Every Girl Needs Some.. Guerlain // מוצרים מומלצים מגרלן



guerlain גרלן גלוסברי בלוג איפור וטיפוח


חברות יקרות, חברים יקרים,
הגיעה השעה לתת את הבמה לאחד המותגים האהובים עליי,  מותג צרפתי קלאסי שנדמה ששמו הוא שם נרדף ליוקרה ואיכות - Guerlain.

נתחיל בכך שאני כנראה בין הבודדות בארץ שקוראות לגרלן גֵרלַן (ger-lan) ולא גַרלֶן (gar-len). אני לא יודעת מי הנהיג את ההטיה הזו בארץ, אבל גם המוכרות בחנויות מתקנות אותי כשאני אומרת להן גרלן. את מתכוונת לגַרלֶן חמודה נכון? כן, כן, אני נאנחת, גרלן.
את חותמת הגומי לצדקת דרכי קיבלתי בבוטיק גרלן בשאנז אליזה בפאריז, שבאמת, אם אתן אוהבות איפור וטיפוח או סתם חובבות אסתטיקה, אל תעיזו להחמיץ ביקור בו. מוכרים צרפתים נהדרים פטפטו איתי ארוכות והציגו בפניי בסבלנות ובחן מוצרים רבים, כשהם חוזרים על השם הקסום הזה שוב ושוב.. הביקור בבית גרלן בפריז היה ללא ספק אחד מההיילייטים של הטיול שלי לפריז (אחד הטיולים הנפלאים ביותר שעשינו וללא ספק יעד שנרצה לחזור אליו וכמה שיותר).

אנחנו חייבים להתחיל במעט היסטוריה, כיאה למותג בעל מורשת עשירה כל כך:
חברת גרלן התחילה כעסק משפחתי קטן לבישום בפריז, שנוסד ב-1828. המייסד, פייר-פרנסואה פסקל גרלן, היה מאסטר לבישום שיצר בשמים יחודיים לעשירים ומפורסמים ולאליטה הפריזאית, בינהם אפילו נפוליאון עצמו.
גרלן היה פורץ דרך של ממש בזמנו, כיוון שהפילוסופיה שלו גרסה שבושם הוא מוצר חושני שאמור לחקות את התחושות והמאווים שלנו. את מלאכת יצירת הבישום העביר לבנו יורשו איימה, שבבוא העת העביר את הידע לאחיינו ז'אק. ז'אק יצר את אחד הבשמים האיקוניים של גרלן, ובכלל, וזה קרה למעשה בטעות -
למרות שהבשם משקיע לעתים שנים רבות מחייו ביצירת הנוסחא לבושם מושלם, חלק מהבשמים המוכרים והאהובים נוצרו בכלל כתאונות. "שאלימר", הבושם הנודע של גרלן נולד כאשר ז'אק גרלן שפך בטעות מעט תמצית וניל לתוך קולון גברים שכבר יצר - Jicky. אגב, Jicky בעצמו עשה היסטוריה קטנה כיוון שהיה הבושם הראשון ששילב מרכיבים סינטתיים וטבעיים.  שנים מאוחר יותר העביר ז'אק את השרביט לנכדו, ז'אן פול, והוא למעשה היה הגרלן האחרון שעמד בראש בית היופי היוקרתי. לאחר חמישה דורות, נמכרה גרלן לתאגיד  LMVH בשנת 1994.
בכמעט 190 שנותיו, יצרו מגרלן מעל 325 בשמים, והשם גרלן עדיין סימן איכות ופורץ דרך בתחום הבישום.

למרות שהחברה התחילה כבית בישום יוקרתי, המייסד פייר-פרנסואה רקח תחליבים וקרמים שונים ואפילו יצר ליפ באלם - שזמין לרכישה עד היום. החברה התרחבה לעולמות האיפור והטיפוח, ובשנות ה-80 נחלה הצלחה עצומה עם יצירת הפודרה המשזפת הראשונה - טרקוטה, בשנת 1984, ויצירת פודרת המטאוריטים האייקונית בשנת 1987. שני המוצרים פופולריים עד היום ומושקים בגרסאות חדשות כמעט מדי שנה.
הקוסמטיקה של גרלן ידועה בזכות האריזות המושקעות שלה, שמשלבת באופן תדיר אלמנטים בצבע זהב, והפורמולות המשובחות שמעניקות חוויית איפור יוקרתית.
(מי שכמוני מתעניינת בהיסטוריה, מוזמנת להציץ בדף המושקע באתר הבית של גרלן)

 באופן אישי, אני תמיד אזכור את השפתון Divinora כשפתון ה"יקר" הראשון שקניתי, אי שם בתיכון :) היתה לו אריזה זהובה עם תבליטים, הוא היה אדום מאט, ובמכסה שלו הסתתרה מראה פצפונת.
עדיין יש לי אותו, אגב. כזו אני,סנטימנטלית.

