סמל סטטוס

אנחנו ללא ספק חיים בעידן המקדש מותגים.
בעולם בו השם שמוטבע על המוצר משפיע באופן ישיר על מחירו, מחלקות השיווק עוסוקת יומם וליל בלגרום למותג לנסוק למעלה ולהתברג בנישה הכה נחשקת - להכנס לקליקה המצומצת של מותגי היוקרה.
מותגי היוקרה הם זן מיוחד בעולם הצרכנות המשתנה תדיר. טרנדים נוצרים בן לילה ומתפוגגים מן התודעה באותה המהירות, ולא רבים הם המותגים שזוכים לעדנה רבת שנים של אהבת הקהל.

חווית הקניה של מותג יוקרה מספקת בנו משהו אחר. עמוק בפנים, רובנו רוצים להיות מצליחנים, או לפחות שיחשבו עלינו ככאלו. אם הארון שלי עמוס בבגדי מעצבים, אם אני נוהג בקאדילק, אם הליפסטיק שלי עולה לפחות 40$ - סימן שהגעתי למעמד בו אני יכול להרשות לעצמי את הטופ של הטופ שיש לעולם להציע. וגם אם אני לא יכולה להרשות לעצמי, אני אחסוך מדי חודש עד שאוכל להניח ידיי על הפריט הנחשק, גם במחיר של ויתור על מוצרים אחרים.

 בעולם בו הרבה אנשים חיים דרך הרשתות החברתיות, חושפים את עצמם לעולם, הכמיהה לפריטים יוקרתיים רק הולכת ומתעמצת. הרבה יותר נחמד להצטלם עם תיק של לואי ויטון מאשר עם תיק מפרימארק, להשוויץ במגרה עמוסת ליפסטיקים יקרים ובאופן כללי לבנות מצג של חיי נהנתנות.  אנחנו עובדים קשה, ישנים מעט, לפחות תנו לנו להתפנק באיזה בושם יקר.

אז כן, ללוגו יש כוח, למותג יש השפעה, ואנחנו חיים בעולם חומרני. 
גם אם לא נעים להודות, ההרגשה של לגהץ את הכרטיס ולחזור הביתה עם פריט יוקרתי היא הרגשה טובה. והמותגים יוצאים מגדרם כדי שנרצה לבזבז עליהם סכומים לא מעטים, כדי שגם לנו יהיה בארון פריט שהוא סמל סטטוס.

הפוסט היום יעסוק במוצרים שהם בהחלט סמל סטטוס. הם לא הלחם והחמאה, הם הקוויאר. אפשר גם בלעדיהם, אבל כמה נחמד איתם.
כמו בכל תחום בחיים - לכל המוצרים מטה יש תחליף, זול בהרבה. אפשר להגיע למחוז חפצנו באוטו ידני קטן, ואפשר לנהוג בג'יפ חדיש ומפנק. שניהם יביאו אותנו לאותו המקום, אבל החוויה תהיה שונה.
המוצרים היום הם all about the חוויה - הם מוקפדים, יוקרתיים ונהדרים, וכשאני משתמשת בהם אני מרגישה מליון דולר (שזה לא רחוק מכמה שהם עולים).




 LA PRAIRIE - ICE CRYSTAL EMULSION



 LA PRAIRIE - ICE CRYSTAL EMULSION לה פררי קרם יום לחות סקירה המלצה גלוסברי בלוג איפור וטיפוח review swatch קמטים


עולם הטיפוח הוא לדעתי בין המובהקים בשונות במחירים בין המותגים השונים. תוכלו למצוא קרם פנים במחירים המתחילים בפחות מעשרים שקלים ומטפסים מעלה מעלה לסכומים שעוברים את משכורת המינימום בישראל.
האם קרם יקר מאוד עושה עבודה טובה יותר מקרם ידידותי יותר במחיר? לא בטוח, אבל אין ספק ששמו של המותג השווייצרי לה פריירי הולך לפניו והוא צבר לעצמו מעריצים רבים בעולם.

La Prairie הוא מותג שוויצרי ותיק, שמאז ומתמיד התהדר בתג מחיר גבוה.
המותג נולד למרגלות האלפים השוויציריים בשנת 1931, ע"י רופא שהאמין שבאמצעות המדע יפצח את הסוד לנעורי נצח. באמצעות טקטיקות ורעיונות לא קונבנציונליים הוא יצר מוצרים שהפכו להצלחה מיידית בקרב אנשי אצולה ויודעי סוד. קומפלקס התא - Cellular Science - היה הפיתוח הראשון של המותג שהושק בשנת 1978. המותג משלב במוצריו את המרכיבים היקרים והנדירים ביותר, שמבטיחים תוצאות אפקטיביות ע"י שימוש בטכנולוגיות מתקדמות וסגולות ברכיבים מהטבע. כך, בשנת 1989 הושק קרם העניים האגדי, עשיר בקאוויאר, שהפך מיד לסנסציה, ולאחריו הושקו גם קרם פנים מסדרת הקאוויאר וסדרות נוספות נולדו, עשירות ברכיבים אולטרא יוקרתיים כזהב, פלטינה ופרחים נדירים.
לה פררי פונים לנשים שיוקרה חשובה להן והמוצרים מוקפדים מאוד גם בנראות וגם בפורמולות.
 

