August Favorites 2015 מועדפי אוגוסט של גלוסברי



 


מועדפי אוגוסט פה! איזה כיף שאוגוסט נגמר!
לא יודעת מה אתכן, אבל אוגוסט היה חודש לא פשוט. הלחות הזו לא זכורה לי כבר שנים, גם החום שמקשה עלינו ללכת אפילו לים בבוקר שבת - מה כבר ביקשתי - בקיצור, לא בדיוק  התנאים לאוגוסט אידיאלי.
תוך כדי הסתכנות בלהשמע כמו דודה רבקה מפרדס קץ, אני לא זוכרת קיץ כזה כבר הרבה זמן.
יוצאים החוצה, שמחים וטובי לב אחרי מקלחת, והופ, מה זה? גל חום של כבשן תעשייתי שוטף אותנו, מלגלג בחיוך מתנשא - באמת חשבת שהמקלחת והדאודורנט יצילו אותך? רק מזגן חמודה, ואין מזגן ברחוב. מה שגורם לי, מי היה מאמין, להגביר את מהירות צעדיי בדרך לעבודה. אלה הזמנים שאני חושבת לעצמי שהייתי צריכה להקשיב לבעלי האתלט ולקחת את שיעורי הריצה שהציע לי, ככה הייתי מגיעה למזגן במחצית מהזמן.

בכל אופן, היי, אין מרמרת בבלוג! רק שמחה ומוצרים יפים! ומה יש לנו כאן? החודש אספתי נבחרת מצומצמת ואיכותית, כיאה לתחושה המינימליסטית שתקפה את כולנו בבואנו להתאפר לפני עוד בוקר מהביל שהופך לצהריים גיהנום.




TOPSHOP - GLOW



טופשופ גלוסברי בלוג איפור וטיפוח שימר גלואו היילייטר קרמי פיליוניק topshop polished review swatch 5 years edition rose gold


אז כמו כולנו, עדיין לא ירדתי מרכבת ההיילייטרים שטסה בפול ספיד ליעד שכולו שימר. מצטרף חדש לשידה שלי הוא ההיילייטר הקרמי של טופשופ, שנקרא בפשטות - GLOW. הגוון שבחרתי הוא  Polished, והוא חלק ממהדורה מיוחדת שיצאה לחגיגות חמש השנים לליין.

בגרסת לימיטד אדישן ההיילייטר הקרמי מגיע בצנצנת קטנה וחלבית, עם מכסה בעיטורי Rose Gold שכה משמחים אותי לאחרונה (בניגוד לכיתוב השחור שיש על הקופסית בימים שאינם חג טופשופי כלשהו).

הגוון Polished הוא גוון בהחלט ייחודי - מכיוון שיש לו אפקט מעט הולוגרפי, מה שנקרא באנגלית Iridescence - כשהוא מונח מעל סומק, למשל, הוא משנה מעט את הגוון שלו, וגם לבדו נותן בהחלט גלואו שמפניה-ורדרד נהדר לפנים.
אני מניחה את ההיילייטר במאצעות אצבעות ומטשטשת באמצעות מברשת Setting של ריל טכניקס.

לצערי, כרגע הוא לא במלאי בפיליוניק גם בגרסא הרגילה שלו, אבל ממליצה לכן להכנס ולעקוב באתר {פיליוניק} כי אין ספק שיצוץ שם שוב ממש בקרוב.


טופשופ גלוסברי בלוג איפור וטיפוח שימר גלואו היילייטר קרמי פיליוניק topshop polished review swatch 5 years edition rose gold


טופשופ גלוסברי בלוג איפור וטיפוח שימר גלואו היילייטר קרמי פיליוניק topshop polished review swatch 5 years edition rose gold

טופשופ גלוסברי בלוג איפור וטיפוח שימר גלואו היילייטר קרמי פיליוניק topshop polished review swatch 5 years edition rose gold



L'Oreal - False Lashes Telescopic Mascara


 L'Oreal - False Lashes Telescopic Mascara swatch מסקרה לוריאל מומלצת לריסים ארוכים מודגשים סקירה


מסקרה לוריאל טלסקופיק פולס לאשס מחזיקה בתיאור ריאליסטי ולא מגזים בכלל של "מסקרה למראה ריסים ארוכים עד אינסוף". תנו לי לומר לכן משהו - לרוב הדברים בחיים יש סוף.  גם לריסים. אבל למרות ההבטחה הבלתי רציונאלית, המסקרה הזו פשוט מצויינת. מעולה.

שמעתי עליה לראשונה מחברתי הצרפתיה-בנפשה השיסקע, שכתבה עליה כל כך הרבה פעמים שלא נותר לי אלא לרכוש אותה.
במבצע במשביר היה עליה משהו כמו 65% הנחה, ומחיר עמד על פחות מ-40 ש"ח, כן  - זול יותר מחו"ל, ואני יודעת לזהות מציאה כשאני רואה אחת (וגם לקנות אותה בהצדקה שזו היתה מציאה).