אז לאחר ההקדמה, הבה נתפנה להכיר את המוצרים המומלצים של גרלן!

ואני חושבת שיאה לפתוח בהשקה חדשה של המותג:


Abeille Royal - Honey Nectar Lotion


abeille royal honey nectar review אביי רויאל גרלן Guerlain glossberry גלוסברי בלוג
אביי רויאל היא סדרת טיפוח חדשה יחסית מבית גרלן, ומבוססת על תוצרי דבורים, אשר ידועות בסגולות הריפוי וההתחדשות הטבעיות שלהן. מי נקטר הדבש - Honey Nectar Lotion* הוא מוצר מסקרן למדי. מדובר במי הכנה, כלומר שלב טיפוח מקדים בטרם השימוש בסרום או בקרם הפנים.

מי הנקטר מגיעים במרקם תחליב נוזלי במרקם קליל שנספג במהרה, ואינם משאירים תחושת דביקות. הם עשירים ברכיבים פעילים מזינים, שמופקים מתוצרי דבורה שמשמשים לפעולות התיקון של כוורות הדבורים. בגרלן גילו אוכלוסיית דבורים שחורות מיוחדות, ומזון המלכות שלהן מופק בתנאים אופטימליים תוך שמירה על חיי הכוורת התקינים, ונאסף כדי להעשיר את סדרת אביי רויאל ברכיבים יחודיים.

מטרת מי הנקטר היא להעניק בוסט אנרגיה וזוהר ראשוניים לעור, והאמת היא שאני אוהבת להשתמש בהם לבדם מתחת לאיפור בבקרים. למוצר ריח עשיר של דבש ופרחי מימוזה ורותם, שכיף לפתוח איתו את היום. בחברה ממליצים לחמם שלוש טיפות בין האצבעות ולהניח על עור הפנים, הצוואר והדקולטה, אבל גם מריחה זריזה עושה יופי של עבודה.

המוצר בהחלט עוזר בהגמשה והחזרת הלחות לעור, והרכיבים העשירים שלו מותירים את העור זוהר ורענן.

אציין לטובה גם את האריזה היפהפיה, כרגיל אצל גרלן - בקבוקון חלבי בצבע זהוב עשיר עם פקק בצבע זהב מטאלי.

300 ש"ח ל-150 מ"ל.


abeille royal honey nectar review אביי רויאל גרלן Guerlain glossberry גלוסברי בלוג






Parure De Lumiere





יש משהו במייקאפ של חברת יוקרה, שללא ספק משדרג את חוויית האיפור. Parure De Lumiere הוא אחד המייקאפים הראשונים שהרשיתי לעצמי to splurge עליו  - לפרגן לעצמי מכל הלב.
הפורמולה העשירה שלו, האפליקציה הנעימה וההתמזגות המושלמת עם העור הופכים אותו לאחד המייקאפים האהובים עליי מאז ומעולם.
המייקאפ עשיר מאוד בלחות וברכיבים מחזירי אור, והעור נראה חי וקורן וכמובן אחיד. זהו מייקאפ בעל כיסוי בינוני, אך כזה שאינו מורגש כמעט, הוא פשוט נטמע כמו קרם לחות עשיר. בנוסף, למייקאפ הגנה עדינה של SPF25 וגם PA+++.
שימו לב, שחשוב מאוד לנער את הבקבוקון בטרם האפליקציה על מנת לפזר את הרכיבים בצורה טובה.
אני אוהבת להשתמש איתו במברשת באפינג ולהניח בטפיחות לתוך העור.
עוד משהו שאני אוהבת במיוחד הוא התאמת הגוון הנהדרת - גוון 12 Rose Clair הוא גוון נהדר לבחורות לבנבנות וורדרדות כמוני, ככה שאם המייקאפים שלכן מרגישים לכן תמיד צהובים מדי - כדי לבדוק את האופציה הזו.

