My Love Affair with Avène // סיפור האהבה שלי עם אוון



avene Avène eau thermale אוון טיפוח מים תרמליים טרמליים ניקוי קרם לחות הגנה מהשמש גלוסברי

בתור חובבת מותגי דרמו-קוסמטיקה ידועה, חשבתי שהגיע הזמן לתת במה לאחד המותגים האמינים והמוצלחים שיצא לי להכיר - חברת Avène הצרפתית, שמוצריה מספקים מענה מיוחד לסובלות מעור רגיש וקפריזי כשלי. 

במהלך השנים ניסיתי המון המון תכשירים קוסמטיים בשוק, שנועדו להפחית אדמומיות ורגישות ולהקל על עור מגורה, וגיליתי במהרה שמותגי דרמו-קוסמטיקה צרפתיים הם היעילים ביותר למטרה זו. 
הם מספקים מוצרים באיכות משובחת ובמחיר נמוך יותר מרוב חברות הקוסמטיקה היוקרתיות,  המבחר נרחב ועונה על צרכי עור מגוונים, ומה שהכי חשוב עבורי - יש תוצאות ברורות בשטח.


 חברת אוון (Avene) היא חברה צרפתית, שבלב מוצריה נמצאים מי מעיינות טרמליים מ-Avène שבדרום צרפת. מי המעיינות ידועים כבר מאות שנים בסגולות המרגיעות והאנטי-דלקתיות שלהם, ויצרו לעצמם מוניטין ואוהדים רבים בעולם.

המים הטרמליים עשירים בסיליקה, יסוד קורט ובעלי ריכוז מינרלי נמוך, ונמצאו במגוון מחקרים כמועילים במיוחד לעור רגיש. עם השנים אוון פיתחו סדרות רבות לטובת הסובלים מעור יבש, עור רגיש ומגורה, עור מעורב וגם מציעים תכשירי הגנה מהשמש. מרבית המוצרים נטולי אלכוהול, פראבנים ועומדים בתקנים אירופאיים מחמירים.

כמו שכבר סיפרתי בבלוג, העור שלי רגיש על גבול ההיפר-רגיש, ומספר פעמים בשנה סובל מגירוי קשה ואדמומיות, ובכל פעם מחדש avene מצילים אותי, ממש כך. על כן, רוב המוצרים בפוסט יתייחסו לחווייה שלי כבעלת עור רגיש והמוצרים שנכנסו לשגרת הטיפוח שלי, בין אם קבועה או בעתות חירום.
אגב, חשוב לציין שעור רגיש לאו דווקא חייב להיות עור יבש כשלי, יש גם בעלות עור מעורב ושמן שסובלות מתקופות של גירויים, גירוד ואדמומיות מציקה.

את המוצרים אני רוכשת לפי המחיר המשתלם ביותר - שלעתים ניתן למצוא דווקא בארץ בהנחות השונות. לרוב אני מזמינה את המוצרים מאיכמיסט האהוב והנאמן.


 Avène Thermal Spring Water / מים טרמליים - אוון



אני חייבת להתחיל מהמוצר שגילה לי את העולם של אוון, שאני רוכשת באדיקות כבר שנים, והוא מוצר חובה עבורי בכל ימות השנה - תרסיס המים הטרמליים של Avene.
אם בתחילה לא הבנתי למה אני אמורה להתרשם ממים בספריי, עד מהרה הבנתי את מגוון סגולותיו, ויש לא מעט כאלה:

- מרגיע עור מגורה: אם סבלתן פעם מעור מגורה אתן מכירות את תחושת העקצוץ וההתכווצות של העור, שמלווה הרבה פעמים גם בגרד. שפריץ מהמים והעור נרגע מיד, מרווה במים המרעננים והעשירים בסיליקה.

- מרגיע עור שנחשף לשמש: אם חזרתם מהים עם עור אדום ושרוף, המים יקלו מיד על הבעירה ותחושת אי נוחות

- מרגיע עקיצות וגירודים: אלגריה, עקיצות יתושים ועוד רעות חולות - הספריי מרגיע את הגירוד מיד.

- מקל על חתכים: חתכים מסכין גילוח, או חתכים אחרים בעור יכאבו פחות אחרי שימוש במים הטרמליים.

- הכנה לאיפור: אחרי שטיפת הפנים בבוקר, ולפני מריחת הלחות, אני אוהבת לרסס מעט מהמים על הפנים כדי להרוות אותם לקראת מריחת המייקאפ.

- ספריי לקיבוע איפור ורענון: אחרי המייקאפ, בדומה למוצרי פיקס פלוס, שפריץ מהים יאחדו את מרקם המייקאפ ויגרמו לו להראות אחיד יותר ועמיד יותר. במהלך היום אני מרססת מעט מהמים כדי למנוע מהמייקאפ להצמד לאיזורים היבשים בעור שלי.

