עימה רק דברים טובים!! <3

    ReplyDelete
  2. יהיה כמעט מביך לומר שאין לי אפילו דבר מהרשימה- הגיע הזמן לעדכן את הווישליסט...

    ReplyDelete
  3. אהובה שלי, איזה פוסט מרגש ומעניין! אין לי ספק שהשנה הבאה עלינו לטובה הולכת להיות מדהימה במיוחד עבורך
    3>
    התמונות נהדרות, כמובן, והזכרת לי להכניס כמה מוצרים לווישליסט...

    ReplyDelete
  4. השנה הזו הולכת להתעלות על קודמה, או כמו שאותי לימדו.. the best is yet to come!
    איזו סקירת מוצרים כיפית ומקיפה, עשית לי חשק לכל כך הרבה דברים, צלליות הקרם של לורה מרסייה, הפלטה של קרלי בייבל, האיילנר וגם הג'ל של אנסטסיה, נפלא! (או שלא..)

    ReplyDelete
  5. בחירות טובות, כתמיד! יש כמה מוצרים שבחרת שגם לי נכנסו למועדפי השנה הזו ;)
    שנה טובה יקירתי!

    ReplyDelete
  6. פוסט נהדר, שתהיה לך 2016 שמחה!!! :)

    ReplyDelete
  7. סיכום נהדר ומעורר רצות לבזוז לך את השידה..
    שנה מלאת כיף והפתעות אהובה

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!