מתנות ראש השנה 2015 // הצעות ורעיונות






ראש השנה בפתח, ורק לי נדמה שרק לפני כמה חודשים חגגנו את ראש השנה הקודם? זמן, אולי תאיט מעט?

בכל אופן, כמדי תקופת חגים הרשתות מציעות לנו מגוון מוצרים חדשים, והיום בבלוג אספר לכן על נבחרת מוצרים שהושקו לאחרונה בארץ  ובאופן אישי התחבבו עליי עד מאוד.
כמובן, מתנות הן עניין של טעם, ותקציב, ולכן תוכלו למצוא (כמו תמיד כאן) הצעות לכל כיס וגיל.

אני רוצה להתנצל מראש על פוסט עמוס צילומים (כמובן שאני לא באמת מתנצלת! בשביל זה יש לי בלוג, לצלם בלי סוף מוצרים יפים!) - אני מקווה שתהנו ואולי יתעורר בכן החשק לפנק את היקרים לכן, ולא פחות חשוב - את עצמכן :)

בנימה אישית, אאחל לכן -  קוראות אהובות שלי, שנה נפלאה, עמוסה בחוויות מרגשות ובשורות טובות. גם בריאות, עשייה פורה והצלחה, ודעו שאני מאוד שמחה לפתוח עוד שנה כאשר אתן איתי.
מאחלת לנו שהשנה הזו תהיה מתוקה במיוחד!


  Mont Blanc - Lady Emblem / בושם חדש לאישה מבית מון בלאן - ליידי אמבלם




חברת מון בלאן היא שם נרדף ליוקרה וללייף סטייל השמור לעשירים והמצליחים. גם ליין הבישום, שעד כה בארץ פנה לגברים בלבד, שמר על קו סולידי וסופיסטיקייטד.
אני שמחה לספר שבחברה החליטו להרחיב את משפחת הבישום, והשיקו את הבושם החדש לאישה - Lady Emblem.
באופן מפתיע למדיי, גם אני וגם החתיך התאהבנו לחלוטין בגרסת ה-Emblem Intense לגבר שהושקה באביב האחרון (סקירה כאן) וקיוויתי מאוד שגם הגרסא לנשים תקרוץ לי.

הבושם הוא בושם מאוד עוצמתי, אין בו מתקתקות עדינה אלא ניחוח שבהחלט מאפיין את קהל היעד אליו הוא מכוון - נשים חזקות, מטופחות ונוטפות אצילות.


הבקבוק מעוצב כיהלום, אולי פחות פרקטי להנחה על השידה, אבל בהחלט יפהפה כשלעצמו. יש בו אלמנטים של זהב ורוד -  Rose Gold, שכה פופולרי לאחרונה, הוא רווי פרטים ומתכתב רבות עם חתימות מון בלאן שכה מזוהות עם המותג.

הניחוח, כאמור, שקול ומורכב:
תוים עליונים - ענבי שועל, ורד, אפרסק
תוי אמצע -פצ'ולי, אלגום, רוזווד
תוי בסיס - מושק, פטל

לטעמי, הבושם יתאים לנשים הבוגרות יותר בחייכן - אמא, אחות גדולה, דודה אהובה, אבל אם אתן חובבות ניחוחות עמוקים - אין ספק שתאהבו את הבושם המורכב הזה.


מחיר - 323 ש"ח ל-75 מ"ל EDP






  FLOWER BY KENZO L'ELIXIR / בושם פלאוור ל'אליקסיר של קנזו









הייתן מאמינות שמעולם לא היה ברשותי את בושם ה-FLOWER האלמותי של קנזו? זהו בושם שמוביל כבר שנים את טבלאות רבי המכר בארץ אך משום מה לא קסם לי, וייתכן מאוד שאם לא הייתי מקבלת אותו להתנסות - גם לא היה לי אותו היום. כמה נחמד לצאת מגבולות המוכר מדי פעם, כי הבושם החדש של קנזו מאוד מאוד התחבב עליי.

אני מניחה שרובכן מכירות את הניחוח הקלאסי של הבושם, שמגיע לרוב בבקבוק שקוף וגבוה עם עיטור אדום של פרח לאורכו. הניחוח החדש מעצים את הגרסא המוכרת ונוצר בהשראת שדות של שושנים בולגריות.

הבקבוק הוא בצבע בורדו עמוק, כאשר עיטור של פרח הפרג מעטר אותו בזהב - ללא ספק, הבקבוק משדר עומק, נשיות וחושניות, שלא לומר שהוא יפהפה (אם כי מאוד מאתגר לצילום).


