Valentine Gifts 2017 // המלצות למתנות לולנטיינס דיי!



 אני מהאנשים שדווקא לא סולדים מימי אהבה למיניהם. כבר אמרתי בעבר, שאני לא בעד לחכות ליום מסויים בלוח השנה כדי להזכיר למי שאוהבים כמה הם יקרים לנו, ואני בהחלט תומכת במחוות רומנטיות קטנות גם בימים רגילים. עם זאת, אני לא מכירה מישהו שיסרב למתנה חביבה שהושקעה בה מחשבה, אז קבלו פוסט גדוש רעיונות והמלצות למתנות שכיף לקבל.
וכן, גם לקנות מתנה לעצמך זה לגיטימי לחלוטין (אני עושה את זה לא מעט), אז גם אם טרם מצאתן את החצי השני, אין מניעה לחגוג את ולנטיינס עם קצת אהבה עצמית.
אז אני אחסוך לכן את ההקדמה הדביקה, ונתקדם ישר לתכלס - מה מחכה לנו השנה בקניונים ובאתרי הקניות?



נתחיל, כמובן, באיפור!

 GA-DE / קולקציית ולנטיין - ג'ייד




 חברת ג'ייד ממשיכה להתעדכן ולהתחדש, ואני חייבת להודות שאני עוקבת אחרי השינויים שהחברה עוברת בשנים האחרונות ושמחה לראות אותה מתפתחת.
המוצרים נראים מזמינים, הפורמולות השתפרו ובסך הכל - כיף לראות חברה מקומית מציגה מוצרים איכותיים במחיר נגיש. 

לרגל הוולנטיינס בחברה מציגים מראה רומנטי שמבוסס, כמובן, על מראה שפתיים בוהק ומודגש.
בקולציה גם מסקרה וסומק בצבע אפרסק יפהפה.

מסקרה Precisionist Extreme Volume Mascara היא מסקרה בעלת מברשת גמישה מסיליקון שמגיעה לכל ריס ומעניקה נפח והפרדה (אני אסקור אותה בנפרד בקרוב). מסקרה מוצלחת מאוד, שנותנת עבודה. המברשת המעוגלת נוחה מאוד, והזיזים הקטנים מאפשרים מריחה ללא גושים. 79.90 ש"ח לפני הנחות.





סומק Idyllic Soft Satin Blush No. 81 - Nectar Lace הוא סומר במרקם סאטן רך. חיביים לדבר על העיצוב שלו, שבעיניי יפהפה, וגם לאחר שימוש הדוגמא נשמרת.
המרקם שלו רך הוא נטמע בקלות בעור. הצבע הוא אפרסק זוהר, הסומק מטשטש בקלות ועמיד. מגיע באריזת קומפקט קשיחה עם מראה גדולה ונוחה ומעולה גם לטאץ' אפים מחוץ לבית. 69.90 ש"ח לפני הנחות.




שפתון Idyllic Soft Satin Lipstick - 557 Red Sin הוא שפתון אדום קלאסי בעל תת גוון כחול, מחמיא אוניברסלית. המרקם של השפתון קרמי והוא נמרח בקלות ועתיר לחות. לדברי ג'ייד השפתון עשיר בחומצה היאלרונית וחומרי מילוי, והוא בהחלט מרגיש עשיר על השפתיים. מכיוון ששפתונים לחותיים אינם מצטיינים בעמידות, תצטרכו לחדש את השפתון אחרי האוכל, אבל הוא בהחלט אופציה טובה למי שמחפשת גוון אדום רך ונעים ללבישה. 69.90 ש"ח לפני ההנחות.





רבלון / Revlon

 

ברבלון מציעים לנו מגוון מוצרים על טהרת הצבע האדום החושני - בראש ובראשונה שפתון עמיד דו צדדי מסדרת ColorStay, בגוון Forever Scarlet, יחד עם עפרון תוחם שפתיים תואם - Red. אגב, גם רבלון התחדשו לאחרונה בשפתונים נוזליים בגימור מאט - Ultra HD Matte Lip Color.



