מתנות ט"ו באב 2016 (ולכל יום בשנה)

זה הזמן הזה בשנה.. אוגוסט, חם, לח ודביק וזו בדיוק השעה לחגוג את ט"ו באב הבא עלינו לטובה.
בפוסט הקודם בנושא סיפרתי שאני מהאנשים שלא חושבים שצריך לחגוג אהבה ביום מסויים, עברי או לועזי, ושרצוי ואף מומלץ לפנק את האהובים עלינו במתנות או מילה טובה גם סתם ככה ביום רגיל, בלי שציון ביומן יעודד אותנו לכך.

כמובן, חיי היום יום לחוצים דיים, ולא תמיד יש זמן לקפוץ לקניון ולפנק מישהו שאוהבים, ולכן ימי אהבה מאורגנים כאלה הם הזדמנות טובה לומר - ממוש, אני מצטער שאני לא עושה את זה לעתים יותר תכופות, אבל הנה משהו קטן ממני להזכיר לך שאני מטורף עלייך. ועדיין, קשר טוב שמלא בצחוק, שפה משותפת שרק אתם מבינים, תמיכה ורוח גבית או סתם חיבוק בסוף יום מאתגר שווים בעיניי הרבה יותר משקית (אלא אם בשקית יש יהלום. אז השקית שווה יותר, מבחינה פיננסית נטו).
אם יש בחייכם או חייכן אדם יקר, תזכירו לו שהוא חשוב לכם, גם סתם ככה. אמא, אבא, חברה טובה וכמובן שבן הזוג - כולם ישמחו לשמוע שהם אהובים ושאתם מוקירים אותם.
ואם אתם רוצים להוסיף מתנה נאה - כי בכל זאת, מי יסרב למתנה? - ט"ו באב זו הזדמנות מעולה להתחדש במוצרים כיפיים לנשמה או לפנק מישהו שמגיע לו (כרגיל, מוזמנות לשלוח לינק לפוסט למי שזקוק להשראה, שיעול שיעול, החבר או הבעל, שיעול שיעול).

אז להלן כמה המלצות למתנות שכיף להתחדש בהן או להעניק למישהו שהרוויח את זה :)

מתנה טו באב גלוסברי




ללין - סדרת Lalinista


מתנה טו באב ללין לליניסטה ג'ל רחצה קרם גוף המלצה סקירה glossberry גלוסברי בלוג איפור וטיפוח

כמו שאני אומרת תמיד, אמרת מתנה ליום האהבה - אמרת ללין. הרשת, שמהווה ברירת מחדל מוצלחת למתנות לכל חג או ארוע, ומפשטת את החיים לעשרות אלפי גברים בישראל, השיקה לאחרונה קולקציה מוצלחת של מוצרים תחת השם Lalinista.

בסדרה תוכלו למצוא מוצרים לפנים ולגוף בריחות משגעים ופורמולות מצויינות.
ג'ל הרחצה לגוף* בניחוח מלפפון-מלון הוא שיחוק אדיר, הריח משגע ופרשי ומתקתק, פשוט מוצר נהדר (59.90 ש"ח).
קרם הנצנצים במוס*, שחשבתי שיהיה מצועצע, מתגלה כאוורירי ונספג במהרה ולא מצאתי ממש זכר לנצנצים אז אל תתנו לשם הילדותי להרתיע אתכן (69.90 ש"ח)

בסדרה גם קרם BB לפני בשני גוונים, שניסיתי בחנות ועשה רושם לא רע, דאודורנט, מיסט לגוף ועוד. בחירה בטוחה ותמיד מוצלחת.
להשיג בחנויות רשת ללין ובאתר, עכשיו במבצע!


Victoria's Secret - Accessorize Your Scent


מתנה טו באב victoria's secret sheer love such a flirt דיוטי פרי סקירה ויקטוריה סיקרט בושם קרם גוף מיסט המלצה סקירה glossberry גלוסברי בלוג איפור וטיפוח

פעם, רק למשמע שם המותג "ויקטוריה'ס סיקרט" התעוררו בנו כיסופים לשופינג בארה"ב, שם המותג הוא בין האהובים והפופולריים ביותר בכל הנוגע למה שמשמח אותנו - הלבשה תחתונה, בישום וטיפוח הגוף.
מאז שהחברה עשתה עליה, כבר הרבה יותר קל ונגיש להתאבזר בניחוחות הנהדרים של המותג.
הנציגות הרשמית הבלעדית בארץ כוללת שתי חנויות ושתיהן נמצאות בנתב"ג, ואת המוצרים ניתן לרכוש הן בדיוטי פרי והן במתחם שחקים בטרמינל 3 הפתוח לכולם (הידעתן?).

