זה הזמן הזה בשנה.. אוגוסט, חם, לח ודביק וזו בדיוק השעה לחגוג את ט"ו באב הבא עלינו לטובה. בפוסט הקודם בנושא סיפרתי שאני מהאנשים שלא...