Great Packaging // כן תסתכלו בקנקן



לימדו אותנו תמיד לא להסתכל בקנקן אלא במה שיש בו. לא לשפוט ספר על פי הכריכה שלו. 
עולם הקוסמטיקה מזמן לחיינו מגוון עצום של מוצרים, והברירה של הצרכניות  היום עשירה מאי פעם. המבחר הוא כמעט אינסופי, וכדי לבלוט מעל המתחרים החברות  - יוקרתיות כעממיות - משקיעות לא מעט מחשבה גם באריזה ובפרזנטציה של המוצרים על מנת ליצור ערך מוסף ללקוחה, או לכל הפחות לפתות אותנו עם אריזה מושקעת.

האריזה היא המפגש הראשו שלנו עם המוצר, ויש לה תפקיד חשוב ביצירת רושם ראשוני כמו גם השפעה על שביעות הרצון שלנו מהמוצר.

אני לא אכחיש, אריזות יפות שובות את ליבי - אולי שטחי, אבל נכון. לא פעם יצא לי לרכוש מוצר רק בשל האריזה שלו (ובואו נתוודה - מי לא עשתה את זה?), ואם בפנים מסתתר גם מוצר מצויין - זהו רווח טהור. קרה לא פעם שגם זנחתי מוצרים או השתמשתי בהם פחות כי האריזה שלהם היתה מסורבלת או לא פרקטית מספיק.

בפוסט היום מוצרים שהאריזה שלהם מעולה - בין אם היא יפהפיה באופן מיוחד או פונקציונלית ותורמת לחווית השימוש - המוצרים כאן התברכו לא רק בפורמולה טובה אלא גם באריזות מצויינות!



 

 Guerlain - Rouge Automatique


השפתון האיקוני של גרלן, רוז' אוטומטיק, מצטיין לא רק בפורמולה משובחת אלא התברך גם באריזה מצויינת (אם לא ניסיתן, אני מפצירה בכן! לי יש כרגע 4 שפתונים מהסדרה והיד נטויה).
כיאה למותג יוקרתי כמו גרלן, כל השפתונים של בית היופי הצרפתי מצויידים באריזות שהם מלאכת מחשבת.
את האריזה של Rouge Automatique אני אוהבת במיוחד.
האריזה מרובעת וזהובה, והשפתון נגלה אלינו באמצעות סליידר שנמצא לאורך הצד הקדמי של השפתון. כאשר השפתון סגור, ריקוע עדין של המילה Guerlain מעטר את הפתח הריבועי של השפתון, ובמשיכה של הסליידר השפתון יוצא לאט לאט עד שנחשף כולו.

המנגנון נוח מאוד ומאפשר שימוש ביד אחת בלבד, ואני אוהבת את העובדה שהשפתון נטול פקק (שנוטה ליפול וללכת לאיבוד ברגעים קריטיים או במקרים החמורים יותר, להסגר על השפתון עצמו ולמעוך אותו - האימה!).

העיצוב למעשה מתכתב עם ההשקה הראשונה של גרלן לשפתון ללא פקק, שנוצר בשנת  1936 והיה אז פריצת דרך של ממש. עוד פרט מעניין הוא שמרבית השמות של הגוונים בסדרה הם שמות של בשמים שנוצרו בבית הבישום והיופי גרלן לאורך כל שנותיו.

הפרטים הקטנים מצויים בשפע - על כפתור הסליידר מוטבעת האות G של שם המותג, בבסיס השפתון מוטבע שוב השם Guerlain,  ושם וגוון השפתון מודפסים בבסיס השפתון.

גם שיקי, גם פרקטי,  גם  עיצוב ייחודי ומקורי - גלרן, שיחקתם אותה (כרגיל).

-- סקירה על השפתון עצמו תגיע בהמשך, יחד עם שאר הגוונים שברשותי. בתמונה - Chamade הנשי --
להשיג בנקודות המכירה של גרלן במשביר ופארמים, את שלי הזמנתי {באיכמיסט} תמורת כ-20 פאונד.






 Dior - Addict Fluid Stick 


גם בדיור לא טומנים ידם בצלחת, ותמיד מקפידים להציג לעולם מוצרים מעוצבים לעילא.