הניחוח מתקתק ושמח מצד אחד, סקסי ועמוק מאידך:
תוים עליונים - פטל, מנדרינה
תוי אמצע - שושנה בולגרית, פריחת תפוז
תוי בסיס - ונילה בורבון, פרלין, פודרה


התחברתי לניחוח הזה מיד, כי אני אוהבת את התוים הפירותיים והפרחוניים שלו - פטל, פריחת תפוז, מנדרינה, ומצד שני הורד והוניל בו מוסיפים מימדים של עומק ולא משתלטים בניחוח שעשוי היה להיות פשטני. אהבתי מאוד!

מחיר: 350 ש"ח ל-50 מ"ל, 480 ש"ח לאריזת 100 מ"ל של EDP






  #Parfums Hashtag / בשמים צעירים ורעננים במחיר משתלם







הנה מתנה שכל ילדונת (קטנה כגדולה) שאובססיבית לאינסטגרם תשמח לקבל.
בהשראת עולם האונליין - האינסטגרם, הסנאפצ'אט, הפייסובק - יצרו בחברת פרפומס האשטאג #ParfumsHashtag  שלושה ניחוחות צעירים ורעננים שישמחו כל פאשניסטה:

#ILoveYou  (אדום) -  בושם מתקתק ורומנטי, עם תוים של צמר גפן מתוק, תפוז, יסמין ודבש.

#ImaPrincess  (כחול) -  בושם קליל וכיפי, עם תוים של קלמנטינה, תפוז, שזיף, וניל, מושק ופרלין

#CrazyGirl  (צהוב, בתמונה) - הוא בושם רענן ותוסס, שמריח באמת לא רע בכלל! פירותי ופרחוני, משלב בתוכו דומדמניות שחורות, סיגליות ואוכמניות ונחתם בשילוב הקלאסי של וניל ומושק.

הבשמים כיפיים, פשוטים למראה אך לא סינטטיים בניחוח - אלה לא בשמים שמריחים כאילו מישהו רקח נוסחא בנאלית וייעד אותה לקהל יעד צעיר. והכי כיף - הם גם מאוד ידידותיים לכיס. 49.90 ש"ח בלבד לבושם, להשיג ברשת סופר פארם בלבד.

בעיניי - מתנה נהדרת לאחות או האחיינית הצעירות.







 L'Occitane Iris Bleu Iris Blanc / ל'אוקסיטן - ג'ל רחצה בניחוח אירוס לבן ואירוס כחול







ל'אוקסיטן משיקים ניחוח חדש ומדהים, לא פחות - אירוס לבן ואירוס כחול. קשה מאוד לתאר את הניחוחות של ל'אוקסיטן, כי הם כל כך לא פשוטים (לראיה, יש להם לא מעט ניחוחות "דובדבניים" וכולם שונים אחד מהשני). ללא ספק פצחתי ברומן עם הניחוח הזה. מהשניה שקיבלתי את הבקבוק אני מסניפה אותו ללא הרף ומתעכבת קצת יותר במקלחת כשאני עטופה בענן קצף ריחני.

אם אתן אוהבות פרחים נדירים, או פרחים בכלל, כנראה שתשתגעו על הניחוח החדש הזה, אני בהחלט מתכוונת לרכוש לעצמי כל מה שאני יכולה מהסדרה. אירוס כחול ואירוס לבן, בשילוב עם דומדמניות ותפוז ריחני יוצרים ניחוח שהוא פשוט בלתי נשכח. אם לא שמתן לב, אני ממש, ממש אוהבת אותו.

כרגיל, מחיר התענוג לא זול - 102 ש"ח לבקבוק של  250 מ"ל, אבל לדעתי כל אחת תשמח לקבל משהו מל'אוקסיטן ולהרגיש יוקרתית וצרפתיה בו בעת.

אגב, באתר יש כעת גם מארז חמוד במחיר של 99 ש"ח, יחד עם מגוון מארזים נוספים ומשמחי לב מבית ל'אוקסיטן - תוכלו לרכוש אותו כאן

לסקירות מוצרים של ל'אוקסיטן בבלוג - קראו כאן :)






 Laline - Tasty Vanilla  - Keith Haring Inspired / ללין - קולקציה בהשראת האמן קית' הרינג








אחת לכמה זמן ללין משחקים אותה בענק עם קולצקיה שהיא גם יפה וגם אופה. הקולקציה החדשה - Tasty Vanilla- היא לא בניחוח ונילה בכלל, ואת זה אני אומרת לטובתה. לא עוד קרם גוף בריח וניל פצ'ולי גנרי.
הסדרה מאופיינת בניחוח משמח ומתקתק שכיף להתמרח בו. ממליצה לתת צ'אנס ולקפוץ להריח.

