מה זה מימיבוקס? + סקירת קופסת Special #43 K-Pop #3


 שלום לכן!

יש לי יחסי אהבה-שנאה עם קופסאות הפתעה למיניהן. בעברי הייתי מנויה לחלקיק שניה לגלוסיבוקס הישראלית אבל לא הרגשתי שאני מקבלת תמורה ראויה למחיר. ומצד שני, כולנו עוקבות בעיניים כלות אחר מצעד קופסאות הביוטי המושקעות בחו"ל ומריירות בעצב על מבחר, שירות ואיכות שאין להשיג נכון להיום בארץ.

למזלנו, לפני זמן מה נולדה לה המימיבוקס - Memebox , קונספט של קופסאות הפתעות קוריאנית מלאות בכל טוב, ששטפה את העולם כצונאמי, וגם אנו בארץ יכולים להנות משירות הקופסאות הזה.

מכיוון שמדובר בקופסת הפתעה לא יודעים מה מקבלים עד שהקופסא מגיעה אלינו (אלא אם מתפתים לספויילרים) - במגוון נושאים (themes) - קופסאות איפור, טיפוח, גם וגם, קופסאות בריחות מסויימים (שוקולד) או על בסיס מסויים (דבש), קוספאות שכל מוצריה של חברה מסויימת (הוליקה הוליקה, סקינפוד, טוני מולי) או קופסאות שת"פ עם בלוגריות מהעולם. אפקט ההפתעה הוא המנוע החזק ביותר של הקופסאות הללו, והריגוש לפתוח את הקופסא הורודה הקטנה הוא עצום.

אז אחרי שהתלבטתי רבות, גם אני נשאבתי לטרנד וזו הקופסא הראשונה שהגיעה אליי. Special #43 K-Style 3 היא קופסא על טהרת מוצרי איפור ששואבים השראה מה-K-POP, להקות פופ קוריאניות מלאות שיק. הקופסא מכילה 6 מוצרי איפור בגודל מלא. 

מוזמנות להכיר אותה ואת עולם המימיבוקס יחד איתי :)

memebox סקירה מימיבוקס שירות קופסאות הפתעה מחו"ל קופסת מוצרים יופי איפור וטיפוח




אז קצת פרטים על שירות המימיבוקס - זה די פשוט :)


מימיבוקס הוא מיזמם אינטרנטי (גאוני, יש להודות) ששולח קופסואת מלאות במוצרים קוריאניים למדינות ברחבי העולם. 

קיימים 3 סוגים של מימיבוקס:
 
Memebox - הקופסא המקורית. מכילה 4-8 מוצרים בגודל מלא ודוגמיות בגודל Deluxe. המחירים נעים בין 23$ ל-29$, והקופסאות הם  לפי נושאים שונים ומכילים תמהיל של איפור, טיפוח או גם וגם.

Superbox - מכילה מוצרים בגודל מלא בלבד, לפי נושאים שונים או בשיתוף פעולה עם מותגים או בלגורים אהובים. קוספאות פופולריות מאוד, שמחירן נקבע בהתאם לתכולה, אבל לרוב נע בין 23$ ל-35$.

LuckyBox - לא תמיד נמצאת באתר, אבל מדובר בקופסא שתכיל 4-8 מוצרים מקופסאות קודמות שקיבלו דירוג גבוה.


כמה נקודות חשובות:

  • השירות הוא לא מנוי מתחדש. מזמינים רק את הקופסאות שרוצים מתי שרוצים!
  •  כל קופסא נשלחת בזמן מסויים, לעתים חודש ויותר אחרי שהיא מוצעת למכירה באתר. אם קשה להתאזר בסבלנות, יש באתר סקשן של קופסאות שנשלחות בקרוב ואפשר לבחור מתוכן.
  •  בעת ההרשמה מקבלים MemeDots- נקודות למימוש בעת הקניה. כל נקודה שווה 1$ ומקנה הנחה. גם לאחר רכישת קופסואת תקבלו מימידוטס, ואם תקנו יותר מ-5 קופסאות במהלך 3 חודשים תקבלו סטטוס VIP שמקנה הטבות שונות ולעתים פינוקים בעוד נקודות.
  • מחיר המשלוח לארץ - 7$ לקופסא במשלוח רשום עם מספר מעקב. זמן המשלוח הוא כשבועיים. עדיף להמנע משליחה ב-EMS כי הדואר גובה עמלת שחרור על כל חבילת אקספרס.
  •  שימו לב - אם תקנו באנדל (2 קופסאות או יותר שנשלחות יחד) הרבה פעמים תקבלו משלוח מהיר ב-DHL במחיר 7$ או חינם! משתלם. לרשימת הבאנדלים לחצו כאן
  • קופסאות נמכרות מהר, במיוחד כאלה שיש להן ביקוש גבוה, אז כדאי לקנות כאשר יש כי לא בטוח שישאר אחרי :)

