2017 April Favorites // מועדפי אפריל של גלוסברי


עוד חודש ועוד חודש עובר, תוכניות לחוד ומציאות לחוד.
יש לי פנקס מלא רעיונות לבלוג, לפוסטים, לתוכן.. אבל אין זמן. עם כל הדברים שיש לעשות - לגדל ילדה, לעבוד, כביסות, נקיונות, בישולים - הבלוג תמיד מקבל עדיפות נמוכה ואני די בשוק מעצמי שאני בכלל מצליחה להתמיד בפרסומים שבועיים בבלוג. 
אני תמיד מתה לדעת איך האמהות הסופר וומן האלו מצליחות לעשות 70 משימות ביום, לתקתק בית ועוד לעשות ספורט ולצאת לדייטים עם הבעל והחברות. אני לא סופר וומן, יש לי בלגן בסלון, בתיק ובכל מקום, הדייטים שלנו הם מול ה VOD כשאנחנו במצב צבירה קרוב לנוזלי בעודנו שפוכים.. אבל אלו החיים ולפחות אני לא משאירה את המשפחה רעבה ולכולם יש בגדים נקיים. אני גם מצליחה לצלם קצת, לעשות קצת ספורט ואפילו לישון מדי פעם כמה שעות רצוף בלילה, אז בסך הכל אין תלונות. אני רק באמת רוצה לדעת איך עושים את זה, דוחסים הכל ב24 שעות, ואיך אלו עם כמה זאטוטים מצליחות. אם יש בקרב הקוראות סופר-מאמות, גלו לי איך! תודה.

אז אפריל היה חודש נחמד בסך הכל. טיילנו הרבה, אכלנו הרבה, לבשנו בגדים קצרים ואפילו הלכנו לים. לא ממש התחדשתי באיפור בזמן האחרון וגם בשגרה היומיומית שמרתי על מינימליזם יחסי, כך שגם המועדפים החודש הם קלילים, ידידותיים למשתמשת ועמידים.



BC - Repair Rescue Nutri Shield Serum


סדרת BC הנהדרת של שוורצקופף פרופשיונל הולכת איתי שנים רבות והצילה לי את השיער לא פעם בימיו הקשים. כעת מצטרף לליין סרום נהדר, Nutri Shield Serum* שמתפקד כמולטי טאסקר - מצד אחד, משקם שיער פגום ומצד שני מגן על השיער מפני חום. הפורמולה מכילה טכנולוגיה לשלמות השערה שמותירה את השיער מבריק במיוחד.
מכיוון שאני די בעניין של מחליקים לאחרונה (האהוב עליי הוא זה של אמיקה) אני משתמשת בו בקביעות והוא שומר על השיער רך ונעים ומונע את המראה הקשה והשרוף. הוא מתאים לשימוש במכשירי עיצוב בחום של עד 220 מעלות.  אחרי כחודש של שימוש יש שיפור ניכר בשיער שלי, שבשילוב עם מוצרים אחרים (פוסט נרחב בקרוב) פשוט נראה במיטבו, ואורך יפה.

בלחיצה מתקבל מיקס של החומר הורדרד והקרם הלבן, ואני משתמשת ב5 לחיצות לשיער שלי (שמגיע עד אמצע הגב). יש לערבב את החומר היטב ולפזר באחידות על שיער לח או יבש ולעצב כרצוננו.

מחיר- 110 ₪ ל-  28 מ"ל + 28 מ"ל.

מוצרי "שוורצקופף פרופשיונל" משווקים במספרות המובחרות בכל רחבי הארץ,  לבירור נקודות מכירה ניתן להתקשר: 1-800-33-33-22
 




Flormar - Arty Pop Liquid Illuminator


אוי כמה אני אוהבת את השימר החדש - Arty Pop Liquid Illuminator* מבית פלורמר! בכלל, שימרים נוזליים לא זוכים לפופולריות רבה וזה קצת חבל כי מדובר במוצר ורסטילי שכדאי להחזיק על שידת האיפור.
הגוון שהתחברתי אליו הוא 01, שהוא לבן פנינתי פרוסטי שאולי במבט ראשון לא נראה מאוד שימושי. אני אוהבת לערבב אותו עם מייקאפ ליצירת מראה dewy ומואר (טיפה אחת מספיקה) או למראה שימרי במיוחד להניח ביד קלה מעל עצמות הלחיים. מתקבלת הברקה יפה ואחידה מאוד שאינה מדגישה פגמים בעור.
בסדרה תוכלו למצוא גם שימר רוז-גולסי שיהיה מושלם לשזופות שבינינו (מקווה לנצח את הלובן המסנוור שלי הקיץ, ואולי אולי הוא יחמיא גם לי).
עוד אציין לטובה את האריזה הפופית והשמחה שעושה כיף להשתמש במוצר והטיובה הנוחה.

המחיר, כרגיל אצל פלורמר, לא בשמיים - 45 ש"ח בלבד.  אז אם אתן לא בטוחות שתתחברו לקונספט של היילייטר נוזלי , כדאי לדגום אותו.
להשיג בחנויות הרשת או בגילטי





NYX - Lip Lingerie Lipcolor - Bedtime Flirt


חודש אפריל התאפיין, כאמור, במראות איפור מהירים ומינימליסטיים וכך מצאתי את עצמי משתמשת המון בשפתון הנוזלי של ניקס בגוון Bedtime Flirt. הגוון שלו מושלם ליום יום, המריחה נוחה והוא מתייבש במהירות אך לא מייבש את השפתיים ומתפורר. והכי חשוב - אחרי שהוא מתקבע הוא לא עובר בנשיקה לקטנה שלי, זה פרמטר מאוד אקוטי עבורי!
כבר סיפרתי על השפתון בפוסט שפתונים נוזליים מהדראגסטור וגם שם התלהבתי מהמציאה הזו שדגתי במקרה וללא ציפיות באסוס.
אני מנסה למצוא הצדקה להתחדש בעוד גוון או שניים מהסדרה הזו כי היא בהחלט מפתיעה לטובה!
מחיר - 7 פאונד או באיביי סביב ה-30 ש"ח.




