ניחוחות של אהבה // Love Scents



הי לכן! 
חוזרת עם פוסט ריחני נוסף. אנחנו באמצע אוגוסט ונראה שמערכת הדאודרנטים כבר לא עומדת בעומס, כך שאם ניתן, עדיף להשאר בבית, במזגן, ולא לצאת לתופת שבמקומות ציבוריים.

מי מאיתנו לא אוהבת מוצרים שמריחים מעולה ובמחיר נגיש?
אז אם אתן אוהבות מוצרי אווירה לגוף ולבית בכלל ונרות בפרט - הפוסט של היום הוא עבורכן.






נתחיל עם נר בצנצנת פח מבית ל'אוקסיטן.
הנרות הללו הן אופציה סולידית לנר איכותי שלא משאיר אדמה חרוכה בחשבון הבנק, וקופסת הפח הדקורטיבית ודאי תהיה שימושית כשהנר יסתיים.

הנר בניחוח פרחים לבנים הוא עדין מצד אך מספיק נוכח מאידך ויתאים לחובבות הפרחים או לבישום נייטרלי של חללים. באופן אישי, אני תמיד מעדיפה ריח פרחוני נקי, שמרגיע את החושים.
מחיר - 89 ש"ח ל-100 גרם, עד 19 שעות בעירה.
להשיג בחנויות ל'אוקסיטן או באתר





המוצרים הבאים שייכים לשת"פ המוצלח מאוד של היוטיוברית מיס ריין עם חברת ספרינג המקומית.
לפני הכל, אני חייבת להחמיא לאריזה החיצונית של המוצרים - לירון, הלוא מיס ריין, היא מעצבת גרפית וניכר כי הושקעה מחשבה רבה בתכנון ועיצוב הנראות של המוצרים.
בסדרה תוכלו למצוא נרות, מפיצי ריח ובודי ספלאש בשלושה ניחוחות - peaches and cream, colorful bloom, roasted marshmallow.
ברשותי מוצר אחד מכל קטגוריה ואני מאוד מאוד מחבבת אותם.
הנר בניחוח peaches and cream מתקתק ונפלא. זהו ניחוח אפרסקים בשמנת אבל ללא שמץ סינטתיות מעצבנת שמוצרים בניחוח כזה עשויים להכיל. 59 ש"ח ל-160 גרם.
מפיץ הריח שלי הוא בניחוח roasted marshmallow, הוא מתקתק ונעים ויוצר אווירה חמימה בבית. יתאים במיוחד לחודשי הסתיו ותקופת החגים הבאה עלינו לטובה. 44 ש"ח ל-125 מ"ל
הבודי ספלאש הוא בניחוח colourful bloom, והוא ריח נעים ורענן של פרחים לבנים. חוץ ממנו תוכלו לרכוש בודי ספלאש בניחוח אפרסקי מתקתק. אהבתי את בקבוק הפלסטיק שמעולה לנסיעות ובהחלט כיף להחזיק אחד כזה גם במשרד ולהתרענן בעת הצורך. 39 ש"ח ל-180 מ"ל
תוכלו להשיג את הקולקציה באתר של ספרינג 
בסך הכל קולקציה סולידית ונהדרת, וכיף לראות שת"פ כזה בארץ.
מיס ריין ספרינג נר נרות מפיץ ריח בודי ספלאש תרסיס גוף גלוסברי בלוג איפור וטיפוח

מיס ריין ספרינג נר נרות מפיץ ריח בודי ספלאש תרסיס גוף גלוסברי בלוג איפור וטיפוח peaches cream marshmallow פיצ'ס מרשמלו אפרסק פרחים

מיס ריין ספרינג נר נרות מפיץ ריח בודי ספלאש תרסיס גוף גלוסברי בלוג איפור וטיפוח peaches cream marshmallow פיצ'ס מרשמלו אפרסק פרחים

מיס ריין ספרינג נר נרות מפיץ ריח בודי ספלאש תרסיס גוף גלוסברי בלוג איפור וטיפוח peaches cream marshmallow פיצ'ס מרשמלו אפרסק פרחים