  • במהלך נובמבר תקבלו 5$ הנחה ברכישה מעל 30$ עם הקופון 5GTSC8

memebox סקירה מימיבוקס שירות קופסאות הפתעה מחו"ל קופסת מוצרים יופי איפור וטיפוח



אחרי שחזרתי מהונג קונג לא חשבתי שאני צריכה עוד איפור אסיאתי. האמת היא שאני באמת לא צריכה עוד איפור אסיאתי, או בכלל. אני מסודרת לכמה מחזורי חיים. אבל, כאשר הכריזו במימיבוקס על קופסה שכולה הוליקה הוליקה, החברה הקוריאנית האהובה עליי, נשברתי, והזמנתי (סקירה עליה בקרוב).  החלטתי שאזמין 2 קופסאות. אחרי שיטוט של כמה שעות באתר, קריאת ביקורות, ניחושים, חיפושי גוגל - נבחרה קופסא נוספת, שכולה על טהרת האיפור, כי בקושי יש לי והייתי צריכה עוד קצת. 

בחרתי את #3  K-Style אחרי שקראתי ברשת סקירות על קופסאות קודמות מהסדרה. אני ו-K-POP זה לא, אבל בחברה הבטיחו מוצרי איפור חדישים ומסקרנים, צבעוניים ומפתים, אז הימרתי והלכתי על הקופסא הזו.
לפני שבועיים הרשת התחילה להתמלא בספויילרים ואני חיכיתי בציפיה לקבל את הקופסא לידיי ולשחק איתה כבר.

הקופסא הורודה העשויה מקרטון קשיח הגיעה עטופה היטב, המוצרים ארוזים בהרמטיות - ניכר שהם יודעים את העבודה מימיבוקס.
פתחתי בהתרגשות, ובפנים חיכו לי 6 מוצרים בגודל מלא:


memebox סקירה מימיבוקס שירות קופסאות הפתעה מחו"ל קופסת מוצרים יופי איפור וטיפוח גלוסברי בלוג איפור וטיפוח glossberry beauty blog special k-pop #3 #43 box memebox review swatches

memebox סקירה מימיבוקס שירות קופסאות הפתעה מחו"ל קופסת מוצרים יופי איפור וטיפוח גלוסברי בלוג איפור וטיפוח glossberry beauty blog special k-pop #3 #43 box memebox review swatches


מה בקופסא?
קודם כל, חייבת לומר שאת רוב המותגים בקופסא לא הכרתי בכלל - וזה כבר היה מרענן בשבילי. 

הקופסא מכילה בסיס זוהר לאיפור, BB קרם, טוש לגבות, עפרון עיניים משולב בצללית, מוס לשפתיים/לחיים וצללית קרם בסטיק.

מחיר הקופסא: 23$ ושווי המוצרים בה 80$








   Secret Kiss -  Face Fit Strobe Cream - גודל מלא ($30 מ"ל, 11$)

מדובר בבסיס מאיר לפנים, שדומה מאוד ל-Strobe Cream המפורסם של מאק. מדובר במוצר ורסטילי שניתן להשתמש בו עצמאית או בערבוב עם מייקאפ או BB קרם - והוא מעניק זוהר ומראי dewy לעור. 
החברה מציינת שהוא מכיל 6 אבקות אבני חן ותמציות פרחים שונות ומטפל במגוון בעיות כגון עור חסר חיים, חסר לחות, אדמומי ועוד.
המוצר נותן מראה חי לעור, מעיר עור פנים עייף ומוסיף זוהר. אני אוהבת לערבב אותו עם המייקאפ או ה-BB ביחס של 2:1 כפי שמומלץ בכרטיסיה המצורפת, הוא משמש גם כפריימר ועדין לעור היבש שלי.
בנוסף, ניתן להשתמש בנפרד מעל מייקאפ להוספת זוהר מעל עצמות הלחיים, האף, עצם הגבה וכל מקום שרוצים להוסיף לו קצת ברק. כמו שתראו, מדובר באפקט מינימלי אך ממזרי, כך שלעולם לא נראה כמו כדור דיסקו טובל בשימר.

מוצר מעולה, אם לא הטוב ביותר בקופסא הזו. הצלחה!

ציון: 5/5






    Vella Flower Flower - BB Cream - גודל מלא (15 מ"ל, 26$)


 קודם כל, התפלאתי מאוד מהמחיר - 26$ ל-BB קרם של חברה קוריאנית עלומה, ועוד לטיובה פצפונת של 15 מ"ל? מישהו בהחלט מאמין בעצמו שם ב-Vella, מי שלא תהיו.

