Happy (Golden) New Year // חגיגה בזהב


 יש תמיד משהו חגיגי בסיום שנה אזרחית ומבט קדימה אל השנה הבאה. רוב האנשים יגידו ששנת 2016 היתה שנה רעה מכל בחינה אפשרית, וזה אולי נכון, אבל עבורי שנת 2016 היתה המדהימה עד כה.
התוספת המדהימה למשפחה הקטנה שלנו, התינוקת המדהימה שלי, הביאה לחיי כל כך הרבה אור ושמחה שכל דבר אחר מתגמד לעומת האושר שאני חווה מאז שאני אמא. 
למעשה כל דבר אחר בחיים שלי הפך לשולי, כל הלו"ז שלי, ההוויה שלי וגם שעות השינה המעטות שלי מתנהלים סביב התינוקת, וזה מאתגר, שוחק, מעייף אבל גם נפלא ומעצים.
בשנת 2016 למדתי להסתכל מחדש על העולם דרך העיניים של תינוק וזו חוויה נהדרת. כל גילוי חדש של דברים שאנחנו המבוגרים לוקחים כמובן מאליו מאיר פנס על משהו שמזמן הפסקנו להתרגש ממנו. המבטים המופתעים והמסוקרנים - כמה כיף לראות את הילד שלך עושה את צעדיו הראשונים בעולם. טעמים, רעשים, מרקמים, אני לומדת להעריך מחדש את כל הדברים הפשוטים והנהדרים שיש לעולם להציע, והתמימות והרוך שיש בעיני התינוק היא שובת לב ומשכיחה את צרות היום יום של העולם הזה.

התלבטתי האם לכתוב פוסט ארוך ומסכם של השנה האחרונה, אבל קודם כל - זמן הוא משאב שאין לי יותר מדי ממנו, ולמען האמת את רוב השנה העברתי בבית עם התינוקת כך שדברים מרגשים לא קרו, לא ביקרתי בארצות אקזוטיות, אם יצא לי לקפוץ לארומה לקנות סנדביץ' חלומי זה כבר היה הישג. אני שמחה לומר שאני אוהבת להיות אמא, ואני מקווה מאוד שאני האמא הטובה ביותר שאני יכולה להיות לילדה שלי. עם זאת, למדתי שאסור להפסיק להשקיע בעצמי, בזוגיות, בעבודה - שאם אני שוקעת בטרנינג מהוה וגוררת את עצמי רק סביב המטלות השגרתיות - גם מצב הרוח לא משהו, ומגיע לכל אמא להרגיש טוב עם עצמה. אז התובנה העיקרית שלי לשנה הקרובה היא להתמיד במה שעושה לי טוב, כי אין ספק שזה מקרין עליי גם כאישה ואמא. ואת כל מה שיש לי לומר על האמהות, ואחרי שנה מבינים לא מעט, אכתוב בזמן ובמקום המתאימים :)

אז 2017,  יש לכולנו ציפיות ממך, שתתקני את הטעם המריר שהשאירה שנת 2016 אצל רבים כל כך. 
נהוג להתחיל את השנה החדשה בחגיגות, ואם כבר חגיגות - למה לא לחגוג עם הצבע היוקרתי והחגיגי מכולם - הזהב! 
בואו נפתח את השנה עם פריטים כיפיים בצבעי הזהב, מקווה שתהיה לכולכם שנה נפלאה באמת!


מפיץ ריח ענק - SPRING 

 לקראת השנה האזרחית החדשה משיקים בבית הבישום האהוב ספרינג מפיצי ריח ענקיים ויוקרתיים במיוחד.
הדיפיוזרים מוגשים בבקבוק זכוכית בעיצוב איטלקי קלאסי של 700 מ"ל, והם בהחלט מרשימים.
הנוזל בבקבוק מתובל בחלקיקים מנצנצים, שהופכים את הבקבוק לפריט עיצובי שבקלות ניתן לשלב אותו כחלק מהום סטיילינג ולדעתי זו מתנת חנוכת בית מושלמת.

הניחוח אצלי הוא Verbana* - ריח מרענן של לימונית, ורבנה עם נגיעות הדריות, למון גראס ומאסק, שמריח מעולה ונראה מעולה לא פחות.