289 ש"ח ל-30 מ"ל




Les Voilettes

Translucent Compact Powder Mattifying Veil






הפודרה למראה מאט מבית גרלן, בעלת השם הרומנטי Les Voilettes (ההינומות) היא כמובן התגלמות האלגנטיות. פודרה רכה ודקה מאוד, אוורירית וקלילה, ליצירת מראה מאט. היא אינה מייבשת ומתאימה גם לבעלות עור עדין. הניחוח כאן, בדומה לרוב מוצרי גרלן, הוא של פרח הסיגליות.
כמובן שאי אפשר להתעלם מהאריזה הקופמקטית הזהובה, שגורמת לי להרגיש כמו אשת חברה גבוהה והתבליט בצורת הינומה עדינה, כשל כלה, על גבי הפודרה. מקסים!

267 ש"ח ל-6.5 גרם






Rose Aux Joues




דואו הסמקים של גרלן הוא אופציה נהדרת לשלב שני גוונים במראה אחד, אם כי לדעתי המוצר הזה כבר לא ממש נמכר, והגרסא החדשה של סומק המונו תפסה את מקומו. אם בכל זאת אתן תופסות את הדואו, דעו שהגוונים הרמוניים ורכים והסומק ללא ספק על הצד הרך יותר ולא נדרשת יד קלה כדי לא להגזים.
הגוון שכאן בתמונה הוא Golden High, ויש בו סומק כהה מעט יותר שמתאים לעונה החורפית וסומק ורדד ועליז יותר, שניתן להשתמש בו לבדו או להבהיר מעט את הגוון הכהה. גם כאן האריזה הזהובה מוסיפה לחוויה הכללית הנהדרת.
250 ש"ח ל-6 גרם (בגרסא החדשה, שמגיעה באריזה שחורה שיקית, שישה גוונים)








Le Crayon Yeux





עפרון העיניים החדש של גרלן, שנקרא בפשטות Le Crayon Yeux*, הוא בעל פורמולה משובחת. נמרח בקלות, עמיד ושחור משחור. מגיע עם תוספת של מחדד קטן וקומפקטי, עם כיתוב גרלן מוזהב וחינני.
אהבתי את קצה הספוג שמאפשר טשטוש ויצירת מראה מעושן ורך. קיים ב-5 גוונים.
142 ש"ח ל-1.2 גרם.





Rouge Automatique, Shine Automatique Lipsticks




מי שעוקבת אחריי תקופה כבר יודעת שאני ממש ממש אוהבת את הסדרה הזו של גרלן. סדרת Rouge Automatique שהושקה בשנת 2011 קיבלה השראה מהליפסטיק האוטומטי האגדי שגרלן הוציאו בשנת 1936, ו25 הגוונים בסדרה קרויים על שם הבשמים המפורסמים של גרלן.
הפורמולה רכה, מלאת לחות מצד אחד אך פיגמנטים ועמידה מצד שני. ליפסטיק מושלם, בעיניי, שמשלב אריזה נהדרת ופרקטית (הליפסטיק נפתח ונסגר ביד אחת וללא צורך בפקק), קשת הגוונים ורסטילית ורחבה ולמרות שלא מוגדר כליפסטיק עמיד - הוא בהחלט שורד יפה ארוחות ודוהה באחידות. כתבתי על הסדרה בהרחבה גם בפוסט 10 ליפסטיקים אהובים.

סדרת Shine Automatique שהושקה מאוחר יותר בשנת 2013 כוללת גוונים נוצצים ושקפקפים יותר, נעימים מאוד ללבישה. בסדרה 12 גוונים משגעים, ואני ממליצה בחום לדגום ולהתאהב.

לשפתונים ריח עדין של וניל וסיגליות.

196 ש"ח ל-3.4 גרם

בתמונה - Rouge Automatique בגוון 100 - Apres L'Ondee (ניודי אפרסקי) ו-Shine Automatique בגוון 261 - Rose Imperial (ורוד נוצץ)





Rouge Automatique - 100 - Apres L'Ondee


Shine Automatique - 261- Rose Imperial





KISS KISS Lipstick




הסדרה האלגנטית של שפתוני KISS KISS היא השקה מחודשת לסדרה בעלת אותו שם מהעבר, הפעם באריזה שחורה עם עיטורי זהב. הפורמולה סאטנית, רכה ונהדרת, מועשרת בחמאת מנגו וחומצה הילאורונית למראה שפתיים מלא וחושני. הגוונים פיגמנטים ועשירים, כמו שאני מצפה משפתון מבית טוב שכזה.
בסדרה 25 גוונים, החל מניודים קלילים ועד לאדומים ובורדו דרמטיים, וגם כאן לשפתון ריח סיגליות עדין.