במסגרת מהלך בינלאומי כולל, התרעננו ב-Victoria's Secret והשיקו מחדש את סדרת הדגל המפורסמת שלהם - *Victoria's Secret Fantasies. כיום ניתן למצוא 20 ניחוחות שונים, שמגיעים בארבע מוצרים - בושם EDT 50 מ"ל, מיסט מרענן לגוף, תחליב לגוף וקרם ידיים וגוף.
כל המוצרים עברו שינוי בעיצוב החיצוני ובנראות ושודגרו למראה עדכני יותר, הפורמולות שופרו והניחוחות החדשים נפלאים.
הרעיון מאחורי המהלך הוא שניתן לשלב ולערבב בין מגוון הניחוחות בסדרה, על פי מצב הרוח שלנו, בדיוק כפי שמחליפים אקססוריז - המוצרים בסדרה הופכים נגישים ובהחלט כדאי ורצוי לבחור ניחוחות שונים מסדרות שונות כדי ליצור שילובים יחודיים.

כיאה לט"ו באב, החג הרומנטי, ברצוני להציג לכן מוצרים מהסדרות "האדומות" יותר.
הבושם הוא הניחוח הותיק - Pure Seduction (שזיף אדום ופריסיה). זהו בושם מתוק מאוד ונשי מאוד, ומריח מאוד מאוד כמו ויקטוריה סיקרט. ריח קלאסי לאוהבות הבשמים המתוקים והפירותיים.
המיסט שברשותי הוא מסדרת Sheer Love (כותנה לבנה ושושן ורוד) -  ריח פרחוני קליל נפלא ליום-יום.
קרם הידיים והגוף, בעל הפורמולה העשירה והמזינה, הוא בניחוח Such a Flirt (פרי הכוכב וסחלב צחור) - ריח פרחוני נשי ונהדר.

את המוצרים תוכלו כאמור לרכוש אך ורק בנתב"ג.
אם אתן טסות לחו"ל - הרווחתן, שכן המחירים זולים יותר כמובן במתחם הדיוטי פרי, אבל תשמחו לדעת שגם אם אתן לא טסות תוכלו להנות מדיל מעולה - כל מוצרי הטיפוח בסדרה (לא כולל בושם) נמכרים במבצע של 3 מוצרים במחיר של 39$ בדיוטי פרי או 169.90 ש"ח במתחם שחקים.
(מחיר מוצר בודד - מחיר הבושם - 39.90$ בדיוטי פרי / 179.90 ש"ח במתחם שחקים, שאר המוצרים ב-16.90$ בדיוטי פרי/ 79.90 ש"ח במתחם שחקים)


מתנה טו באב victoria's secret sheer love such a flirt דיוטי פרי סקירה ויקטוריה סיקרט בושם קרם גוף מיסט המלצה סקירה glossberry גלוסברי בלוג איפור וטיפוח


Dior - J'adore Eau De Toilette


מתנה טו באב  דיור זאדור ז'אדור בושם  המלצה סקירה glossberry גלוסברי בלוג איפור וטיפוח

אם יש בושם ששמורה לו פינה חמה בליבי, זהו ז'אדור האלמותי של דיור. אי שם, בהיותי נערה, ראיתי את הפרסומת הבלתי נשכחת לבושם (שהושק לראשונה ב-1999) - אישה טובלת בזהב, לצווארה עדיים זהובים, שמלתה זהובה, והכל סביבה  זהב ויוקרה. היא אמרה משפט אחד - אם אפשר לקרוא לזה משפט - שמיד הפך לקלאסיקה. "ז'אדור. דיור." הלסת נשמטה ומיד (אני וכל בחורה עלי אדמות) חשקתי בבושם.
כמו היום, גם אז - הבשמים של דיור לא היו זולים. היום שרלזין ת'רון היא הפנים המזוהות עם ז'אדור, אבל דבר אחד לא השתנה - זהו אחד מהבשמים הפופולריים והנמכרים בעולם, ומאז השקתו מנסים בתי הבישום ברחבי העולם להגיע לתהילה וההצלחה לה הוא זכה וממשיך לזכות גם היום, כאילו לא חלפו השנים.