המחיר - 229 ש"ח, להשיג בחנויות נבחרות ברחבי הארץ או באתר - http://myspring.co.il במגוון ניחוחות. למי שלא רוצה להתחייב לגודל, תוכלו למצוא מפיצי ריח במגוון גדלים ועיצובים. 

מפיץ ריח ספרינג spring גלוסברי בלוג איפור וטיפוח




 נר ספרינג - Dark Passion

 אחרי שהתאהבתי בנר בניחוח מגנוליה, הגיע אליי נר נוסף מבית Spring, בניחוח *Dark Passion.
הנר עצמו מעוצב באגרטל שחור וחלבי, מאוד אלגנטי, והוא מסדרת הנרות האקסלוסיבית Collection Privee.
הניחוח הוא ניחוח משכר של פירות אדומים ופרחים לבנים, ועוד לפני שמבעירים אותו מפיץ ריח די דומיננטי בכל הסביבה שלו. 
לאחר שמבעירים אותו, הניחוח הוא ניחוח מעודן של פרחים ופירות, שבהחלט מורגש אבל לא משתלט על חלל החדר. בסלון שלי הוא נותן אווירה חמימה ורכה, ובחללים קטנים יותר הניחוח יהיה מרוכז יותר.
הנרות של SPRING עשויים שעוות קוקוס טבעית ואיכותית, שנתונת בעירה נקיה ואחידה.
לכל אוהבות הנרות זהו בהחלט ניחוח שלא כדאי לפסוח עליו, ובאופן אישי התאהבתי בו מהשניה הראשונה.

הנר מגיע בשלושה גדלים, מחירים - מ-119 ש"ח ועד 279 ש"ח. את מוצרי SPRING ניתן להשיג בחנויות נבחרות ברחבי הארץ או ואת הנרות מסדרת Private Collection באתר - Spring Private

נר ספרינג dark passion spring candle סקירה גלוסברי בלוג איפור וטיפוח



קרם Energie Or  מבית Eisenberg Paris 

ראיתן פעם קרם פנים זהוב? עבורי זו בהחלט היתה הפעם הראשונה.
הקרם החדש מבית  Eisenberg Paris הוא מוצר מסקרן בהחלט - כיוון שהוא מכיל פפטידים משי אשר מצופים במעטה דקיק של זהב טהור.
לדברי החברה הקרם Energie Or* מפחית את המתח של תאי העור, מכיל חומר ממריץ אשר ממצק ומעצב את העור ומכיל גם תרכובת מינרלים מיוחדת של אבץ, מגנזיום ונתרן המזינים את התאים. הפפטידים פועלים כנוגדי חימצון ומאיצים את תהליך חידוש העור ויצירת הקולגן.
הקרם עשיר ברכיבים יוקרתיים ופעילים ומציע טיפול יומי יוקרתי, ומכיל נוסחת Trio Molecular של אייזנברג, המוגנת בפטנט.

קודם כל, הקרם יפהפה. הוא זהוב ובעל מרקם מעט ג'לי, והוא נפלא גם בתור בסיס לאיפור. הוא נספג במהרה ומותיר את העור רך וגמיש. אני מרגישה כי הוא נותן לעור בוסט של לחות והוא קרם מצויין לבוקר. קשה לי להעיד לגבי פעילות האנטי אייג'ינג, אבל אני מרגישה שהקרם בהחלט רווי בחומרים מזינים שמותירים את העור חלק ומוצק יותר, ובכל מקרה מדובר במוצר מרשים שתענוג להשתמש בו.

להשיג בלעדית בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, מחיר - 189.90$ ל-50 מ"ל


קרם Energie Or  מבית Eisenberg Paris  review אנטי אייג'ינג זהב גלוסברי בלוג איפור וטיפוח



קרם Energie Or  מבית Eisenberg Paris  review אנטי אייג'ינג זהב גלוסברי בלוג איפור וטיפוח


RCK - Body Glow

ואם כבר מדברים על זהב בבקבוק -  Red Carpet Kolour, הלוא הוא *RCK, הוא כבר שם דבר בקרב מאפרים וסלבס בכל העולם. מדובר בקרם שמעניק מראה שזוף וזוהר למשך שעות רבות, מסתיר פגמים קלים בעור ועוטף את העור בגלואו מעודן.
זהו מוצר אגדי שמככב כבר שנים במראות השטיחים האדומים, אבל גם אנחנו בבית יכולות להנות ממראה חי וקורן יותר גם בחורף.