איל מקיאג' / Il Makiage 


איל מקיאג' לא מפסיקים להוציא לשוק מוצרי שפתיים חדשים ומסקרנים, והפעם אספר לכן על שתי השקות מעניינות.
 פלטת שפתונים Color Master Lip Palette כוללת שישה גוונים של שפתונים, חמישהבגימור מאט מסדרת XO ועוד גוון מסדרת Rave הלחותית והשקופה יותר (מיד אפרט גם עליה). בערכה, שניתן להשיג לפי משפחות צבעים - אדום, ורוד, חום, ניוד, סגול, כתום - הצלליות מסודרות בצורה נגישה וקומפקטית, ואפילו מי שאינו חובב פלטות שפתונים קלאסיות ימצא אותה ידידותית לשימוש וקלה לנסיעה. היא אינה מגיעה עם מראה, שבעיניי זה קצת מאכזב, וגם ללא מברשת שפתיים, אותה יש לרכוש בנפרד.
המברשת שהושקה עם הסדרה איכותית, נוחה מאוד לאחיזה ומדוייקת, ובהחלט מומלצת.
בתמונה - שישיית שפתונים בגווני חום. 229 ש"ח לפני הנחות לערכת שפתונים, 129 ש"ח למברשת שפתיים.



שפתונים חדשים מסדרת ה-RAVE מסמנים את חזרתם של שפתוני הצ'אבי (שאני כל כך אוהבת!) לחיינו.
הפורמולה של השפתונים לחותית ועשירה, והגימור שלהם סמי-שקוף. בימי החורף הקרירים השפתונים האלה פשוט מככבים, כיוון שהם מספקים מראה חי ונהדר ללא תחושת יובש ואי נעימות.
התחושה על השפתיים היא כשל באלם עשיר, וההנחה קלה ומדוייקת.
בסדרה 15 גוונים. 119 ש"ח בסניפי הרשת.




איפור באתר גילטי / Guilty.co.il

 

אתר גילטי האהוב מציע לקראת ולנטיינס הנחות על המון מוצרים, וכן ערכות שוות - GuiltyBox - שמכילים פריטים נחשקים במחיר מיוחד ובאריזה כיפית. 
בין שלל המוצרים שתוכלו לקנות לעצמכן או לפנק חברה, אמא, אחות (או כמובן להראות לחבר או לבעל) אני ממליצה לא לוותר על השפתון האדום האהוב עליי - אטלנטיק סיטי, מבית OFRA, שכבר סיפרתי לכן עליו כאן.
זהו באמת האדום האולטימטיבי שנראה פשוט מעולה על כולן (לא פגשתי בחורה שהוא לא החמיא לה), עמיד ונראה יוקרתי ועשיר. אם טרם שמתן עליו יד, זו הזדמנות מעולה כי הוא עולה עכשיו 80 ש"ח בלבד!
תוכלו לצוות לו עפרון אדום מסדרת עפרונות השפתיים המצויינת של OFRA.
באתר תוכלו להתחדש גם בליין שפתוני המאט החדשים של פלורמר ולרכוש גם את המסקרה החדשה מבית מייבילין Push Up Drama  במחיר מעולה של 40 ש"ח בלבד.



המלצה חמה נוספת היא פלטות הסמקים מבית OFRA. בפלטה הקומפקטית, שכרגע לא במלאי, חמישה גוונים שימושיים,  אבל אתן תמיד יכולות להתפנק בפלטה הגדולה והמהממת שכוללת 12 (!) סמקים כאן.
ממליצה לצרף להזמנה גם מברשת סומק איכותית, כמו מספר 46 של מיקאלה ביוטי.




 מאק / MAC


אין מכורת איפור אמיתית שתסרב לשקית השחורה של מאק. אני יכולה להעיד על עצמי שכשבעלי שולף אחת כזו בהפתעה (לא משהו שקורה על בסיס קבוע..) אני מתרגשת כמו ילדה ועטה עליה בשמחה.
במאק תמיד אפשר למצוא משהו מהטרנדים החמים ביותר (שפתוני רטרו מאט בגוונים חדשים והורסים!) או ללכת על הקלאסיקות האיכותיות והבטוחות, כמו מייקאפ פייס אנד באדי המעולה מעולה ו-MSF (פודרה מדהימה לפנים שמאחדת ומעניקה גוון).

