Project Pan // מסיימת מוצרים


הי!
כשעברנו דירה לפני כמה חודשים לבית החדש שלנו, ארזתי כמובן את כל מוצרי האיפור, הטיפוח, הקרמים והנרות שלי, ולמען האמת די נחרדתי מהכמויות העצומות שיש ברשותי.
היו לא מעט תקופות בהן הייתי עורכת קניות באתרים האהובים עליי על בסיס חודשי, קונה לא פעם מוצרים רק כי הם היו במבצע, ובאופן כללי - לא תמיד התנהלתי נכון מבחינת הכמויות והתקציב.
תוסיפו לכך את העובדה שבתור בלוגרית אני זוכה להתנסות בלא מעט מוצרים שנשלחים אליי, וכך יצא שארזתי יותר מ-20 ארגזים של מוצרי קוסמטיקה (אחרי מיון ותרומה).

כשהתחלתי לפרוק, עשיתי מיון מפוכח כשהבנתי ששתי שידות האלכס שקניתי לא יספיקו (לפני כן אחסנתי את האיפור בצורה שונה). ואז גם הגיעה אליי חברתי האהובה השיקסע ועשתה מיון פולני קשוח ונטול סנטימנטים נוסף (אני אגרנית באופי ולא תמיד יכולה להפרד ממוצרים, אבל באמצעות שיקולים קרים של מוצרים שעבר זמנם נאלצתי לזרוק לא מעט מוצרים לפח. זה לטובה, זה לטובה).

אני חייבת לומר שהדיקלאטר עשה מקום גם בנשמה וגרם לי להרגיש טוב יותר. אז גם דיברנו על פרוייקט פאן (תוכלו לקרוא על זה של השיקסית אצלה בבלוג) והחלטתי שגם לי בוודאי יש מוצרים כאלו שאוכל לעשות מהם פרוייקט קטן.

מה זה בעצם Project Pan/פרוייקט פאן? בוחרים מספר מוצרים שקרובים לסיום, או לחלופין שאנחנו רוצים לגרום להם להסתיים ומשתמשים בהם באופן אינטנסיבי או אפילו בלעדי עד שהם נגמרים.
אחרי שנגמרים, אפשר לקנות במקומם מוצרים חדשים או לא, על מנת לצמצם את כמות המוצרים באוסף.

מוצרים ששוכבים סתם לא רק תופסים מקום אלא גם מתקלקלים, ולפעמים אלו מוצרים טובים שאהבנו וזנחנו - אז חבל שילכו לפח ללא שימוש אפקטיבי, לא ככה?

אז בפוסט היום בחרתי עשרה מוצרים שאני מעוניינת לסיים - ואני אעדכן אתכן בהתקדמות מדי תקופה :)



קוראותיי הותיקות כבר מכירות את המוצרים כאן כי הם הופיעו לא פעם בבלוג.

It Cosmetics CC+ Illuminating Cream הוא קרם CC בעל כיסוי בינוני ואפקט מאיר, שאני מאוד אוהבת לעור היבש שלי. הוא לא נותן כיסוי דמוי מסכה אלא שומר על מראה טבעי ורענן, והגוון שלו ( Light) מתאים לי מאוד. אני גם אוהבת את טיובת המשאבה. הוא כבר די לקראת סיום כך שאשמח להגיד לו ביי ביי ולנסות אולי מוצרים דומים אחרים.
האם ארכוש שוב? מאמינה שכן בשלב מסויים, אם כי לא ממש קל להשיג אותו עם משלוח לארץ וצריך להתאמץ.

Nars Radiant Creamy Concealer הוא הקונסילר האהוב עליי. מרקם מוסי קליל שלא מדגיש קמטוטים, כיסוי טוב וגוון טבעי עושים אותו לקונסילר שאני תמיד סומכת עליו ולא סתם הוא נחשב לקונסילר מוביל כל השנים האלה, למרות ההשקות החדשות והעדכניות יותר. בקונסילר הזה נשאר כ-30% חומר.
האם ארכוש שוב? ברור




שפתונים זו כנראה המחלה שלי, כי זה המוצר שיש לי ממנו הכי הרבה בקולקציה. 
עם מוצרי שפתיים יש לנהוג בזהירות, ולזרוק מיד כשיש הבדל בצבע או ריח.
שלושה מוצרים שאני רוצה לסיים הפעם הם שני שפתונים נוזליים ואחד צ'אבי.