ה-RCK אינו משזף - זהו מוצר שמעניק מראה שזוף, ולאחר שהוא מתקבע הוא אינו מכתים בגדים ויורד במקלחת עם מים וסבון. הוא מגיע בשלושה גוונים - Light, Medium, Tan.

האמת היא שמזמן רציתי לנסות את ה-RCK, בגוון הבהיר מן הסתם לרוסיה שכמותי, כדי לבדוק מה כל כך מוצלח במוצר הזה שהפך לרב מכר היסטרי בעולם כולו. ובכן, אם משתמשים בו על הרגליים הלבנבנות שלי, הן נראות פחות קספריות ויש להן מראה זוהר יותר. לא הפכתי לג'ניפר לופז אבל העור נראה קורן ובוהק וזה מראה נפלא ליציאות ואירועים, ואני בטוחה שבקיץ הקרוב הוא יהפוך לחבר קרוב.

חשוב לציין שיש להשתמש במוצר על עור יבש ונקי, ללא שרידים של קרמי גוף למיניהם שעשויים לפגוע בעמידות המוצר. לאחר שה-RCK מתייבש או אכן עמיד מאוד ולא מכתים את הבגדים.

מחיר מבצע - 199 ש"ח, להשיג בגילטי

rck body glow גילטי עפרה OFRA שימר לגוף משף גלוסברי בלוג איפור וטיפוח



 MAC Mineralize Charged Water

 מיסט לחות לפנים מבית מאק, מסדרת המינרלייז, הוא מוצר נפלא עבור כל מי שסובלת מעור יבש.
הוא עשיר ברכיבים מלחחים ונותן בוסט מיידי של לחות לעור הפנים.
מצויין כשלב לפני הנחת המייקאפ, ובעל ניחוח עדין של הדרים. הנוזל עצמו זהוב ושימרי, ומגיע בבקבוק ספריי זהה לפיקס פלאס. בעוד הפיקס פלאס הוא מוצר כוללני יותר, המים מסדרת מינרלייז (שלדברי מאק מכילים אבקת יהלומים!) עשירים יותר בלחות ומתאימים יותר עבור עור יבש כמו שלי. 
המים הללו נכנסו לשגרת הטיפוח היומית שלי ואני מחבבת אותם מאוד.

מחיר - 120 ש"ח, להשיג בסניפי מאק ובאתר


mineralize charged water hydrating mist מאק סקירה גלוסברי בלוג איפור וטיפוח מינרלייז


 Dior Addict - Fluid Shadow

 כבר כשראיתי את הצלליות האלה לראשונה, בהדרכה שעברתי בבית דיור בתל אביב, זו היתה אהבה ממבט ראשון. צלליות נוזליות מטאליות של דיור, כמה נפלא! הגוונים היסטריים, הפיגמנט מרהיב.
ידעתי שאני אשים את ידיי עליהן במוקדם או במאוחר.
עם זאת, התחוור לי שהרשת ממש שנאה את המוצר הזה ורוב הבלוגריות והמשתמשות קטלו את הצלליות הנוזליות. טמפטליה נתנה לרובן F! אתן מבינות? F! זה הציון הכי נמוך ששמור למוצרים גרועים במיוחד.
ואני חייבת לומר, שאני דווקא ממש מסמפטת את הצלליות הללו.

אז במה מדובר? אלו צלליות נוזליות, בהחלט נוזליות, שמגיעות בקשת צבעים נאה. הטיובה שקופה ומציגה את הגוון והאפליקטור (הלא מוצלח) הוא מברשת קטנה. לדעתי, אפליקטור ספוג היה יכול להיות הרבה יותר מתאים כאן. 
הצלליות עצמן פיגמנטיות ומטאליות בהחלט. אבל - הן לא נועדו להטשטש. נכון, שאם כבר אני קונה צללית של דיור ומשלמת הון קטן אני מצפה שתעשה כל מה שאדרוש ממנה, אבל הצלליות האלה, ברגע שמנסים לטשטש אותן או לשלב אותן עם צלליות אחרות, זה לא עובד. אם מניחים אותן על העפעף לבדן ורק מטשטשים את הגבולות בעדינות עם האצבע - הן נהדרות. אז לי לא אכפת לעבוד יותר קשה כי הפיגמנט שלהן זה וואו, אבל אני יכולה להבין את התסכול של הקהל, בהחלט. 