אז ה-BB הזה עשיר בתמציות פרחים מפנקות, מכאן שמו, והוא גם בעל ריח פרחוני כיפי. לשמחתי, הקרם מיועד במיוחד לעור יבש (score) וגם הגוון שלו מתאים לשלגיות כמוני (לא ממש שלגיה, אבל בחורף אני nw15). הוא אפילו לא צהוב מדי כמו רוב הקרמים הקוריאניים.

מדובר ב-BB קרם בעל מרקם עשיר ועבה שנותן כיסוי גבוה. מאוד מפתיע, יחסית לנסיון שלי עם ה-BB קרמים הקוריאניים שרובם בעלי מרקם דק ואינם מכסים פגמים. המינוס היחיד שלו הוא שלוקח לו זמן להטמע לחלוטין בעור, העור נשאר קצת "רטוב" כרבע שעה.
עם זאת, ללא ספק החבר הזה יבלה איתי את החורף הקרוב. לטעמי לא מצדיק את התמחור ההזוי, אבל הקופסא כולה עלתה פחות ממנו, אז מי אני שאלין? 

ציון: 4/5 , גם כי אני רגילה לטיובות של 30 מ"ל.








    Tony Moly - 7 Days Tattoo Eyebrow - 02 Dark Brown - גודל מלא (0.8 מ"ל, 8$)


 או, הנה חברה שאני מכירה, סוף סוף. טוני מולי הם בין החברות המוכרות בקוריאה, בזכות האריזות המתוקות שלהם ומוצרי הטיפוח המומלצים.

קיבלתי טוש לגבות, עם השוס שאני כל כך אוהבת - מברשת ולא לבד בקצה העט. הצבע הוא 02 Dark Brown, צבע נייטרלי. מכיוון שגבות אין לי ואני משתמשת קבוע בעזרים ליצור אשליה של גבות מלאות יותר בהחלט קיבלתי את החבר הזה לחיקי באהבה וציפייה.

על האריזה ההוראות אומרות: מירחי את הטוש לפני השינה, וקומי עם גבות משורטטות. אחרי 3-4 ימים הצבע ידהה אז פשוט חדשי אותו לפי הצורך. סירייסלי טוני מולי? לשרטט גבות לפני השינה לא כלול בריטואל הקבוע שלי ואני גם לא אסתובב עם גבות שלא הורדתי במשך ימים. אבל היי, הם בהחלט פותרים פה בעיה למי שלשרטט גבות מדי בוקר זו מעמסה גדולה מדי עבורה.
אם כן, לא ניסיתי את הטוש למשך שבוע, אלוהים ישמור. ניסיתי כמה פעמים בצורה הרגילה, מריחה בבוקר והורדה בערב, והטוש בהחלט עמיד מאוד והצבע לא זז כל היום.

חייבת לתת בונוס לאריזה, שנראית כאילו ציירו עליה קעקועי חינה, אני הרי סאקרית של פרטים קטנים. חבל שזה עומד בקונטרסט לטוש הפושט וחסר היחוד העיצובי, אבל אי אפשר הכל ב-8$.

ציון: 5/5






    Style Y -Soft Fit Mix & Match Pencil and Powder Shadow  - 
02 Brown Liner & Peach Tip - גודל מלא (0.5 גרם, 9$)



 יש לי בעיה, אני לא אוהבת עפרונות חומים. אין לי אפילו אחד. לא אוהבת. קיבלתי בקופסא הזו מוצר 2 ב-1 שכל כך אהוב על הקוריאנים - מצד אחד עפרון ללא חידוד בצבע חום ומצד שני צללית אבקה מבריקה בצבע זהוב באפליקטור ספוגי.

בסווטץ' הראשון מאוד מאוד התלהבתי- הצללית היתה שימרית ובוהקת והעפרון נמרח בקלות וגם היה עמיד (תראו כמה סטיין הוא השאיר אחרי שפשוף קל בביודרמה).

הבעיה היא שעל העין הסיפור היה אחר, הצללית בקושי נראית ללא פריימר, והעפרון - פחות בוהק על העפעף. אז לצערי המוצר הזה הוא חצי אכזבה, כי עם הצללית אני משתמשת בעפעף התחתון, כפי שאני בדרך כלל עושה בצלליות עם אפליקטור כזה שהוא מאוד נוח עבורי. העפרון החום היה יכול להיות עפרון גבות אלמלא היה זרוע במעט נצנצים. בכל זאת השתמשתי בו לתיחום עליון של העין והרגשתי פחות מוזר משציפיתי, כי מרחוק הוא נראה מספיק כהה עבורי.

