המלצות למוצרי מייבילין באתר גילטי // Affordable Maybelline Finds



יש משהו מאוד מהנה באיפור דראגסטור. האריזות אמנם פשוטות יותר, שם המותג  היוקרתי נעדר אבל אנחנו נשארים עם מוצרים שהרבה פעמים לא נופלים באיכותם ממוצרים טובים ויקרים בהרבה. אז אני רוצה להתוודות - אני אוהבת איפור דראגסטור. אם יש מוצר טוב במחיר נגיש, מה יכול להיות יותר טוב? נכון, האריזות אולי פחות מפתות, אבל כל עוד המוצר עצמו מספק את הסחורה - אני בעד!

אין זה סוד שמותגים גדולים וקטנים נמצאים לא פעם תחת אותם בעלים, וכך קורה שפורמולות "יקרות" של מוצרי היי אנד יקרים מוצאים דרך לשידת האיפור שלנו תחת מעטפת חדשה ונגישה יותר (וגם חברות דראגסטור שחשבתן שנלחמות על ליבכן, עשויות להיות חברות-אחיות - למשל מייבילין ולוריאל שנמצאות תחת אותה הבעלות). מי שנהנה מכך הן כמובן אנחנו, הצרכניות, שמקבלות מוצרי דראגסטור איכותיים שהולכים ומשתפרים מדי שנה ובמחיר ידידותי לכיס.
חברת מייבילין האמריקאית היתה בין החלוצות של יצרניות האיפור שהנגישו את עולם היופי לצרכנית הביתית. החברה המיתולוגית עד כדי כך שמסקרה שלהם great lash, שבעיניי פשוטה ואפילו די פרימיטיבית, היא עדיין בין המוצרים הנמכרים ביותר של מייבילין - והיא הושקה לראשונה ב1971!

השנה היתה שנה מוצלחת למייבלין - היא זכתה להיות נותנת החסות הראשית של שבוע האופנה בניו יורק, לשנת 2016 - כבוד לא מבוטל לחברת איפור, בייחוד חברת דראגסטור.
עם השקת מוצרי מייבילין באתר האהוב גילטי החלטתי להראות לכן מה חדש באתר, יחד עם כמה המלצות מהסטאש הפרטי שלי.

maybelline מייבילין מייבלין המלצות מוצרים עמידים גלוסברי בלוג איפור וטיפוח



אם פעם מחירי איפור דראגסטור בארץ היו מופרכים -המגמה בשנה האחרונה, בפארמים ועכשיו גם בגילטי, לתמחר את המוצרים בצורה נוחה ומתאימה לכל כיס. 
למה מסקרה שעולה פחות מ 10$ בארה"ב צריכה לעלות כאן 129 ש"ח, כמחיר מלא? למה לצרכניות האיפור בארץ לא מגיע להנות מתמחור הגיוני על מוצרים? מגיע ולשמחתי זה גם קורה. כבר בשנה שעברה ראיתי שמחיר מלא, טרום הנחות, של מוצרי מייבילין הפך להיות אטרקטיבי ואני שמחה שגם מוצרים חדשים ממשיכים להיות זמינים במחירים נוחים.

לאחר שהתלהבנו, בואו נעשה שיטוט במגרת המייבילין שלי ונדוג לנו מציאות.




פלטת קונטור Master Sculpt

פלטת הקונטור Master Sculpt* היא פלטה קטנה שמחולקת למוצר הצללה והארה. ברשותי גוון מספר 2 - medium.
החוזק בפלטה הזו הוא ללא ספק גוון הקונטור. גוון חום קר, פיגמנטי שנראה מעולה על בהירות. אני יודעת שסביב המוצר הזה הדעות מעט חלוקות אבל אני באופן אישי חיבבתי אותו מאוד והוא נכנס לרוטינת הבוקר שלי אחרי שהוכיח גם עמידות לאורך היום.
גוון ההילייט לא ריגש אותי כיוון שהוא בעל פיגמנט חלש, ולדעתי הדרך הכי טובה להוציא ממנו את המיטב היא לערבב אותו עם הקונטור ליצירת מראה פחות "שטוח".
במארז הקומפקטי תמצאו גם מראה ומברשת פשוטה, אני מעדיפה להשתמש בזו של סיגמא או מיקיילה

המחיר - 35 ש"ח בלבד באתר. שווה לנסות!