- אחרי פעילות גופנית: מרענן ומחזיר לעור חיוניות

- לשימוש בטיסות ובחדרים ממוזגים: במקומות בהם סירקולציית האוויר בעייתית והעור נושם פחות, אני חייבת איתי בקבוקון קטן של המים האלה כדי למנוע מהעור להתייבש ולהיות מגורה בהמשך.

- לתינוקות - מקל על תפרחת חיתולים.

השתכנעתן? הבקבוק הגדול בתמונה הוא הבקבוק הביתי שלי שעומד בקביעות על שידת האיפור שלי, ויש לי גם בקבוק בגודל נסיעות שנמצא אצלי במשרד לשימוש במהלך היום (תוכלו לראות את הגודל הקומפקטי שלו כאן - בפוסט שרלוונטי גם היום)

מכיוון שמדובר באריזת תרסיס, את המים אני קונה בארץ (לא ניתן להזמין מחו"ל לרוב), והמחיר שלהם מצחיק מספיק כדי שלא תצטרכו להתאמץ בהזמנה מחו"ל.

המחיר המלא - 69.90 לבקבוק של 150 מ"ל כמו בתמונה, ניתן למצוא בפארמים ובבתי מרקחת הפרטיים, כמו גם במכבי ובאתרי פארמים באינטרנט. המחיר במדי-לינק, למשל, עומד על 35 ש"ח בלבד.
הבקבוק הקטן של 50 מ"ל יעלה 15.90 ש"ח במדי-לינק ושווה כל שקל, בטח בקיץ. אתן תודו לי.

 
avene Avène eau thermale אוון טיפוח מים תרמליים טרמליים ניקוי קרם לחות הגנה מהשמש גלוסברי


Avène Hydrance Optimale Soothing Hydrating Serum

/ הידרנס אופטימל - סרום לחות לעור עדין 

 
avene Avène eau thermale אוון טיפוח מים תרמליים טרמליים ניקוי קרם לחות הגנה מהשמש גלוסברי סרום הידרנס אופטימל hydrance optimale serum


הסרום החדש מבית אוון הוא התוספת האחרונה לסדרת Hydrance Optimale המוצלחת של המותג. 
הסרום מסדרת הידרנס אופטימל* מתאים לכל סוגי העור, אך בייחוד לעור רגיש, ובעל ריכוז גבוה במיוחד של מים טרמליים. 
הסרום הוא במרקם ג'ל אוורירי ובלתי מורגש, שנותן לעור בוסט לחות מיידי.
העור שלי שותה אותו בצמא מטורפת, יש לומר, והוא נעלם שניות אחרי שאני מורחת אותו.

הוא נפלא בערב לפני קרם הלילה, ומשפר את ביצועיו בהחלט, ואני משתמשת בו גם בבוקר על תקן פריימר והכנה לפני מייקאפ. הסרום קליל מאוד ולא משאיר אחריו שום תחושה שומנית או כבדה, והעור מרגיש פשוט חי יותר. התאהבתי.
 אגב, הסרום אינו מכיל פארבנים. 

מחיר - 229 ש"ח לפני הנחות ל-30 מ"ל. תמיד כדאי לשים לב שהמוצרים של אוון נמכרים לרוב בהנחות של 30% הנחות לפחות בפארמים, כדאי לעקוב.







Avène Tolerance Extreme / אוון טולרנס אקסטרים




קרם ה- Heavy Duty  הנאמן שלי,  המושיע שלי כשהעור שלי מתפרק, שכבר כתבתי עליו כאן - קרם הטולרנס אקסטרים של אוון איתי כשהמצב חמור באמת. משום מקום, תוקפת אותי תחושת גירוי קשה, העור מגרד, יבש ואדמומי - ואז אני חייבת את הקרם המצויין הזה של Avene.

הקרם נועד לטיפול במצבי עור קיצוניים של אלרגיות ואפילו לשקם עור שעבר טיפולים קוסמטיים. הוא מיוצר בצורה סטרילית ומכיל 9 רכיבים בלבד, המרכזי שבהם - המים הטרמליים כמובן.
אינו מכיל חומרים משמרים, פראבנים וחומרים אגרסיביים.

האריזה, שכמו שאתן רואות ידעה ימים מלאים יותר, סטרילית גם כן ומונעת מהחומר להזדהם.

המחיר בארץ עומד על 199 ש"ח לפני הנחות, כרגע במדי לינק נמכר ב-99 ש"ח אחרי 50% הנה.
ניתן להשיג גם באיכמיסט {לינק} עבור 12 פאונד.