ציון: 2/5










    Style Y Color Fit Creamy Lip & Cheek 02 Smoothie Pink - גודל מלא (5 מ"ל, 13$)


 מדובר במוצר שהוא שוב 2 ב-1 - מוס ורדרד שיכול לשמש כסומק קרמי או כצבע במרקם מוס לשפתיים, כפי המון המון חברות קוריאניות מציעות בימים אלו.

הצבע בהסווצ'ה נראה אפרסקי יותר מורוד, ונראה מבטיח ביותר. שמחתי.
ואז ניסיתי אותו גם כסומק וגם כשפתון.

נתחיל מהטוב - מאוד אהבתי אותו כסומק. מתייבש למרקם מאט קטיפתי ומחזיק לשעות רבות. נותן מראה טבעי ללחי. האפליקטור הספוגי נוח והכמות באריזת 5 מ"ל השקפקפה מאוד מכובדת.

בתור צבע שפתיים - ובכן, נראיתי כמו ברבי חולה. התכשיר מתייבש בצורה לא אחידה, מייבש את השפתיים, לא מחמיא בכלל - מן ורוד בזוקה חיוור ומתפורר. לא לא לא. ניסיתי לצלם לכן סווטץ' וגנזתי, זה פשוט נראה רע.

ציון: 4/5.  אני לא מתאכזבת שהמוצר לא עובד בשבילי כצבע לשפתיים, כי הוא מעולה בתור סומק מוס.








       Color World Jewelish Stick Shadow 05 Twinkle Green - גודל מלא (10 מ"ל, 13$)

 אוו צללית בסטיק, כמה כיף. אני מאוד אוהבת צלליות קרמיות בסטיק, על כמה מהן כתבתי כאן.

המוצר הוצע  בשתי וריאציות, סגולה וירוקה, ומאוד שמחתי שקיבלתי לידי את הגרסא הירוקה. אני חובבת צלליות ירוקות שלרוב מוציאות את המיטב מהעיניים החומות/ירוקות שלי.

מדובר בצללית בצבע ירוק דשא, זרועה בשימר, חיננית למדי. לא האיכות המשובחת ביותר שנתקלתי בה אבל עושה את העבודה ועמידה לכ-6 שעות. 

הצבע עצמו חביב עליי מאוד אם כי לא מושלם, וגם האריזה מרגישה מעט כבדה ומושקעת, בניגוד לאריזות הפלסטיקיות הפושטיות שלרוב מאפיינות צלליות קרם קוריאניות. המריחה נוחה, הצללית לא יבשה ונמרחת בקלות.

הייתי שמחה אם הצבע היה ירוק יותר כהה , אבל זה מה יש ועם זה ננצח.

ציון: 3.5/5




מה ניתן לומר? נהניתי מהרפתקת המימיבוקס הראשונה שלי.
סך העלות של המוצרים בקופסא - 80$, ללא ספק לא הייתי משלמת מחיר מלא על רובם. בסך הכל הקופסא לגמרי שווה את ערכה, ולמעט נפילה אחת, אני רואה את עצמי משתמשת ברוב המכריע של המוצרים.
בשבילי זו היתה הצלחה.

אם גם אתן רוצות להזמין לכן מימיבוקס - אתן מוזמנות לרכוש מכאן, שיטוט נעים!
  • במהלך נובמבר תקבלו 5$ הנחה ברכישה מעל 30$ עם הקופון 5GTSC8

אשמח לשמוע על החוויות שלכן עם המימיבוקס או קופסאות אחרות, ובכלל לשמוע מכן, אז לכו על זה :)



11 comments

  1. fab box and great review
    kisses

    ReplyDelete
  2. פוסט משגע, נהנתי מכל רגע

    ReplyDelete
  3. באמת שווה, עדכני באם תשוב למלאי

    ReplyDelete
    Replies
    1. בהחלט :) 23$ זה מחיר מעולה לכמות לא רעה של מוצרים טובים!

      Delete
  4. איזה פוסט מעניין! אלוהים יודע שמעולם לא מצמצתי אפילו לעבר קוסמטיקה אסייתית לפני שהכרתי אותך...

    ReplyDelete
    Replies
    1. חבל! זה עולם ומלואו, גם אני כל הזמן עוד לומדת ומכירה אותו

      Delete
  5. שוווווה ביותר! את גורמת לי לחלום על הונג קונג, וממש לא התחברתי אליה.

    ReplyDelete
    Replies
    1. התחברתי להונג קונג בעיקר בשופינג.. אולי כי לא הייתי בניו יורק P: אבל מבינה אותך לגמרי

      Delete
  6. פוסט כיפי! :) בא לי.. אבל אני בעוצר קניות עכשיו ולפחות איזה תקופה ארוכה קדימה :(
    הליפ גלוס קנה אותי. נראה כמו סוכריה נמסה! :)

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!