July Favorites 2017 // מועדפי יולי של גלוסברי




 כן כן כן, 
אני לא בסדר. אני לא מפרסמת מספיק. אני יודעת.

מה הסיבה? זה לא שיש משהו מיוחד, כמו שהחיים עצמם גוזלים ממני יותר אנרגיות מבעבר.
אנחנו עוברים דירה. כל מי שעובר דירה יודע שאפילו לפני שאורזים את הקרטון הראשון, רק המחשבה על העבודה שמחכה לנו יכולה לשלוח אותי היישר למזווה להתנחם באיזו שקית צ'יטוס.
אנחנו צריכים לקנות את כל הרהיטים ואת רוב מוצרי החשמל, ומתברר שלבחור ספה אפילו יותר קשה מלבחור עגלה לתינוק. בקיצור, סליחה, אני באמת באמת אשתדל לא להעלם ככה יותר!

אז יולי, אחד החודשים הכיפיים. שניים מהאנשים האהובים עליי ביותר חגגו יומולדת במהלך יולי, בעלי ההורס ואני חגגנו לו בגולדן רינג של גאנז אנד רוזס. בזמן אמת, שנינו היינו קטנים מדי בשביל באמת להיות מעריצים שלהם (תחילת יסודי), אבל סלאש היה ההשראה של ההורס שלי לקחת גיטרה ולהתחיל לנגן בעצמו ולעד יהיה אחד מ-Guitar Heroes אצלנו בבית.
היה כיף, היה נוסטלגי, היה קצת מבאס לראות איך הזמן לא מרחם על אף אחד, גם על אקסל שבשנות ה-90 היה אחד מהגברים היפים ביותר שהתהלכו כאן (על אף היותו ג'ינג'י, עם הג'ינג'ים סליחה). הם כבר לא צעירים אבל גם אני כבר לא בת 12. וסלאש מנגן היום יותר טוב מאז, אז בעצם הכל טוב.

גם לאחותי המהממת יש יום הולדת ביולי ולקטנה חגגנו שנה וחצי. 18 חודשים שהיא פה, וכל יום אני מתפעמת ממנה מחדש ובעיקר מכמה דברים תינוק בן שנה וחצי יודע לעשות. זה די פסיכי. בקיצור, ביולי הכי חם בעשור האחרון ואולי בכלל, התנחמתי בהרבה שמחות בין הדאגות והסידורים.

אז אחרי הברברת הקצרה - ואם תרצו שארחיב יותר על החיים בפוסטים הבאים, למה לא, בכיף  - ניגש לרשימת המוצרים שעשו לי את יולי (וכן, לא היו מועדפי יוני! אני מבטיחה לפצות באוגוסט עמוס יותר בפוסטים).



Giorgio Armani - Lip Maestro Liquid Lipstick - 501 Casual Pink



החודש השתתפתי בהשקה מהממת של הדיוטי פרי - כמו תמיד אצלם - בה הציגו לנו את המוצרים המעלפים של ג'יורג'יו ארמאני שנחתו בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי נתב"ג.
באופן לא מפתיע, הדיוטי פרי הישראלי הוא נקודת מכירה רותחת עבור מותגים רבים, בייחוד כאלו שניתן להשיג בישראל רק שם (מוצרי האיפור של ארמני לא נמכרים לדאבונינו בחנויות בארץ). לא הופתענו לגלות אם כן שזו אחת מנקודות המכירה המצליחות ביותר של ארמני בעולם, שכן הנשים בארץ יודעות להעריך איכות מהי.

מנהל ההדרכה והמאפר הראשי של ארמני, Wahib Ayed, הגיע במיוחד כדי להראות לנו את כל הבסט סלרים של המותג. כמו שאתן יודעות, ארמני ידועים מאוד בזכות מוצרי הבסיס שלהם - המייקאפים שלהם הם שם דבר בעולם הביוטי. ליין האיפור של ארמני לא מפוזר ולא מכיל מאות פריטים, אבל כל מה שראיתי ודגמתי היה ממש On Point ועשה חשק.

לא תופתעו לגלות שהתאהבתי לחלוטין בשפתון הנוזלי של ארמני, Armani Lip Maestro*, שהוא לא השקה חדשה אבל באופן אישי טרם יצא לי לנסות אותו.

הגוון 501 הוא הגוון המושלם בשבילי, פשוט ככה. כבר בסווטץ' הראשון ידעתי שזו אהבה. גוון ורוד-עמוק עם נטיה לאדמדמות-חומה, יומיומי אך מתוחכם. מושלם!

