Micellar Water - מה חדש והאם נמצא דיופ ראוי לביודרמה?


שלום!

אחרי שנים של רצונות כמוסים, סוף סוף פתחתי בלוג שיעסוק בכל מה שקשור ליופי, בכל תחומי החיים. 

מאז ומעולם היתה לי משיכה חזקה לתחומי האיפור, בעיקר בזכות הצבעים והאפשרויות הבלתי נגמרות ליצור באמצעותם מראות מקוריים ויחודיים שבראש ובראשונה גורמים לנו לחייך ולראות את החיים באור שמח יותר. 

כמה מילים חשובות - כל הדעות שיובאו בבלוג הן שלי, אני דוגלת בשקיפות ואוביקטיביות ולכן אמליץ על מוצרים רק אם אני משוכנעת שהם אכן טובים ושווים את מחירם.
ועכשיו, למי הקסם - ביודרמה! מאז שגיליתי את ביודרמה לפני כשנה, לא חזרתי להשתמש באף מסיר איפור אחר. לעתים נדירות, כאשר אני נתקלת במסקרה עקשנית במיוחד, לרוב יפנית, אני מוציאה את הדו פאזי של לנקום, אבל לרוב כל שאר המסירים עומדים מבויישים במגירה. המלכה הבלתי מעורערת של המסירים, עליה נכתב לא מעט, שולטת ביד רמה וצוחקת בפניהן של המתחרות הותיקות.

אבל לאיכות יש מחיר, והוא לא זול. מכיוון שבארץ הבקבוק הבינוני, 250 מ"ל, נמכר במבצעים של 69 ש"ח, ואני שותה אותו כמו מים - אני רוכשת את הביודרמה מחו"ל. לרוב מאתרים בריטיים, שם המחיר הממוצע הוא 9 פאונד לבקבוק 250 מ"ל (פחות מ-50 ש"ח לבקבוק!) עם משלוח חינם כמובן. בקבוק של 250 מ"ל מחזיק בשימוש יומיומיי כשלושה חודשים.




Bioderma Collection - ביודרמה מסיר איפור
?מכורה לביודרמה? אני
 





אז מה אני אוהבת בביודרמה הקלאסית ולמה אני נאמנה דווקא ל"ורודה"? 

לביודרמה הצרפתית מספר קווי טיפוח המתאימים לסוגים שונים של עור. בסדרת מי ההסרה יש גם מי פנים עם הפקק הירוק, המתאים לעור הנוטה לשומניות וההמלצה היא לא להסיר איתם איפור מהעיניים. הביודרמה עם הפקק הורוד, נקראת sensibio h2o, מיועדת לעור רגיש ומתאימה להסרת איפור מהעיניים והפנים.
אני מניחה פד קוסמטי ספוג בביודרמה על כל עין, ממתינה כ-15 שניות ומושכת החוצה והאיפור פשוט מתמוסס לו. אין צורך לשפשף בכלל. אני משתמשת בביודרמה גם בניקוי הפנים לפני מי הפנים האגרסיביים יותר. 
המרקם הוא ממש כמים, הפורמולה לא משאירה עכבות שומניים או תחושת יובש או גירוי, ולכן מאוד מתאימה לעור היבש והרגיש שלי. בהחלט מוצר קסום שהרוויח את מעמד הקאלט לו הוא זכה במהרה.

לאחרונה הופיעו שני מוצרים חדשים שעוררו את סקרנותי וברצוני לסקור בהשוואה לביודרמה הורודה הקבועה שלי:

נתחיל בביודרמה עם פקק כחול, הקרויה Hydrabio h2o, המיועדת לעור יבש ורגיש, וכמו אחותה הורודה, גם כן מיועדת להסרת איפור וניקוי פנים ועיניים.





bioderma sensibio hydrabio ביודרמה הסרה מסיר איפור
הביודרמה הקלאסית והרכש החדש
 



היא עולה כמו הורודה, ולאחר מבחן ביצועים אוכל לומר שהיא מעט שונה מאחותה, אך לא פחות טובה.
היא עדינה יותר מהורודה, ולכן יש להשאיר אותה מעט יותר על העיניים, בייחוד אם מדובר באיפור עמיד, אך היא עומדת במשימה בהצלחה. לגבי ניקוי העור, היא פשוט נפלאה, ואני באמת מרגישה שהיא נותנת בוסט של לחות בעת הניקוי. אם אין לכן עור יבש שזועק לכל טיפת לחות בחורף כמוני, אין באמת סיבה לרוץ ולרכוש, אך אחיותיי לעור יבש יהנו ממנה מאוד.
ניתן לקנות במחיר מצויין באתר echemist.co.uk - ביודרמה של 250 מ"ל תעלה כ-50 ש"ח בלבד והמשלוח חינם!


וכעת להפתעה אמיתית - מי הסרה של Garnier - Micellar Cleansing Water




מסיר איפור גרנייה גרנייר Garnier Micellar Water remover
שלום, באתי לתת פייט
 



נתקלתי במוצר הזה באתר האהוב עליי, echemist, ורכשתיו במחיר זעום של 3 פאונד (כ-18 ש"ח!). המוצר מגיע באריזה נדיבה של 400 מ"ל, וניתן לראות בקלות שגרנייר שאבו השראה לא קטנה מהעיצוב של ביודרמה האהובה. על האריזה מצויין שהבקבוק יספיק ל-200 שימושים, אגב.
איך המים העממיים של גרנייר עמדו למבחן מול השיק הצרפתי של ביודרמה?