מה אהבתי במסקרה הזו? קודם כל, המברשת. המברשת סיליקונית וגמישה, בעלת זיזים קטנים שמסרקים ומפרידים יפה את הריסים. אני מאוד אוהבת מברשות מהסוג הזה (בעבר הרחוק מאוד לרימל היתה מסקרה כזו, והייתי מטורפת עליה ומזמינה אותה בקביעות מאיביי עד שכמו כל הדברים, כאמור, גם סופה הגיע). המברשת גמישה, והיא גם נותנת ביצועים וגם מאוד נוחה לשימוש.
מזל שיש את המצלמה הנהדרת שלי, שבזכותה גיליתי שהצבע המקורי של המברשת כנראה כחול-טורקיזי. לא שזה רלוונטי או משמעותי, אבל כיף לגלות.

הפורמולה של המסקרה משובחת לא פחות - מכירות את זה שהמסקרה מתפוררת במהלך היום? שאתן מושכות את הריסים ונשארות עם חלקיקי מסקרה בין האצבעות? אז כאן לא. המסקרה לא זזה  עד שאתן מחליטות שזהו, אפשר להעביר כרטיס והיום נגמר. לא חום, לא לחות, כלום לא מזיז לה.

אם אתן עוקבות אחריי באינסטגרם (כדאי! יש תמונות מרנינות!)  ודאי ראיתן אותה מככבת כל החודש במראות היום שלי, ולא בכדי - היא פשוט נהדרת לימי הקיץ.

ולגבי הבטחות לאורך ריסים אינסופי - בעיניי היא יוצרת מניפת ריסים יפה, וניתן לבנות את הכיסוי לרמה הרצויה. שכבה אחת תעניק מראה יומיומי ומודגש, שתי שכבות נותנות עובי דרמטי לריסים, שמיד מקנות עומק למבט שלנו. בתמונה מטה  אני עם שתי שכבות, אגב.

מחיר מלא - 129 ש"ח (שאף אחד לא משלם אף פעם).
להשיג ברשתות הפארם במגוון הנחות :)



 L'Oreal - False Lashes Telescopic Mascara swatch מסקרה לוריאל מומלצת לריסים ארוכים מודגשים סקירה פולס לאשס


 L'Oreal - False Lashes Telescopic Mascara swatch מסקרה לוריאל מומלצת לריסים ארוכים מודגשים סקירה פולס לאשס גלוסברי בלוג איפור וטיפוח






Rimmel - Exaggerate Full Color Lip Liner - Eastend Snob


Rimmel - Exaggerate Full Color Lip Liner - Eastend Snob גלוסברי בלוג איפור רימל עפרון שפתיים


לא ארחיב כאן יותר מדי כי קיבלתן סקירה מקיפה בפוסט הזה -אז אגש מיד לבוטום ליין: אתן צריכות את העפרון הזה בחייכן. רימל איסטנד סנוב הוא דה בומב. קודם כל, כי יש לו גוון טבעי מאט נהדר לתיחום שפתיים ותיקון אי סימטריה למשל. הוא ישתלב כבסיס לכל שפתון או כגוון בפני עצמו. הוא מאט. הוא זול. הוא כיכב על השפתיים שלי המון. אפשר בהחלט לתחום איתו ולהניח מעליו גוונים אחרים - אדומים, סגולים, מה לא  - ואף אחד לא ידע!


מחיר: 2.99 פאונד במבצע {לינק לרכישה מפיליוניק}


Rimmel - Exaggerate Full Color Lip Liner - Eastend Snob גלוסברי בלוג איפור רימל עפרון שפתיים








Schwarzkopf - OSIS+ Session Label - Salt Spray



ספריימלח לשיער גלים ים  Schwarzkopf - OSIS+ Session Label - Salt Spray אוזיס שוורצקופף



זו הפעם הראשונה שאני מנסה ספריי מלח לשיער. כלומר, שמעתי על זה, קראתי על זה, הקונספט מוכר לי.
ספריי מלח אמור להעניק לשיער את המראה המהמם הזה של שיער בחופשה - לי באופן אישי השיער מסתדר הכי טוב במקומות כמו אילת, שם אין לחות אבל כן יש שמש וים ויש לי יום שיער טוב כל יום, מן גלים יפים ומודגשים כאלה שמרמזים שבניגוד לרוב ימות השנה, השיער שלי במצב רוח טוב.

ספריי המלח של שוורצקופף מסדרת *OSIS המגה מוצלחת (יש לי בבית מוצרים לתלתלים מהסדרה) הוא ספריי קליל שמדגיש טקסטורה של שיער גלי ומעניק נפח ומראה מעט מחוספס ופחות מוקפד.
הלוק של "שיער ים" פופולרי מאוד כבר מספר עונות, ובהחלט הסתקרנתי לגלות מה הוא יעשה לשיער שלי.