כאשר השיקו לפני מספר חודשים בדיור את השפתון הנוזלי החדש שלהם, אדיקט פלואיד סטיק,  התפעלתי מהאריזה המתוחכמת לא פחות מהשפתון עצמו.

העיצוב מתכתב עם מוצרי Addict הקלאסיים, אבל השפתון הנוזלי נמצא במיכל שמדמה צורה של Bullet שפתון קלאסי! השפתון כסוף ברובו, מלבד חלקו השקוף בו ניתן לראות את הגוון של השפתון.

האפליקטור עצמו הוא דווקא ספוגי ומזכיר אפליקטורים של גלוס והפתיחה של האריזה היא על ידי הברגה. לדעתי זו קריצה להיברידיות של המוצר, שמכריז על עצמו כשילוב של שפתון וגלוס.
אריזה מתוחכמת וזכירה, ללא ספק :)

סקירה מלאה, כולל סווטצ'ים וקלוז-אפים כמיטב המסורת תוכלו לקרוא כאן.
להשיג בדוכני דיור ברחבי הארץ או {בסטרוברינט עם משלוח חינם} לארץ תמורת 163 ש"ח.



 

 Jill Stuart - Jelly Eye Color N 

 

אי אפשר לדבר על אריזות יפהפיות בלי להזכיר את ג'יל סטיוארט היפניים. בעקרון כל מוצר מליין האיפור שלה יכול היה לככב כאן בפוסט, ויכולתי לעשות פוסטים שלמים רק על האריזות של המותג, אך לצערי (באמת לצערי, העוול הזה יתוקן) אין בידי יותר מדי מהמוצרים של החברה.

כנראה שהמעצבים של Jill Stuart יודעים לתרגם אגדות למציאות, כי כל המוצרים של החברה מעולים, ויותר ממה שהם מעולים, הם מוגשים בתוך אריזות חלומיות ומשגעות.

הצללית הג'לית של המותג נחה בתוך קופסית זכוכית מעוצבת ומעוטרת בצמה סביב הבסיס, והפקק גם הוא נסיכותי במופגן עם מגוון תבליטים שכה מייחדים את המותג. האריזה מרגישה כבדה ואיכותית וניכר כי מושקעים באריזות שעות תכנון ופיתוח לא מעטות על מנת לעניין את הצרכניות התובעניות באסיה (באופן כללי באסיה נושא האריזות משמעותי לא פחות מהמוצרים עצמם!).

אם גם אתן רוצות להרגיש נסיכות אתן בהחלט מוזמנות לרכוש את כל מה שאתן יכולות להרשות לעצמכן מהמותג. אני קניתי את שלי בהונג קונג, אך ניתן לרכוש את הצללית ואת שאר מוצרי הסדרה {בסטרוברינט עם משלוח חינם לארץ}.

סקירה נרחבת על הצללית עם סווטצ'ים והדגמות (וכמובן צילומי האריזה משלל זויות) תוכלו לקרוא כאן
  




 Clinque - Lid Smoothie 


אני סאקרית של צלליות קרם וזו עובדה ידועה ברבים. במהלך שנותיי ניסיתי אי אילו צלליות קרם (או שמא את כולן?) וחוויתי אהבה ואכזבה גם עם האריזות.

צללית הקרם של קליניק מגיעה באריזה צנועה כמיטב המסורת של קליניק, אך האריזה רק נראית פשוטה.

בטיובה שקפקפה, דרכה ניתן לראות בבירור את הגוון, נחה לה צללית הקרם של קליניק שלה מרקם מוסי וקליל. הפתח של הטיובה עשוי מתכת והוא נוח ביותר. הכמות שיוצאת מדודה וניתן להניחה ישירות על המברשת מהטיובה.
אולי לא פטנט מהפכני, אבל גם אריזות טיובה צריך לדעת לעשות ואני מאוד מרוצה מהאריזה של הצללית הזו.

אגב, הפורמולה של הצללית מצויינת - רכה, נוחה לעבודה ועמידה לכל היום, ויכול מאוד להיות שעד היום התעלמתן מצללית קרם מצויינת! לא עוד.
גם אותה אסקור בקרוב סקירה מלאה, בינתיים דעו שניתן לרכוש אותה ברחבי הארץ בדוכני קליניק.






