Hello New Glossberry!




שלום לכן יקירותיי!

כמו שאתן יודעות, גלוסברי הוא המקום הקטן של לברוח אליו מתלאות היום יום ולתת ביטוי לחופש היצירתי שבי. החיים דינאמיים, וחיי המשפחה והעבודה לא תמיד מאפשרים לי לתחזק את גלוסברי בתדירות שהייתי רוצה (כי הרי התחביבים נדחקים תמיד למקום האחרון, באופן טבעי). 

עם זאת, כבר מזמן רציתי לשדרג את גלוסברי ולאפשר לכן, הקוראות שלי, צפיה מהנה וחלקה הרבה יותר.
בייחוד ראיתי, מהתנסות שלי ומהפידבקים שלכן, כמה האתר לא אופטימלי לצפיה בנייד - ולכן מעתה גלוסברי מותאם הרבה יותר לגלישה מהסלולר, ואני מקווה שתהנו מהממשק החדש.

עם העיצוב החדש אני רוצה גם לספר לכן שאני מתכוונת לשדרג את גלוסברי באופן כללי ולתת בו במה לתחומים אחרים מלבד איפור וטיפוח - לשלב בו לייפסטייל והום-סטייל.
כמובן שביוטי זה הבייבי שלי והתחום שאני נמשכת אליו יותר מכל באופן טבעי, לכן מרבית התכנים בו ימשיכו להיות בתחומי האיפור, הטיפוח והבישום.
כל כך הרבה השתנה מאז שהקמתי את הבלוג ב-2014, גם בחיי האישיים וגם בבלוגספירה ועולם הביוטי, כך שזה רק טבעי שגם האתר יעבור מתיחת פנים קלה ונחוצה.

בנוסף, אני רוצה להמשיך להיות מקור אינפורמציה עבורכן בכל מה שקשור לקניות ברשת - אני חושבת שהפסקתי לקנות מוצרי איפור וטיפוח (וגם ביגוד ואקססוריז לצורך העניין) כמעט כליל, והנסיון הרב שלי יכול לתרום גם לאחרות.
לכן הקמתי סקשן מיוחד באתר בו תוכלו למצוא את כל האתרים המומלצים שלי, כאלה ששולחים לארץ כמובן, וגם עזרה בקניה לפי מותג. בקרוב יעלה גם אינדקס בו תוכלו לנווט בקלות לאתרים שמוכרים מותג מסויים.


לשאלה שכולכן שואלות אותי - מתי אצא מהאנונימיות? - אין לי תשובה עדיין :) כבר התרגלתי לחיות מאחורי הזהות של גלוסברי במרחב הוירטואלי ואני שמחה ומודה לכן מאוד שאתן סומכות עליי מבלי שראיתן אותי פעם אחת.
אני לא אגיד שלא מדגדג לי לפעמים לפרסם תמונת פנים שלמה כשהאיפור יוצא בול כמו שרציתי, אבל לפי שעה אני מעדיפה להשאיר את המצב כמו שהוא.

אשמח מאוד לשמוע מכם פידבק על העיצוב החדש וגם על התכנים שהייתן רוצות שיופיעו בבלוג,
תודה לכן שאתן עדיין איתי, אוהבת!
גלוסברי

2 comments

  1. איזה כיף שהתחדשת! מגיע לך עיצוב שנותן מקום לאימג'ים המשגעים שאת יוצרת :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה! שמחה שאהבת!

      Delete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!