#TravelBeautifully // השקות חדשות בדיוטי פרי


שלום לכם, יולי-אוגוסט. הטמפרטורות מטפסות ועם ישראל יוצא בהמוניו לחופשות הקיץ בחו"ל.
 אם יש משהו שמסמן את ההתחלה של טיול כיפי בגולה, הוא הביקור המסורתי בדיוטי פרי. וכן, אני לא הייתי כבר מעל שנתיים בחו"ל, אבל אני זוכרת טוב טוב את ההרגשה של להעביר את כרטיס העליה למטוס בדוכן הבידוק ולעוט לעבר הדיוטי פרי, שמסמן לנו שהחופש התחיל ואיתו השופינג שכל כך ייחלנו לו.

אם אתן טסות בקרוב, דעו לכן שבג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי נחתו המון מוצרים שווים וחדשים, מוצרים בלעדיים ואפילו שירותי איפור מהירים שיבטיחו שתראו במיטבכן בדרך לחופשה, כך שמעבר לעובדה שאני קצת מקנאה שאני לא אהיה שם - יש לכן הדזמנות מעולה לשופינג איכותי ומשתלם.

 Les Infusions De Prada- Rose

 
נתחיל בבושם חדש ומדהים שנחת ממש עכשיו בדיוטי פרי - הניחוח החדש Rose בסדרת Les Infusions De Prada.
בבוקר שימשי במיוחד הייתי אורחת של הדיוטי פרי בהשקת הבושם החדש מהליין היוקרתי של פראדה - Les Infusions De Prada. שם למדתי שהדיוטי פרי הוא נקודת מכירה חזקה מאוד של מוצרים ולכן המותגים שמחים ורוצים להשקיע בצרכניות הישראליות ששומרות את הקניות שלהן לדיוטי.

אמנם בשמי פראדה נמכרים גם בארץ, את הסדרה המופלאה הזו תוכלו להשיג רק בדיוטי פרי, וגם הניחוח החדש - Rose הוא ייחודי לג'יימס ריצ'רדסון ולא תוכלו להשיג אותו בחנויות. 

קודם כל, אני חייבת לומר מילה על האריזה, היפהפיה והמינימליסטית, של ליין הבישום הזה. בליין תוכלו למצוא שמונה ניחוחות מובהקים, ביניהם Iris, Fleur D'oranger, Mimosa ועוד - כולם מוגשים בבקבוק ייחודי בגווני התוים המאפיינים את הניחוח - וגם הבקבוק החדש ממשיך את הקו ומאופיין בגווני ורוד חיוור רומנטיים, כיאה לבושם בניחוח ורדים. ההטבעה האיקונית עוצבה עוד ב-1913 ע"י סבה של מיוצ'ה פראדה ונותנת לבקבוק מראה מלכותי.

אם חשבתן שבושם שנושא את השם Rose הוא בושם פשטני בניחוח ורדים, אני שמחה לבשר לכן שיש כאן בושם נשי, עדין ומתוחכם, שלדעתי יהפוך לבסט סלר מהר מאוד. 
לראיה, כל מי שנחכה בחדר והריחה אותו - העידה כי הוא לטעמה (ואני לא זוכרת מתי ראיתי הסכמה גורפת כזו בנוגע לעניין אינדבידואלי כמו ניחוח).

מעבר לתמציות ורדים טורקיים ובולגריים, לבושם גם תוים של נרולי, גלבנום ומנדרינה, שמוסיפים רעננות מבורכת למתקתקות הטבעית של עלי כותרת הורד. אם אתן אוהבות בשמים פרחוניים שאינם מתקתקים מדי, תהנו מאוד מהניחוח החדש של פראדה - שכולו חגיגה נשית מופלאה. אני מאוד התחברתי ובעיניי זהו בושם נהדר לחודשים החמים, בזכות הרעננות שלו.

המחיר - 103 דולר ל-100 מ"ל א.ד.פ



מכאן נמשיך לחידושים האחרונים מקבוצת אסתי לאודר שנוחתים ממש עכשיו בדיוטי פרי.
כמו שאולי ראיתן באינסטגרם (בואו! http://instagram.com/glossberryblog) הייתי נוכחת בארוע מאוד מאוד מעניין בו הדיוטי פרי חשף את המוצרים החדשים שצפויים להגיע לדוכנים, והם באמת באמת הולכים להיות מעולים.

קודם כל, חייבת לפרגן לדיוטי פרי על אירוע ברמה שרואים רק בחו"ל - אתן יודעות שאני לא פוקדת אירועים רבים, ובוחרת בפינצטה לאילו שאני מגיעה, וכל כך שמחתי שאכן הגעתי - ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי הביאו לארץ מאפרים מכל העולם, את המוצרים הציגו בצורה מעוררת התפעלות בדוכנים המדמים חווית קניה אמיתית בדיוטי פרי, וכמו שבוודאי ראיתן גם אצל חברותיי לבלוגספירה, היה פשוט נהדר.

מצרפת לכן מעט תמונות מהחוויה (קרדיט צילום - ליה גלדמן)



 



אז מה צפוי לנו בדיוטי?
נתחיל מ-MAC.
בדוכן מקסים עם מאפרות מלונדון ומהארץ קיבלנו הצצה לשתי פלטות בלעדיות לדיוטי פרי.

