מראה חורפי קליל עם מוצרי מאק // MAC Chocolate Lips and Denim Eyes


מאק זו תמיד אופציה בטוחה למראה סולידי שנותן תוצאות לאורך היום. שפתונים, פודרות, עפרונות ואייליינרים - כולם מוצרים מעולים ומומלצים ומככבים ברשימות רבי המכר בעולם, ולא בכדי. היום אראה לכן לוק חורפי קל עם קמצוץ של דרמה, עם עיניים ושפתיים מודגשות. חלק מהמוצרים הם במהדורה מוגבלת, אז אם חשקתם בהם אל תמהמהו, כי עוד שניה הם נעלמים מהאתר לנצח!


שפתון Bowl Me Over, מקולקציית It's A Strike שיצאה במהדורה מוגבלת לפני מספר חודשים, הוא בורדו-חום שוקולדי חם, צבע מדהים שלא חשבתי שאתחבר אליו אבל הוא כבש אותי לגמרי. הוא חום מכהה יותר מדיווה, לדוגמא, ומהווה אופציה טובה למי שמחפשת שפתון חורפי שנוטה לחום אבל שומר על הגוון האדמדם.  הגימור הוא מאט, וניתן להניח בתפיחות למראה מעודן יותר או בשתי שכבות למראה עמוק. (93 ש"ח)  | לינק
*אגב,  כל מי שרוכשת שפתון + תוחם שפתיים בין 22.2-28.2 תקבל 20% הנחה, בתוקף בחנויות ובאתר



גלוס Throw A Spare מאותה הקולקציה הוא ממש לא כוס התה שלי כשלעצמו - גם גלוס, גם פוקסיה וגם מלא בנצנצים. אבל כשמניחים אותו מעל שפתונים אחרים, בעיקר כהים,  הוא ממש מוציא מהם מימד אחר והמראה שמתקבל מרהיב. פורמולת ה Cremesheen Glass  עשירה בלחות ולא דביקה. מופתעת מעצמי שאהבתי אותו כטופר לשפתונים אחרים. 117 ש"ח | לינק





סווטצ'ים:





אני תמיד שמחה להתחדש בצללית קרם, והצלליות מליין Soft Serve הן צלליות במרקם מיוחד וכיפי. הן מאוד מזכירות את צלליות הקרם של שאנל בטקסטורה, מן מרקם ספוגי רך שניתן לעצב אותו (גם הצלליות של קולורפופ דומות להן בטקסטורה).
הגוון Bounce Around הוא גוון טאופ- לבנדר מעט כסוף עם כמות נאה של גליטר, שניתן לבנות בשכבות (שכבה אחת למראה שקפקף ומנצנץ, יותר שכבות יספקו כיסוי גבוה יותר), ואני באופן אישי אוהבת להניח אותה מעל צלליות אחרות ליצירת מראה חגיגי ומעניין. היא נהדרת מעל צלליות כהות, חומות, סגולות, אבל גם מעל צלליות ניודיות שרוצים לתת להן קצת אדג'.
לא מוצר מאסט אבל לאלו מכן שרוצות לשדרג את הצלליות שכבר יש לכן זו אחלה אופציה.
108 ש"ח | לינק






אחד המוצרים האגדיים של מאק , שכל בהירת עור צריכה בחייה, הוא היילייטר Lightscapade. אמנם הוא לא מוגדר כהיילייטר של ממש אלא מופיע בליין ה MSF של החברה, אבל זה בדיוק המוצר להארות למי שסולדת מהיילייטרים מודגשים וחזקים. יש ימים שאני משתמשת בפודרה הדקה הזו כפודרת פיניש על כל הפנים , ביד עדינה, כדי ליצור מראה מואר וקורן.
הגוון המיוחד שלו הוא שמפניה בהירה, וטקסטורת השיש המקסימה הזו היא לא רק יפה אלא גם מועילה בנטרול פגמים קלים. הוא יפהפה, הוא מחזיר אור בצורה נפלאה ומחמיאה והוא מחזיק נצח, כך שלמרות המחיר הלא זול זו השקעה טובה.
מוצר על זמני בעיניי. 177 ש"ח | לינק







תמיד יש בליבי פינה חמה לעפרון עיניים טוב, בטח בגוון עז ודומיננטי.
סדרת technakhol של מאק מלווה אותי המון שנים, היתה תקופה שעפרון עיניים שחור בקו המים התחתון ליווה אותי מדי יום. 
מלבד העפרון השחור האגדי ההוא בסדרה גוונים נוספים, כמו auto de blu, כחול פטרול עמוק.
אני אוהבת לצייר איתו קו אייליינר בעפעף העליון או לטשטש למראה גראנג'י ומעושן יותר. העפרון רך מאוד מצד אחד ומצד שני עמיד מאוד.
הוא גם ללא חידוד ודק, ומאוד נוח לעבודה. 92 ש"ח | לינק








מקווה שאהבתם את הפוסט הלא ארוך הזה!
נשיקות


2 comments

  1. אף פעם לא נמאס לי ממאק, ואף פעם לא נמאס לי לשמוע את דעתך על מוצרים, שילוב מושלם :) עשית לי חשק ללייטסקפייד..

    ReplyDelete
  2. פוסט מהמם בטירוף

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!