שימו לב, במאק ממשיכים עם רצף המבצעים המרנין שפוקד אותם לאחרונה ובקניה מעל 299 ש"ח בחנויות או באתר האינטרנט תקבלו עפרון שפתון מסדרת Velvetease בגוון  Just Add Romance (שווי המתנה 110 ש"ח!), רק עד ה-16.2.2017


שפתון מאט של מאק הוא אופציה בטוחה, וגון כמו DIVA (בתמונה) יתקבל בברכה בכל שידת איפור.
למעיזות ולטרנדיות, נסו את הגוונים החדשים בסדרת רטרו מאט, כמו גוון Flesh Tone - הטאופי (בתמונה)


מייקאפ פייס אנד באדי נותן מראה אחיד וטבעי, וניתן לשימוש על הפנים ועל הגוף למראה קורן. פודרת ה-MSF - Mineralize Skin Finish מעניקה מראה אחיד וחי לפנים ולא מייבשת.


מארז Calm Red מבית HL



חברת הקוסמטיקה המקצועית HL מציגה- מארז חגיגי מסדרת CALM RED (קאלם רד)
המארז CALM RED מבית חברת הקוסמטיקה המקצועית HL  מכיל סרום וקרם מזין ללילה מסדרת "קאלם רד" –שמיועד לעור רגיש ועדין במיוחד. על פי החברה, הסדרה מבוססת על ויטמינים חיוניים, בהם E, F, ו- H,  המשמשים כנוגדי חמצון וריכוז גבוה של תמציות צמחים הפועלים להרגעת העור (כולל עור רגיש הנוטה לאדמומיות), שיפור מרקמו, עידוד תהליכי הריפוי הטבעיים של העור והאטת הזדקנותו.
המארז מגיע באריזת קרטון חמודה, המכיל את שני המוצרים בגודל מלא. 


באלם מזין ללילה  (50 מ"ל) - קרם במרקם באלם עשיר המעודד את פעילות מנגנון הריפוי הטבעי של תאי העור. מכיל תמציות צמחים, שמן חוחובה, שמן שקדים, תמציות ענבים, קולגן ואלסטין. רשימה ארוכה ומכובדת של רכיבים שעור מיובש ומגורה יהנה מהם מאוד.


סרום לחות ליום DAYTIME EMULSION (30 מ"ל)- סרום לחות עשיר בוויטמינים המאוכסנים במיליקפסולות, להרגעת העור ושיפור מרקמו. הסרום מכיל חומרים פעילים רבים, ביניהם ויטמינים, תמצית ברוקולי (!) שעוזרת בהגנת העור מפני קרינת השמש, חומצות אמינו וליקוריץ. לצד כל אלה מדובר במוצר שנראה מהפנט, כאשר המיליקפסולות משובצות בסרום בחינניות. הסיבה להמצאות המיליקפסולות בסרום היא על מנת לשמור את החומרים הפעילים בנפרד מהחומרים המסיסים במים. הוויטמינים הם חומרים שומניים ולכן הם פעילים יותר ונשמרים טוב יותר כשהם נמצאים בסביבה שומנית. טכנולוגיות המיליקפסולות עוטפת את הוויטמינים השומניים במעטפת מיוחדת השומרת עליהם טריים והם "נשברים" רק בעת הלחיצה ומתערבבים עם הסרום בסמוך להנחתו על הפנים - כך למעשה אפקטיביות הסרום נשארת מקסימלית.

אגב, לקראת הולנטיינס, מירב בן יקר מנהלת מחלקת הדרכה HL מנדבת מספר טיפים שימושיים למראה זוהר בערב החגיגי:
* טיפול אינטנסיבי לעור - כדי להעלות את רמת הלחות ולשפר את מרקמו, דאגי בימים שלפני הוולנטנייס לשגרת טיפוח מוקפדת במיוחד. לאחר ניקוי העור, מומלץ לבצע טיפול פילינג, ולסיים עם לחות עשירה בהתאם לסוג העור.
* הקפידי על שעות שינה – גם התכשירים היקרים ביותר לא יעזרו אם העור נראה עייף ומתחת לעיניים בולטות שקיות כהות. כדי לעזור לעור להיראות במיטבו, נסי להקפיד על שעות שינה מספיקות.
* הגבילי את צריכת המלח – לפחות יומיים לפני הוולנטיינס, שכן המלח מעודד בצקת ונפיחות על ידי אגירת מים.

