Etude House // איפור קוריאני להמונים




הי!

כל מי שאי פעם התעניינה באיפור קוריאני, נתקלה די מהר במהלך החיפושים שלה בחברת Etude House.

החברה הקוריאנית הותיקה תפסה מהר מאוד מקום בלבבות בנות קוריאה הענוגות, משם התקדמה במהירות ללב לקוחות בכל רחבי אסיה ואז כבשה את גם צרכניות במערב בזכות תמהיל מנצח של מוצרים לא רעים באריזות מקסימות, וכל זאת במחירים שווים לכל כיס.

החברה החלה את דרכה ב-2005 והפכה חיש מהר למובילה במכירות בשוק הקוסמטיקה הקוריאנית. מדי שנה היא מוציאה מוצרים שזוכים  להצלחה מסחררת בקוריאה, ובמדינות האחרות בהן מוצריה נמכרים, בין היתר הונג קונג, תאילנד, סין, פיליפינים, סינגפור ועוד ועוד.



כשבקירתי בהונג קונג הזדמן לי לבקר בחנויות המותג, שאגב נראות כמו ביקור בארץ הפלאות, ולאחר הסווצ'ה מסיבית מכל המבחר האינסופי שם, חזרו עמי מספר מוצרים מעניינים:





etude house rosy tint lips review swatches bling bling eye stick surprise concealer 1 apricot stick 4 אטיוד האוס בלוג איפור וטיפוח גלוסברי Glossberry beauty blog swatch review   3 6 pink supernova ivory baby star איפור קוריאני אסיאתי מוצרים מקוריאה







זה לא סוד שאני מאוד אוהבת מוצרי איפור וטיפוח אסיאתיים, שכן רובם מתהדרים באיכות גבוהה אך מחירם אטרקטיבי ביותר. הקוראיניות ידועות בחיבתן (שלא לומר באובססיה שלהן) למוצרי יופי וטיפוח, כאשר הדגש הוא תמיד על מראה נערי, צעיר ותמים. לא תמצאו באימג'ים המלווים את הקמפיינים אמזונות נוטפות סקס אפיל, אלא בחורות בעלות עור חלבי לבנבן, עיניים פעורות לרווחה ושפתיים מתוקות במראה רענן.

מוצרי אטיוד האוס פונים בעיקר לנערות ולנשים בשנות ה-20 לחייהן, ועל כן העיצובים לרוב פשוטים אך הפרקטיים, שמות המוצרים נלקחים לא פעם מעולם הקולינריה והדמיון והקולקציות פונות למכנה משותף רחב ככל הניתן. האריזות לרוב לא מנקרות עיניים ועשוית פלסטיק צבעוני, והתמחור מאוד נוח ומזמין לנסות ולהעמיס ללא נקיפות מצפון.

 קל מאוד למצוא את רוב המוצרים באיביי או באתרים המתמחים בקוסמטיקה אסיאתית/קוריאנית, ועל כן במהלך השנים הגיעו אליי מוצרים רבים שנולדו בקוריאה (אבל נשלחו לרוב מהונג קונג).

אם אתן כבר ותיקות בעולם המוצרים האסיאתיים או רק מתחילות את דרככן בסבך המוצרים האינסופי שהשוק הזה מציע, לבטח כבר נתקלתן במוצרים של Etude House, והיום אסקור חלקיק קטן מההיצע:










 Rosy Tint Lips




rosy tint lips etude house 03 06 rose fatal english rose review swatches glossberry beauty blog גלוסברי שפתון אטיוד האוס מאט בלוג איפור וטיפוח


 בין המוצרים המדוברים של החברה, Rosy Tint Lips הם סדרה של שפתונים בגימור מאט. בסדרה 8 צבעים, על הסקאלה שבין ורוד חיוור לסגלגל חצילי.

טינטים הם גוונים לשפתיים, ולקוריאנים יש טינטים בכל צורה וטקסטורה שעולה על דעתכן.
כאן מדובר בטינט קטיפתי במרקם מוסי, בתוך טיובה צבעונית (שמקלה על זיהוי הגוון) ואפליקטור ספוגי.