בכל מקרה, לי יש שתי צלליות מהסדרה -
825 Aurora הוא גוון ורדרד פנינתי, 745 Nova הוא גוון שיצא באסיה במהדורה מוגבלת והוא רוז גולד אמיתי.
אני מודעת לחסרונות שלהן אבל עבורי היתרונות גדולים יותר, ובשימוש נכון מתקבל אפקט וואו שלא ניתן להתעלם ממנו. אני חושבת שיש אותן עדיין בסטדנים ברחבי הארץ ויש גם מספר גוונים בסטרוברי (תמורת 31$).
ממליצה פשוט לגשת ולהתרשם, אולי תתאהבו גם :)


dior addict fluid shadow review swatch 825 745 nova aurora צללית נוזלית דיור סקירה גלוסברי בלוג איפור וטיפוח


dior addict fluid shadow review swatch 825 745 nova aurora צללית נוזלית דיור סקירה גלוסברי בלוג איפור וטיפוח



dior addict fluid shadow review swatch 825 745 nova aurora צללית נוזלית דיור סקירה גלוסברי בלוג איפור וטיפוח


OFRA - Rodeo Drive 

 OFRA ידועים בהיילייטרים שלהם כמעט כמו בשפתונים הנוזליים שלהם. ההיילייטרים של OFRA עשירים, חמאתיים ובוהקים למרחקים. כמו שצריך.
*Rodeo Drive הוא היילייטר זהוב ונפלא, שלמרבה ההפתעה עובד גם על בחורות בהירות. ביד קלילה ומברשת מניפה מתקבלת הארה עדינה וזהובה, שהולכת נהדרת עם קונטור או מעל סומק מאט.

אני מודה שבהתחלה חשבתי שהוא לא בשבילי, כי מעולם לא השתמשתי בהיילייטר זהב. אבל ברגע שניסיתי הבנתי את סוד קסמו - אפשר להשתמש בו בעדינות ובמשורה ואפשר להעמיס, ובכל מקרה האפקט יהיה מדהים.

אי אפשר לא להתייחס למראה התלת מימדי עוצר הנשימה של ההיילייטר, הוא פשוט מרהיב. גם אחרי שימוש מסיבי הדוגמא לא נפגעת, והוא ממתק אמיתי על שידת האיפור. 
אני שמחה ש-OFRA שמרו על התבליט המיוחד גם בהיילייטר החדש שלהם - Blissful, שאמור להיות ורדרד יותר מרודאו דרייב.
אם אתן לא רוצות להתחייב לגוון אחד, אני מאוד ממליצה על היילייטר הפיצה/בוורלי הילס של OFRA - מוצר שמכיל חמישה גוונים שונים שניתן להשתמש בהם בנפרד או לערבב יחדיו לאפקט זוהר.

מחיר - 135 ש"ח, להשיג בגילטי


ofra rodeo drive review swatches 3d highligher heat wave היילייטר עפרה גילטי OFRA רודיאו דרייב זהב גלוסברי בלוג איפור וטיפוח Gold


ofra rodeo drive review swatches 3d highligher heat wave היילייטר עפרה גילטי OFRA רודיאו דרייב זהב גלוסברי בלוג איפור וטיפוח Gold

ofra rodeo drive review swatches 3d highligher heat wave היילייטר עפרה גילטי OFRA רודיאו דרייב זהב גלוסברי בלוג איפור וטיפוח Gold


אז זו הנבחרת שלי להפעם, מחכה לשמוע את ההמלצות שלכן למוצרים זהובים נפלאים!


בואו להתעדכן איתי גם כאן: בפייסבוק, באינסטגרם ועכשיו גם בסנאפצ'ט!

1 comment

  1. נהדרת! מאחלת לך ששנת 2017 תהיה כל מה שאת מקווה ויותר, עם המון חוויות מדהימות עם הגורה ןהחתיך וקצת יותר זמן לעצמך 3>

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!