מחיר המארז 375 ש"ח, להשיג אצל קומסטיקאיות מורשות HL בלבד. לפרטים נוספים, בקרו באתר החברה.




SABON / קולקציית Shocolove



רשת SABON משיקה בתזמון מדוייק את קולקציית CHOCOLOVE - קולקציה מתוקה ומיוחדת במהדורה מוגבלת.
הקולקציה נוצרה בהשראת הסרט הצרפתי "שוקולד", עטופה בקסם השוקולטייר הצרפתי והרומנטי. בקולקציה- 6 מוצרים , שחלקם נראים ומריחים בצורה כל כך אותנטית שקשה לא להתפתות ולנסות לאכול אותם.
הקולקציה מעוצבת לעילא, כאשר מראה המוצרים מתכתב עם מוצרח שוקולד שונים - פרלינים, עוגות, מוס.. ומריחים כמו שוקולד. אבל ממש.
המוצרים עשירים בפולי קקאו, שידועים בסגולות המרככות שלהם. חמאת הקקאו מיוצרת מפולי קקאו וידועה כמלחח טבעי.
מישהו בסבון יודע את העבודה, כי הקולקציה מביאה שילוב שאי אפשר לעמוד בפניו של שוקולד ומוצרים יפהפיים לטיפוח הגוף ולטובת אוירה מתוקה ורומנטית בבית.


נר מבושם: מבחינתי, ה-שיחוק של הקולקציה. נר לא גדול שמגיע באריזת פח דקורטיבית, שמפיץ ניחוח שוקולדי חמים בכל החדר. זמן בעירה - 12 שעות, והמחיר - ידידותי ביותר, 29 ש"ח. גם מי שלא חובבת מוצרי גוף תשמח לצרף אותו לקולקציית הנרות שלה, והוא מושלם לימי החורף הקרירים.

קרם גוף עם חמאת קקאו: קרם הגוף מוגש בצנצנת זכוכית, ולו ריח ומרקם של מוס שוקולד עשיר. למרות האינסטינקט לקחת כפית ולהתחיל לחסל את הקופסא, מדובר במוצר בלתי אכיל, אבל נעים בהחלט. קרם הגוף קליל, עשיר בחמאת קקאו, ונספג במהירות בעור. 89 ₪ לתכולת 140 מ"ל.


לק בגוון Brownies - בגוון חום חורפי טרנדי, שמתכתב עם גוונח השוקולד של הקולקציה.  29 ש"ח לבקבוקון של 10 מ"ל.
ליפ באלם בריח וטעם שוקולד, עשיר בחמאת קקאו לנשיקת ולנטיינס טעימה. מגיע באריזת פח קטנה וחביבה, שאפשר לזרוק בתיק ולקחת לכל מקום. 39 ₪ לתכולת 15 גרם.


סבון בצורת לב: כאשר נוכחתי בארוע השקת הקולקציה הייתי בטוחה שסבון השוקולד הוא פרלין שוקולד שמנמן ומפנק במיוחד (וקצת התבאסתי שלא. מצד שני, הדיאטה וזה). הסבון נראה ממש כמו שוקולד בצורת לב, מגיעה בקופסא מקסימה ועשיר בחמאת קקאו ושמני קוקוס. אני אנסה להשתמש בו בארון הבגדים ואני מקווה שריח השוקולד יתפוס. 24 ₪ לתכולת 50 גרם


אסתי לאודר /  Lifting/ Firming Essentials  - מארז חגיגי



מתנה חגיגית לאישה החשובה בחייכן (הי אמא!). סט חגיגי ומהודר, מעוצב בחינניות, שכולל ארבעה מוצרי דגל מבית אסתי לאודר.
גולת הכותרת של המארז היא הקרם Resilience Lift, קרם לפנים ולצוואר שנועד למצק וליצור מראה מתוח ומפוסל יותר. עשיר ברכיבים לחותיים, זהו קרם שמבטיח עור מוצק יותר כבר לאחר ארבעה שבועות. הקרם מגיע בגודל מלא של 50 מ"ל.

