Favorite Candles // נרות נרות נרות


// לפני הכל - פתחתי סנאפצ'ט! כן, אני אנונימית, אבל תוכלו לשמוע אותי מברברת ומראה לכן קצת מחיי היום היום הסוערים שלי. חפשו אותי - glossberryblog //

פחות או יותר, מיומו הראשון של הבלוג אני מתכננת לכתוב פוסט מרוכז על נרות. 
אולי לא מוצר ביוטי קלאסי, אבל כל מוצר שיוצר אווירה ומשמח את הנפש, ובמיוחד אם הוא גם פוטוגני, ראוי לאזכור. במהלך הזמן טפטפתי פה ושם על האהבה שלי לנרות ריחניים, אבל הגיע הזמן לתת לנרות אצלי בסטאש את הכבוד הראוי להם ולפרגן על העבודה השקטה שהם עושים.

האמת היא שאני בקושי מדליקה נרות בחצי שנה האחרונה. הגעגוע עז, ולכן בלילות אני עוברת בין הצנצנות, מעבירה יד קלילה ומסניפה בערגה את הניחוחות הכלואים בהן. 
מאז שהקטנה שלי נולדה, אני מקפידה לשמור סביבה על ריח נייטרלי, ואפילו בקושי מתבשמת, ככה שהנרות שלי נדחקו לשוליים מעט.
עם זאת, נר ריחני היה כנראה הדבר הראשון שהיא הריחה בבואה לעולם, ומיד אחרי זה את אמא.
כמו רבות וטובות גם אני שמעתי על סיפורי לידה מאיימים, אחסוך אותם מכן, והעדפתי להתעלם ולקחת איתי לחדר לידה דברים שעושים לי טוב. נגיד את בעלי החתיך, וגם נר, קטן, של יאנקי קנדל - בניחוח חמוציות בשלג. שזה ריח של חמוציות עם נגיעת קינמון ועוד כל מני דברים שמזכירים חורף. 
בזכות הנר, הלידה לא כאבה בכלל והילדה החליקה ממני תוך דקות. 
טוב, לא. אבל הנר הרגיע אותי ואת כל הצוות הרפואי, ובכל פעם שהמיילדת שלי נכנסה לחדר היא מילאה ריאותיה בריח הכיפי והיתה נינוחה ואני איתה. טפו טפו, כמה שעות אחר כך חיבקתי את המתנה הכי גדולה שקיבלתי, והמיילדת קיבלה את אותו הנר בגודל מלא כאות תודה.

אני אומרת לכן, לנרות ריחניים יש תכונות קסומות, והם משרים רוגע וכיף. כמו בישום, גם הטעם בנרות הוא מאוד אישי - הפייבוריטים שלי, מי שעוקבת אחרי לא תתעלף מהפתעה, הם מתוקים - פירותיים, ריחניים, מעט מתובלים (לפעמים). 
הקולקציה שלי לא גדולה כפי שהייתי רוצה, אבל אני שמחה בחלקי, ולכל נר יש סיפור (או סתם נקנה בסייל, אל תתפסו אותי במילה). בקיצור - היום נרפרף קצת במדף הנרות הריחניים שלי!




YANKEE CANDLES



yankee candles review champaca blossom plum נרות יאנקי סקירה ינקי ביקורת ריחות גלוסברי בלוג איפור וטיפוח

yankee candles review champaca blossom plum נרות יאנקי סקירה ינקי ביקורת ריחות גלוסברי בלוג איפור וטיפוח


הנרות של יאנקי מהווים את החלק הארי בקולקציה שלי.
העיצוב שלהם אולי מאוד אולדסקול, ולשם הם מכוונים - הנרות מגיעים באריזות זכוכית בגדלים שונים (ויש גם סמפלים ונרות קטנים יותר), כאשר על כל נר מודפסת מדבקה עם שם הריח ותמונה המתארת אותו.
במגוון שלהם מאות ניחוחות - כל פרח ופרי שניתן להעלות על הדעת, וכן ניחוחות שמתארים מקומות או חוויות - 
למשל, טיול בריווירה, גלידה בקיץ ועוד ועוד ועוד. ההחלטה לשים את הנרות בצנצנות זכוכית דמויות צנצנות של עוגיות משדרת ביתיות וחום, ולשם יאנקי מכוונים - פחות נרות טרנדיים שמצטלמים יפה לאינסטוש, יותר ניחוחות חמים שיגרמו לנו לרצות להשאר בבית ולהתכרבל בשמיכה עם פופוקרן וסרט.
אני מאוד אוהבת את הנרות של יאנקי כי הם לא מאוד יקרים, בטח יחסית לגודלם, והם מפיצים ניחוח נפלא בחדר, גם הקטנים שבהם.
יש ברשותי מעל 10 נרות, והפייבוריטים שלי - Black Plum Blossom - ניחוח שזיף חם, Black Cherry - דובדבן מתוק, Champaca Blossom - ניחוח פרחים רענן ונקי של מגנוליה, וכמובן Cranberry Ice , שלעד יהיה הניחוח האהוב עליי מכולם.