OFRA Atlantic City הוא שפתון אדום משובח, לדעתי הכי מחמיא שקיים היום, ואני מתשמשת בו בקביעות. לדעתי נשארו בו פעמים ספורות של שימוש וזה מצויין כי הגיבוי כבר ממתין לי :)
האם יירכש שוב? כן, בהחלט. הפורמולה מצויינת, העמידות ללא רבב והגוון פשוט מושלם

Colourpop Ultra Matte Lip בגוון Bumble נראה מבטיח מאוד על הנייר ויש לו גוון טראקוטה משגע, הבעיה היא שהוא מייבש ממש ואני לא נהנית כל כך להשתמש בו. יש בו בערך 70% חומר, ואני אנסה להשתמש בו כמיטב יכולתי אבל לא מן הנמנע שפשוט אתייאש ואפטר ממנו לפני שייגמר.
האם יירכש שוב? בהחלט לא. אני לגמרי מעדיפה את פורמולת ה-Ultra Blotted המעולה שלהם, וגוון ZUMA במיוחד.

Clinique Chubby Stick Intense - Curviest Caramel הוא שפתון נהדר האמת, הוא מלחח ומותיר שפתיים ג'וסיות עם גוון קרמלי טבעי ואני לא יודעת למה הזנחתי אותו. הפרוייקט הזה זו הזדמנות מצויינת לתת לו את הכבוד הראוי לו ולהשתמש בו כמו שצריך.
אני אוהבת את האריזה המסתובבת שקל לזרוק אותה בתיק, והגוון מחמיא מבלי להראות חום מדי.
האם יירכש שוב? כנראה שלא, רק משום שאני בעודף פסיכי של מוצרי שפתיים





שלושה סמקים אני רוצה לסיים, כולם במרקם קרם/נוזלי.

Le Blush Creme De Chanel - סומק קרמי של שאנל שמרוב ששמרתי עליו והתקמצנתי, הגעתי למצב שהוא כמעט חדש ותכף עובד להתקלקל. וחבל, כי הוא מצויין מן הסתם.
אני מתכוון לתת לו יותר במה כי חבל שילך לפח כמעט חדש, לא בשביל זה שילמתי עליו ממיטב כספי.

Colourpop -Birthday Suit - הוא סומק קרמי מצויין בעל גוון מאובי טבעי שאני דווקא אוהבת להשתמש בו וכבר רואים בו פאן (לא הישג מרשים אצל הסמקים של קולורפופ ובכל זאת, פאן זה פאן). אני מתכוונת לסיים אותו בהקדם.

Daniel Sandler - Watercolor Blush - Angel - הוא אחד מהסמקים הכי יפים שיש אצלי, בוודאי בין העמידים יותר ואני מאוד אוהבת אותו.
העניין הוא שקשה מאוד מאוד לסיים בקבוק שלו, כי הוא כל כך מרוכז שטיפה אחת בכל לחי מספיקה.
אני בערך ב-40% שימוש, וזה אחרי שחרשתי עליו. אני אשתמש בו כבסיס לסמקים קרמיים או בפני עצמו
אני כל כך ממליצה על הסמקים האלה, הם פיגמנטיים, נהדרים ועמידים בטירוף.
כדאי מאוד לנסות!






Bobbi Brown - Hydrating Eye Cream - משמש אותי מזה זמן כבסיס לפני קונסילר מתחת לעיניים. יש לו מרקם באלמי נחמד מאוד שנספג מהר, ואני מחבבת אותו בהחלט. 
האם יירכש שוב? כנראה שלא עקב מחירו הגבוה והאלטרנטיבות האחרות בשוק




BH Cosmetics - Carli Bybel Palette - מי היה מאמין שאחת הפלטות הזולות שיש אצלי באוסף (12$ כן?) תהפוך לכה אהובה וכה שימושית אצלי!
הצלליות זוכות לאהבה גדולה - ובאחת מהן יש גם פאן רציני - וגם ההיילייטרים משובחים בעיניי בעלי פורמולה נהדרת. לצערי ממש לפני הצילום אחד מהם נשבר :(
אני ממליצה עליה בחום,  היא נפלאה ביותר ושווה את כספה.
האם תרכש שוב? בואו קודם נגיע למצב שאשכרה אסיים פלטה.
בינתיים שינו את הפלטה והפכו אותה לגדולה ומשתלמת אפילו יותר..




אז אלו המוצרים שנבחרו.. אני מקווה בהחלט שאצליח לעמוד באתגר ולסיים את כולם במהרה!
גם לכם יש מוצרים שאתם מתמקדים בהם כדי לסיים? ספרו לי!




4 comments

  1. מדהימה! מאמינה בך ומחזיקה לך אצבעות בפרויקט

    ReplyDelete
  2. הי אפשר לשאול מאיפה המעמדים לתכשיטים ממש יפים. תודה

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!