ניתן להשתמש בו על שיער לח או יבש, להשפריץ מעט ולקווצ'ץ' (מילה לגיטימית לשימוש בבלוג, לא?) אותו בקבוצות קטנות כדי ליצור נפח וטקסטורה. לי יש תלתלים באופן טבעי, והספריי נותן להם יותר נפח ומראה פחות מוקפד, ואני חושבת למישהי בעלת שיער גלי הוא יעשה אפילו יותר טוב.

הוא בהחלט מספק את הסחורה, ואני רק ממליצה לא להפריז בכמות - כיוון שיותר מדי חומר מייבש מעט את השיער.

הבקבוק השחור הסליקי והפורמולה האיכותית בהחלט נותנות תחושה של מספרה בבית, ואכן את המוצר הזה ניתן להשיג בארץ במספרות בלבד.

מחיר - 108 ש"ח ל-200 מ"ל











JUL - Flexi Vent Brush  - מברשת לסירוק קל של ג'ול




אני רוצה להאמין שכל מי שבעלת שיער מתולתל, או ארוך, או עבה, או בעלת שיער באופן כללי תמיד תרה אחרי מסרק שיעשה את החיים קלים, ויתן מקסימום פתיחת קשרים במינימום קורבנות בנפש.

לשמחתי, בשנים האחרונות הבנתי שהשקעה במברשת שיער טובה היא השקעה חכמה, ואחרי מעל 20 שנה של שימוש במברשות זולות עברתי למברשות מקצועיות ונהדרות (תוכלו לקרוא על כמה כאן).
השיער שלי רק מודה לי מאז.

גם מברשת השיער של המותג המקצועי *JUL  להתרת קשרים גרמה לי להתאהבות מיידית.
פעולת סירוק השיער (שאין מה לשקר, לא מתרחשת אצלי יותר מדי - לסרק תלתלים זה גם מבאס וגם משאיר אותי עם רעמת אייטיז בלתי אטרקטיבית) הופכת לקלה ופשוטה, לא כואבת ומהירה.

המסתרק הראשי בבית, הבעל עם שיער הפנטן, ניסה ואהב גם כן, והוא ידוע כשופט קשוח. 

המברשת מורכבת מכמה סוגי סיבים, קצרים וארוכים יותר, צפופים ופתוחים יותר (ראו תמונות קלוזאפ בנוהל) - שהשילוב ביניהם פשוט עובד ובכמה הברשות השיער נקי מקשרים. דבר נוסף שיש לציין, ושאהבתי, הוא שראש המברשת גמיש ולא נוקשה ומקל על פעולת הסירוק.

את המברשת תוכלו למצוא במספרות ואצל מעצבי השיער ברחבי הארץ




מברשת שיער ג'ול להתרת קשרים לסירוק קל jul hair brush venti flex גלוסברי בלוג איפור וטיפוח




* המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה

אל תשכחו לעקוב אחרי גלוסברי גם בפייסבוק ואינסטגרם!

14 comments

  1. אני כל כך שמחה שאהבת גם את המסקרה וגם את ההיילייטר! אני חייבת לקנות את העיפרון הזה. חייבת. תמונות מעולות!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה! בהחלט נהניתי ואהבתי :D

      Delete
  2. העפרון בדרך אליי! כמובן - בזכותך :)
    המברשת מסקרנת, אבל אני מש מרוצה מה-wet brush שלי.

    ReplyDelete
    Replies
    1. איזה כיף! את ללא ספק תהני ממנו!
      ה-wet brush שלי כבר די מתפרקת, העבדנו אותה קשה. אבל גם היא מצויינת!

      Delete
  3. יא מושלמת! בחירות נהדרות

    ReplyDelete
  4. ההילייטר נראה מושלם!

    ReplyDelete
    Replies
    1. הוא מאוד מיוחד! וכיפי!

      Delete
  5. את יודעת מה נהדר? שאת יודעת להמליץ גם על יוקרה וגם על דראגסטור ולואו קוסט ללא אפלייה. זה נהדר :)

    ReplyDelete
  6. השימר נראה פצצה!! מקווה שיחזור למלאי בקרוב כי ממש בא לי עליו!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. הוא ממש מהמם! מקווה שיחזור במהרה :)

      Delete
  7. כמובן שמה שהכי תפס לי את העין זה ההילייטר המשגע הזה, כאילו שחסר לי :\
    המברשת נשמעת נהדר, אגב!

    ReplyDelete
    Replies
    1. כולנו לקינו במחלת ההיילייטר!
      ולא בא לי להגמל! :)

      Delete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!