באופן מפתיע - ממש מצויין! 
לא אוכל לומר שמדובר בדיופ זהה, אבל הגרנייר הצליחו להסיר בהצלחה איפור עיניים ולנקות את עור הפנים. יש להשקיע טיפה יותר זמן אבל האיפור בהחלט יורד. 
החסרון היחיד בעיניי, שהוא קצת פחות מרוכז מהביודרמה ולכן מלאכת הסרת האיפור תהיה ארוכה מעט יותר.

אם אני משקללת את המחיר, הגודל והביצועים - מדובר במחיר מגוחך עבור מוצר נפלא. מי שידה אינה משגת את האוריגינל, הגרנייר מהווה אלטרנטיבה טובה ושפויה.

את שני המוצרים ניתן להשיג דרך echemist.co.uk (לינק לקניה), ואם תרכשו דרך אתר הקאשבק pouring pounds תקבלו אפילו החזר של 5.25%  על הקניה!

bioderma sensibio hydrabio ביודרמה הסרה מסיר איפור  garnier השוואה גרנייה


מה דעתכן? ניסיתן את הביודרמה? מרגישות שההייפ מוצדק או שלא התחברתן? אשמח לשמוע :)

17 comments

  1. אחלה פוסט! שיהיה לך המון בהצלחה! :)
    לא ניסיתי , אבל אני חושבת שאני אנסה! אני כבר הרבה זמן חושבת על להחליף את המסיר איפור שלי, עשית לי חשק לנסות! :)

    ReplyDelete
  2. תודה רבה מרינה :) ממש שמחתי לשמוע שנהנית לקרוא :) במחיר כזה, ממש שווה לנסות!

    ReplyDelete
  3. הי! בהצלחה עם הבלוג, פוסט מעניין!

    ReplyDelete
  4. קרולין27/1/14 20:00

    בהצלחה יקירתי :) אני לא מתפלאת בכלל שמצאת את המוצר הזה כראוי, אני משתמשת במסיר איפור של גרנייר ואני רוכשת כל פעם כשנגמר. אשמח לנסות אותו גם! לגמרי עשית לי חשק :)

    ReplyDelete
  5. פוסט נהדר אפשר למצוא את המוצרים בהנחה בסטרוברי בקישור http://il.strawberrynet.com/product-search/?searchField=%25D7%2591%25D7%2599%25D7%2595%25D7%2593%25D7%25A8%25D7%259E%25D7%2594&d=%E1%E9%E5%E3%F8%EE%E4 זה לגודל הענק!

    ReplyDelete
  6. התגעגעתי לכתיבה שלך!

    כיף לקרוא.. ואולי אף אנסה לקנות.

    בהצלחה בפרויקט :-)

    ReplyDelete
  7. Anonymous22/2/14 01:12

    האם ניתן להשיג את המי-הסרה של גרנייה בארץ והאם יצא לך לנסות את המוצר הדומה של לוריאל?
    זהר.

    ReplyDelete
    Replies
    1. הי,עד כמה שידוע לי המוצר של גרנייה טרם הגיע לארץ. לא ניסיתי בעצמי את המוצר המקביל של ל'וריאל אבל מסקירות ברשת הבנתי שהוא קצת יותר אגרסיבי ולכן מראש הזמנתי את הגרנייה

      Delete
  8. שמחה שמצאתי אותך, הבלוג הנוכחי באמת מפתיע. אני מתרשמת מהכתיבה שלך, מהמוצרים שאת סוקרת ובמיוחד מכך שאת מקדישה לנושא, הכה לא מדובר- עור רגיש ויבש. כשכתבת שאת משתמשת במי פנים לאחר השימוש במסיר האיפור, לאיזה התכוונת? ממש סקרנית.

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה ג'ודי! אחת הסיבות שפתחתי בלוג היא כי לא מצאתי המון חומר בבלוגים על מוצרים לעור יבש, וחשבתי שיהיו אנשים כמוני שיתעניינו בנושא. תודה על הפרגון! לגבי מי הפנים - לרוב הביודרמה מספיקה, אני משתמשת גם במי הסרה של קליניק מספר 2, קרם לניקוי פנים של לנקום ומי פנים של חברת elemis, אכתוב על שגרת הטיפוח בקרוב :)

      Delete
  9. האמת שלא ניסיתי את ביודרמה, אבל שמעתי עליו הרבה דברים טובים. גרנייה אכן מפתים אותי לנסות את המוצר הזה, במיוחד לאור העובדה שאני מעריצה מושבעת של מוצריהם :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. אז אני אומרת, במחיר כזה - זה פשע לא לנסות!

      Delete
  10. Anonymous14/1/15 14:58

    היי :)

    אני רוצה לנסות גם .. האם בטוח לקנות דרך האתר הזה? ותוך כמה זמן זה מגיע ? :) http://www.echemist.co.uk/basket

    ReplyDelete
    Replies
    1. אחד האתרים הבטוחים והאהובים עליי :) משלוח מגיע תוך שבועיים

      Delete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!