הוריי קנו לי את הבושם לאחד מימי ההולדת. הבושם היקר הראשון שקיבלתי. השתמשתי בו בקמצנות הראויה לבושם שעלה הון קטן (הזמנים היו שונים, לא כמו היום, שאמהות מפנקות את הילדות שלהן בשקית מלאה ממתקים ממאק, האמצעים היו דלים אז בהרבה, לפחות אצלנו בבית) ושמרתי אותו לארועים מיוחדים בלבד.
גם הרבה אחרי שנגמר, טמנתי את הבקבוקון למזכרת במגירה, כיאה לתכשיט היקר שהוא.

מדי מספר שנים מוציאים בבית Dior גרסאות שונות לבושם הפופולרי, והשנה השיקו את גרסת האו-דה-טואלט, הקלילה יותר.

J'adore EDT* נוצר על ידי פרנסואה דמאשי, האף של בית דיור, בצלמו של ז'אדור המקורי. דמאשי רצה לשמר את התווים הזוהרים המאפיינים את הניחוח אך לעדן מעט את הדומיננטיות של הבושם, מבלי לגרוע מהחתימה הפרחונית המזוהה איתו כל כך. הבושם אכן אוורירי יותר, רך ועדין, אך עדיין עשיר באותם התוים המזוהים כל כך עם האח הגדול והבלתי נשכח. הנוזל הזהוב בבקבוק מוחלף בנוזל ורדרד רומנטי.
תו עליון - תפוז דם ולימון, תו אמצע- מגנוליה עם וניל, נרולי וורד מדמשק, ובתו הבסיס - וניל  וסאנדלווד.

כמו כל האחים במשפחה, גם כאן מדובר בבושם בלתי נשכח לאישה הקלאסית והמתוחכמת, מתנה שכל אחת תשמח לקבל.

להשיג בגודל 50 ml (מחיר - 339 ש"ל) או 100 ml (מחיר - 483 ש"ח)



מתנה טו באב  דיור זאדור ז'אדור בושם  המלצה סקירה glossberry גלוסברי בלוג איפור וטיפוח




HUGO BOSS - The Scent


מתנה טו באב  הוגו בוס דה סנט hugo boss the scent for her review   המלצה סקירה glossberry גלוסברי בלוג איפור וטיפוח

אתן מאמינות באהבה ממבט ראשון? זה בדיוק מה שקרה לי עם הבושם החדש והמעלף מבית Hugo Boss - *The Scent For Her.
אתחיל בגילוי הנאות שהבשמים של הוגו בוס מאוד חביבים עלינו בבית. רוב הבשמים של בעלי הם מבית בוס, והם גבריים ומעולים (ממליצה בהזדמנות הזו על Boss Unlimited בבקבוק הלבן!) וגם הבשמים לאישה שהיו ברשותי במהלך השנים הצטיינו בניחוח שלהם.

ואז נחתאצלי הבושם החדש - בתרגום חופשי "הניחוח", הגרסא הנשית לבושם לגבר באותו השם שהושק לפני זמן מה. לפני הכל - הבקבוק האלגנטי הוא יצירת אמנות מודרנית בפני עצמה. קוים נקיים, מעט גאומטריים, עם כיתוב ב-Rose Gold טרנדי ופקק זהוב ונאה. תוספת יפהפיה לכל שידת בישום.
בתוך הבקבוק נוזל בגוון אפרסקי - ובבישום הצבע משחק תפקיד חשוב בהצגת הניחוח שמחכה לנו בהתזה.

אז אם אני משתפכת מדי, דעו שמיד כשהרחתי אותו הוא התברג לטופ שלושת הבשמים האהובים עליי אי פעם. הבושם הזה הוא חלומה של כל מי שאוהבת בשמים מתקתקים-פירותיים-פרחוניים, מבלי ליפול לקלישאות סכריניות. זה בושם לאישה שלא מפחדת להיות אישה, בעיניי. מתקתק, מפתה, מרענן במידה וכובש.

התוים הבולטים בבושם הזה הם האפרסק והפריסיה בפתיחה, תו האמצע הוא פרח האוסמנטוס האוריינטלי ותו הבסיס הוא קקאו קלוי. קוקטייל מופלא שיוצר ניחוח באמת נהדר.

את החוויה הנהדרת הזו תוכלו לרכוש בלעדית בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, תמורת 75$ ל-50 מ"ל או 100$ ל-100 מ"ל (משתתף במבצעי קונים ב-200$ משלמים 150$), ואם אתן טסות או מכירות מישהו שטס, ממליצה להתעכב ולהריח בעצמכן.


