לפנק לפנק לפנק - מתנות לעצמכן ולמי שאוהבים



חג שמח!

מי היה מאמין ששוב פסח כאן?
אמנם הכל קצת השתבש אצלי מאז שהפכתי לאמא, אבל זה מרגיש כאילו פסח הקודם היה ממש לא מזמן, לא?

ללא ספק פסח כאן כי בטלויזיה 70% מהפרסומות הפכו לפרסומות לבשמים. עם ישראל פושט על הקניונים ומבזבז ממיטב תווי השי שלו ברשתות. כולנו מחפשים את המתנה המושלמת להורים, לחמות ואולי גם לבן זוג. אבל מתי בפעם האחרונה קנית משהו לעצמך?

בפוסט כאן רעיונות למתנות נהדרות לכל היקרים לכן, אבל אני מפצירה בכן (ובכם) לקנות משהו גם לעצמכן בחג הזה. אתן עובדות כל כך קשה, מגיע לכן! (ואם אתן אמהות, קנו לעצמכן כמה דברים. וואו, כמה עבודה זה להיות אמא!)

אגב, אני שוב רוצה להתנצל שאיני מגוללת סיפורים ומעשיות לאחרונה. אני מאוד מאוד רוצה לספר לכן מלא דברים, ונראה שבקרוב גם אוכל לזכות יותר בפנאי, אולי לא בשעות שינה, אבל גם פנאי זה משהו.



שנתחיל?


בשמים - Spring


בשמים ספרינג לגבר לאישה אפריל גלוסברי בלוג איפור וטיפוח


נראה כי ראש השנה ופסח הם הזמנים הרשמיים בהם יש להצטייד בבושם החדש והמבצעים ברשתות חוגגים - נצלו אותם! כמדי שנה, גם השנה הושקו לא מעט בשמים חדשים.

אחת החברות שנכנסה לשוק ומציעה אלטרנטיבה טובה במחיר נוח היא Spring הישראלית.
החברה מציעה מוצרי בישום ואווירה לבית במחירים הוגנים ומשווקת את מוצריה לרשתות בארץ ובעולם.


שני הבשמים שכאן הם אופציה מרעננת לו ולה -
הבושם *Velvet Crystal עשוי חומרי גלם נדירים יחסית בשוק הבישום. הראשון הוא אמברוקסן, מולקלה המדמה ניחוח של אמבר אפור, והשני הוא ISO-E-Super, ניחוח עצי ענוג. המולקולות האלו הן די חמקמקות, ויוצרות ניחוח מיוחד שלעתים קשה להריח כי הן מציפות את הקולטנים באפנו.הם משמשים לרוב כתווי בסיס בבשמים השונים, וכאן נעשה בהם שימוש נרחב והם מהווים את יסודות הניחוח המרכזיים. 
הבושם איננו מתנהג בצורה קלאסית של "פירמידה", בה מריחים קודם את תווי הראש, לאחר מכן את תווי הלב ובסוף את תווי הבסיס, אלא הוא מתנהג בצורה "ספירלית" בה לעיתים מריחים יותר את הצד האמבר השקוף (אמברוקסן) ולעיתים יותר את הצד העצי המלטף.

הבושם Green Essence* הוא בושם מאוד "גברי" וקלאסי, למי שאוהב ניחוחות מסורתיים וכבדים יותר של בשמי גברים.
התוים המרכזיים הם ברגמוט ותפוח ירוק לצד עור וסודרווד. הבושם ריחני מאוד ועמיד לשעות רבות. אצלנו הוא הפך מתנה לאבא שלי שהתאהב בו במקום.
מחיר: 99 ש"ח לבושם (50 מ"ל א.ד.פ לאישה או 100 מ"ל א.ד.ט לגבר) , להשיג באפריל ובפרפומריות נבחרות. פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר
 

L'Occitane x Pierre Herme

    
loccitane jasmin immortelle neroli pierre herme collaboration review לוקסיטן אימורטל פייר הרמה סט מתנה לחג נרולי יסמין חדש לוקסיטן gift set גלוסברי בלוג איפור וטיפוח

לא סוד שאני חובבת מושבעת של מוצרי ל'אוקסיטן המעולים. הפעם, בתיאום נפלא עם תקופת החגים בארצנו, משיקים בל'אוקסיטן שיתוף פעולה מעורר תאבון עם ענק הפטיסרי מפריז - פייר הרמה.