פחות אהבתי את קונספט הספוגית, שכן לאחר השימוש הראשוני האפליקטור מתלכלך מהחומר. זה לא בדיוק אסתטי וכנראה גם לא ממש הגייני, אבל זה מה יש . כמובן שניתן למרוח גם באמצעות האצבעות בטפיחות עדינות או מברשת שפתיים, נוח מאוד לעבוד עם החומר והוא יוצא מהשפופרת בכמות מדודה.
 
השפתון נראה רווי ומאוד פיגמנטי כאשר הוא יוצא מהטיובה, אבל על השפתיים מתקבל בצורה מרומזת ולא צעקנית, כנהוג בקוריאה.

בונוס - ניתן להשתמש בטינטים הללו גם כסמקים קרמיים.

ברשותי שני גוונים - 03 האדמדם ו-06 הורוד, שמשום מה הייתי בטוחה שלקחתי איתי גוון יותר סגלגל וניודי אבל כנראה שהתאורה בחנות הטעתה אותי או שהייתי כבר בקריסה מרוב שופינג. 

גוון 03  - Rose Fatal - הוא גוון תות חי, שמתייבש למראה מאט טבעי.
גוון 06 - English Rose - הוא ורוד בהיר, כמעט בלתי נראה על השפתיים בשכבה דקה, אבל ניתן לבנות לכיסוי מלא יותר, ואותי הוא משמש יותר כסומק.

העמידות שלהם בינונית - מצד אחד, אם לא תאכלו או תשתו הגוון ישאר על השפתיים לכמה שעות. אבל בביס הראשון, הוא יעלם כלא היה.

המריחה שלהם לא ממש אחידה, כמו שניתן לראות בסווטצ'ים, ואלו לא השפתונים האיכותיים ביותר שנתקלתי בהם, ובמחשבה שניה לא ברור למה קניתי שניים :)

אבל יש להם קסם וחמידות, ריח נעים ואם אתן אוהבות צבעים מעודנים ולא מחייבים בגימור מט ובמחיר לא רע - אתן תהנו מהשפתונים האלה.

Rosy Tint Lips הפכו לרב מכר עולמי, ויש המון בנות שמשתמשות בהם ונהנות. מבחינת פורמולה ועמידות אני מעדיפה את NYX Matte Lip Cream, וגם העמידות שלהם דומה (על שפתוני המאט של ניקס כתבתי כאן).




rosy tint lips etude house 03 06 rose fatal english rose review swatches glossberry beauty blog גלוסברי שפתון אטיוד האוס מאט בלוג איפור וטיפוח




 גוון 03 - Rose Fatal


rosy tint lips etude house 03 06 rose fatal english rose review swatches glossberry beauty blog גלוסברי שפתון אטיוד האוס מאט בלוג איפור וטיפוח


 גוון 06 - English Garden



rosy tint lips etude house 03 06 rose fatal english rose review swatches glossberry beauty blog גלוסברי שפתון אטיוד האוס מאט בלוג איפור וטיפוח


כאמור, בסדרה 8 גוונים, וניתן להניח אותם כצבע מלא על כל השפתיים או במרכז השפה לאפקט Fade Out שהפך לפופולרי ביותר בקוריאה.  ניתן להשתמש בהם כצבע ללחיים ואפילו כצללית, למרות שלא ניסיתי את האופציה האחרונה על עצמי.

המחיר שלהם נע סביב 8.5$ ל-7 גרם מוצר, ואלו שאר הגוונים בסדרה:



 









Apricot Stick


 


swatch apricot stick 04 review swatches glossberry beauty blog גלוסברי שפתון אטיוד האוס בלוג איפור וטיפוח




המוצר שהכי אהבתי מהרכישה הזאת הוא גם הזול ביותר, הידד!
אפריקוט סטיק הוא מוצר פשוט יחסית - כיסוי נמוך ומבריק, שפתון שקפקף וטבעי שמוסיף גוון ומאיר את השפתיים בגימור גלוסי.