כמובן שהתעלפתי על פלטת In the Buff - פלטה של 15 גוונים, רובם הגוונים המכרים ביותר של מאק כגון Satin Taupe, All that glitters, Omega, Woodwinked ועוד. זו פלטה שאין להשיג בדוכנים, לא בארץ ולא בעולם, והיא בלעדית לדיוטי.
בנוסף, תוכלו למצוא גם פלטה קטנה יותר של 9 גוונים מטאליים שנהדרת לנסיעות - SmokeyMetallics
מחיר - 52 דולר לפלטה של 9 גוונים, ו-153 דולר (כן, אבל יש 15 צלליות בגודל מלא!) לפלטה של 15 צלליות.

ותודה למאק שגם פינקו במברשת עם חריטה אישית!





ערכות נסיעה
עוד תוכלו למצוא בדיוטי את המוצרים המתבקשים מכולם - פלטות נסיעות קומפקטיות ונוחות, שמושלמות לנסיעות. את ערכות הנסיעה, שהן Travel Exclusive, תוכלו למצוא רק בחנויות הדיוטי פרי.
בבובי בראון תוכלו למצוא מגוון פלטות, בגוונים לבישים ונייטרליים - כיאה לבובי בראון, שדוגלת בהעצמת היופי הטבעי שלנו. לדוגמא, פלטת Instant Pretty Eye שכוללת 6 צלליות בגוונים ורודים וחומים ומברשת דו צדדית (61$), או פלטת Sandy Nudes Eye Palette שכוללת 8 צלליות מהממות ביופיין (73.50$). גם פלטה קומפקטית Instant Pretty הכוללת 4 צלליות וסומק במארז שכולל גם מראה תוכלו למצוא בדיוטי.

בקליניק תוכלו למצוא מארזים משתלמים של מוצרים אהובים, כמו אריזה זוגית של סרום Moisture Surge ושלישיית צ'אבי סטיקס - Chubby Trio Set ב-42$ (ואני מאוד אוהבת את הצ'אבים של קליניק, גם היום!)

באסתי לאודר יש מגוון מוצרים בגודל נסיעות, כולל מהסדרה הפופולרית Advanced Night Repair. מארז Advance Night Repair Essentials כולל שלושה מוצרים מעולים במחיר משתלם לאוהבות הסדרה - מלבד הסרום הטיפולי הקלאסי בגודל 75 מ"ל, תוכלו למצוא גם את Micro Essence Skin Activating Treatment, בגודל 150 מ"ל, וקרם בגודל מלא של 50 מ"ל Revitalizing Supreme Global Anti Age Cream. מחיר המארז - 244$.

לסמאשבוקס ערכת נסיעה Smashbox Go and Glow שכוללת פריימר Photo Finish Primer Water, וכן מוצר מולטי טאסק ללחיים ולשפתיים LA Lights Blendable Lip and Cheek Color. גם פודרה משזפת Baked Fusion Soft Lights נמצאת במארז שעולה 34$.



אז מה ההשקות הבאות בעולם הביוטי?
חייבת לומר שראיתי כמה מוצרים שבהחלט מדברים אליי.

למשל, סמאשבוקס, שידועים בליין הפריימרים שלהם, משיקים פריימר זוהר שניתן לערבב עם מייקאפ - Photo Finish Foundation Primer Radiance. הפריימר בגוון פנינתי זהוב ונראה פשוט נהדר.36$
עוד משיקים היילייטר בעט, שקנה את ליבי מיד - Halo Highlighting Wand, לאוהבות השימר הנוזלי. 29$

בבובי בראון משיקים ליפסטיק נוזלי במרקם קרמי - Art Stick Liquid Lip. הליפסטיק לא מייבש, ומרגיש קרמי ורענן על השפתיים. באופן אישי אהבתי מאוד.

קליניק מציעים מגוון חידושים מסקרנים מאוד, כגון - BYI - Blend it yourself, טיפות פיגמנט שניתן לערבב עם קרם לחות או סרום, ליצירת תכשיר טיפוח עם גוון מותאם אישית ועם כיסוי בינוני. אגב, בקליניק מחלקים בקניה את קרם העיניים המעולה שלהם מסדרת Pep Start בגודל קטן, מושלם לנסיעה!

באסתי לאודר נחתה קולקצית השפתונים Pure Color Love,  בגוונים מהממים ובגימורים שונים - מאט, קרמי, מטאלי ועוד. הם מעולים גם בשילובים ביניהם ובאסתי לאודר מעודדים אותנו להתנסות ולערבב בין הגוונים. 30$
 




שירותי איפור וטיפוח
 מילה מהירה על שירותים בלעדיים שניתן למצוא בדיוטי פרי- בין אם אתן רוצות להראות במיטבכן לפני הטיסה ובין אם יש לכן קצת זמן פנוי לפני העליה למטוס.
השירותים ניתנים חינם בדוכנים, וכוללים בין היתר, שירותי התאמת גוון מייקאפ, הדרכה לעיצוב גבות, איפורים קלילים ומהירים במספר דקות בלבד וטיפים לטיפוח העור. השירותים ניתנים בעמדות אסתי לאודר, קליניק, בובי בראון וסמאשבוקס.


עכשיו כל מה שנותר לי זה לאחל לכן נסיעה טובה וחופש נפלא!
נשיקות

 

4 comments

  1. פוסט ממהמם! הפלטה של מאק ממש קורצת לי..

    ReplyDelete
  2. היה כל כך כיף לראות אותך 3> תמונות מקסימות כהרגלך

    ReplyDelete
  3. בהחלט אירוע מהנה במיוחד:)

    ReplyDelete
  4. אוהבת את המוצרים של קליניק והפלטה של MAC מדהימה ושווה כל שקל, פוסט מעולה!

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!