בסדרה שלושה ניחוחות, יסמין-אימורטל-נרולי הנשי, אשכולית-ריבס הרענן ומנדרינה-דבש המתקתק.

בתמונה סדרת יסמין-אימורטל-נרולי*. זהו ניחוח פרחוני ונשי מאוד, ניחוח מורכב בעל תווים עליונים של עלי הדרים, פלפל ורוד ולימון, תווים מרכזיים של זר פרחי יסמין, פריחת הדרים עם ריחות פראיים וארומטי של אימורטל מקורסיקה ותווים בסיסיים של ענבר, עצים לבנים ומאסק.
ניחוח מעורר חושים ושמח, במיוחד לאוהבי פרח היסמין.

לקראת החג מציעים בל'אוקסיטן מגוון עשיר של מתנות, שפשע לא לקנות! תתחדשו בעצמכן או תפנקו את מי שבאמת  מגיע לו (כן, זה הזמן לומר לאמא תודה על הכל) עם המון אופציות לכל כיס - החל מ-49 ש"ח (כמו סט מקסים של שלישיית קרמי ידיים.

מומלץ מומלץ מומלץ!

ודבר חשוב נוסף - ל'אוקסיטן מזמינה את לקוחותיה לתרום לעמותת אלי"ע (ארגון לקידום ילדים עם עוורון) באמצעות רכישת מארז עם 4 כרטיסי ברכה מקסימים בעיצוב משגע -  2 כרטיסי חג שמח ו-2 כרטיסי מזל טוב. כל הרווחים ממכירת המוצר יועברו כתרומה לעמותת אלי"ע. תמורת סכום פעוט של 15 ש"ח תוכלו לתרום למטרה טובה, ניתן לרכוש באתר או בסניפים.



loccitane jasmin immortelle neroli pierre herme collaboration review לוקסיטן אימורטל פייר הרמה סט מתנה לחג נרולי יסמין חדש לוקסיטן gift set גלוסברי בלוג איפור וטיפוח







PUPA Made to Last Extreme Staying Power Foundation,  

Vamp Extreme Mascara



 PUPA Made to Last Extreme Staying Power Foundation,   Vamp Extreme Mascara גלוסברי בלוג איפור וטיפוח פופה מייקאפ מסקרה סקירה המלצה review

חדש מחברת פופה האיטלקית והאהובה:
*Made to Last Extreme Staying Power Total Comfort Foundation  - מייקאפ חדש בעל כיסוי מלא ועמידות גבוהה, שיתאים במיוחד לבעלות עור מעורב ושמן. המייקאפ קליל ונטול שמן, במרקם קטיפתי. מכיל גם מסנני קרינה ומגיע ב-12 גוונים! המראה המתקבל הוא טבעי ולא מסכתי, והעמידות בהחלט מרשימה.
מחיר לפני הנחות - 189 ש"ח

*מסקרה Vamp Extreme היא המסקרה החדשה מליין ה-VAMP האהוב. בעל מברשת סיליקונית גדולה וגמישה בעלת זיזים קצרים שמגיעים לכל ריס ובעלת גוון שחור עמוק. לאוהבות מברשות סיליקון (אני אישית מאוד אוהבת).
מחיר - 59 ש"ח.

להשיג בלעדית בסופר פארם.




Essence - I Love Nude Collection




essence i love nude collection review swatches אסנס לק שפתון ניוד צללית סקירה גלוסברי בלוג איפור וטיפוח

הקולקציה הניודית מבית אסנס, המותג הצעיר והכיפי, שכולנו חיכינו לה בציפיה נחתה סוף סוף בארץ!
בסדרה שפתונים, צלליות, גלוסים ולקים בגווני הניוד הטרנדיים והאהובים.