לשפתון יש ריח פירותי נעים, והוא נתון באריזת צ'אבי מסתובבת מפלסטיק.
האמת היא שזהו מוצר ותיק מאוד בליין של החברה ועדיין נמכר היטב, ויש סיבה - בעיניי הוא פשוט נפלא!

קניתי את הגוון 04, שמתקבל על השפתיים כגוון אפרסקי מקסים וטבעי.

נכון, זהו לא מוצר יוקרה, וכמובן העמידות שלו נמוכה כמתבקש משפתון שקפקף, אבל אני פשוט מחבבת אותו מאוד  - שפתון חלקלק ועתיר לחות, שמתאים לימים הקרים והלא מרחמים שלנו, כמו גם ליום אביבי וליום קיצי ולכל יום בעצם.



swatch apricot stick 04 review swatches glossberry beauty blog גלוסברי שפתון אטיוד האוס בלוג איפור וטיפוח


בסדרה 8 גוונים כל הגוונים בסדרה הם על סקאלת הורודים - כתומים,  והמחיר ידידותי ביותר  - סביב 4$  לסטיק.









Bling Bling Eyes Stick









 Bling Bling Stick הן צלליות קרם בגימור מטאלי. החומר מגיע בסטיק דק יחסית, שנוח לשימוש גם על העפעף העליון וגם על התחתון.

 לא יכולתי לעמוד בפני רכישה של עוד צלליות בסטיק, והמחיר הנמוך שלהן שכנע אותי לקחת שני גוונים ממבחר של שישה גוונים קיימים.

בסווטץ' על היד נרשם פיגמנט עשיר ומבריק, אבל על העפעף הביצועים פחות הרשימו. הצלליות לא עמידות במיוחד וחייבות  בסיס מתחתיהן - צללית קרם או פריימר, אחרת תוך 3-4 כבר לא יישאר מהן הרבה (ואני מדברת על עצמי, אין לי עפעף שומני וצלליות שורדות עליי מאוד יפה לרוב).

הגוונים שלקחתי משמשים אותי כזריקת צבע יומיומית -

Pink Supernova - ורוד עשיר ומטאלי, שימרי ושמח.
Ivory Baby Star - גוון שמפניה צהבהב טבעי, שאני משתמשת בו בעיקר לתיחום התחתון ומראה עין מואר.








בסדרה 6 גוונים מעודנים, והמחיר הוא כ-5$ לסטיק.












Surprise Stick Concealer




etude house surprise concealer stick review swatches קונסילר קוריאני אסיאתי בלוג איפור וטיפוח גלוסברי glossberry beauty blog



 Surprise Stick Concealer הוא קונסילר בסטיק שנועד להסתיר פגמים בעור, והוא בהחלט הפתיע אותי לטובה.

הקונסילר מבטיח כיסוי טוב ועמידות גבוהה, ועליי בכל אופן, מקיים את ההבטחה.

אין פה משהו פנסי, אבל הקונסילר נמרח בקלות, המרקם קרמי שמתייבש לגימור מאט, והוא מסתיר פגמים בצורה לא רעה בכלל.

מצאתי את עצמי משתמשת בו לא פעם לכיסוי כהויות קלות מתחת לעיניים או איזה חצ'קון סורר. הוא לא מייבש את העור, עמיד עם פידור לרוב היום, והגוון הבהיר - 01 - מתאים לגוון העור שלי בצורה טובה.

קיים בשני גוונים ומחירו סביב 6$.




etude house surprise concealer stick review swatches קונסילר קוריאני אסיאתי בלוג איפור וטיפוח גלוסברי glossberry beauty blog




את המוצרים של Etude House ניתן להשיג באיביי, באתרים שמתמחים בקוסמטיקה קוריאנית כמו BeautyNetKorea ואפילו באתר הרשמי של Etude House.