 פלטת קונטור Master Sculpt  מיבילין מייבילין מסטר סקאלפט מאסטר גלוסברי בלוג איפור וטיפוח המלצה סקירה

 פלטת קונטור Master Sculpt  מיבילין מייבילין מסטר סקאלפט מאסטר גלוסברי בלוג איפור וטיפוח המלצה סקירה






סומק Master Blush

כנראה שמחסור בשעות שינה נותן את אותותיו כי לקח לי 5 דקות להבין איך פותחים את האריזה של סומק מאסטר בלאש* הזה (בסיבוב כלפי מעלה, חוסכת לאמהות טרוטות עיניים). בתוך האריזה השחורה מצוי לו סומק נעים בעל מרקם משיי ופיגמנט נאה. ההנחה קלה ונעימה, הוא יושב בצורה טבעית מאוד על העור ולא מכתים, ולכן גם קשה מאוד להגזים איתו - שזה דבר מבורך בעיניי בסמקים, כי קל מאוד לצאת עם לחיי ליצן בבקרים כשאנחנו ממהרות. גם העמידות מפתיעה לטובה ובסך הכל מדובר ביופי של מוצר. האריזה היא פלסטיקית פשוטה, ללא מראה או מברשת, קחו זאת בחשבון אם אתן לוקחות את הסומק בתיק. תמורה נהדרת למחיר.
הגוון 40 הוא גוון ורוד יומיומי קלאסי, שיתאים לכל אחת.
בקרוב באתר!



סומק טבעי Master Blush מיבילין מייבילין מסטר בלאש מאסטר גלוסברי בלוג איפור וטיפוח המלצה סקירה

סומק טבעי Maybelline Master Blush מיבילין מייבילין מסטר בלאש מאסטר גלוסברי בלוג איפור וטיפוח המלצה סקירה 040 review



מייקאפ 24H Superstay, גוון 05

מייבילין ידועים כחברה שמאמינה במייקאפים עמידים, והמייקאפ החדש בסדרה, Superstay 24H* מוגדר כמייקאפ שעמיד ל-24 שעות, לא פחות. קודם כל, הופתעתי לגלות שגוון 05 (Light Beige) הוא גוון ממש ממש בהיר. בהיר אפילו ממני, ואני בחורה די שלגייתית. כך שקודם כל - אם אתן לבנות ומחפשות מייקאפ עמיד ובהיר ונואשתן מההיצע הקיים בפארמים - הנה לכן אופציה מפתיעה. אם הייתי בוחרת גוון עבורי כנראה שהייתי הולכת על סופרסטיי בגוון 010 (Ivory) או 020 (Cameo)
לגבי הפורמולה - היא לא מתאימה לצערי לעורי היבש. המייקאפ מדגיש איזורים יבשים ולא יושב עליי ממש טוב, גם על גבי פריימר לחותי. עם זאת, בעלות עור מעורב או שמן ימצאו אותו מתאים הרבה יותר לצרכיהן. הוא קרמי, נעים ונמרח יפה ואינו חד מימדי וקמחי. פשוט לא נועדנו.

מחיר: 50 ש"ח באתר



 בהיר מייקאפ foundation makeup superstay super stay maybelline  מיבילין מייבילין סופרסטיי גלוסברי בלוג איפור וטיפוח המלצה סקירה




שפתון Superstay 24h Lipstick

על השפתונים הללו כתבתי בגלגול הקודם שלהם, אז הלנתי על הפורמולה המייבשת. לשמחתי במייבילין שיפרו את הפורמולה לחלוטין והיום זהו מוצר שפתיים נהדר.
שפתון סופרסטיי* הוא השפתון דו צדדי - צידו האחד פורמולה נוזלית וצידו השני באלם מלחח לשפתיים. בשלב הראשון מורחים את השפתון הפיגמנטי וממתינים לייבוש, לאחר מכן ניתן להוסיף את הבאלם כדי למנוע תחושת יובש ולהוספת מראה סאטני. הליפסטיק הנוזלי עמיד מאוד ויורד רק עם מסיר איפור דו פאזי או שמן לניקוי. הגוון Red Passion, בתמונה, הוא אדום קלאסי עם תת גוון קר ויתאים במיוחד לערב או סתם כשבא לנו על שפתון אדום עם נוכחות.

42 ש"ח באתר


superstay red passion review swatch שפתון נוזלי עמיד מייבילין סופרסטיי מיבילין גלוסברי בלוג איפור וטיפוח

superstay red passion review swatch שפתון נוזלי עמיד מייבילין סופרסטיי מיבילין גלוסברי בלוג איפור וטיפוח



סווטצ'ים - שפתון סופרסטיי red passios, סומק מאסטר בלאש 40, מאסטר קונטור בגוון מדיום, מייקאפ סופרסטיי בגוון 05




מסקרה שקופה לגבות - Brow Drama

בעבר כבר סיפרתי לכן על המסקרה לגבות מסדרת Brow Drama שיש לי בגוון חום. כעת ניתן להשיג גם בגוון שקוף את המסקרה לגבות *Brow Drama, לסידור וקיבוע הגבות. המברשת זהה בצורתה, ולמי שלא מסתדרת עם הקצה הגדול - אפשר לגזור אותו ולהשאר עם אפליקטור קטן ומדוייק יותר. החומר עצמו עדין ולא משאיר שיערות נוקשות אחריו.
33 ש"ח באתר


maybelline brow drama review swatch מסקרה עמידה שקופה לגבות מייבילין סופרסטיי מיבילין גלוסברי בלוג איפור וטיפוח

maybelline brow drama review swatch מסקרה עמידה שקופה לגבות מייבילין סופרסטיי מיבילין גלוסברי בלוג איפור וטיפוח