המוצרים בקו מאויירים בציוריו של אמן הרחוב קית' הרינג והקולקציה נוצרה בהשראתו. מי שגדלה בניינטיז ודאי זוכרת את האנשים המרקדים האיקוניים שפעם היו בכל מקום, ונועדו לסמל שוויון ואחווה בין האנשים.

בסדרה קרם גוף, קרם ידיים, קרם רגליים, מי גוף וסבון שמן - כולם בניחוח נפלא, וקרם הגוף לא עוזב את התיק שלי ומשמש כקרם ידיים משגע. נספג מהר, מותיר את העור ריחני ונעים. שמן הרחצה הוא שיחוק רציני, ואתן יודעות שאני כל כולי בעניין של שמנים לגוף.

כרגיל בללין, המחירים מלכתחילה נמוכים - קרם גוף - 44.90 ש"ח,  שמן רחצה - 34.90 ש"ח, ותמיד יש בנוסף מבצעים על מבצעים (רק השבוע נמכרו כל המוצרים ב-40% הנחה).

מתנה מצויינת לכל מארחת, וגם לעצמכן!







 Jeanne En Provence - Lavender / מארזי חג מבית ג'ין פרובאנס





משפחת ג'ין פרובנס מתרחבת! כמה כיף.

החברה הצרפתית, עליה סיפרתי לכן לראשונה כאן, מציגה סדרות חדשות, אחת מהן על טהרת הלבנדר.
באופן אישי אני פחות מחסידות הניחוח, אבל ללא ספק הוא פופולרי מאוד בארצנו וישמח נסיכות מטופחות רבות.

בסדרה מארזים להרכבה אישית, וניתן לבחור מבין מוצרים כגון סבון מוצק, קרם רגליים טיפולי ובשמים, שתוכלו לארוז למקבלת המתנה באריזה סגולה ומרגיעה.

סדרת הלבנדר מבוססת על שיחי הלבנדר הכה מזוהים עם חבל פרובאנס בצרפת, וסגולותיו ידועות כבר מאות שנים.  הניחוח ארומה-תרפי ועוזר להפיג מתחים ולהשרות תחושת נינוחות, ובנוסף יש לו סגולות אנטי דלקתיות.

לקרם הרגליים והסבון המוצק ניחוח דומיננטי למדי של לבנדר, שתרגישו מיד עוד לפני שתפתחו את המארז, מה שאומר לדעתי שהוא מיועד לאוהבות הלבנדר הארד קור.




בושם השקד ופריחת שיח הבלאקברי משלב נגיעות לבנדר קלות בלבד, והוא בושם קליל מאוד ומתקתק, שתוי השקד והפטל מורגשים בו בהחלט והם אלו שמעניקים לו את הניחוח הכיפי, בשילוב עם מנדרינה ריחנית ורעננה. הבקבוק, כמו כל הקו של המוצרים, פשוט ואלגנטי, ומתכתב עם עולמות היופי הקלאסיים של ימים עברו.

טווח מחירי המוצרים - 50 עד 150 ש"ח, להשיג ברשת אפריל.






 Premier Dead Sea - Mud, Seaweed and Honey Mask / מסכת יופי מבית פרמייר ים המלח






חברת פרמייר ים המלח, שמוכרת לכולנו משיטוטים במשביר, משיקה מוצר חדש שמיועד לעור רגיל עד שמן  - מסכת יופי עשירה בבוץ, אצות ודבש.

המסכה מועשרת במינרלים מים המלח ומיועדת לשיפור מראה העור ולהלחם בסימני הזדקונות.
היא עשירה באצות, בוץ מים המלח וקולגן ומיועדת לעור בוגר יותר שסימני הגיל כבר ניכרים עליו.
הפורמולה פועלת לחדש את העור ומטשטשת מראה של קמטים קיימים.

לאחר ניקוי הפנים, יש למרוח שכבה נדיבה על הפנים בתנועות עיסוי, להמתין כרבע שעה ולשטוף במים חמימים.

המסכה מגיעה בכלי זכוכית כחול ואטום, כבד ויוקרתי למדי למראה, עם פקק זהוב. מכיוון שאני טרם קהל היעד של המסכה - לא ניסיתי אותה על עצמי, אבל אמי ניסתה ואהבה.

המסכה תהיה יופי של מתנה לאמא או לחמות.