בסדרת I Love Nude* מוצרים נהדרים שאני צופה שייחטפו מהסטנדים מיד.
השפתונים מגיעים ב-4 גוונים, רובם בעלי מרקם קליל ושקפקף ועמידות בינונית, מלבד מספר 4 שהוא בעל גוון שזיפי מעט ועמיד יותר (13 ש"ח), בסדרה גם גלוסים (12 ש"ח)
הצלליות במרקם אפוי ומגע משיי נהדר (14 ש"ח)
הלקים הפתיעו אותי לטובה בעמידות מרשימה (10 ש"ח)

להשיג בסופר פארם ובחנויות פרטיות




מוצרים חדשים מבית אסתי לאודר לעיניים ולגבות




estee lauder smokey pencil eyeshadow review brow סקירה אסתי לאודר גבות עפרון צללית גלוסברי בלוג איפור וטיפוח



אסתי לאודר מרחיבה את קו המוצרים שמשווקים בארץ, ומשיקה שני מוצרים מצויינים:
עפרון גבות Estee Lauder Brow Defining Pencil* מגיע בחמישה גוונים, בעל מרקם ג'ל רך וכיפי שאינו מושך ותולש את שיער הגבה ובעל מברשת סירוק גבות קטנה בילט אין. נוח ומצויין ועמיד לשעות רבות (מחיר מלא 135 ש"ח)

עפרון צללית Estee Lauder Magic Smokey Powder Shadow Stick* - עפרון צללית שמנמן שיוצר מראה מעושן בקלות. פיגמנט עשיר ודחוס, מגיע ב-8 גוונים. אני קיבלתי את הגוון Indigo Smoke שמעולה ליצירת מראה מעושן מתוחכם לערב (מחיר מלא 139 ש"ח)






Il Makiage - פלטות PRO להרכבה עצמית


חברינו באיל מקיאג' לא עוצרים וממשיכים לשחרר קולקציות מעולות בזו אחר זו!





איל מקיאז מקיאג סומק היילייטר שימר ברונזר פודרה פלטה סקירה il makiage גלוסברי בלוג איפור וטיפוח


נתחיל בפלטות ה-*PRO החדשות - באיל מקיאג' השיקו מוצר מצויין שמאפשר לכל אחת ליצור לעצמה פלטת פנים ועיניים מושלמת ומותאמת אישית עבורה. הפלטות מגיעות ריקות, וניתן למלא אותן בברונזרים או היילייטרים בגוונים המתאימים לנו. המוצרים מגיעים באריזת פאן קומפקטית, שחוסכת מקום וכסף.
ניתן להשיג גם פלטות צלליות וסמקים באותה השיטה - פלטת PRO בהרכבה עצמית, המיועדת ל-4 צלליות, 4 סמקים, או מיקס של שני סמקים ושני ברונזרים/היילייטרים.
שיטה מצויינת שגם נוחה לקחת איתנו בתיק ובטיולים, וגם מאפשרת התאמה מקסימלית להעדפות שלנו.

המחירים גבוהים יחסית, אבל משתלמים יותר אם רוכשים פלטות מלאות.
מחיר פלטה ריקה - 99 ש"ח, צללית מינרלית למילוי - 119 ש"ח, סומק מינרלי למילוי - 139 ש"ח, היילייטר או ברונזר למילוי - 169 ש"ח.
בקניה של פלטת PRO מלאה תוכלו לשלם פחות -  פלטה עם 4 סמקים תעלה 350 ש"ח, פלטה עם 4 היילייטרים/ברונזרים או 2 סמקים ו2 היילייטרים/ברונזרים - 400 ש"ח. פלטה עם 4 צלליות - 300 ש"ח.





Il Makiage - סדרת BFF החדשה - מייקאפ, קונסילר ומברשות



איל מקיאג מקיאז BFF מייקאפ חדש קונסילר טום פורד מברשות חדשות סקירה המלצה עור שמן רגיל מעורב יבש קונסילר גלוסברי בלוג איפור וטיפוח il makiage


ההשקה האחרונה והאולטרא-מסקרנת מגיעה בדמות סדרה חדשה שנקראת BFF ומציעה מייקאפ, קונסילר ומברשות פנים איכותיות.