Colourpop - Birthday Suit Super Shock Blush


חדשות מרעישות - הצלחתי להגיע לפאן של מוצר איפור. זה לא ממש קשה עם הפורמולה של קולורפופ, שהיא מוסית וקפיצית וקל להזיז אותה, ועדיין - יאיי!
הגוון Birthday Suit הוא גוון ורדרד וקר ומתאים לכל לוק. הגימור שלו הוא די מאט, שזה דווקא אחלה לי כי לרוב אני משתמשת בצלליות מבריקות ושימר על הלחיים אז יש מקום למתן את השאר. הפורמולה פיגמנטית וקלילה, עדיף לעבוד איתה עם האצבעות ומקסימום לטשטש קצת עם המברשת או הספוגית שמרחנו באמצעותה את המייקאפ.
8$, להשיג באתר של Colourpop






Il Makiage - Extreme Long Wear Cream Eyeshadow


אני מאוד אוהבת צלליות נוזליות ולצערי זהו מוצר שהולך ונעלם בנוף האיפור העכשווי. עולם הביוטי מונע מטרנדים, ולצערי טרנד הצלליות הנוזליות לא ממש תפס וכבר קשה למצוא צלליות כאלו בשוק.
לכן שמחתי מאוד כאשר איל מקיאג' השיקו משום מקום קולקציה מטריפה* וענקית של 24 צלליות קרם.
חלקן בגימור מטאלי, חלקן בגימור מאט, אבל בקשת הגוונים הרחבה כל אחת תוכל למצוא את מה שמתאים לה.

הפורמולה נוזלית ומעט ג'לית. הצללית פיגמנטית מאוד ומספיקה נגיעה בשביל לכסות את כל העפעף. אני מעדיפה להניח טיפה ישירות מהטיובה על העפעף ולפזר עם מברשת סינטטית שטוחה סטייל מברשת העיניים של ריל טכניקס.
שימו לב שיש לעבוד מהר כי הצללית מתקבעת בשניות. הצלליות מעולות לבדן כשטיפת צבע על העפעף (אפשר להוסיף צבע לפיגמנט חזק ומרוכז או to sheer out לזריקת צבע שקפקפה ועדינה) ולשלב עם צלליות נוזליות אחרות או להשתמש בהן כבסיס לצלליות אחרות.
קראתי שהעמידות שלהן בעייתית, אבל עליי הן עמידות למשך כל היום וזה בדיוק מה שאני אוהבת במוצרי האיפור שלי - למצוא אותם בערב במצב שהנחתי אותם בבוקר (כי למי יש זמן לחדש איפור במהלך היום?).
העפעפיים שלי רגילים, לא שומניים, ולא היתה לי שום בעיה עם אף אחד מהגוונים שקיבלתי לידיי.

Wild Ride הוא גוון שמפניה-זהוב, קלאסי ויומיומי. נהדר לבדו או כבסיס לצלליות בהירות
Adrenaline הוא גוון ירקרק עם שימר זהוב, האהוב עליי מבין השלושה. ביד עדינה הוא גוון נהדר לעבודה ומאוד מחמיא לבעלות עיניים חומות
Out of Control הוא גוון כרום-חום מטאלי עם שימר זהב נפלא לערב, ואם מניחים שתי שכבות ממנו, כאשר משתמשים ביותר חומר קרוב לקו הריסים ומטשטשים החוצה מתקבל מראה מעושן מטריף בדקת עבודה.

הפורמולה מזכירה לי מאוד את הצלליות הנוזליות של מדינה מילאנו ז"ל ומיוצרות באיטליה.
כן, מאוד התחברתי להשקה הזו ואני שוב מפרגנת לאיל מקיאג' על חידוש נוסף שהיא מציגה בפרק זמן קצר.

המחיר - 69 ש"ח במקום 119 ש"ח במחיר השקה. להשיג בסניפי איל מקיאג'.




הסווטצ'ים אולי לא עושים צדק לרב המימדיות של הצלליות אז צרפתי תמונה של Out of control על העפעף שלי - ועל הדרך מדגימה לכן איך נראה ג'ל הגבות החדש והמעולה שלהם - כאן בגוון Truffles - חום כהה.




ואילו מוצרים אתן אהבתן?
ספרו לי :)


3 comments

  1. הצלליות קרם של איל מקיאג' מושלמות! עמידות והפגמנט שלהם יפה. התפראתי על צבע כתום והיא מהממת. מומלץ בחום!

    ReplyDelete
  2. אני סקרנית מאוד לגבי הצלליות הללו, שומעת עליהן רק דברים טובים. לפי הסווטצ'ים הן נראות מהממות אחת אחת!

    ReplyDelete
  3. ופתאום קלטתי שהתגובה שלי (שנכתבה ביום שהפוסט פורסם!) מעולם לא התפרסמה :(
    סחטיין על הפאן בסומק, זה מדהים! הצלליות של איל מקיאג׳ באמת יפות מאוד ואני אנסה להניח אותן עם מברשת כפי שהצעת כדי לקבל רוויית צבע טובה יותר

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!