Clarins Shaping Facial Lift Total V Contouring Serum Review // סרום מחטב לפנים מבית קלרינס

 בלוג איפור וטיפוח Clarins Shaping Facial Lift Total V Contouring Serum Review // סרום מחטב לפנים מבית קלרינס shape lift serum slimming auto lifting

הי!
היום מתארח בפינת הטיפוח הסרום החדש מבית קלרינס, שמבטיח לעצב ולחטב את קווי המתאר של הפנים. זוהי הפעם הראשונה שאני מנסה מוצר מהסוג הממצק, אבל הסקרנות, באופן טבעי היתה גדולה.

מי מאיתנו לא רוצה קווי מתאר חטובים וברורים יותר של הפנים? עצמות לחיים של ג'יזל, סנטר שאינו מציג לראווה את כל הפיצות שתקענו בשעת לילה מאוחרת, תוי פנים ברורים וחדים כמו המשפטים של טיריון במשחקי הכס?

אז אני רוצה. בתור רוסיה עם פנים עגלגלות, הברונזר והסומק עובדים אצלי שעות נוספות כדי לשרטט עצמות לחיים יש מאין.

הסרום החדש של קלרינס, Shaping Facial Lift Total V Contouring Serum, הוא דור רביעי לשושלת מפוארת של סרומים ממצקים. הסרום הממצק הראשון של קלרינס הושק אי שם ב-1999, ו-15 שנה לאחר מכן מושק הסרום בפורמולה חדשה ומשופרת. כמו קודמיו, הוא הפך ללהיט מיידי ומעל שלוש מליון יחידות נמכרו בעולם מאז השקתו, כך על פי קלרינס.

ההבטחה: הסרום מבטיח למצק ולעדן את תווי הפנים, להעניק מראה יותר refined - כלומר מוגדר ומחודד ללחיים ולסנטר, להוריד נפיחות, לעדן את הפרופיל ולנקז עודפי שומן.
בנוסף לפעולות המיצוק, Clarins V Shape Serum מעניק אפקט "הרמה" מידי של העור ומעשיר את העור בלחות.

עוד מספרים לנו בחברה שהסרום עשיר בקפאין, וכן בשלוש תמציות צמחים שאמורות להעניק אפקט מידי של הרמה, הידוק ומיצוק של קווי המתאר של פנינו הענוגות:


תמצית Guarana, לשחרור עודפי שומן והגנה מפני הצטברותו, לטובת מראה חטוב יותר.
תמצית Zerumbet Ginger, להגנה מפני הצטברות נוזלים והורדת נפיחות.
תמצית Kaki מספקת הגנה על סיבי העור ומונעת ממנו לאבד מהאלסטיות שלו.
סוכרים אורגניים מספקים אפקט הרמה מיידי.


וכעת לחוויה האישית שלי עם הסרום:






נתחיל מכך שהסרום מגיע בבקבוק יוקרתי, כיאה למוצר מבית קלרינס. אני חוזרת ואומרת בכל פוסט שאני ממש אוהבת את המוצרים של קלרינס, ניכרת בהם המון השקעה ואמנם התמחור של מוצרי המותג גבוה, מרגישים מיד כי מדובר במוצר איכותי.

הבקבוק צר וגבוה, בעל גימור זהוב-מטאלי, די חתיך, לא אשקר. הפקק סוגר את המוצר בהרמטיות, הפיה משחררת כמות חומר מדוייקת - כל הפרטים הקטנים שתורמים לחווית שימוש מפנקת.





 בלוג איפור וטיפוח Clarins Shaping Facial Lift Total V Contouring Serum Review // סרום מחטב לפנים מבית קלרינס shape lift serum slimming auto lifting


לסרום ריח נפלא, הוא בעל מרקם קליל וכאשר מורחים אותו הוא שקוף לחלוטין ונספג במהירות, ולא מותיר את העור שומני וכבד. הקרם מפנק ומאוד מהנה לשימוש, בזה אין ספק.
אני משתמשת ב-4 לחיצות משאבה לכיסוי כל הפנים.





ולחלק המסקרן באמת - האם הסרום עובד?
קודם כל, הייתי ילדה טובה והשתמשתי בו ערב ערב במשך חודש, בשילוב עם טכניקת ה- Manual Lifting (הרמה ידנית, בתרגום חופשי) שפותחה בקלרינס - טכניקה לעיסוי עצמי.
הטכניקה די פשוטה - לאחר שמורחים את הסרום בעדינות על הפנים, מפעילים פעולות של לחץ ומתיחה קלה בנקודות שונות בפנים, כפי שמוסבר בחוברת ומודגם בסרטון הרשמי של קלרינס:








אני מספרת לכן את זה כי אני חושבת שלשיטת האוטו-ליפטינג יש חלק משמעותי בחוויה שלי עם הסרום.
 כדאי להזכיר שאני בחורה עם עור יבש, ללא קמטים בולטים, אבל כמו כולן - אשמח לפנים חטובות יותר.