יחד עם הקרם תקבלו במארז:
תכשיר ניקוי Perfectly Clean המשמש גם כמסכת ניקוי, בגודל 50 מ"ל.
סרום Dimension Shape + Fill Expert Serum  - סרום הממלא נפח חסר בעור ומחליק אותו בגודל 7 מ"ל
סרום לילה Advanced Night Repair – הסרום המפורסם לתיקון לילי בגודל 15 מ"ל

מחיר: המארז 575 ₪ (מחיר מבצע 450 ₪ עד סוף פברואר) - זהו המחיר של הקרם לבדו, קח שמקבלים יחד איתו מוצרים משלימים נהדרים.

להשיג בפארמים המכירה או באתר החדש של אסתי לאודר שהושק ממש היום .




ל'אוקסיטן / מארז Rose Original




תהיו בטוחות שאין רשימת מתנות לאוהבים שתהיה שלמה ללא אזכור המותג הצרפתי המפנק ל'אוקסיטן. מדי עונה מציעים במותג מארזי מתנה נפלאים, שפותרים דילמות רבות לבן הזוג המבולבל. השנה ניתן למצוא בחנויות ובאתר מגוון סטים מתוקים בניחוחות שונים ובמחיר משתלם,אשר כוללים מוצרים בגדלים נוחים. הסט בתמונה מגיע בתיק בד יפהפה, כמו שאנחנו רגילים מל'אוקסיטן, ומכיל תמהיל מוצרים מסדרת Rose Original:

סבון מוצק חמאת שיאה חלב 50 גרם
שפתון לריכוך שפתיים יבשות חמאת שיאה 2 גרם
מי פנים אימורטל 30 מ"ל
חלב גוף וורדים אוריגינל  75 מ"ל
קרם ידיים חמאת שיאה וורדים  10 מ"ל
ג'ל רחצה וורדים אוריגינל 75 מ"ל

הסט עולה 95.20 ש"ח כרגע במבצע של 20% הנחה, וישמח כל אוהבת ורדים באשר היא (אצלנו זה הלך ישירות לאמא שלי), כאשר ל'אוקסיטן מציעים מגוון מתנות משגעות במגוון ניחוחות (אני סאקרית של פריחת הדובדבן) שתוכלו למצוא ממש כאן, בהנחה שווה!



מוצרי SPRING


 אופציה נגישה וידידותית לכיס היא חברת SPRING, שמציעה מגוון ענק של מוצרים בניחוחות משגעים.
כבר סקרתי לא מעט מהמוצרים של החברה בפוסטים קודמים, ואני בהחלט ממליצה מנסיון אישי על המוצרים האיכותיים של המותג.

אל ליין בשמי ה-TO GO של המותג, שאני מאוד מאוד מחבבת את הקונספט שלהם, מצטרף ניחוח הרב מכר Velvet Crystal - ניחוח עדין ונשי. לבושם ניחוח חמקמק ואלגנטי ואופציה מצויינת לנשיאה בתיק. 49 ש"ח. לקראת הונלטנייז תוכלו להשיגו בסט עם סבון בצורת לה תמורת 59 ש"ח בלבד.

מפיץ ריח בניחוח Desire Lips הוא אופציה מעולה לחללים קטנים, כמו חדר האמבטיה, והוא מפיץ ניחוח פרחוני וחם בצורה טובה מאוד. כבר לאחר כשעה תוכלו להריח אותו בצורה נפלאה בחדר. 39 ש"ח ל-100 מ"ל.

שמחתי להכיר ניחוח חדש בסדרת הניחוחות - Secret Garden. כבר לפי הצבע הירוק המרענן ניתן לנחש כי מדובר בניחוח פרשי ונעים, ואכן מדובר בניחוח שמכיל תוי פתיחה של תפוח ירוק, מלפפון וקיווי, תווי ליבה של שושנת מים, מלון ואפונה ריחנית ותוי בסיס של מאסק מוקרם וונילה. חויה פירותית-פרחונית כיפית.
בודי ספלאש יעלה 39 ש"ח בלבד, וסבון בטול, שכיף לשים בארון - 19 ש"ח בלבד!



אוהבות הניחוח המעולה White Flowers ישמחו לגלות שסוף סוף יצא בושם בגודל מלא שניתן לרכוש.
הניחוח הוא ניחוח עשיר ונקי של פרחים לבנים בשילוב עם חבצלת, יסמין, טוברוז על בסיס של מאסק עדין. לאחר שהתאהבתי במבשם הבדים בניחוח הזה הגיע הזמן שאוכל גם להתבשם בו בעצמי מדי בוקר.

