מוצרי ל'אוקסיטן אהובים


לא פעם ולא פעמיים כבר כתבתי על אהבתי למוצרי ל'אוקסיטן, המותג הצרפתי הנפלא.
אני אוהבת את המותג כי הוא משמר מוצרים קלאסיים ואהובים לצד השקת קולקציות ופריטים חדשים באופן תכוף' כי הניחוחות שמלווים את המוצרים הם תמיד יחודיים וכי רוב המוצרים באמת נהדרים, ועל אף המחיר שלא תמיד נוח נותנים תמורה מלאה.

במהלך השנים יצא לי להתנסות במגוון די רחב של מוצרים, ואיגדתי כאן את אלו שאני מחבבת במיוחד בזמן האחרון (וכאלה שאני רוכשת מחדש שוב ושוב).
אם זוהי היכרות ראשונה שלכם עם המותג - וגם אם לא, הרשו לי להציג בפניכם את המוצרים שמככבים אצלי.


כפי שסיפרתי באחד הפוסטים הראשונים בבלוג, שנכתב אי שם ביוני 2014 (מי היה מאמין שעברו שלוש שנים וחצי?),חברת L'occitane נוסדה בחבל פרובאנס שבצרפת עבר בשנת 1976, ומאז הווסדה היא מקפידה לתת כבוד לחומרי הגלם שהיא מפיקה מהצמחים המצויים בשפע בפרובאנס ולתת במה לטבע. הרבה מהחומרים המצויים במוצרים מופקים בשיתוף חברות שדוגלות ב- Fair Trade והאידיאולוגיה שלהם בכללי היא להיטיב עם האדם והסביבה.

המוצרים של ל'אוקסיטן ברובם די מתוחכמים - ומספקים חוויה מפנקת כוללת, החל מהאריזות המעוצבות והיייחודיות וכלה כמובן באיכות המוצרים עצמם.


סדרת השקד



אני אתחיל בסדרת השקד, אולי הסדרה הוותיקה ביותר של ל'אוקסיטן ובין הבודדות שעדיין איתנו במתכונת שאני זוכרת אותה כבר מספר שנים. אם אני לא טועה, זו גם הסדרה הנמכרת ביותר של המותג.

את הרומן שלי עם ל'אוקסיטן התחלתי כנראה בזכות שמן הרחצה בניחוח שקד - מוצר שבזמנו טרם הכרתי כמוהו, ואם לומר לכן את האמת לא מצאתי לו תחליף שישתווה לו, ולכן אני חוזרת ורוכשת אותו פעם אחר פעם .

שמן הריצה הופך לקצף במגע עם מים, ועוטף את הגוף בענן כיפי של לחות וניחוח. העור מרגיש מוזן ורך כבר אחרי המקלחת, ועל הריח אני בכלל יכולה לדבר שעות. אני זוכרת אותו לטובה במיוחד במהלך הריון שלי, כשהכל מגרד ובלתי נסבל - השמן הזה סיפק הקלה מבורכת.
זהו מוצר שאני רואה את עצמי רוכשת וקונה שוב ושוב, פשוט כי לא מצאתי שמן רחצה שיתן לי אותו האפקט.
לדעתי זה מוצר מעולה למי שמתחילה להתוודע למותג, וגם המחיר סביר - 100 ש"ח לבקבוק של 250 מ"ל (שלי מספיק לארבעה חודשים בערך).

קרם הידיים בסדרה נפלא, הפורמולה של ל'אוקסיטן איכותית מאוד, נספגת במהירות ובאמת עושה הבדל כאשר הידיים יבשות ומגרדות. כל קרמי הידיים של ל'אוקסיטן מומלצים ותמיד אפשר למצוא אצלי בתיק טיובה או שתיים.


האהבה החדשה שלי היא המוצר המופלא הזה - Almond Milk Concentrate - חלב גוף מרוכז*.
זהו קרם גוף במרקם סורבה שמיימי, שנספג בשניה בעור ומותיר אותו חלק, ריחני ורך. אני לא בטוחה מה זה חלב מרוכז, אבל זה תרכיז קסמים שבא לי לחיות עטופה בו. זהו ללא ספק קרם הגוף המפנק ביותר שניסיתי, וריח השקדים גורם לי להרגיש כמו מאפה צרפתי יוקרתי.
זהו אחד מהבסט סלרס של המותג, וזה באמת מעציב שאני מתוודעת אליו רק עכשיו, כי הוא באמת נפלא.

