HL Dermalight Illuminating Serum

HL Dermalight illuminating serum סרום מבהיר נגד פיגמנטציה בלוג ביוטי טיפוח

קוראות הבלוג הותיקות כבר מכירות את האהבה שלי לחברת HL הישראלית,
שמתמחה במוצרים איכותיים העשירים בחומרים פעילים, ונמכרים אצל קוסמטיקאיות מורשות בלבד.
באופן עקבי אני מתרשמת לטובה מהמוצרים לעור הפנים, ולכן כשהזדמנה לי האפשרות לסקור את הסרום החדש של החברה נעניתי בשמחה.
סדרת Dermalight (דרמה לייט) החדשה של המותג מיועדת לקהל יעד הסובל מפיגמנטיציה וגוון עור לא אחיד. המוצרים נועדו לטשטש כתמי היפר-פיגמנטציה והבהרת גוון העור, תופעה שלא מעט נשים סובלות ממנה.

הסדרה מובססת על גישה דו עומקית שפיתחו ב-HL, שהמשלבת שתי קבוצות של רכיבים פעילים -
קבוצה ראשונה מאטה את סינתזת המלנין בעור ומפחיתה את יצורו, וקבוצה שניה כוללת חומרים קרטוליטים הפועלים לפיזור המלנין בשכבת האפידרמיס, שכן ללא פינוי קרטין גם פינוי מלנין לא יתאפשר.
קצת סינית? אסביר - 
מלנין זהו הגוון החום שמופרש מתאים באפידרמיס, שזו השכבה העליונה של העור שלנו.
מלנין מופרש כשאנחנו משתזפים, אבל זהו גם גוון הפיגמנטציה - אותם כתמים כהים שמופיעים לאחר זמן מה, עקב שינויים הורמונליים וחשיפה לשמש (בין היתר).
תפקידו של המלנין להגן על העור מפני קרינת השמש ולסנן את הקרניים המזיקות. מולקולות המלנין סופגות את הקרינה העל-סגולה של השמש, וכך נוצרת הגנה על העור. ככל שהחשיפה לשמש מתמשכת ומצטברת, כך מתרבים הכתמים ואזורי ההיפר-פיגמנטציה והופכים לקבועים, חמורים ובולטים יותר.

נשים לאחר הריון חוות במיוחד תופעות של פיגמנטציה, וגם עליי התופעה לא ממש פסחה (אם כי נזהרתי והשתמשתי במקדם הגנה ונמנעתי לשהות בשמש זמן רב - ממליצה לכולן, זה מפחית משמעותית את הפיגמנטציה).


על פי החברה, אלו החומרים הפעילים בסדרה:
  • חומצה אזלאית – מעכבת את אנזים הטירוזינאז כתוצאה מפעולה זו המלנוציטים מייצרים פחות פיגמנט והעור מתבהר.
  • חומצה מנדלית – חומצה אלפא הידרוקסית ארומטית, בעלת תכונות אנטי בקטריאליות המעודדת את חידוש התאים ומבהירה כתמי היפר-פיגמנטציה. מתאימה גם לבעלי עור רגיש ולבעלי עור כהה.
  • חומצה קוג'ית - חומצה טבעית המופקת מאורז, הגורמת לעיכוב ייצור המלנין ועל ידי כך מבהירה את העור.
  • ארבוטין – חומר המופק מעלי תות יער המעכב ביעילות את אנזים הטירוזינאז המעורב בייצור המלנין.
  • קומפלקס תמציות צמחים מבהיר – פועל להפחתת פעילות אנזים הטירוזינאז ובכך לייצור מופחת של המלנין.
  • ויטמין C - נוגד חמצון רב עוצמה הנספג בשכבות העמוקות של העור ופועל לנטרול הרדיקלים החופשיים. מזרז את ייצור הקולגן, משפיע על יצירת המלנין ומסייע להבהרת העור ולקבלת  גוון אחיד.

לגבי הסרום המבהיר, לשמו התכנסנו כאן.

השתמשתי במוצר מעל חודש ימים על מנת לגבש עליו דעה מוצקה, כי סרום פעיל מהסוג הזה מצריך שימוש אינטנסיבי ורציף.

בחברה ממליצים להשתמש בו בוקר וערב, אבל אני העדפתי להשתמש בערב בלבד (אני נוהגת להשתמש במוצרים שמכילים ויטמין C בערב, ותמיד תמיד להשתמש במקדם הגנה כאשר משלבים מוצרים מבהירים בשגרת הטיפוח). בנוסף קחו בחשבון שהמוצר מכיל תרכובת חומצות, כך שיש לנסות תחילה כמות מעטה ולראות איך העור מגיב אליו.

הסרום בצבע שקוף ובמרקם מעט עבה וצמיגי, אבל מתפזר באחידות על הפנים. שימו לב שרצוי להמתין מעט לפני שנכנסים למיטה כי הוא דביק מעט.
אני משתמשת בו לאחר ניקוי הפנים ולפני מריחת קרם הלחות/מסכה ללילה, והוא מצויין גם לעיסוי - כיון שלוקח לו זמן להספג, אני מרוויחה כמה דקות של מסאג' פנים מפנק.

 לאחר כשבועיים ראיתי שהאיזורים הכהים מעט בפנים שלי מתחילים להתבהר, ובאופן כללי גוון העור נראה אחיד יותר. מוצרים המכילים רכיבים מבהירים הופכים פופולריים יותר ויותר, ולא בכדי. לאורך זמן, השינוי בעור ניכר, ויש להתעזר בסבלנות והתמדה. הסרום נכנס לשגרת הטיפוח שלי, ואני מרגישה שהתרכובת שלו בהחלט איכותית והרכיבים פעילים וגורמים לשינוי בנראות של העור.

בסדרת דרמה לייט תמצאו מגוון מוצרים נוספים, חלקם לשימוש של קוסמטיקאיות בלבד במכון. פרטים נוספים על המוצרים תוכלו למצוא באתר - ממש כאן.
מחיר הסרום - 386 ש"ח ל-30 מ"ל.

המוצרים של חברת HL נמכרים אצם קוסמטיקאיות מורשות בלבד, לבירור נקודת מכירה קרובה אליכן - http://bit.ly/1M8BSB9



אני יכולה לומר שאני מרוצה מהתוצאות וממשיכה לשלב את הסרום בשגרת הטיפוח שלי - הבקבוק מכיל כמות שלהערכתי תספיק לשלושה חודשים (בשימוש שלי).

זכרו, הטיפול הטוב ביותר הוא מניעה - לכן במיוחד אם העור שלכן במצב טוב, תשמרו עליו והשתמשו במקדם הגנה בשהיה מחוץ לבית.


* המוצר התקבל לסקירה



No comments

Post a Comment

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!