Maquillage -  Essence Glamorous Eyes


עוד מותג יפני שאולי ישמע זר לכן הוא Maquillage. זוהי בעצם חברת בת של תאגיד שיסיידו, שחולש על חברות בנות רבות ביפן ואסיה כולה, כאשר המוצרים שאנו מכירים בארץ הם רק חלק קטן מהמגוון של האיפור והטיפוח שמוצא לרכישה למקומיות. כמו שסיפרתי בעבר, לכל תאגיד ענק יפני יש חברות בנות במיתוג ורמות תמחור שונות,

בסתיו 2014 (שפתאום נראה כאילו היה לפני שנים) יצאו ב-Maquillage בסדרת צלליות נוזליות מקסימות במהדורה מוגבלת - Essence Glamorous Eyes. (השימוש במילה Essence מאוד נפוץ בקרב חברות הקוסמטיקה באסיה משום מה).

הצללית מגיעה  בטיובת פלסטיק עבה ואיכותי עם פקק זהוב ואלגנטי בעל הכיתוב המינימליסטי - Maquillage, והאפליקטור שלה שטוח ונוח מאוד לשימוש.
האריזה היא שילוב של פרקטיות ונוחות יחד עם אלמנטים שיקיים שמשדרגים את החוויה, ותמיד כיף להושיט אליה יד.

גם הפורמולה עצמה, כצפוי, משובחת ונימוחה - הצללית נמרחת ומטשטשת בקלות ועמידה לשעות רבות!
את שלי רכשתי בהונג קונג, נסו מזלכן ב{איביי}








Clarins - Ombre Matte Cream To Powder Eyeshadow


קלרינס הוא אחד המותגים האהובים עליי, שמוציא לשוק מוצרים סולידיים ואיכותיים. כיאה למותג מרשים ואלגנטי שהוא, האריזות של קלרינס תמיד מתכתבות עם הקו הצרפתי המאופק של מוצריו.

גם סדרות הקרם החדשות של קלרינס מתהדרות באריזה שהיא כל מה שמכורת איפור אוהבת - הבסיס של האריזה שקוף וניתן לראות דרכו את הגוון בקלות, והמכסה זהוב ושטוח בעל הקימור האיקוני של קלרינס.

האריזה קלה מאוד ביד, ומאוד נוחה ופונקציונלית - הפקק מתברג היטב ואוטם את הצללית על מנת למנוע התייבשות. הפתח גדול מספיק להעביר מברשת בקלות (בעיה שיש אצל חלק מהמותגים האחרים) - וניכרת השקעה ומחשבה על חווית השימוש.

סקירה מלאה על הצללית, הפורמולה והגוון תוכלו לקרוא בפוסט הזה,
ואת הצללית ניתן להשיג בסופר פארם תמורת 204 ש"ח לפני הנחות או מאתר{LifeandLooks}.




 

 

Nars  - Radiant Creamy Concealer

נארס יודעים לייצר מוצרים מעולים באריזות שהפכו לסימן היכר.
כולנו מכירות את הסמקים באריזות דמויות הגומי, וגם שאר המוצרים של המותג כוללים אלנטים עיצוביים דומים.

הקונסילר של נארס מגיע באריזה מצויינת: הטיובה עשויה פלסטיק איכותי שקוף בעל דפנה כפולה, שתורמת לתחושת הסטייל, והפקק (שמהווה גם את ה"ידית" של האפליקטור) ארוך ונוח ומצופה גומי רך.

האפליקטור עצמו בגודל מעולה, ועשוי ספוג איכותי שמשאיר בדיוק את כמות החומר הרצויה בצורה מדודה.

ביצועיו, כצפוי, נפלאים - לא סתם הוא בין הקונסילרים המהוללים ביותר בעולם היופי.
תוכלו לקרוא סקירה מעמיקה עליו (והשוואה לביצועים של חברו הצנוע ממיביילין) בפוסט הזה.

מחירו קצת פחות ידידותי-  21 פאונד לפני הנחה. להשיג { בלוקפנטסטיק עם משלוח חינם לארץ}.




Majolica Majorca - Cream de Cheek


חברת בת נוספת של תאגיד שיסיידו היפני היא Majolica Majorca. החברה פונה במובהק לקהל הצעיר יותר ומחיריו בהתאם (בעוד מוצרי Maquillage לדוגמא מתכתבים עם מותגי היוקרה בארץ, אלו של מג'וליקה מג'ורקה הרבה יותר נוחים).