אם אתן רוצות להתנסות, נרות ה-SMALL דולקים כ-25 שעות ומספיק מורגשים בחדר שינה. לסלון אני מדליקה את הנרות הגדולים יותר, בגדלים MEDIUM (זמן בעירה כ- 70 שעות ) או LARGE (זמן בעירה -כ 150 שעות!)


את הנרות אני קונה לרוב באיכמיסט - יש להם סקשן נחמד עם מחירים נוחים ומשלוח חינם בקניה מעל 20 פאונד, שזה מעולה כי הנרות כבדים! אני גם קונה בארץ כשיש מבצעים - באתר באליגם, ואני יודעת שמוכרים מגוון מאוד גדול גם במינטי שופ אבל לא יצא לי לקנות משם אז לא יכולה לחוות דעה.

בכל עונה יאנקי מגוונים ומוסיפים ניחוחות חדשים, ומוציאים לפנסיה ניחוחות אחרים, כך שתמיד אפשר להתחדש בנר איכותי מדי עונה. באופן אישי, אני מאוד ממליצה, למרות האפיל של סבא בשלייקס. האיכות מעולה!





SPRING

לאט אך בטוח המותג הישראלי ספרינג כובש אותי. פה בושם מוצלח, שם מבשם אריגים ממכר  -  והנה גם בגזרת הנרות נצפתה הצלחה.

הנרות בסדרת Private Collection עשויים 100% שעוות קוקוס טבעית, שהיא מאוד רכה ומאפשרת בעירה נקייה וניחוח שנשאר לאורך זמן.

קיבלתי לסקירה את הנר בניחוח Royal Magnolia*, שהוא ניחוח פרחוני נקי, כזה שיתאים אפילו לבוטיק שמלות כלה - רומנטי ומדוייק. הנר עצמו מוגש בצנצנת זכוכית חלבית כבדה ואלגנטית, ויראה נפלא כאקססורי עיצובי. 
הניחוח לא דומיננטי מדי, ולא יורגש בחלל גדול מאוד, אבל לחדר השינה - נפלא!

הניחוחות מחולקים לשתי קטוגריות - הקולקציה הפרחונית (באריזות לבנות) והקולקציה המתובלת (באריזות שחורות - לאוהבות הניחוחות העציים, הגבריים יותר)

להשיג ב-3 גדלים ובטווח מחירים שבין 120 ל-290 ש"ח, להשיג בחנויות נבחרות (טלפון לפרטים - 09-8999981)



נר מגנוליה ספרינג קוקוס גלוסברי בלוג איפור וטיפוח spring candle review

נר מגנוליה ספרינג קוקוס גלוסברי בלוג איפור וטיפוח spring candle review

נר מגנוליה ספרינג קוקוס גלוסברי בלוג איפור וטיפוח spring candle review



Bath and Body Works


הנרות של באת' אנד בודי וורקס מוכרים ונחשקים עד מאוד. החברה האמריקאית מתפרנסת יפה מהנרות הריחניים שהיא מוציאה לשוק, במגוון עצום של ניחוחות ואפילו צורות הגשה.
מדי עונה מתווספים לצד הקלאסיקות המוכרות ניחוחות עונתיים, שאם אתן חושקות בהן - כדאי למהר ולרכוש, כי מי שמהסס - מפספס.

לפני זמן מה חבר טוב חזר מארה"ב לביקור, ואמנם יכולתי להפיל עליו רשימה של 10 נרות לפחות, בחרתי להיות חברה טובה ולהשאיר את האופציה לרכישות עתידיות (כי כל חבר שאפול עליו ככה, לא יהיה חבר יותר), ולכן הזמנתי רק שני נרות בסייל האחרון, ועוד בגודל מדיום (כי בינינו, אני לא יודעת לסיים מוצרים, אז לפחות שיעלו פחות).

שני הנרות החדשים היו במחיר בדיחה - כ-6$ האחד!
לקחתי שני ניחוחות:
Georgia Peach המפורסם, כי רציתי ניחוח קיצי ופירותי, אך התבאסתי לגלות בו יותר מקמצוץ של ניחוח וניל. כן, וניל זה מתוק וכיפי, אבל אני לא מסמפטת. חוץ מזה - יופי של ריח שממלא את החדר ללא בעיה.
Island Margarita הוא ניחוח קיצי כיפי של מנדרינות, שזיפים ומנגו! יאמי בכל קנה מידה.
לקחתי נרות בינוניים, של 170 גרם, זמן בעירה יפה של 30-40 שעות (לשם השוואה, הגדולים עם 3 פתילים בוערים 25-40 שעות ועולים יותר.. אז..)
את הנרות הללו, ורבים אחרים, רוכשים ישירות מהאתר ושולחים לכאן דרך חברות שילוח שונות. רצוי לקנות בסיילים, אז יש הנחות קופון בנוסף על הנחות קיימות, והמחירים יוצאים בדיחה גם עם לוקחים בחשבון שילוח ארצה.