חשוב לי להדגיש שזהו לא שפתון מאט קלאסי, ולוקח לו זמן להתייבש, עליי לפחות. זה לא מפריע לי, כי למרות שהוא לא Transfer Proof עליי - כלומר עובר לכוסות קפה, אוכל וכדומה - הוא עדיין נשאר על השפתיים מעל ל-6 שעות , ודוהה באחידות.
השפתון עשיר בלחות, ככה שאתן יכולות לשכוח מתחושת היובש המבאסת שמגיעה לפעמים בשימוש עם שפתוני מאט. הוא קטיפתי, הוא נעים, הוא נפלא ואני בהחלט מתלהבת ממנו.
האפליקטור מוארך ונוח במיוחד ליצירת מראה מדוייק.
להשיג בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, 42$.
בינתיים לארמאני יצא דור חדש של שפתונים נוזליים, Lip Magnets, שנראים לא פחות הורסים, אז בהחלט יש לי ווישליסט לביקור הבא בדיוטי. עוד מוצרים שהתלהבתי מהם - צלליות נוזליות מעלפות ומענגות (שטרם הגיעו לכאן), שימר נוזלי וכמובן המייקאפ המופלא שנראה מהמם במציאות.

אגב, ארמני השיקו ממש עכשיו זוג בשמים מעולים לאישה ולגבר, אפרט עליהם ממש בקרוב!


הגוון המושלם (עבורי):

Revlon Ultra HD Gel Lipcolor - 720 Pink Cloud


יש לי פוסט שלם שמוקדש לבייביז האלה של רבלון שכבר על האש, אבל אני רוצה לציין שהסדרה הזו של רבלון מצויינת, ובייחוד כשמדובר במוצר דראגסטור האיכות בולטת לטובה.

השפתונים החדשים של רבלון  - HD Gel Lipcolor*, מחליקים על השפתיים ומרגישים מעולה, פיגמנטיים מאוד וגלוסיים במידה. הם אינם מייבשים בכלל, אפילו להפך, כנראה שהודות לחומצה הילאורונית שמצויה בשפתון.
הגוון Pink Cloud הוא גוון קליל ויומיומי של ורדרד עדין, שם ולא שם. לימים שבהם רוצים להוסיף טאץ' קטן אך נוכח באיפור.

מחיר - 60 ש"ח, להשיג בפארמים.


Yana Proviz X Flormar - Highlighting Stick



כמו שאולי ציינתי בעבר, אני לא ממש מהזן שצופה בסרטוני יוטיוב. אני לא עוקבת כמעט אחרי יוטיוברים, לא מהארץ ולא מחו"ל, אבל יש מעט ערוצים שאני בהחלט אוהבת.
יאנה פרוביז היא מאפרת מוכשרת שזוכה לפופולריות גדולה ובצדק, הסרטונים שלה מושקעים ומשתווים באיכותם לסרטונים של היוטיובריות המובילות מחו"ל.
היא משקיעה בהסברים ומראה טכניקות פשוטות ומסובכות, ויוצא שלא פעם אני יוצאת עם איזו תובנה חדשה או טיפ חכם אחרי צפיה בסרטונים שלה.
עוד משהו שאני יודעת על יאנה - היא פרפקציוניסטית ומדוייקת ולכן כשנחשף השת"פ שלה עם פלורמר ציפיתי למוצרים איכותיים במיוחד.
אגב, יאנה עובדת על ליין מוצרים משלה שעדיין לא ידוע עליו יותר מדי, כך שאני לא יודעת אם השת"פ הנוכחי הוא חד פעמי או משהו מתמשך שיניב מוצרים נוספים.

בכל מקרה, גם אני כמו בלוגריות רבות קיבלתי להתנסות את קיט הקונטור וההיילייטרים בסטיק של יאנה. יצא לי לדגום את שניהם, אבל לא השתמשתי בקונטור מספיק פעמים כדי לגבש חוות דעת נחרצת (יש ימים שאהבתי אותו יותר ויש ימים שחשתי שהוא כהה לי מדי).

את ההיילייטר הורדרד והפרוסטי לעומת זאת אימצתי בחוודה בשגרת האיפור שלי, והוא מאוד מזכיר לי את ההיילייטר של קליניק שכתבתי עליו כאן 
הוא רך, מתמזג נהדר עם האיפור והגוון הורדרד הפנינתי שלו מוסיף זוהר מעודן. הוא ניתן לבניה והאמת היא שנראה טוב גם בתור  צלללית קרם.
אני אוהבת את הסטיק לשימוש גם על עצמות הבריח, נסו את זה בקיץ, זה ממש מוסיף גלאם :)