ממשיכים עם ספרינג, והפעם קולקציית נרות העיסוי שלהם. קונספט חמוד ורומנטי שמשלב בין שני דברים שקשה לסרב להם - נרות (כאילו, ברור) ומסאג' ממישהו שאוהבים או שאוהבים שנוגע בנו. 
מדובר בנרות עגולים ויפים שמגיעים באריזת מתכת נאה במגוון ריחות. כאשר הנר מתחמם, ה"שעווה" הופכת לבאלם עיסוי נעים וחמים. הנר מכיל שמן קוקוס וחמאת שיאה, וכמו שאתן מדמיינות אין לו את העוצמות של נר רגיל, בשל העובדה שמדובר במוצר משולב.
כלומר, תריחו אותו בהחלט ברדיוס הקרוב אליכן אבל אל תצפו ממנו להפיץ ניחוח עז ברחבי חלל גדול.

הניחוחות שברשותי הם Love Apple, ניחוח התפוחים המתובל שהושק בפסח השנה . זהו ניחוח מעניין המשלב את המתקתקות של התפוח עם ניחוח ארומטי של קפה, וניל ופצ'ולי, כולם מעוררים את החושים (קריצה קריצה).

עוד ניחוח מוצלח הוא Iris Bergamot, ניחוח פרשי יותר של פירות הדר בשילוב עם תפוח ירוק, איריס, ברגמוט ומנדרינה.

מוצר כיפי שישמש אתכם לערב רומנטי בבית או למריחה ריחנית לפני השינה, למי שלא צריכה פרטנר כדי להתפנק (או למי שהתייאשה לחכות שהבעל יעשה לה מסאג' ברגליים ולוקחת את העניינים לידיים. כולנו, בקיצור).

79 ש"ח באתר ספרינג - ממליצה לדגום יותר מנר אחד! אם אהבתם את הבשמים, כדאי להצטייד בנר עיסוי בניחוח תואם.



נר עיסוי מסאג' ספרינג גלוסברי בלוג איפור



עוד בספרינג מציעים מארז בניחוח peach delight לאוהבות המתוקים. ניחוח האפרסק עדין ואליו שידכו  תווי אמבר, ורדים, יסמין ופצ'ולי. לפי הרשימה אתן ודאי תזהו את קהל היעד - אלו תוים דומיננטיים יחסית ומדובר בסדרה שתדבר אל אוהבות הניחוחות הללו.

הנר מהסדרה מריח מעולה, ודווקא בו ניחוח האפרסק שולט ליצירת אוירה מתקתקה אך לא חונקת (כן פצ'ולי, אני מסתכלת עליך). הבעירה שלו חלקה והניחוח מורגש בחלל חדר גדול.
59 ש"ח ל- 160 גרם.

קרם הידיים, בדומה לקרמים האחרים של ספרינג, עשיר מאוד ואני אוהבת אותו בתור קרם גוף מזין.
הוא בעל ניחוח דומיננטי יחסית, כך שלמי שאוהבת את הקרמים שלה ארומטיים במיוחד זו אופמיה נהדרת. 24 ש"ח בלבד ל 100 מ"ל.

הבושם בסדרה מיועד לאוהבות המתוקים עם טוויסט - זהו לא ניחוח פירותי מובהק ותוי האמבר, היסמין והפצ'ולי בהחלט נוכחים כאן. כמו שאר הבשמים, בקבוקון הזכוכית החמוד יקשט כל שידת איפור עם הנוזל הכתמתם המשמח בתוכו.
99 ש"ח ל-100 מ"ל

את מוצרי הסדרה בניחוח Peach Delight תוכלו למצוא באתר ספרינג.
באתר תוכלו לבחור ממגוון המארזים בניחוח אפרסק, או בניחוחות אחרים. תוכלו לשלב עם בושם או מוצרי גוף או אווירה לבית, בניחוחות תואמים או שונים.
יש סקשן שלם של מארזי שי,  שפותרים הרבה סוגיות של מציאת מתנה.







*המוצרים בפוסט התקבלו לסקירה

נשיקות!

2 comments


  1. It's amazing to pay a quick visit this web site and reading the views of all mates regarding this piece of writing, while I am also eager of getting experience. outlook email login

    ReplyDelete
  2. In most cases, the only real time how the market sees an issue in either fixed or variable rate plans is when the type of home loan rises quickly. canadian mortgage calculator On top with this, you have to shop for the lowest type of mortgage to save money on interest charges. mortgage payment calculator

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!