מתנה טו באב  הוגו בוס דה סנט hugo boss the scent for her review   המלצה סקירה glossberry גלוסברי בלוג איפור וטיפוח

מתנה טו באב  הוגו בוס דה סנט hugo boss the scent for her review   המלצה סקירה glossberry גלוסברי בלוג איפור וטיפוח


Marina De Bourbon - Marina Tendre Revernce


מתנה טו באב  הוגו בוס דה סנט מרינה דה בורבון בושם טנדרה tendre reverence המלצה סקירה glossberry גלוסברי בלוג איפור וטיפוח


הבשמים של מרינה דה בורבון מציעים חבילה משתלמת של ניחוח נעים ומחיר נעים לא פחות. בית הבישום הצרפתי מוציא לשוק מדי עונה ניחוחות חדשים, שרובם בעלי מאפיינים פרחוניים קלאסיים ופופולריים.
בעבר כתבתי על סדרת ה-Royal Marina הנהדרת, והיום אספר לכן על מארז שכיף לקבל ונעים להעניק.
*Tendre Reverence הוא ניחוח פרחוני קלאסי שלוקח השראה מגני ורסאיי, הגנים של הנסיכה מבורבון.
התוים העליונים הם אפרסק, ברגמוט ופירות אדומים, תוי הבסיס הם מגנוליה, סיגלית ופאוני ותוי הבסיס הם מאסק, וניל וסנדאלווד - מיקס נשי, מתקתק ועדין. תוי האמצע הם הדומיננטיים יותר - יש לבושם בהחלט ניחוח פרחוני בולט, אבל כזה שיקסום למגוון רחב של טעמים.
הבקבוק המעוצב כולל כיתוב ב- Rose Gold ואלמנטים של בית המלוכה, עיצוב שמזוהה עם מרינה דה בורבון.

הבושם מוצע במארז יפהפה שכולל קרם גוף בניחוח תואם, במחיר של 120 ש"ח בלבד לבושם בגודל 50 מ"ל וקרם גוף 150 מ"ל - מתנה מקסימה במחיר נוח.
להשיג בלעדית בסופר פארם.






מתנה טו באב  הוגו בוס דה סנט מרינה דה בורבון בושם טנדרה tendre reverence המלצה סקירה glossberry גלוסברי בלוג איפור וטיפוח


Spring - Desire Lips


מתנה טו באב המלצה סקירה glossberry גלוסברי בלוג איפור וטיפוח ספרינג סט דיזייר ליפס desire lips spring



בית הבישום הישראלי Spring מציע מארז כיפי לקראת ט"ו באב בניחוח *Desire Lips - ניחוח נשי ורומנט  - תווים עליונים של פריחת הדרים ופירות הדר, תווי לב של ורד, ילנג-ילנג ויסמין ותווי בסיס של פ'טצולי, ווניל ומאסק.

המארז האדמדם והמשתלם מכיל בושם 50 מ"ל בעיצוב המוכר של המותג, בקבוקון זכוכית יפהפה עם סרט תואם, קרם גוף וסבון ידיים וגוף, כולם בניחוח הכיפי הזה.
הבושם הוא מסוג הניחוחות שיקלעו לטעמן של נשים רבות, ולדעתי המארז הזה הוא יופי של מתנה גם לתקופת החגים שמש מעבר לפינה וישמחו  את המארחת או החמות האהובה.

המחיר - 152 ש"ח בלבד לשלושת המוצרים, להשיג בחנויות נבחרות ברחבי הארץ. לבירור נקודת מכירה קרובה התקשרו -  09-8999981


מתנה טו באב המלצה סקירה glossberry גלוסברי בלוג איפור וטיפוח ספרינג סט דיזייר ליפס desire lips spring מארז



L'occitane - Joiles Mains Gift Set 


מתנה טו באב המלצה סקירה glossberry גלוסברי בלוג איפור וטיפוח  loccitane mains jolie סט קרם ידיים דובדבן ורד וניל לאוקסיטן

חברת ל'אוקסיטן האהובה מפנקת את הרוכשים בחנויות הרשת או באתר, ובקניה מעל 100 ש"ח תקבלו פאוץ' בד מתוק ובתוכו שלושה קרמי ידיים בגודל נסיעה בניחוחות של פריחת דובדבן, זר וניל וזר ורדים.  סט מקסים להוסיף למתנה גדולה יותר או לחמוס לעצמכן - מגיע לכן!

