BeautyExpert Skincare Haul // התחדשויות טיפוח מביוטיאקספרט


 אני אוהבת לנסות מוצרי טיפוח שלא נמכרים כאן, יש בכך משהו מרענן, לא יודעת לשים את האצבע על הסיבה המדוייקת לכך. אותו דבר עם מוצרי איפור, אגב. כנראה שאני אוהבת את הריגוש שבקנית מוצר אונליין וגם חווית ה-Unboxing כשהוא מגיע בהחלט משמחת את הנפש, כמו לפתוח מתנה שקנית לעצמך.

הפעם ההזמנה שנחתה בפתח ביתי היתה מהאתר הבריטי החביב BeautyExpert, שלמי שלא מכירה - זה אתר אחות לHqHair ו-LookFantastic. מה שאני אוהבת במיוחד באתרים האלה זה שתמיד יש הנחה של 20% ותמיד יש משלוח חינם. מה עוד צריך?

אז להלן הנבחרת הקטנה להפעם:


 

Caudalie Make-Up Removing Cleansing Oil





חברת קודלי הצרפתית ידועה ברכיבים הטבעיים שלה, כשהמוצר המפורסם ביותר שלהם, כנראה, הוא מיסט הפנים האגדי - Beauty Elixir.
לCaudalie מגוון מוצרים רחב שמתאים לכל סוגי העור, והפעם בחרתי לנסות שמן לניקוי הפנים, כיוון שלאחרונה אני אוהבת שמנים בשגרת הטיפוח שלי.

לשמן ניחוח של צמחי מרפא, והוא קליל, וכמו שמנים דומים משתמשים בו על ידיים יבשות, מרטיבים מעט במים ליצירת אמולסיה, מעסים לתוך עור הפנים בתנועות סיבוביות עד לפירוק מלא של הלכלוך והאיפור ושוטפים. השמן עשיר בויטמין E, שמן זרעי ענבים, שמן שקד וחמניה ומתאים לשימוש גם באיזור העיניים. התוצאה - עור רך, נקי ונעים! אני מנסה, כשיש לי כוח, להכניס מעט עיסוי בזמן הניקוי ולהרוויח שתי ציפורים במכה, אבל אני אהיה כנה אתכן ועם עצמי, יום שאני מסירה בו איפור בכלל ולא קורסת מרוחה למיטה הוא יום מוצלח.






Dr. Hauschka Night Serum






ד"ר האושקה היא חברה שדווקא ניתן למצוא את מוצריה בארץ אבל במחירים מופקעים בהרבה מהמחיר שהם מוצעים למכירה בניכר (מה חדש). המוצרים של החברה טבעיים, אינם מכילים פראבנים ושמנים מזיקים ומאוד נעימים לעור. הסרום שמיועד לשימוש לפני השינה קליל מאוד, מזין מאוד ומחזיר את הלחות לעור עייף ותשוש. 
הסרום עשיר בתמציות תפוח ממריצות והוא Oil Free  - משמע שהוא עדין ועל בסיס מים ויתאים לכל סוגי העור.
כמות קטנה יחסית מספיקה לכל הפנים, המרקם נהדר ולא דביק - זהו מוצר שאני ממש נהנית להשתמש בו, וגם השפורפרת שעשויה מאלומיניום נותנת תחושת אולד סקול מרעננת, ומזכירה לי את אריזות צבעי השמן שזנחתי מאז ההריון אבל בקרוב יעשו קאמבק לחיי.

מחיר: 39 פאונד | לרכישה | לכל מוצרי Dr. Hauschka




First Aid Beauty Ultra Repair Hydra Firm Overnight Sleeping Cream

 



 אינני פרגית צעירה יותר וסימני הגיל אולי עוד לא שם ממש אבל הם עשויים להיות בכל רגע, ואני רוצה להיות מוכנה. לכן לאחרונה אני מעשירה את שגרת הטיפוח שלי במוצרי אנטי אייג'ינג קלים, ליתר בטחון.