80 ש"ח , להשיג בגילטי ובחנויות פלורמר



Urban Decay - Naked Skin One and Done



כמו שאתן יודעות, באורבן דיקיי לא מפסיקים לחלוב את המותג "Naked". בסדרת Naked Skin השיקו לפני כשנה מוצר שהוא סוג של טינטד מוסטורייזר, מן לחות עם גוון.
One and Done אמור להיות מוצר של הכל כלול - גם פריימר, גם מייקאפ קל, גם מקדם הגנה, סוג של BB קרם אבל במרקם נוזלי יותר.
Hybrid Comlexion Perfector קוראים לו, והוא אמור גם לתקן נזקים בעור לאורך שימוש ממושך.
אני אוהבת את האריזה שלו, אריזת לחיצה נוחה, את ההשמזגות שלו עם העור, ועם התחושה הקלילה שלו.
בימי הקיץ החמים לא בא לי להעמיס מייקאפ כבד שמרגיש שחונק את העור, ומצד שני אני צריכה כיסוי מינימלי שיגרום לגוון העור להראות אחיד.
בגלל זה אני כל כך מחבבת את המוצר הזה, שהוא קליל יותר מה-CC של It Cosmetics (ההשוואה מתבקשת).
הגוון שלי - Light - נראה צהוב בטיובה אבל נטמע בעור בצורה טובה.
הוא לא עמיד לאורך כל היום, אבל שורד כ-8 שעות עליי וזה מספיק טוב.

את שלי קניתי בגלאמבוט חדש, אפשר להשיג גם בספורה


סווטצ'ים:
מימין לשמאל - ארמני 501, UD - One and done בגוון Light, שפתון רבלון HD ג'ל - Pink Cloud, היילייטר יאנה פרוביז X פלורמר



Clarins - Hydra Essentiel Gel Sorbet


סדרת הידרה אסנשיאל היא הפיתוח החדש מבית קלרינס, מותג טיפוח צרפתי נפלא ומפנק.
לאחר שנות פיתוח רבות, המעבדות של קלרינס הצליחו לזקק תמצית מ"עלה החיים", צמח שגדל פלא במדגסקר, ויחד עם רכיבים נדירים אחרים יצרו את הסדרה החדשה שכוללת מוצרי למגוון סוגי העור.

*Hydra Essentiel Gel Sorbet Desalterant הוא קרם לחות במרקם ג'ל קריר, כל כך כיפי לשימוש בקיץ.
אני אמנם בעלת עור יבש, אבל בקיץ העור שלי נוטה לרגיל ואפילו לפעמים קצת מעורב, ולכן בחודשים האלו אני מוצאת את קרם הג'ל של קלרינס פשוט נפלא. הוא נספג במהירות, מותיר את העור בתחושה רוויה אך לא דביקה. המרקם הקריר של הג'ל הוא פשוט תענוג, ומדובר בעוד מוצר של קלרינס שנכנס לשגרת הטיפוח שלי.

350 ש"ח, להשיג בסופר פארם.
או אונליין באתר Life and Looks

Natural Formula - Cream and Glaze



הפעם האחרונה שהיה ברשותי מוצר של נטורל פורמולה היתה כנראה מתישהו לפני המלט דאון הראשון של בריטיני. מי מאיתנו לא גדל על מוצרי נטורל פורמולה? כשהמילה החמה בתחום עיצוב השיער היתה "חוחובה", לכולנו - ובמיוחד למתולתלות שבחורה - היה בבית את קרם הלחות באריזה הלבנה עם הפקק הכתום או הסגול. נוסטלגיה.
והנה, נטורל פורמולה שבו לחיי עם מוצר כיפי לבעלות התלתלים - קרם לחות בשילוב גלייז*!
המוצר מכיל 70% קרם לחות ו-30% גלייז, ואני משתמשת בו על שיער לח. כאשר הוא  מתייבש מתקבלים תלתלים קופצניים וכיפיים.
גלייז הוא מוצר מקצועי לתלתלים שנדיר לפגוש בשוק הריטייל לצרכניות הפרטיות, כך ששמחתי לגלות אותו מפציע על מדף הפארמים.
אגב, המוצר לא מכיל פראבנים וסולפאטים ועשיר בשמנים משקמים - שמן קוקוס, שמן מקדמיה וחמאת שיאה.

בסדרה החדשה עוד שני מוצרים - קרם לחות בשילוב קראטין, לתלתלים חופשיים והורדת נפח, ולחות עשירה בשמן קוקוס.
הקרמים עולים 30 ש"ח בלבד ל-400 מ"ל, ואני חושבת שבהחלט שווה לתת צ'אנס.

להשיג ברשתות השיווק.


אז זהו להפעם!
איך עובר עליכן הקיץ? ספרו לי!



3 comments

  1. עדיין מתאוששת מהתמונה המרהיבה של קלרינס. מה זה??? וכן, יולי לחלוטין היה חודש עמוס וקשה לבלוגריות באשר הן. שמחה שחזרת!

    ReplyDelete
  2. תמונה מושלמות אהובה! שיהיה מעבר דירה קל ונעים ♥

    ReplyDelete
  3. מוכנה לקרוא אותך גם פעם בעשור. פוסט מענג אהובה

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!