Real Techniques Brush Cleansing Palette // פלטת ניקוי של ריל טכניקס - דרך סופר נוחה לנקות מברשות איפור


השבוע קרה הבלתי יאמן. חפפתי מברשות איפור. 

משהו שפעם הייתי עושה אחת לשבוע, תוך כדי רטינה שלמי יש זמן לשטוף מברשות. אח, ימי התמימות.
בעולם של היום שבו התינוקת (שהופכת מיום ליום לפעוטה, הלו זמן! תאיט!) דורשת מאמא את כל  תשומת הלב, לאכול בנחת זה לוקסוס נדיר.. מקלחת זה פינוק אלוהי.. אז מלאכת שטיפת מברשות נדחקת הרבה הרבה הצידה לרשימת המטלות ש"אני צריכה לעשות אבל הן יחכו עד שהקטנה תגדל קצת". וכך עומדות להן המברשות לרוב שבועות ללא חפיפה, למרבה הבושה.
לזכותי אציין שמזל שאני עצלנית וקונה מברשות שימושיות בכפולות - כך אני תמיד יכולה להושיט יד למברשת נקיה, ולכן אני ממליצה בחום לקנות כמה מברשות מהסוג שאתן בות כדי לא להתקע בלי אחת נקיה. זו לא אגרנות, זה מציל חיים!

כל ההקדמה הזו נועדה לתרץ, לעצמי, למה לוקח לי כל כך הרבה זמן עד שאני חופפת מברשות. דווקא יש לי שיטה שעובדת מעולה - פלטת הניקוי של ריל טכניקס + סינטבון הנפלא שממשיך איתי (פוסט סקירה מלא על הדרך הטובה והפשוטה ביותר לניקוי המברשות - תקראו אותו כאן)

כשהגיע משטח חפיפת המברשות של ריל טכניקס לאייהרב מיד הזמנתי כי אני די חייבת לנסות כל מוצר חדש של החברה, וגם כי הייתי בטוחה שאקבל מוצר טוב. אז אחרי שימוש של כמעט שנה, אני בהחלט יכולה לספר לכן שכדאי להזמין!


Real Techniques Brush Cleansing Palette  // פלטת ניקוי של ריל טכניקס -  דרך סופר נוחה לנקות מברשות איפור סקירה גלוסברי בלוג איפור וטיפוח



אז המשטח, לו הן קוראות פלטה? בסדר, הוא קודם כל קטן יותר ממה שחשבתי ונועד ללבישה על היד.

באריזה תמצאו גם שתי שקיות להתנסות של ג'ל ניקוי המברשות להם שלא התעלפתי עליו בכלל - כפי שכבר סיפרתי לכן כאן .
המשטח עשוי סיליקון גמיש בצבע ורוד עז שנועד כנראה לבלוט גם עבור אלו שמדדות אחרי לילה של שתיה והוללות וחייבות לחפוף את המברשות כך שגם הן לא יוכלו לפספס את המשטח בבליל המוצרים בחדר האמבטיה.




הוא מתלבש על כף היד בקלות ונוח מאוד. על המשטח עצמו תמצאו זיזים  בשלושה גדלים:
נקודות קטנות למברשות קטנות - למשל מברשות עיניים,
איקסים לבינוניות - כגון מברשות היילייטר,
ונקודות גדולות למברשות גדולות - מברשות פודרה ומייקאפ.

אני מורדת מטבעי ולכן חפפתי את המברשות בכל שלושת המקטעים. כן כן, את הגדולות בנקודות הקטנות אפילו! לא ממש היתה לי תוכנית מסודרת, והעברתי את המברשות על כל המקטעים עד שכל הג'יפה יצאה והמים הפכו לשקופים.




Real Techniques Brush Cleansing Palette  // פלטת ניקוי של ריל טכניקס -  דרך סופר נוחה לנקות מברשות איפור סקירה גלוסברי בלוג איפור וטיפוח



Real Techniques Brush Cleansing Palette  // פלטת ניקוי של ריל טכניקס -  דרך סופר נוחה לנקות מברשות איפור סקירה גלוסברי בלוג איפור וטיפוח



יחד עם המשטח נתתי צ'אנס נוסף לג'ל הניקוי של האחיות פיקסיוו, אבל לצערי גם עם העזרה הרבה של המשטח רק כ-70% מהמברשות יצאו נקיות ולי זה לא מספיק. עם הסינטבון המברשות הופכות להיות צחות בדקות בודדות, וחפיפה של 40 מברשות אורכת כרגע שעה (יקרה מפז!) - שזה די מדהים עבורי.

 אני מוצאת שהלבישה על היד נוחה ממש ומאפשרת שליטה טובה בחפיפה. אין לי את המזרן של סיגמא להשוות אבל לעומת הכפפה שהייתי משתמשת בה בעבר מדובר בשדרוג משמעותי.

אז אני שמחה לספר שמדובר בהחלט מוצר טוב ושימושי ואני ממליצה עליו בהחלט!

להשיג כמובן באייהרב, תמורת כ-13$ (פחות מ-50 ש"ח!)

נשיקות!

1 comment

  1. סיקרנת! בהחלט אשקול לצרף להזמנה הבאה :)

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!