 LA PRAIRIE - ICE CRYSTAL EMULSION לה פררי קרם יום לחות סקירה המלצה גלוסברי בלוג איפור וטיפוח review swatch קמטים

 Ice Crystal Emulsion* הוא תחליב לחות מסדרת Cellular Swiss Ice Crystal.
אמנם רוב הסדרות של לה פררי הן סדרות אנטי אייג'ינג מובהקות, הסדרה הזו מיועדת לסימני הזדקנות ראשונים ופונה לנשים מעל גיל 25. 

התחליב קליל ומתאים לשימוש גם בקיץ, לבדו או מעל סרום. הוא מעניק לחות מבלי להכביד, מריח נהדר ונספג במהירות. קומפלקס הרכיבים הקרוי "קומפלקס הקרח הקריסטלי" מבוסס על צמחים שגילו חוקרי לה פררי בעודם תרים את האלפים הקפואים. הצמחים הללו, ששרדו תנאי מזג אויר בלתי אפשריים, הם הבסיס לנוסחא בתחליב, שמאפשרים לעור להתחדש ולהתחזק גם בתנאים הקשים של היומיום - מזג האויר, הזיהום הסביבתי והסטרס בו אנו מצויות. בנוסף, הקרם מכיל פפטידים וויטמין E ו-C.

התחליב בהחלט נעים ויוקרתי, והאריזה היפהפיה בהחלט מוסיפה לחווית השימוש. 
אפילו אריזת הקרטון הכסופה משופעת בפרטים, ומכילה דוגמית של קרם עיניים מהסדרה (עלות הדוגמית לבדה היא מעל 100 שקלים, בחישוב לפי מחיר לגרם מוצר, כך שזוהי הטבה יפה).
תג המחיר כאן הוא בהחלט לא סטנדרטי - מחיר התחליב 1,835 ש"ח ל-50 מ"ל. לרוב אין המותג מציע מבצעים, כך שהמוצר מתאים למי שהפרוטה מצויה בכיסה או כמתנה נדיבה במיוחד ממי שאוהב אותנו.
להשיג ברשתות הפארם ובפרפורמריות.

 LA PRAIRIE - ICE CRYSTAL EMULSION לה פררי קרם יום לחות סקירה המלצה גלוסברי בלוג איפור וטיפוח review swatch קמטים




TOM FORD LIPSTICK

 
TOM FORD LIPSTICK  review טום פורד ליפסטיק שפתון המלצה סקירה גלוסברי בלוג איפור וטיפוח


אם קיים מוצר שיכול להעביר רעד של הנאה במורד גבי, זה ודאי יהיה שפתון יפה תואר. השפתונים של טום פורד הם בהחלט כאלה שעונים על הגדרה "יוקרתי". הכל יוקרתי בהם. האריזה המוקפדת והאלגנטית עם עיטורי הזהב בשילוב שחור או לבן, הלוגו המינימליסטי שבגינו נפרד בשמחה מ-40$, הפורמולה.. זהו הבראד פיט של השפתונים. אולי בראד פיט כבר זקן, מי היום סמל סקס בולט? הבחור שמשחק את ת'ור? אז ככה. מסוקס, קריר, יודע שאת מתרגשת ממנו. 
מותג הביוטי של טום פורד, המעצב האגדי, לא קיים שנים רבות, אבל מיד עם השקתו הפך ללהיט ולאחד מהמותגים הנחשקים ביותר. כן, הוא לא מתבייש לתמחר את מוצריו הרבה מעל הממוצע, וההצלחה שלו מעידה על כך שהוא עשה החלטה עסקית טובה. 
ואני? אני נמסה בכל פעם שאני נוגעת בשפתון (היחיד, בינתיים, מהמותג) שיש ברשותי. ולא, עדיין לא העזתי להשתמש בו. 
לצערי, ניתן להשיג בארץ רק בדיוטי פרי, או בשילוח מחו"ל (למשל, מספורה).

 ועכשיו קצת פורנו שפתונים:


TOM FORD LIPSTICK  review טום פורד ליפסטיק שפתון המלצה סקירה גלוסברי בלוג איפור וטיפוח



TOM FORD LIPSTICK  review טום פורד ליפסטיק שפתון המלצה סקירה גלוסברי בלוג איפור וטיפוח


 CHRISTIAN DIOR - DIORBLUSH SCULPT

 
 CHRISTIAN DIOR - DIORBLUSH SCULPT contour review swatch 004 סומק דיור קונטור הצללות גלוסברי בלוג איפור וטיפוח

טרנד הקונטור (שלא דועך! זוכרים כשרק כתבתי עליו כאן?) מגיע גם לבתי האופנה האקסלוסיביים ביותר. 
בדיור השיקו את סדרת *Diorblush Sculpt, סומק בעל שני גוונים שנועד לפסל את הפנים.
הסומק מגיע בארבעה גוונים, שמתמזגים עם כל גווני העור, כאשר אני התנסיתי במוצר הכי "מקנטר" בחבורה.
גוון 004 הוא הגוון העמוק ביותר, וכולל פודרת קונטור בעלת גוון חום-אפרפר וגוון בהיר יותר להארות.