כדאי להתייחס קודם לאריזה - הרשת עוברת מיתוג מחדש ומציעה לוגו חדש ואריזות סקסיות שמזכירות מאוד (מאוד!) את אלו של טום פורד. יוקרה.
בסדרה מייקאפ בגודל מלא, מייקאפ בגודל נסיעות, קונסילר ומגוון מברשות איכותיות.

המייקאפ - BFF PERFECTING FOUNDATION* מבטיח מראה מאט, עמידות גבוהה, מראה עור חלק ללא נקבוביות פעורות, הזנת העור בלחות וסינון גורמים מזהמים וקרינת קרני שמש.
המייקאפ עשיר מאוד במרקמו ומיועד לעור מעורב/שמן, לא יתאים לעור יבש. עליי (בעלת עור יבש) היה עמיד למשך 10 שעות, אבל הרגשתי שהעור שלי צמא ללחות. מי שבעלת עור מעורב תהנה ממנו מאוד, לדעתי.
האריזה, חווית השימוש והעמידות מצביעות כולן על מוצר איכותי.
המחיר, אמנם, פחות נוח - לאריזה של 30 מ"ל תשלמו 289 ש"ח, אריזת נסיעות של 15 מ"ל תעלה 189 ש"ח. כרגע במבצע היכרות של 189 ש"ח לגודל המלא.

קונסילר -BFF PERFECTING CONCEALER* מגיע ב-10 צבעים, מתוכם 2 קורקטורים בצבעי ורוד ופיץ'. הקונסילר מגיע גם הוא באריזת המשאבה הנוחה, ששומרת על טריות המוצר, והוא קליל ועושה עבודה טובה בהסתרת כהויות.  7.5 מ"ל, 139 ש"ח.


מברשות - עוד גולת כותרת מרגשת היא ליין המברשות המקצועיות שנוספו למוצרי איל מקיאג' - The Professional Brush Collection*
המברשות עשויות עבודת יד באיטליה והושקעה בהן מלאכת מחשבת רבה.
המברשות עשויות סיבים סינטטיים ושיער טבעי, וצורת כל מברשת מותאמת לייעודה - מייקאפ, קונסילר, סומק, פודרה וקונטור. המחיר לא זול, מתחיל ב-189 ש"ח למברשת קונסילר ומטפס עד ל359 ש"ח למברשת איפור. אני מקווה שיהיו מבצעים נוספים על ליין המברשות, כי המברשות עצמן נהדרות ובהחלט איכותיות, ויעשירו כל תיק איפור.

בתמונה תוכלו לראות את המברשת למייקאפ ומברשת לקונסילר, לשתיהן צורה מעוגלת שמאפשרת הנחה מהירה ויסודית. התרשמתי בהחלט לטובה.




איל מקיאג מקיאז BFF מייקאפ חדש קונסילר טום פורד מברשות חדשות סקירה המלצה עור שמן רגיל מעורב יבש קונסילר גלוסברי בלוג איפור וטיפוח il makiage



מוצרי OFRA בגילטי


אי אפשר לדבר על שופינג בארץ ולא להזכיר את אתר גילטי, שהופך לשחקן מרכזי ביותר בסצינת הקניות האינטרנטיות. חשוב לציין את שירות השילוחים המהיר ואת שירות הלקוחות האדיב, שנדיר למצוא כמותם בארץ. אני מכירה את הנשים הפועלות מאחורי הקלעים של האתר, והן כולן מחוייבות מאוד ללקוחה הישראלית ועושות עבודתן באהבה רבה (גילוי נאות - אני, כבלוגריות רבות אחרות, נמצאת בתוכנית השיתופים של האתר, אבל גם בתור לקוחה פרטית יצא לי להזמין מגילטי ולקבל שירות נפלא).
עוד פרט שהופך את גילטי לאתר מוביל בעיניי - כל הזמן האתר מתחדש במוצרים חדשים, שיתופי פעולה מרעננים והשקות בלעדיות (כמו השת"פ האחרון עם היוטיובר המוביל MANNY MUA)