בשורה התחתונה - לא ציפיתי לקרם קסמים והוא אכן לא מעלים במחי מסאז' את הפאפי צ'יקס, את מה שיש מתחת לסנטר ואת הנפיחות. עם זאת - כן, הבחנתי שהפנים נפוחות פחות ושיש ירידה קלה מתחת לסנטר.
בשימוש קבוע השינוי מאוד מעודן, אך הוא קיים. אני מרגישה את זה במיוחד באיזור הלחיים, שמרגישות לי מורמות יותר וקו הלסת ברור יותר. למרות שלא ירדתי במשקל, הפנים נראות חטובות יותר, גם אם במעט.
אני מרגישה שבשימוש ממושך מראה הפנים ימשיך להשתפר, ויחד עם שיטת העיסוי אני חשה כי אני ממריצה את מחזור הדם והעור נראה חיוני יותר.

עוד משהו לזקוף לזכות הסרום - הוא עשיר בלחות ומאוד נעים. בימים חמים אני מסתפקת רק בו ולא מוסיפה עוד קרם לחות בנוסף. הטיפוח של קלרינס לא מכזיב גם כאן.

המחיר של הסרום - 492 ש"ח, לפני הנחות. פינוק יקר ויוקרתי, אבל יכול לספק פתרון למי שמחפשת סרום איכותי. אני אמשיך לבחון את הביצועים גם בחודשים הבאים.

להשיג בסופר פארם או אונליין באתר Life and Looks

מה דעתכן? האם מישהי התנסתה בתכשירים ממצקים? 

* המוצר התקבל לסקירה מהחברה

20 comments

  1. נשמע מסקרן :) מקווה שתמשיכי להנות מהסרום ואשמח לשמוע את המשך הרשמים בעתיד :)

    ReplyDelete
  2. פאפי צ׳יקס זה אחלה סטריפר ניים. תמונות מדהימות!

    ReplyDelete
    Replies
    1. סטריפר ניים רק לא למחוזותינו! :) תודה קוקי

      Delete
  3. אני עם זאת מלמעלה, מסקרן לשמוע את שאר ההתנסות :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. אמשיך ואבדוק עד שהבקבוק יגמר :)

      Delete
  4. אני אוהבת רוסיות עסיסיות! אם גלוסברי ממליצה אני חייבת לתת צ'אנס

    ReplyDelete
    Replies
    1. רוסיות עסיסיות זה הדבר!

      Delete
  5. יצא לי לנסות מוצרים ממצקים באזורים אחרים בגוף. בעיקר עבודה פסיכולוגית מסתתרת מאחורי זה. מה שכן, המוצר מכיל הרבה רכיבים לא רעים בכלל, כך שגם אם המיצוק עדין או בעיקר פסיכולוגי לפחות יש מרכיבים חיוניים שנותנים פתרונות ללחות טובה.
    מה גם, שהמחיר יחסית אטרקטיבי (ואם יש מבצע שווב אז בכלל) בניגוד למוצרים אחרים בשוק מבית דיור/שאנל

    ReplyDelete
    Replies
    1. זו פעם ראשונה שאני מתנסה , ובאתי סקפטית מטבעי.
      אני חושבת שהחומרים במוצר בשילוב עם המסאז' עוזרים בזרימת הדם ואולי Ultimatey בחיטוב קל. הוא מאוד נעים, זה בטוח

      Delete
  6. אשמח לשמוע את הרשמים לאחר התנסות ממושכת, מה שכן הוא נראה סופר יוקרתי ומעניין!

    ReplyDelete
    Replies
    1. הוא יוקרתי, זה ללא ספק. יש בו מגוון חומרים מעניינים, אבל לדעתי המסאז' הוא הבוסטר האמיתי. הקרם מאוד נעים!

      Delete
  7. אני בעיקר אוהבת את ההשקעה הקלה שהוא דורש, כי הרמה קלה (או עיסוי קל) מדי ערב זה בהחלט פאן

    ReplyDelete
    Replies
    1. זה ממש פאן ואני מרגישה שהעור מקבל את זה באהבה. לא סתם כל מיני שיטות מסאז' למיניהן מומלצות, זה באמת מצויין

      Delete
  8. Everything has its value. Thanks for sharing this informative information with us. GOOD works! more info

    ReplyDelete
  9. Wonderful illustrated information. I thank you about that. No doubt it will be very useful for my future projects. Would like to see some other posts on the same subject! umrah packages

    ReplyDelete
  10. Thank you �� The international travelers who traveling to Kenya need kenya e visa. That they can apply online and can get the 24*7 customer assistant.

    ReplyDelete
  11. This article impressed me so much . I enjoy reading . you are sharing good thoughts. If US citizens want apply India visa for US citizens (e visa) for the purpose of business, tour and medical e-Visa with online 24*7 support.

    ReplyDelete
  12. I read this article, it is really informative. Your way of writing and clarifying things is very impressive...Indian 5 years visit visa restored with immediate effect, Indian Long Term e-Tourist Visa now enabled for citizens of 156 eligible countries from 16 march 2022. India 5-Years tourist visa , you can apply online via India evisa website.

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!