מסקרה Lash Sensational

האמת היא ששמעתי רבות וטובות על מסקרת לאש סנסשיונל* לפני שהגיעה אליי, שצברה קהל מעריצים גדול ונאמן מאז הושקה בעולם.
ואכן, אני שמחה לדווח שההייפ מוצדק והיא הפכה מיד למסקרה הקבועה שלי. המברשת היחודית בונה נפח נפלא מבלי להדביק את הריסים זו לזו, מאריכה ומפרידה ליצירת מניפת ריסים מודגשת. אני אוהבת את הצד הקצר יותר לריסים התחתונות שנראות ממש ארוכות לפתע. המסקרה לא מתפוררת ועמידה למעל 24 שעות (את תשפטו אותי) והגוון שחור עמוק ונפלא. שתי שכבות למראה יומיומי, שלוש שכבות למראה ערב דרמטי - היא עושה עבודה נהדרת ומאוד מאוד מומלצת!

45 ש"ח בלבד, באתר

maybelline lash sensation review swatch מסקרה עמידה שקופה לגבות מייבילין סופרסטיי מיבילין לאש סנסיישן גלוסברי בלוג איפור וטיפוח


maybelline lash sensation review swatch מסקרה עמידה שקופה לגבות מייבילין סופרסטיי מיבילין לאש סנסיישן גלוסברי בלוג איפור וטיפוח


עפרונות עיניים Master Drama ו-Color Show

 עפרונות העיניים מסדרת מסטר דרמה אהובים עליי במיוחד, ויש לי לא מעט עפרונות להשוות אליהם. העפרון בעל פורמולת ג'ל נפלאה - מאוד פיגמנטי ועשיר וגם מאוד עמיד (כל מי ששואלת אותי על עפרון שחור שיהיה עמיד לכל היום, אני תמיד ממליצה לבדוק את הסדרה הזו שפשוט לא מאכזבת). יחד עם המחיר הנמוך מתקבל דיל נהדר שאני ממליצה לא לפספס, לכל מי שמכורה, כמוני, לעפרונות עיניים. (לסקירה מלאה)
23 ש"ח, לחטוף מיד!

עוד סדרה זולה מאוד ואיכותית היא סדרת Colorshow
העפרונות כאן לא פיגמנטיים כמו master drama אלא בעלי פורמולה מעט יבשה יותר, אבל קשת הגוונים מעניינת (עפרון החאקי מומלץ במיוחד) וגם העמידות נאה. תמורת 13 ש"ח לעפרון, שזה בערך מה שעולה עפרון של ביוטיקר או אסנס, אין מה להתלבט (לסקירה מלאה)
13 ש"ח, באתר

עפרונות עיניים מייבילין מייבלין קולור שואו מסטר דרמה master drama review swatches colorshow eyeliner eye pencil review גלוסברי בלוג איפור


שפתון Color Drama

עפרונות השפתיים השמנמניםהאלה עשירים בפיגמנט ורכים מאוד, אם כי לא עמידים במיוחד לצערי. מי שמחפשת עפרון-שפתון איכותי, תמצא את מבוקשה בקלות. הגוון האהוב עליי הוא 210 - Keep it classy , גוון טבעי ומקסים ליום ליום (לסקירה מלאה לחצו כאן)
30 ש"ח בלבד, באתר


color drama maybelline עפרון שפתיים שפתון מייבילין מייבלין קולור דרמה המלצה סקירה גלוסברי בלוג איפור וטיפוח



אני שמחה שמייבילין מרחיבים את ההיצע שלהם בארץ ולאט לאט אנו נחשפים לכל הטוב שזמין בניכר. התמחור האטרקטיבי והאיכות הגבוהה לרוב הופכת את מייבילין לחברה משתלמת במיוחד. אם יש לכן מוצרים מומלצים שניסיתן ואהבתן - ספרו לי בתגובות!

* המוצרים המסומנים. בכוכבית התקבלו לסקירה



3 comments

  1. איזה פוסט מהנה, כרגיל, כשאני רואה את הכותרת "פוסט חדש" שלך כבר עולה לי חיוך של שמחה..
    מאוד אוהבת את המסקרה הצהובה של מייבלין colossal אחרי שלמדתי להסתדר איתה (בהתחלה היתה מלכלכת לי את העפעפיים..)

    ReplyDelete
  2. פוסט מקסים! אני חייבת לנסות כבר את המסקרה הזו, היא מאוד דומה בצורתה למסקרה ישנה של בורז'ואה שאהבתי מאוד.

    ReplyDelete
  3. איזה כיף! מייבלין היא אחת החביבות עליי ב דראגסטור. הלוואי והיו מביאים ארצה עוד מבחר של המוצרים המצויינים

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!