Summer Mists // מיסטים ומוצרי ספריי מומלצים לקיץ

הקיץ מכה בנו ללא רחם, הטמפרטורות מטפסות על אף ההבטחות ש"מחר תהיה הקלה בעומס החום" (כן? רק 48 מעלות בחוץ במקום 50?) ולנו נותר רק להתחבא בכל מקום שמציע מיזוג.

אם בכל זאת בחרתן או נאלצתן לצאת החוצה אל חום אוגוסט המהביל, יש לי בשבילכן הצעה למספר מוצרי ספריי שתשמחו שיארחו לכן חברה. הם מרעננים, קיציים, קלילים ומתאימים בול לקיץ - אבל אשמח שילוו אותי לאורך כל השנה.




L'Occitane - Citrus Verbena Refreshing Mist







סדרת הורבנה של ל'אוקסיטן לא דיברה אליי אף פעם. אני תמיד בעניין של ניחוחות מתקתקים יותר, והרעננות המרירה מעט של הורבנה פחות עונה על הטעם שלי. אבל אז הגיע אליי המיסט המעולה של ל'אוקסיטן בניחוח סיטרוס-וורבנה (ורבנה-לימון) - Verviene Agrumes Refreshing Mist* והפך אותי למאמינה. הניחוח הכה נעים והמרענן של המיסט פשוט ממכר, והוא באמת מרענן את עור הפנים בימי הקיץ הלחים.
משפריצים ממרחק של 20 ס"מ, והמיסט הצונן מייד מרגיע את העור, החושים מתעוררים לניחוח ההדרי הכיפי (נשבעת, כשאני צריכה בוסט של אנרגיה אני משפריצה עליי קצת, גם בבית, ויש לי כוח להמשיך לרוץ אחרי הקטנה) והעור מלוחח ומוזן. מתאים גם לגוף ולשיער, אבל לא הייתי מבזבזת אותו עליהם.
ניתן להשתמש במהלך היום בחופשיות, גם מעל לאיפור.
מחיר - 59 ש"ח, להשיג ברשת ל'אוקסיטן או באתר.



Yves Rocher - Botanical Mist




לא יודעת איך אתן, אבל בקיץ אני ממש מתעבת למרוח קרמים. קרם ידיים נסבל עוד, אבל קרם גוף, גם כאלו שנספגים מהר, לא באים לי בטוב. מצד שני, העור עדיין זקוק ללחות, גם בקיץ.
מה הפתרון? מיסט לחות! לאיב רושה יש מיסט בוטני מוצלח מאוד בעיניי - Yves Rocher Botanical Mist - מי לחות בוטניים לגוף עם אלוורה. כמה שפריצים על הרגליים והגוף ומיד העור מוזן, המיסט לא כבד ומריח נפלא.
קניה אימפולסיבית שהתבררה כשיחוק, אני ממש אוהבת כשזה קורה :)
36 ש"ח במבצע, להשיג בחנויות הרשת או באתר



Avene - Eau Thermale Spring Water



אם אתן עוקבות אחריי תקופה, אתן יודעות שחיי אינם חיים ללא המים הטרמליים של אוון.
מה הם לא יודעים לעשות? מרעננים פנים עייפות, מקררים בקיץ, מרגיעים עקיצות יתושים וכוויות ואפילו מתאימים לתינוקות! חובה בכל תיק ובכל בית. ברצינות. 
כתבתי בהרחבה עליהם כאן, בואו להזכר :)

Bath and Body Works - Cucumber Melon Fragrance Mist





מיסט מבושם לגוף הם התשובה הרעננה והקלילה של בושם. נכון, המיסט מתנדף מהר ואינו מרוכז כבושם, אבל לפעמים אנחנו רק רוצים משהו קליל להתבשם בו ולצאת לים. ל-bath and body works יש קולקציה של אלפי מיסטים (הגזמתי? עשרות בטוח), ובהזמנה האחרונה לקחתי את הספריי לגוף בניחוח מלפפון-מלון. ניחוח קיצי שהוא בדיוק מה שצריך ביום קיץ חם - קצת מלפפון וקצת מלון. יאמי! להזמין באתר (אין משלוח ישיר לארץ לצערי)

Estee Lauder - Bronze Goddess Perfume






המיסט/בושם החדש של אסתי לאודר, *Bronze Goddess מרגיש כאילו נוצר לקיץ.
הבקבוק זועק תחושה אקזוטית ושקיעה בחוף עם קוקטייל ביד, עם גווני אומברה של צהוב, כתום ואדמדם, והנוזל המתקתק בפנים מריח בעיקר כמו חול וקוקוס, אבל מורכז מענבר, אלגום וניל, וכמובן - גם קוקוס. לאוהבות הבשמים המתקתקים והלא מחייבים.
מחיר - 396 ש"ח ל-100 מ"ל.




אם גם לכן יש מיסטים אהובים, מתחננת שתחלקו אותם איתי! תמיד מחפשת עוד :)

אל תשכחו לעקוב אחרי גלוסברי בפייסבוק, באינסטגרם ועכשיו גם בסנאפצ'ט!

* המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה


3 comments

  1. אין על תרסיסים קלילים בקיץ! ממליצה לך לנסות גם את הספריי & גו של ווזלין, קרם לחות בתרסיס שאני אישית ממש מחבבת :)

    ReplyDelete
  2. איזה פוסט כייפי ומרענן! גם אני מאוד אוהבת להתרענן עם מיסטים בקיץ, ובהחלט עשית לי חשק לנסות את המיסט של איב רושה! :)

    ReplyDelete
  3. כמה רעננות! איזה כיף! אני מתה על סדרת הורבנה של ל'אוקסיטן בקיץ! :)

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!