חברת First Aid Beauty היתה על הרדאר שלי מזה זמן מה, שכן שמעתי עליה דברים מאוד טובים, שכן המוצרים שלהם עשירים ברכיבים טבעיים ומיטיבים עם העור.
קרם הלילה הזה מבטיח מלחמה בסימני הזדקנות ומבטיח עור נעים וחלק יותר בבוקר לאחר שנת יופי טובה. אני מניחה שמה שחסר לי במשוואה הזו היא השינה, אבל אני לוקחת את מה שיש. 
הקרם עשיר בפפטידים שמחליקים את המראה של הקמטים, ורכיבים מגניבים שיש לי קושי לתרגם - אבל הנה הם כלשונם - שיבולת שועל, סודיום הילוארוני, גלוטלין - כולם מבטיחים דברים טובים שאשמח שיקרו לי.

Key Ingredients:
  • Glutaline-In-Tense: Firms and smooths the appearance of fine lines and wrinkles.
  • Niacinamide: Improves the bouncy look of skin.
  • Sodium Hyaluronate: Hydrates and moisturises for a more youthful appearance.
  • Colloidal Oatmeal: Reduces the appearance of flakiness and helps skin appear more comfortable.
על פי החברה 90% מהנשים הבחינו בשיפור מראה העור לאחר שימוש של ארבעה שבועות רצופים, אבל קשה לי להתחייב למוצר מסויים ערב ערב. אני כן יכולה לומר שהקרם הזה מרגיש קצת באונסי, קצת כמו חמאת גוף, והוא נעים ונספג מהר ובהחלט תורם למראה עור חיוני יותר בבוקר. שווה לתת צ'אנס.








Cosmetics 27 by ME Skinlab Complex 27 L






המוצר היקר ביותר בהזמנה הזו הוא סרום של חברה לא מוכרת בשם ME Skinlab, חברה קטנה מפריז. זהו סרום שעוזר לשפר מראה של עור עייף וטרוד, ממצק ועוזר להחזיר לעור את המראה הקורן והבריא שלי. עשיר מאוד ברכיבים פעילים, הוא גם עוזר לעור מגורה ואדמדם ומתאים במיוחד לעור רגיש. נטול פראבנים ומזיקים, מריח נפלא, נספג במהירות.

הסרום עשיר בתמצית של צמחים טרופיים ורכיבים נדירים, מכאן מחירו. קניתי אותו במיוחד לאמא שלי אבל חמדתי אותו למעט זמן לעצמי, ואני לא רוצה להתלהב אבל כשאני אומרת בעבודה שאני לא ישנה בלילות אומרים לי שלא ממש רואים עליי, אז או שזה נכון או שהם עדינים איתי D: בכל מקרה, אני לא יכולה להעיד שהעור שלי נראה זוהר כשל ילדה בת 10 אבל הוא בהחלט נראה טוב ורענן יותר. לשיקולכן :)
 
מחיר: 90 פאונד | לרכישה



אגב, אני ממליצה מאוד להתחדש בקופסא המיוחדת של Beauty Expert שזמינה עדיין לרכישה לזמן מוגבל ביותר - וכוללת מוצרים בגודל מלא בשווי 134 פאונד במחיר של 50 פאונד בלבד! תוכלו למצוא את שמן הרוז היפ המהולל של PAI, קרם עיניים של REN ועוד - שווה :)


זהו להפעם!
בואו להתעדכן איתי גם כאן: בפייסבוק, באינסטגרם ועכשיו גם בסנאפצ'ט!


3 comments

  1. תמונות נהדרות! אהבתי מאוד את האווירה

    ReplyDelete
  2. יופי של פוסט יקירתי! טרם יש לי להזמין מהאתר הזה, אלך להציץ בו שוב!
    נשיקות וגעגועים ♥

    ReplyDelete
  3. תודה שהזכרת לי על קיומו! הולכת לחטט באתר

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!