מחיר לפני הנחות - 249 ש"ח ל-70 מ"ל.





 Il Makiage - XO Lipstick Collection / שפתונים חדשים מבית איל מקיאז'






לפני כחודש השיקו באיל מקיאז' 30 גוונים חדשים לליין השפתונים הותיק והמוכר שלהם, שנקרא כעת XO, והם מתווספים ל-50 גוונים קיימים  - מה שמאפשר לרשת להציע 80 גוונים מפתים ופיגמנטיים.
אני מניחה שלכל אחת מאיתנו יש שפתון של איל מקיאז' בבית, אותו רכשנו במבצע 100 ש"ח מתנה ליום ההולדת.  הסדרה החדשה כוללת גוונים טרנדיים לרוב - הניודים, הכתומים והקוראליים, האדומים, הלבנדר והבורדו. כל אחת תוכל למצוא ככל הנראה את הגוון שלה במגוון המכובד המוצע ברשת.
סקירה מקיפה על השפתונים תוכלו לקרוב בקרוב, אבל מהגוונים שניסיתי, רובם הגדול נעים מאוד למריחה, עשיר בפיגמנט אינו מכביד על השפתיים.
באופן כללי כדאי לציין שדברים טובים קורים באיל מקיאז', ולאחר השקת הברונזרים וההייליטרים המאוד מוצלחים שלהם אני בהחלט מחכה לבאות מצד החברה.






את השפתוניםתוכלו למצוא גם במארזים מיוחדים לקראת ראש השנה שהחברה משיקה בימים אלו - הדיל משתלם מאוד כיוון שבמחיר אחיד של 159 ש"ח תוכלו לקבל שפתון, סומק מינרלי, לק ומראה דו צדדית.
קיימים שלושה מארזים מוכנים - בגווני אדום, כתום וניוד, או שתוכלו להרכיב מארז אישי בגוונים שמתאימים לכן.

בהתחשב בעובדה ששפתון בודד עולה 109 ש"ח כשלעצמו, זה דיל ששווה מאוד ללכת עליו.

 Guerlain - Kiss and Gloss D'enfer / גרלן - שפתון קיס קיס וגלוס





אם רוצים ללכת בגדול, צריכים להתחיל לדבר בצרפתית. מותגי היוקרה הצרפתיים מציעים את המתנה האולטימטיבית לכל חובבת ביוטי באשר היא, ואני לא מכירה את הבחורה שתסרב לליפסטיק של גרלן.

לאחרונה השיקו בחברה מחדש את ליין השפתונים Kiss Kiss, שעשירים בפיגמנט ומרכיבים מזינים (196 ש"ח לפני הנחות) ואת ליין הגלוסים Gloss D'Enfer ב-14 גוונים עשירים לאוהבות את השפתיים שלהן מבריקות (161 ש"ח לפני הנחות).

בתור מישהי שיש לה לא מעט מוצרים של המותג, אין מה לומר - האיכות מדברת בעד עצמה, ואם אתן טרם בעלות שפתון של גרלן - ממליצה לכן בהחלט לנצל את מבצעי 50% ברשתות ולהעניק לעצמכן מתנה איכותית לראש השנה. מגיע לכן!





גם חברת קלרינס משיקה לקראת החג מארז שווה במיוחד לאוהבות המותג - ביוטי בוקס עמוס בגודיז מבית המותג:  מסקרה ועפרונות עיניים בגודל מלא, קרם בסיס לשפתיים בגודל מלא, ליפ באלם קולור קוונץ' בגודל מלא ומוצרים נוספים בגודל מיוחד: BB קרם, פלטת צללית וסומק, קרם ידיים, פילינג לגוף ומסכת יופי.
הביוטי בוקס בשווי 1400 ש"ח וניתן לרכוש אותו תמורת 299 ש"ח בקניה מעל 349 ש"ח. להשיג בסופר פארם במהלך ספטמבר 2015 בלבד.


אז במה אתן מתכננות להתחדש לקראת החג? ספרו ושתפו :)


*המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה

6 comments

  1. אפשר לארוז לי את הפוסט הזה ולשלוח אליי? את יודעת את הכתובת, תודה :*

    ReplyDelete
  2. התמונות פשוט משגעות, בקנה מידה היסטרי! שתהיה לך שנה מקסימה, מוכשרת אחת. 3>

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה מקסימונת שלי! :D שמחה שאהבת

      Delete
  3. הפוסט הזה עשה הולך ישירות לכל מי שאחראי למתנות שלי.
    שנה מדהימה מותק!

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!