הפודרה להצללות פשוט נהדרת - רכה, חמאתית ובעלת גוון מושלם - לא חום בוצי או כתום, אלא חום רך שנטמע בקלות מתחת לעצמות הלחיים ויוצר אשליה של פנים חטובות יותר.
הגוון הבהיר יותר הוא לא שימר קלאסי ובוהק, אלא גרסא מעודנת מאוד של מוצר להארות. ניתן להשתמש בו ליצירת אפקט עדין של זוהר מרומז או לערבב עם פודרת הקונטור ליצירת מימד עמוק יותר.

האריזה הקומפקטית נהדרת לנסיעות, ובינינו, מי לא תשמח לשלוף את הפודרה היפהפיה הזו לטאצ'-אפים במהלך היום? כי אם כבר ליפול לטרנד הקונטור, שיהיה בסטייל.
מחיר - 221 ש"ח, במהדורה מוגבלת.




 CHRISTIAN DIOR - DIORBLUSH SCULPT contour review swatch 004 סומק דיור קונטור הצללות גלוסברי בלוג איפור וטיפוח

 CHRISTIAN DIOR - DIORBLUSH SCULPT contour review swatch 004 סומק דיור קונטור הצללות גלוסברי בלוג איפור וטיפוח

 CHRISTIAN DIOR - DIORBLUSH SCULPT contour review swatch 004 סומק דיור קונטור הצללות גלוסברי בלוג איפור וטיפוח




JO MALONE - PERFUME

 

ג'ו מלון בשמים מחיר סקירה המלצה גלוסברי בלוג איפור וטיפוח Jo malone pomegranate noir blush suede peony

 גם בעולם הבישום קיימת שונות גדולה ברמות התמחור, כאשר היוקרתיים מכולם הם מותגי העילית הבוטיקיים. לא עוד וורסיות סטנדרטיות שהרחתן כבר אלף פעם בעבר, לא מוצרים סינטתיים שנרקחים לפי נוסחאות מסחריות - ישנם מותגים שמעניקים חוויה ייחודית ומסעירה הרבה יותר.

לבשמים של ג'ו מלון התוודיתי לראשונה בביקור שלי בהונג קונג - אז ראיתי לראשונה סטנד של מוצרי המותג. משהו בנקיון ובפשטות כבשו אותי מיד, וכשהרחתי את הטסטרים - הסתחררתי מההיצע המענג.
באותו ביקור רכשתי לי שני בשמים, אחרי שהחלטתי שמגיע לי, קטנים כמובן (המחיר בהחלט שיחק כאן תפקיד).

הבקבוקים מעוצבים בפשטות אלגנטית - בקבוק זכוכית שקוף, עם תוית בעיטורי זהב. הבשמים מוגשים באריזת קרטון יפה שמתאימה מאוד למתנה.

אני בחורה של בשמים פרחוניים ופירותיים, כידוע, אבל גם לאוהבות המתוקים מציעים בג'ו מלון ניחוחות שרחוקים מלהיות בנאליים.
Pomegranate Noir הוא ריח רימוני עמוק לערב, חושני ונפלא, Peony and Blush Suede הוא ניחוח אדמונית קליל ליום, מתובל בניחוח תפוח ויסמין. שני ניחוחות שאני מקפידה להשתמש בהם במשורה, כדי שלא יגמרו לי מהר מדי.

החברה עשתה עלייה ממש לאחרונה, וניתן למצוא את הבשמים האיכותיים שלהם בקניון רמת אביב.
המחירים - כצפוי לא נמוכים - 260 ש"ח לבושם של 30 מ"ל או 520 ל-100 מ"ל (עדיין יותר זול מהמחיר בסטרוברינט, באופן מפתיע). 
בחנות תוכלו להתנסות במגוון ניחוחות לא סטנדרטיים כגון ארל גריי ומלפפון, אגבה כחולה וקקאו וכמובן בלנדים של ניחוחות עציים, פירותיים ופרחוניים.


ג'ו מלון בשמים מחיר סקירה המלצה גלוסברי בלוג איפור וטיפוח Jo malone pomegranate noir blush suede peony



גם לכם יש במגרה מוצרים שהם סמל סטטוס? ספרו לי :)

אל תשכחו לעקוב אחרי גלוסברי בפייסבוק, באינסטגרם ועכשיו גם בסנאפצ'ט!

* המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה


5 comments

  1. מסכימה איתך כ"כ - נכון שהם לא הכרחים, אבל כמה שהם רצויים 3>

    ReplyDelete
  2. פוסט מהמם יקירה!

    ReplyDelete
  3. פוסט משגע! חלק מהתמונות בלבלו אותי לרגע (נראו כמו קטלוג)

    ReplyDelete
  4. מפתה ברמות אחרות..

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!