 

Avène Extremely Gentle Cleanser / אוון אקסטרים ג'נטל קלינזר



במסיר האיפור העדין הזה (שבינתיים שינה שם ואריזה) נתקלתי לראשונה בוידאו של ליסה אלדרידג', כוהנת האיפור הגדולה ובעלת הקול הנעים ביקום (בחלומות שלי היא מרדימה אותי בכל לילה תוך כדי שהיא מספרת לי על טכניקות מסאז' הפנים שלה).

הוא עדין ויעיל - ומיועד בעיקר לעור עדין שמסירי איפור רגילים אגרסיביים מדי עבורו. הוא מיועד לפנים ולעיניים, ומשתמשים בו כחלב פנים - כלומר מעסים בעדינות לתוך עור הפנים ומנגבים בפד איפור נקי.

ניתן להשיג באיכמיסט תמורת 7 פאונד {לינק}



 

Avène Micellar Lotion, Gentle Toner, Gentle Milk Cleanser / אוון ניקוי והסרת איפור



Avène Micellar Lotion - מים מיסלריים, דמוי ביודרמה, שמפרקים את האיפור ומאפשרים הסרה קלה. מסיר האיפור שקוף ונוזלי, מרקמו כשל מים, והוא מותיר את העור נקי ורך.
המחיר בארץ - 133 ש"ח ל-200 מ"ל לפני הנחות, כרגע ב-66 ש"ח במדי לינק,
או באיכמיסט תמורת 11 פאונד (שזה כמעט מחיר זהה לארץ) {לינק}

 Avène Gentle Toner - מי פנים נטולי אלכוהול, שמשלימים את פעולת הניקוי ומחזירים את האיזון לעור. מתאימים במיוחד לעור יבש ורגיש.
להשיג באיכמיסט תמורת 9.5 פאונד ל-200 מ"ל {לינק}


Avène Gentle Milk Cleanser -חלב פנים לעור יבש, שמסיר לכלוך ותאים מתים. בדומה למסיר לעיניים ולפנים, מגיע בפורמולה חלבית ללא שטיפה, לאחר עיסוי לתוך העור מסירים את השאריות עם פד איפור.
להשיג באיכמיסט תמורת 9.5 פאונד ל-200 מ"ל {לינק}

 

Avène Suncare / אוון הגנה מהשמש


avene Avène eau thermale אוון טיפוח מים תרמליים טרמליים ניקוי קרם לחות הגנה מהשמש גלוסברי  high protection spf 50

 
סדרת מוצרי ההגנה מהשמש של Avene היא אחת המצליחות באירופה, והשנה התחדשה בפורמולה משופרת. הפורמולות החדשות כוללות מערכת הגנה חדשה, בעלת רכיב Uvasorb HEB שמבטיח את טווח ההגנה המקסימלי מפני קרני UVA ו-UVB.
 
 אחד המסננים שנשרו בתהליך שיפור הפורמולה הוא ה Titanium dioxide שאחראי על אפקט הצבע הלבן, והוא מסנן כימי שנמצא בהרבה ממוצרי האיפור והטיפוח שאנחנו מכירים שמכילים SPF. עם השמטתו של מסנן קרינה נוצרה פורמולה שאינה דביקה ואינה משאירה סימנים לבנים על העור. הפורמולה החדשה פונקה גם בויטמין E.

תכשירי ההגנה החדשים של Avene אינם מכילים סיליקון, פראבנים או אלכוהול ומבוססים על ריכוז גבוה במיוחד של מים טרמליים הידועים ותורמים גם לאפקט של צינון וקירור העור. כל התכשירים עומדים בדרישות הרישום האירופאיות.





*Avene Very High Protection Emulsion 50+ SPF / אמולסיה להגנה מהשמש 50+ SPF - זהו תחליב קליל בעל הגנה גבוהה במיוחד של 50 SPF. האמולסיה נספגת בעור במהירות ומשיארה אותו רך, ואהבתי מאוד את האריזה הנוחה שמוציאה כמות מדודה.
המוצר מתאים לעור רגיל עד מעורב ורגיש.
מחיר - 159 ש"ח ל-50 מ"ל לפני הנחות (כרגע ב-50% הנחה במדי-לינק)






*Avene Very High Protection Spray 50+ SPF / ספריי להגנה מהשמש 50+ SPF - תכשיר הגנה בספריי לשימוש נוח, איתי קבוע בתיק הים שלי ומשמש אותי מדי שבוע. המרקם של הספריי נעים והוא עבה מעט, אך נספג במהירות בעור ומספק הגנה גבוהה.
מחיר - 199 ש"ח ל-200 מ"ל לפני הנחות (כרגע ב-50% הנחה במדי-לינק)



מקווה שגם אתן תתנו צ'אנס למוצרי אוון המצויינים, באופן אישי, הם הצילו אותי יותר מפעם אחת וממשיכים להיות מוצרי מאסט מגירת הטיפוח שלי.

* המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה


23 comments

  1. המים הטרמליים והקרם ההגנה לפנים שלהם הם פשוט must have בקיץ!
    גם לי יש עור רגיש אך הוא נוטה לכיוון שמן ונודע לי עליהם בעקבות המלצה של רופא עור.
    חברה מומלצת לכל בעלות העור הרגיש , ולא רק ;)

    ReplyDelete
  2. צילומים שובי לב כמו תמיד... רושמת לי לקראת הנסיעה הקרבה לפריזוש

    ReplyDelete
    Replies
    1. אוי כן! בפריז תעמיסי, הם גם מוכרים שם באריזות חסכון של כמה מוצרים במארז.. שווה ביותר

      Delete
  3. צילומים שובי לב כמו תמיד... רושמת לי לקראת הנסיעה הקרבה לפריזוש

    ReplyDelete
  4. את התרסיס של אוון יש לי, ואני חייבת להודות שבאמת התקשיתי להבין את הקסם שבו - אבל, עכשיו שאני רואה כל כך הרבה מקרים בו אפשר להשתמש בו (לא חשבתי על זה אפילו) אני בהחלט אתן לו עוד צ'אנס להרשים אותי.

    ReplyDelete
  5. איזה פוסט נהדר ומפורט, כתמיד! בתור חובבת מוצרי אוון שהתנסתה בכמה מהם אני גם מאוד אוהבת את המותג. המים הטרמליים פשוט מדהימים ותמיד יש לי אחד גדול בבית ואחד קטן בתיק. מה שיפה זה שגילית לי כמה שימושים שלו שלא ידעתי עליהם, אני משתמשת בו בעיקר כדי לקבע איפור/לרענן את הפנים בימים חמים ולא חשבתי שהוא יעזור גם לגירויים או פצעים, אז תודה :)
    על הסרום אני מפנטזת כבר חודשים רבים אבל המחיר שלו אף פעם לא בטווח שלי... אין ספק שהדלקת אותי עליו מאוד.
    וכמובן מוצרי ההגנה מהשמש שבדיוק לאחרונה רכשתי - תוספת מצוינת לאוסף!
    כל מי שאין ברשותה מוצרי אוון צריכה לקרוא את הפוסט הזה ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה יקירתי!
      טרם התאכזבתי ממוצר של אוון ולאורך השנים ניסיתי לא מעט. בהחלט הפכתי לאוהדת מושבעת

      Delete
  6. המוצרים שלהם נראים נהדרים!! אני כבר תקופה רוצה לנסות את המים הטרמליים האלה!! נקווה שנזכור לרכוש אותם בפעם הבאה! פוסט נהדר!! :)

    ReplyDelete
  7. פוסט מעולה, ממליצה בחום על ג׳ל הניקוי האפרסקי!

    ReplyDelete
    Replies
    1. אנסה בהזדמנות הראשונה! :)

      Delete
  8. כל הסעיפים (םרט לתפרחת תינוקות) במים הטרמליים רלוונטים עבורי- בהחלט נשמע מוצר בול בשבילי.
    גם המסיר איפור (של ליסה) בהחלט נקרא נהדר.
    וכרגיל, האימג'ים הורסים

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה , תודה רבה!
      מים טרמליים הם מוצר מציל חיים לפעמים עבורי

      Delete
  9. סדרת מוצרי אוון היא אחת המצליחות באירופה, והשנה התחדשה בפורמולה משופרת

    ReplyDelete
  10. Anonymous20/7/15 13:41

    מוצרים מעולים, כבר שנים שאני משתמשת בהם, וכמובן נושאת איתי בקביעות בתיק את המים הטרמליים באריזת הנסיעה.
    מסיר האיפור המיסלרי מעולה, אך משום מה לא מצויין על הבקבוק שהוא מיועד גם לעיניים.
    והסרום חדש לי, עדיין לא ראיתי אותו על המדפים. ינוסה בהקדם.

    ReplyDelete
    Replies
    1. הסרום הוא השקה חדשה, ראיתי שכבר נמכר באיכמיסט גם כן.
      הוא מאוד מאוד מוצלח בעיני!

      Delete
  11. Anonymous20/7/15 16:51

    שאלה לגבי קרם ההגנה של אוון לפנים בשפופרת,מקווה שזה עדיין רלוונטי. האם יש צורך למרוח לפניו גם קרם פנים(עור מעורב),או שהוא נותן מספיק לחות לבד?
    תודה.

    ReplyDelete
    Replies
    1. קודם כל, תמיד רלוונטי לשאול :)
      בשבילי, הלחות שבקרם ההגנה מספיקה (יש לי עור יבש) ואין צורך להזין את העור בלחות נוספת

      Delete
  12. האם המים התרמליים בספרי מתאימים גם לעור שמן?

    ReplyDelete
  13. אני משתמשת במוצרי וישי בשביל העור הרגיש שלי

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!