bath and body works island margarita georgia peach sweet pea review נרות דיוטי פרי באת בודי באדי וורקס ריחות הזמנה גלוסברי בלוג איפור וטיפוח

אני חושבת קדימה ובונה על האריזה ההורסת הזו של Georgia Peach כיופי של כוס למברשות.

bath and body works island margarita georgia peach sweet pea review נרות דיוטי פרי באת בודי באדי וורקס ריחות הזמנה גלוסברי בלוג איפור וטיפוח


 חלק ממוצרי Bath and Body Works ניתן לרכוש גם בדיוטי פרי כאן אצלנו, אין את כל הסדרות ואין את כל המוצרים, אבל יש נרות - ככה שמי שידה אינה משגת מחו"ל או רוצה להתרשם באופן אישי, יכולה לקנות לעצמה נר בדרך לחופשה הבאה שלה.
אחותי היקרה קנתה לי את הנר הזה של באת אנד בודי, בניחוח Sweet Pea הקלאסי, בדיוטי פרי.
Sweet Pea הוא תערובת נעימה וקלאסית של אפונה ריחנית, אגס, ופטל כיפי. ניחוח שאפשר לסמוך עליו בכיף. המלחיר הוא 12.5$ והוא משתתף במבצעי 3+1.


bath and body works island margarita georgia peach sweet pea review נרות דיוטי פרי באת בודי באדי וורקס ריחות הזמנה גלוסברי בלוג איפור וטיפוח

bath and body works island margarita georgia peach sweet pea review נרות דיוטי פרי באת בודי באדי וורקס ריחות הזמנה גלוסברי בלוג איפור וטיפוח



DIPTYQUE

 ונקנח בנר יוקרתי שעולה כמו מטיל זהב. בית הבישום הצרפתי Diptyque תמיד הציג מוצרים איכותיים לאניני הטעם, שהפרוטה מצוייה בכיסם. לא נר מאיקאה בשבעה שקלים, אלא יצירה שמעוררת את החושים, עשויה עבודת יד מחומרים משובחים - והמחיר בהתאם.

כבר הרבה זמן שאני מפנטזת לשים יד על נר כזה - לכל בלוגרית בריטית יש עשרות כאלה על השידות ובאינסטגרם, והם כה אלגנטיים, שבאופן מיידי את חשה שאת חייבת אחד בחייך.
אז לא ברור ממה הבריטיות מתפרנסות, שכן נר גדול אחד עולה כמו קניה שבועית למשפחה בסופר, אבל ללא ספק רציתי לבדוק מקרוב את הפלא - וכך יצא ששילמתי 140 שקל על נר קטן.

אחרי שחשבתי והשוויתי ובדקתי, החלטתי ללכת על Mimosa - ניחוח פרחוני מתוק, כי Baies לא היה במלאי בסטרוברי (ניחוח פירות יער). האם הנר שווה את מחירו? הוא ללא ספק סמל סטטוס, מריח מדהים ומפיץ ניחוח אחיד ויפהפה בחדר. לומר לכן שהוא שווה את הכסף? הוא לא, אבל בדיוק כמו משקפי שמש של מותג נחשק, שעושים עבודה של מוצר דומה רק ללא המותג, גם כאן - על הבראנד משלמים, והרבה.

בכל מקרה אני מרוצה וגם אני אשים בצנצנת הריקה קיסמי אוזניים ואעלה לאינסטוש, wait and see.

 להשיג בסטרוברינט - במחיר 140 ש"ח לנר קטן או 273 ש"ח לנר גדול
או ב-SpaceNk במחיר 20 פאונד לנר קטן ו-42 פאונד לנר גדול (תוסיפו עוד קצת ותקנו כבר דירת 3 חדרים)

diptyque mimosa candle review דיפטיק נר יוקרתי מימוזה סקירה גלוסברי בלוג איפור וטיפוח

diptyque mimosa candle review דיפטיק נר יוקרתי מימוזה סקירה גלוסברי בלוג איפור וטיפוח


גם לכן יש נרות מומלצים? ספרו לי!

הרשמו להגרלה בעמוד הפייסבוק של גלוסברי - פלטת הקונטור של קרליין + מברשת תואמת!

* נר ספרינג התקבל לסקירה

2 comments

  1. הורסת שכמוך! בדיוק מסוג הפוסטים שאני הכי אוהבת אצלך - מיוחדים, מצולמים היטב ומתובלים בהמון שנינות :) אני רוצה בבקשה פוסטר של נר המימוזה מתחילת הפוסט...

    ReplyDelete
  2. אוהבת את היציאה מהקווים הקבועים, גם על נרות כיף לקרוא אצלך!
    אחרי שהסנפתי את הנר של המימוסה אני לא חושבת שיש דרך חזרה, אבוי..

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!