ממליצה להשוות יחד עם מחירי משלוח, באיביי לרוב המוכרים אין דמי משלוח לארץ ומשם לרוב אני נוהגת להזמין את המוצרים האסיאתיים שלי.



כשהייתי בהונג קונג הצטרפתי כמנהגי למועדון הלקוחות של אטיוד רק בשביל לקבל כרטיס חבר קסום של נסיכות, שמקנה כל מני הנחות וצבירת נקודות, למקרה שאי פעם אשוב להונג קונג. בכל מקרה כיף להחזיק בארנק לצד הכרטיס המרופט של שופרסל.







ניסיתן את המוצרים של Etude House? אהבתן? ספרו לי בתגובות :)


מוזמנות לעקוב אחרי הבלוג בעמוד הפייסבוק ובאינסטגרם!



16 comments

  1. פוסט נהדר, מסכימה איתך לגבי החברה, יש להם מוצרים נהדרים!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה! יש להם שיחוקים ללא ספק

      Delete
  2. סקירה מצויינת :) גם אי מאוד אוהבת מוצרים קוריאניים בזכות האריזות המתוקות שלהם, והרבה פעמים יש מוצרים באמתמעולים שמסתתרים ביניהם :)
    ה-Apricot Stick נראה נהדר עליך, עשית לי חשק לנסות אותו גם, ואת הצללית סטיק יש לי גם ולצערי התאכזבתי ממנה כמוך, אבל עדיין תמורת המחיר הזה זה לא כל כך נורא...

    ReplyDelete
    Replies
    1. אנחנו לגמרי באותה דעה :) תודה מותק!

      Delete
  3. אני לא כל כך נמשכת למותגים הקוריאנים,גם כשאני בבנגקוק או הונג קונג... מה שכן השפתונים אם אפשר לקרוא להם כך מקסימים והראשון כל כך מחמיא לך!

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני זוכרת שאת לא מתה על קוסמטקיה אסיאתית, אבל אני לגמרי מהמשוגעים לעניין, אבל כמו בכל תחום יש מוצרים טובים יותר ופחות :) תודה רבה אהובתי שקפצת

      Delete
  4. וואי, חיממת אותי על האפריקוט סטיק... בסוך עוד תגרמי לי לאהוב קוסמטיקה קוריאנית!
    תמונות נהדרות כרגיל, כפרה על השפתיים שלך5555

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה תודה!
      אין מה לא לאהוב בקוסמטיקה קוריאנית! נסי והתמכרי

      Delete
  5. טוב את יודעת כמה אני אוהבת קוסמטיקה קוריאנית, פוסט נפלא אהובה! אטיוד האוס לחלוטין אהובתי הנצחית, וגם סקין פוד חחח

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה ! ידעתי שתתחברי משום מה ;)

      Delete
  6. אילן ממתקים מקסימים! אילו גוונים מעניינים, שפתיים חושניות ואפקט הפייד אאוט לגמרי קורץ לי...

    ReplyDelete
    Replies
    1. לך ממש יתאים איזה פייד אאוט עם החציל הבורדו הזה!

      Delete
  7. סקירה משגעת כמו תמיד, לי אישית לא יצא עוד להתנסות במוצרים קוריאנים וחבל, מחפשת באיביי את העפרונות סטיק צללית ואיני מוצאת, מהיכן רכשת אותם יקירה?

    ReplyDelete
    Replies
    1. את שלי רכשתי בהונג קונג, אבל הנה לינק למוצר באיביי :) - http://www.ebay.com/itm/Etude-House-Bling-Bling-Eye-Stick-1-4g-5-Types-Choose-One-/161513372288?pt=US_Makeup_Eyes&var=&hash=item259af27a80

      Delete
  8. יש לי תקופות שממש בא לי לנסות קוסמטקיה קוריאנית ויש תקופות שלא. גרמת לי להתעניין באטיוד האוס שוב, נראה לי שאנסה את הטינטים\שפתונים :) פוסט נהדר.

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה! אני תמיד Into קוסמטיקה קוריאנית - זול, זמין, איכותי!

      Delete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!