אחד המוצרים הנמכרים ביותר של המותג הפך להיות הסומק הנוזלי שלהם - Cream de Cheek.

הסומק מגיע בבקבוק זכוכית חלבי דמוי בקבוקון לק, וגם האפליקטור שלו מזכיר אפליקטור דק של לק.
הפריטים הקטנים משחקים תפקיד גדול במדד החמידות - החל מהשוליים הנסיכותיים, ממשיך בהטבעת האות "M" על הבקבוקון וכלה בלוגו המותג שמוטבע בטבעת זהב בקצה הפקק.

באמצעות המכחול החכם ניתן לשלוט בקלות בכמות החומר ולהניח בעדינות על הלחיים.

הפורמולה נפלאה, שמתייבשת למאט ענוג ונשי, ומצדיקה את מעמד הקאלט לו הסומק זוכה באסיה כולה (ואצל מכורות איפור שיודעות מה טוב להן במערב).

סקירה מלאה וסווטצ'ים תוכלו למצוא בפוסט הזה.

אני אוהבת להניח כמה טיפות על הלחי ולטשטש עם מברשת סטיפלינג של ריל טכניקס, {לינק לרכישה}
המחיר הזול ביותר באיביי הוא כ-60 ש"ח כולל משלוח לארץ , {לינק לחיפוש}




Butter London - Nail Polish 


אם אתן לא מכירות את המותג Butter London, ההפסד הוא שלכן.

זהו מותג קטן ומעולה מלונדון, שמתמחה בלקים 3 free - כלומר ללא toluene,BDP, formaldehyde שהם חומרים שמזיקים לציפורניים.

מגוון הצבעים מרהיב והאיכות באמת נפלאה. האריזה של הלקים ייחודית - הם מרובעים (ולכן קל מאוד לאחסן אותם והם חוסכים מקום), וגם המברשת שלהם (שמתחבאת מתחת לפקק הרחב) מצויינת ומדוייקת.

בעבר יכולתי להזמין כאוות נפשי מהאתרים הבריטיים, אך מאז שהם שינו את חוקי המשלוח כרגע , לצערי, האופציות הן רק {הזמנה מאיביי}. ממליצה לכן לתת צ'אנס, בין אם אתן בחו"ל ונתקלות בהן או בהזמנה מהרשת, הם מעולים!





ומה המוצרים האהובים עליכן? אשמח לשמוע!

* צללית קלרינס התקבלה לסקירה


32 comments

  1. אפשר לעצור הכל ולדבר על המפה המפוטלת??? אני רוצה גם!
    מי אני אם לא סאקרית של אריזות יפות (אהמ,סינדרלה) ומה טוב שגם המוצר שבפנים מעולה. איך אני אוהבת פוסטים כאלו שלך שהכל ארוז באריזה יפה עם סרט מלמעלה!
    מה עם פוסט על מוצרים יפים אך מאכזבים? תמיד מסקרן אותי לשמוע מה לא עבד.
    חושקת בהרבה דברים מכאן, אבל בעוצר העוצרים.
    3>

    ReplyDelete
    Replies
    1. זו לא מפה, זה מגש מהודר! מגש מלא פטלים!
      רעיון מעולה לפוסט, מוצרים יפים אך מאכזבים, יש גם כאלה :)
      העוצר נגמר, תתפרעי!

      Delete
  2. פוסט יפה ויוקרתי! אני נופלת בפח ישר כשמדובר לא רק באריזה יפה, אלה אריזה יפה שאי אפשר יהיה להשיג יותר! כמו מאק ופופה שעושים צבעים שונים באותה צורה של המוצרים הרגילים, מדהים!

    ReplyDelete
    Replies
    1. גם אני, ואני חוששת שהחברות מודעות לחוסר יכולת שלנו לעמוד בפני קולקציות לימיטד אדישן וממטירות אותן עלינו ללא סוף!

      Delete
  3. אני חלשה כשזה נוגע לאריזות.. אבל בדרך כלל מכינה ש.ב לפני שאני רוכשת מוצרים בסכומים אסטרונומיים..
    את הקונסילר של נארס אני מתכננת לרכוש בחו"ל בטיסה הקרובה, מקווה גם להיתקל בלקים של באטר לונדון.. חושקת בהם כבר שנתיים (!!)
    אולי אני אתן צ'אנס לשפתון המגניב של גרלן, כי הוא באמת שבה אותי עם האריזה המתוחכמת הזו :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. השפתון של גרלן הוא לא רק מתוחכם, אלא הוא באמת אחד המשובחים! לא תתחרטי :)
      וכן, איך חולת לאקים כמוך טרם שמה ידה על באטר? מחדל!