באופן מסורתי, גילטי הוא הבית למוצרי חברת OFRA - חברה אמריקאית לאיפור מקצועי, שהשנה כבשה לבבות רבים ודחפה את עצמה לתודעה בעולם, בייחוד אחרי שיתופי פעולה מוצלחים עם דמויות מובילות במדיות החברתיות. OFRA מציעים מוצרים איכותיים שלא מנוסים על בעלי חיים, ונמצאים תמיד עם היד על הדופק בנוגע לטרנדים ומגמות בעולם.

כך תוכלו למצוא באתר היילייטרים מעולים, בפורמולה מצויינת - כדוגמת היילייטר הפיצה ההיסטרי שנמכר באתר והציע 5 גוונים של היילייטרים לכל שימוש שניתן להעלות על הדעת. לצערי, המוצר כבר לא זמין אבל תוכלו להתרשם משאר מוצרי OFRA לפנים כאן.


ofra guilty שפתונים שפתון עמיד עופרה עפרה גילטי סגול אדום מנהטן קווינס  manhattan queen havana גלוסברי בלוג איפור וטיפוח

שימר גילטי עופרה OFRA היילייטר highlighter guilty גלוסברי בלוג איפור וטיפוח


השפתונים הנוזליים שלהם הפכו מזמן לשם דבר בעולם הביוטי, ונכנסו לליבי גם כן. הפורמולה העמידה, המוסית והנהדרת היא בין המועדפות עליי ושפתון בגוון Atlantic City הוא האדום המושלם עבורי. תוכלו לקרוא עוד בסקירות קודמות.


אספר לכן על גוונים חדשים* שניסיתי ואהבתי לאחרונה - Havana Nights בשיתוף עם היוטיוברית Kathleen Lights, וכן גוונים סגלגלים חדשים - Manhattan ו- Queens



ofra guilty שפתונים שפתון עמיד עופרה עפרה גילטי סגול אדום מנהטן קווינס  manhattan queen havana גלוסברי בלוג איפור וטיפוח swatches review lipswatch limited edition


Havana Nights הוא גוון בורדו-חום משגע לחורף וגם לקיץ, בעל פורמולה יבשה יותר ונוחה יותר לעבודה. מתקבע במהירות ועמיד לאורך כל היום. וגם המחיר משגע - 56 ש"ח בלבד! לרכישה



ofra havana nights swatch review comparison dupe עופרה גילטי האוונה נייטס סקירה שפתון עמיד נוזלי long lasting liquid lipstick glossberry גלוסברי בלוג איפור וטיפוח


Manhattan הוא סגול שזיפי בינוני, עם תת גוון מעט אפרפר. 97 ש"ח, לרכישה



ofra manhattan swatch review comparison dupe עופרה גילטי מנהטן סקירה שפתון עמיד נוזלי long lasting liquid lipstick glossberry גלוסברי בלוג איפור וטיפוח

Queens הוא סגלגל-שזיפי עמוק יותר מ-Manhattan ומשדר קרירות גותית מסויימת. 97 ש"ח, לרכישה

ofra queens swatch review comparison dupe עופרה גילטי קווינס סקירה שפתון עמיד נוזלי long lasting liquid lipstick glossberry גלוסברי בלוג איפור וטיפוח


כמובן שלא יכולתי שלא ליצור שילוב משלי בין שני גוונים, קבלו את Manhattan+Bel Air! יוצא גוון שזיפי משגע :)

ofra manhattan swatch review comparison dupe עופרה גילטי מנהטן סקירה שפתון עמיד נוזלי long lasting liquid lipstick glossberry גלוסברי בלוג איפור וטיפוח mix bel air manhattan