המבצע בתוקף עד 20.8 בלבד, ואם אתן מחפשות המלצות למוצרי ל'אוקסיטן - תוכלו למצוא מגוון רעיונות בפוסטים המוקדשים למותג. עוד רעיונות למתנות תוכלו למצוא באתר - המארזים שלהם פשוט מתוקים והמוצרים איכותיים ומומלצים.



מתנה טו באב המלצה סקירה glossberry גלוסברי בלוג איפור וטיפוח  loccitane mains jolie סט קרם ידיים דובדבן ורד וניל לאוקסיטן


Coca Cola Lip Smackers


מתנה טו באב המלצה סקירה glossberry coca cola lip smackers גלוסברי בלוג איפור וטיפוח גילטי באלם שפתיים שפתון ליפ סמאקרס קוקה קולה


מתנה חמודה נוספת היא סט באלמים לשפתיים בטעמי קוקה קולה - קוקה קולה קלאסי, בטעם וניל ובטעם דובדבן. הסט מגיע בקופסת פח בצורת לב עם כיתוב של קוקה קולה, מה שנקרא - adorable.
Lip Smackers* היא חברה מוכרת בתחום הבאלמים לשפתיים, והמארז המתוק הזה הוא משהו שבהחלט כדאי לשקול להוסיף לסל כשקונים מתנה מגילטי -למשל שפתונים נוזליים של  OFRA שנמכרים עכשיו בהנחה משמעתית!
מחיר המארז - 39 ש"ח בלבד, להשיג בגילטי


מתנה טו באב המלצה סקירה glossberry coca cola lip smackers גלוסברי בלוג איפור וטיפוח גילטי באלם שפתיים שפתון ליפ סמאקרס קוקה קולה

איפור שפתיים


שפתון מאק גרלן איל מקיאז מקיאג גלוס עמיד המלצה מתנה לטו באב תיק איפור גלוסברי בלוג איפור וטיפוח

אין בחורה שתסרב לשפתון, במיוחד כמתנה רומנטית בט"ו באב. השוק המקומי מציע מגוון אופציות :
שפתונים קלאסיים - ממליצהעל השפתונים של מאק - הגוון בתמונה הוא Diva ההיסטרי (92 ש"ח) או השפתונים היוקרתיים והחמאתיים של גרלן מליין ה-Kiss Kiss - הגוון בתמונה - 368 Fall In Rose הניודי הנפלא (189 ש"ח).
גלוסים - אני אמנם לא חובבת גלוסים נודעת, אבל אלו של מאק (בתמונה) מסדרת Cremesheen Glass מספקים מראה רך וחצי אטום (117 ש"ח).
שפתונים נוזליים - אני אוהבת את הפורמולה של השפתונים של OFRA ושל איל מקיאז' מסדרת Infinity*, שבדיוק השיקו גוונים נוספים לקולקציה המאוד מוצלחת שלהם.

תוכלו להעניק את השפתונים בתיק איפור כיפי, כמו זה שבתמונה - ניתן לרכוש מכאן - ולשמח את מקבלת המתנה באקסטרא מחשבה שהשקעתם!




מאחלת לכן המון אהבה, בכל יום :) אם אתן מחפשות רעיונות נוספים - מוזמנות להציץ בפוסט הפופולרי משנה שעברה, שמציע אופציות למתנה לכל תקציב - זול ויקר :)
אל תשכחו לעקוב אחרי גלוסברי בפייסבוק, באינסטגרם ועכשיו גם בסנאפצ'ט!
* המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה

7 comments

  1. חג אהבה שמח יקירה!

    ReplyDelete
  2. פוסט נהדר ואהוב במיוחד :)

    ReplyDelete
  3. השפתון של גרלן, חומדת אותו בהחלט. אבל משום מה יש לי דודא לYSL, הזהובים. היתכן כי אני סאקרית של אריזות ולא ידעתי?! :) פוסט נהדר ומאוד שימושי. ממש לגזור ולשמור לגבר המצוי ;)

    ReplyDelete
  4. מקסים מקסים! אני בטוחה שכל אחת תשמח לקבל ולו דבר אחד מהרשימה המשובחת הזו :)

    ReplyDelete
  5. חג אהבה שמח בוב

    ReplyDelete
  6. כמה פינוקים שווים! חג אהבה שמח יפתי! ♥

    ReplyDelete
  7. הפינוקים עוברים למייל של הבחור ;)

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!