      Delete
  4. שטחי מצידי, אבל אני תמיד מסתכלת על הקנקן ;) אני תמיד מתלהבת מאריזות יפות, וגם אני נוטה לנטוש אריזות לא פרקטיות...
    ממש נהניתי מהפוסט ומהתמונות :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה! זה לא שטחי, זה חכם! לרצות את ה-whole package, שיהיה גם יפה וגם אופה המוצר!

      Delete
  5. אוי האריזות של ג'יל סטיוארט פשוט מדהימות שבא לבכות! אני הכי בן אדם של האריזה P:

    ReplyDelete
    Replies
    1. היפנים האלה לוחצים לי על כל הכפתורים ללא רחמים!!

      Delete
  6. ג'ל סטיוארט בהחלט מצליחים להוציא לי את העיניים באריזות. מנסה לעצור את עצמי ולא ממש מצליחה.

    ReplyDelete
    Replies
    1. אל תלחמי בזה. פשוט תתמסרי. וג'יל סטיוארט מצידם יחזירו לך אהבה. ווין ווין. חוץ מהקטע של הכסף.

      Delete
  7. הצללית קרם של קליניק קורצת לי! מחכה לסקירה שלך עלייה! פוסט נהדר :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. יש לי שלוש מהסדרה האמת, הגיע הזמן לסקירה נרחבת :) תודה מותק!

      Delete
  8. נו, קנקנים יפים. של איי סיי בנפיט? מאק קולקציות מוגבלות? ועכשיו דחפת לי בפרצוף עוד שותפים לפשע. מקסים!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה! אני סאקרית כמוך לדברים יפים בשייני פאקאג'ס :)

      Delete
  9. כמה יופי יש אני לא יכולה לרכוש מוצרים אלה אבל תמיד נהנית לראות ולקרוא את הסקירות שלך

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה! שמחה שנהנית!

      Delete
  10. Anonymous11/4/15 18:57

    אחלה פוסט !! :-)

    ReplyDelete
  11. אוי כמה דברים יפים שאפשר רק לחלום עליהם !

    ReplyDelete
    Replies
    1. למה רק לחלום? לאט לאט בונים אוסף :)

      Delete
    2. בנתיים אני בונה אוסף של מאק שגדל מיום ליום אבל רוב הדברים פה יקרים לי מדיי :(
      בכל מקרה פוסט נהדר !

      Delete
  12. איזה מושלם!!! הרקע נפלא, יש כזה בחתולים? 🍓🍓🍓

    ReplyDelete
    Replies
    1. אם יש איפשהו מגש חתולים זה ביו אס אוף איי שאת נמצאת בה בכרגע, אני בטוחה שתשיגי! ורצוי כזה עם דיוקנה של קאליסי בלבד

      Delete
  13. ואו! איזה פוסט מושקע!
    מאוד אוהבת את הסקירות שלך...
    ללא ספק שכמה מוצרים פה קרצו לי בעין ;)
    בלוג מקסים!
    נשיקות!❤️

    מזמינה אותך גם לבלוג שלי
    www.mycatwalkblog.blogspot.co.il

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה! כיף לשמוע שאהבת!
      :)

      Delete
  14. אוי אני מתה על אריזות עם עיצוב חלק כמו של נארס ובאטר לונדון, מצד שני התחכום של גרלן ודיור מהממים לא פחות!
    מעניין שרוב המוצרים היפים שלנו הם יוקרה..צריך לחפש גם דראגסטור יפים ולהשוות!

    ReplyDelete
  15. מצד אחד אני אוהבת אריזות "נקיות" ומינימליסטיות, מצד שני אני כל כך אוהבת אריזות עמוסות דיטיילס של החברות שהאסיאתיות..
    רעיון מעולה לחפש גם בקרב הדרגסטור :)

    ReplyDelete
  16. מנסה להיזכר איך זה שלא הגבתי עדיין. נזכרת שהתעלפתי.

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!