בגילטי ניתן למצוא, לצד איפור וטיפוח, גם סקשן חדש של תכשיטים מבית Sasha's State of Mind. התכשיטים איכותיים והם בהחלט מיוחדים, כך שאם ברצונך להתחדש בתכשיט שונה זוהי בהחלט ההזדמנות.
ניתן לרכוש תליונים בנפרד ולהתאימם לשרשראות באורכים שונים, המחירים הם בין 150 ל-400 ש"ח. בצילום - שרשרת עם תליון בצורת מנעול בגווני כסף וזהב*.


sasha state of mind jewlery תכשיטי סאשה סטייט אוף מיינד גילטי גלוסברי בלוג איפור וטיפוח




Yves Rocher - תיק נסיעות מתנה



באתר איב רושה מציעים על כל רכישה מעל 150 ש"ח תיק איפור עם מוצרים מוקטנים, עד סוף אפריל.
בהזמנה האחרונה קיבלתי את התיק, שמכיל בושם Evidence מוקטן ומסקרה שחורה קטנה, מושלמים לנסיעות, בתוך תיק איפור רומנטי וחמוד.




פסח מציין באופן מסורתי את תחילת תקופת החושפות, וגם אני מייד נזכרתי בחופשה שלי בפריז!
הו, כמה אני מתגעגעת לשבת בל'אדורי בשאנז אליזה, ללגום תה בכוסות מעוצבות ולהתענג על אקלר. אני חושבת שמכל חופשותיי בעולם, פריז היתה באמת יעד מושלם - שילוב נהדר של אוכל טוב, אוירה רומנטית ושופינג מועט כי הכל יקר. כל שאהבה נפשכן תוכלו למצוא בעיר, פלוס בונוס בדמות דיוטי פרי משתלם במיוחד לחובבות מותגי איפור יוקרתיים דוגמת שאנל וגרלן.
אם אתן מתכננות חופשה בקרוב, טוב לדעת שהיום ניתן בקלות לעשות השוואת מחירי טיסות ומלונות, מה שבעבר לא היה נוח כל כך. אני אמנם שועלת מציאות ובזמנו חפרתי את כל האתרים שיש, בערך, כדי למצוא דיל למלון טוב, אבל היום יש אתרים שעושים את העבודה במקומנו, כדוגמת מנוע חיפוש המלונות HotelsCombined - שאני נעזרת בו גם להזמנת מלונות בארץ והוא עורך השוואות מחירים של חדרי מלון בין כל האתרים הגדולים וחוסך זמן וכאב ראש. אני מקווה מאוד לחזור למלון הקטן שלו ברובע ה-bastille גם בעתיד! ממליצה לכן להזכר בפוסט "מה בתיק הטיפוח שלי בחופשה", ולראות כמה טיפוח אני לוקחת איתי לחופשות. בדיעבד, גם חצי ממה שיש שם מספיק, אבל אני תמיד בעד להיות מוכנה לכל תרחיש.


ומה איתכן? התפנקתן בפסח הזה? ספרו לי!

אל תשכחו לעקוב אחרי גלוסברי בפייסבוק ובאינסטגרם!

*המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה

6 comments

  1. את צריכה לצלם קטלוגים, כבר אמרתי לך :)
    כל פוסט חדש שאת מפרסמת ממלא אותי בשמחה, והפוסט הנוכחי מלא במוצרים נפלאים שאני אישית מאוד אוהבת (ובהחלט פתחת תיאבון לאלה שטרם יצא לי לדגום).
    3>

    ReplyDelete
    Replies
    1. הו איזו מחמאה יקירתי! תודה רבה! אוהבת!

      Delete
  2. בעוד שיש לי את רוב המוצרים, עשית לי חשק להתחדש בהם שוב:)
    חג שמח לך, לבן הזוג ולבייב

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה! אני התחדשתי בדבר הכי שווה שיש :)

      Delete
  3. מקסים! דעתנו על הרוב די זהה, אני אהבתי מאוד את המיתוג מחדש של איל מקיאג', אבל בחנויות לא הרגשתי אותו...

    ReplyDelete
    Replies
    1. זה נכון, אם כי יש השתדלות.. מקווה שזה יטפטף גם לחווית הקניה

      Delete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!