הבעיה היא שהוא יצר אצלי חשק לנסות עכשיו את כל מוצרי הסדרה - הבאלם,  השמן הממצק, הפילינג.. רוצה הכל! וזה לא תענוג זול :)



באלם ניקוי אימורטל

מוצר נוסף שהגיע אליי ממש עכשיו, עם השקתו בעולם, הוא באלם ניקוי לעור הפנים - Immortelle Cleansing Balm*.
באלמי ניקוי הם טרנד של ממש זו תקופה ארוכה בעולם הטיפוח, והם מהווים שלב ראשון במה שקרוי ה-Double Cleanse - ניקוי כפול בו העור עובר ניקוי פעמיים, על מנת לוודא שכל הלכלוך והאיפור הוסרו ממנו לחלוטין.

בעבר התנסיתי עם מספר באלמים שהרגישו אגרסיביים למדי על העור היבש והרגיש שלי.
הבאלם של ל'אוקסיטן* מסדרת Immortelle, לשמחתי, הוא לא כזה.
יש לפזר את הבאלם על עור הפנים ולעסות מעט, ואז להרטיב את הפנים עם מים. הבאלם הופך במגע עם מים לשמן (!),  ואני ממשיכה לעסות אותו לתוך העור כדי להמריץ את הדם וממש להמיס אותו טוב טוב לתוך העור. 
הבאלם מגיע בצנצנת זכוכית בגוון זהוב, המזוהה עם ליין האימורטל היוקרתי של החברה, ואת החומר ניתן להוציא בסטריליות באמצעות ספטולה מצורפת.
באופן אישי, אחרי באלם ניקוי אני לרוב משתמשת במים מיסלריים כדי להוריד שאריות איפור ולוודא שכל האיפור הוסר בהצלחה.
פשוט תענוג.  149 ש"ח.




סדרת הפאוני



סדרת האדמונית (פאוני) - Pivoine Sublime -  מתרחבת כל הזמן, לשמחתי. כבר סקרתי ממש לאחרונה מוצרים חדשים מהסדרה- שמן ניקוי לפנים ומסכות מהירות, שאהבתי מאוד. כל ההמוצרים בסדרה מריחים נפלא - בריח פרח האדמונית המרשים.


בעבר כתבתי על קרם האדמונית, שנהדר ליום יום ובעל מרקם קליל וכיפי.
אליו מצטרף ג'ל להסרת איפור* (שמתאים גם לעיניים), בעל מרקם כיפי שעושה עבודה לא רעה בכלל בהסרת האיפור - הוא לא הצליח להסיר מסקרה עמידה לחלוטין ונזקקתי לויש של ביודרמה אחריו, אבל מלבד זה הייתי מרוצה. 99 ש"ח ל-200 מ"ל.




מוצר מקסים נוסף שאני מתשמשת בו כבר כחודש ומופתעת לטובה הם הבאלמים לשפתיים*  - Pivoine Sublime Tinted Lip Balm בסדרה, שהאמת היא שהם פחות באלמים ויותר שפתונים לכל דבר.
הופתעתי מהפיגמנט העז - חשבתי שיהיה מרומז יותר, אך המריחה חלומית, השפתון עתיר בלחות וכבונוס מקבלים גם SPF25, משהו שדי נדיר למצוא במוצרי שפתיים (שגם זקוקות להגנה). 
ברשותי שני גוונים - Rose Plum שנראה אדמדם-שזיפי על השפתיים ו-Rose Amber -ורוד ענבר בעל הגוון החום מעט.
הם עולים 79 ש"ח ליחידה וסקירה מעמיקה בדרך. יחסית לבאלם הם עמידים יחסית, ונשארים כ-5 שעות על השפתיים (כמובן שפחות אם אוכלים משהו תוך כדי).
מאוד אוהבת את המכסה המתברג והאיכותי - סוף סוף לא עוד באלם שאיכשהו יפתח לי בתיק וימרח את תכולתו.




מוצרים בגודל נסיעה

 


אחת ההנאות שלי היא לקחת מוצרים מוקטנים של ל'אוקסיטן לחופשה (בואו לא נדבר על זה שלא הייתי בחופשה שנתיים, אני עובדת על זה). כל כך כיף לשלוף ג'ל רחצה קטן וריחני או קרם ידיים קומפקטי -להשתמש, להנות ולסיים. מוצרים בגודל נסיעה הם גם אופציה נהדרת לנסות את המוצר מבלי להתחייב למחיר המלא ולא תמיד זול שלו.

את המוצרים בגודל נסיעות תוכלו לרכוש בנפרד בחנויות ובמארזים משתלמים.
תוכלו לראות חלק מהמארזים כאן, למשל סט פריחת הדובדבן החמוד או סט הפיאוני ,
במחירים נוחים של 59-79 ש"ח לסט.




החל מיום רביעי, 24.1, מתחיל סייל של עד 40% על מוצרים נבחרים של ל'אוקסיטן בסניפים ובאתר - וזו הזדמנות מצויינת להתנסות במוצרים האיכותיים של המותג. אל תאשימו אותי אם תתמכרו.


* חלק מהמוצרים התקבלו לסקירה מהחברה