ניחוח שובה לב שלחלוטין יתחבב על הבחורה שאוהבת ניחוחות עדינים ורעננים.
99 ש"ח.


לא לשכוח כי לספרינג יש נרות מעולים לבית - אני מאוהבת בניחוח Dark Passion, וממליצה לדגום את שאר הניחוחות בסדרה. הנרות מגיעים במספר גדלים, עשויים 100% שעוות קוקוס טבעית. הסדרה הפרחונית, הכוללת ניחוחות כגון royal magnolia, frosted orchid ועוד מגיעה באגרטלים לבנים, ואילו הניחוחות המתובלים והעציים מגיעים באגרטלים שחורים ושיקיים. החל מ99 ש"ח לנר 240 גרם.
להשיג באתר החברה, ברשת אפריל ובפרפומריות נבחרות. לבירור נקודת מכירה התקשרו - 09-8999981 
את הנרות ניתן להשיג באתר http://springprivate.co.il/.

מוצרי טיפוח לפנים - הרבלייף


חברת הרבלייף משיקה מוצרי טיפוח על בסיס צמחים ופירות הדר, המיועדים לעור מעורב/שמן.
המוצרים עשירים בנוגדי חימצון, מעל 15 ויטמינים ומרכיבים צמחיים. המוצרים ללא פראבנים וגופרית, ולפי החברה כבר לאחר שבוע של שימוש ניכר כי העור נראה חלק, רך וזוהר יותר.

ג'ל ניקוי הדרים - מיועד להסרת שומן עודף בשילוב חרוזי מיקרו לניקוי עמוק, שמעניקים לעור פילינג עדין. מחיר - 111 ש"ח ל-150 מ"ל.
מי פנים מרעננים על בסיס צמחים - מי פנים מועשרים, מעניקים לעור לחות ורעננות לעור. ללא אלכוהול. מחיר  - 84 ש"ח ל-50 מ"ל

בסדרה תוכלו למצוא גם מסכה מטהרת ותרחיץ לחידוש העור.

ניתן להשיג בטלפון: 03-9431155 - בדוא"ל: israeldr@herbalife.com  - באתר החברה: http://herbalife.co.il

מחליק מסדרת PRO  - פיליפס


חברת Philips משיקה מחליק שיער חדשני מסדרת ה-PRO. המחליק, מדגם HP930, מצוייד בפלטות קרמיות ארוכות במיוחד אשר מחליקות בקלות על השיער ומבטיחות יישור שיער בפחות זמן.
הפלטות בעלות ציפוי טיטניום אשר מוליך חום בצורה מעולה ומקצר את זמן ההחלקה.
בעל טכנולוגיה לפיזור חום אחיד שמונע נזק לשיער.

המחליק מגיע לטמפרטורה של 230 מעלות תוך 10 שניות בלבד, והוא בעל כבל בעל מסתובב באורך של 2.5 מטר כך שניתן להשתמש בו בכל מקום.

העיצוב מרשים, המחליק דק ומלא סטייל, בעל חלונית לתצוגת הטמפרטורה ונוח לאחיזה. הווא אכן מתחמם מאוד מהר וגם מתקרר מהר. הוא מחליק את השיער בקלות, כאשר אין צורך לעבור יותר מפעמיים על קבוצת השיער. בנוסף, אהבתי את מכסה המגן שמתלבש על המחליק.

להשיג תמורת כ-359 ש"ח ברשתות השונות.






מאחלת לכן ולנטיינס שמח, וימים מלאי אהבה!

* המוצרים בפוסט התקבלו לסקירה מהחברות

5 comments

  1. איזה שפע של מתנות מעולות! חומדת לעצמי חצי מהפוסט... נהדרת 3>

    ReplyDelete
  2. איזה פוסט מושקע ומהנה, תודה! עשית חשק למלא מוצרים 😍

    ReplyDelete
  3. איזה כיף! על אף שיש לי את מרבית המוצרים, הייתי שמחה לקבלם שוב

    ReplyDelete
  4. הפודרה של מאק עושה לי עיניים! גם דיווה, מושלם

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!