האריזה נהדרת ושיקית בטירוף, ופשוט כיף להוציא את השפתון ולחדש אותו במהלך היום.

מחיר - 196 ש"ח ל-3.4 גרם

בתמונה: גוון 368 - Baby Rose (ורוד עם שימר זהוב)  ו-366 Fall In Rose (ניודי-ורדרד)





366 - Fall In Rose


368 - Baby Rose



Gloss D'Enfer



אני לא בחורה של גלוסים, אבל הגלוס של גרלן הוא באמת משהו להתעכב עליו. הפורמולה קלילה ביותר, אינה דביקה ומשאירה את השפתיים בורקות ומלאות.
הגלוס עשיר בלחות ומחליק בקלות על השפתיים וקשת הגוונים של Gloss D'Enfer כוללת 20 גוונים, חלקם אינטנסיביים ואטומים יותר וחלקם שקופים.

הגוון שכאן - 468 Candy Strip* הוא ורוד-אדמדם כשל סוכריה, וריח הוניל והפרחים מוסיפים לחוויה היוקרתית. הגוון חצי אטום ובעל נצנוץ קל.



Gloss D'enfer - 468 Candy Strip


סווטצ'ים של גווני השפתונים:




לראותם בלבד

אני אספנית איפור בנשמתי ואוהבת לרכוש מוצרים במהדורות מוגבלות. ואז אני בעיקר בוהה בהם ולא מעיזה להשתמש. בזבזני? ייתכן, אבל מבחינתי מספיק להסתכל במוצר כדי לקבל ממנו סיפוק.

במארז הזה דווקא התכוונתי להשתמש, בייחוד כי רציתי לנסות את פודרת המטאוריטים הדחוסה, אבל משום מה טרם הזדמן לי. במארז הזה, שנקרא My Palette והיה זמין בדיוטי פרי ברחבי העולם, נמצאת פודרה Meteorites בגרסא הדחוסה- Météorites Voyage, היילייטר בגוון שמפניה וסומק מאט.
הוא גם מגיע עם מברשת שלטעמי גסה ולא נעימה ומראה גדולה. עדיין ניתן למצוא באיביי במחיר מעט מופקע, למי שחושקת.
 

פלטת Petrouchka שיצאה במהדורה מוגבלת לפני כשנה וחצי כבשה אותי מיד וצילמתי אותה מכל זוית אפשרית. בפלטה 5 גווני צללית ו-4 גווני סומק, והיא זהובה וקומפקטית ומגיעה עם סרט אדום נהדר.
לא יצא לי להשתמש גם בה, ומכיוון שהיא היתה לימיטד אדישן היא כבר לא בנמצא. עם זאת, ניתן לרכוש את פלטת האחות  - Ors et Merveilles Palette במחיר משתלם באיכמיסט




אני מקווה מאוד להגדיל את אוסף מוצרי הגרלן שלי גם השנה, כיוון שהאיכות, הפורמולות והתמורה למחיר בהחלט מצדיקות את הרכישה, בעיניי. זהו מותג פרימיום, שמתומחר בהתאם, אבל ניכרת השקעה מירבית בכל פרט פרט, אפילו בריח שמלווה כל מוצר ונרקח במיוחד עבורו. את מוצרי גרלן ניתן להשיג בפארמים, ואם אתן רוכשות אונליין - אני מזמינה לרוב מאיכמיסט (המחירים לישראל תמיד ללא מע"מ!)

האם גם לכן יש מוצרי גרלן אהובים? ספרו לי :)

* המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה

בואו להתעדכן איתי גם כאן: בפייסבוק, באינסטגרם ועכשיו גם בסנאפצ'ט!

3 comments

  1. שלמות! גן עדן של יוקרה אלגנטית. התמונות שלך עושות חסד למוצרים היפים ממילא 3>

    ReplyDelete
  2. מתוך כל המוצרים האלו הפודרה היא זו שהרגה אותי, התבליט הזה! תמונות משגעות.

    ReplyDelete
  3. פוסט מהמם והתמונות וואווו! אני מזדהה עמוקות עם האהבה למוצרים המושלמים של גרלן! ♥

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!