My Eisenberg Paris Experience // אייזנברג פריז


במרוץ החיים הדי אינטנסיבי אין לי ממש הזדמנויות לפינוקים.
על פניו, החיים שלי לא עמוסים מאוד - אני אמנם אמא אבל לתינוקת אחת (אין חוגים, רסיטלים, הסעות לחברים), יש לי עזרה מהסבתות אם אני צריכה, אני עובדת במקום עם שעות גמישות ואיכשהו עדיין בסוף כל יום אני עם הלשון בחוץ.
בימי שישי אני לא עובדת והילדה בגן, כך שלכאורה אני יכולה להקדיש לעצמי בוקר שלם .. אבל כל האמהות יודעות שזה זמן לנקיונות, סידורים, קניות ובקיצור הכי לא me time.
יש לי בבית מדפים עמוסים מוצרי טיפוח ולמרות ההבטחות שלי לעצמי להקפיד על double cleanse ומסאג' פנים מפנק מדי ערב איכשהו יוצא שאני מקדישה לריטואל הטיפוח 5 דקות בלחץ, כולל צחצוח שיניים.

לכן, כשנקרתה בדרכי ההזדמנות הנדירה להתפנק בטיפול פנים VIP עם מוצרי Eisenberg Paris המעולים לא ממש יכולתי לסרב וברצון רב נסעתי תל אביבה.

בפוסט היום אספר לכן על החוויה המיוחדת באדיבות אייזנברג פריז, שמוצרי החברה נבחרו להיות מותג הבית של ספא הרודס היוקרתי בלונדון וגם טיפים סופר חשובים מפי פטריצ'יה מזיטלי, מנהלת ההדרכה הבינלאומית של המותג וגם וגורו טיפוח בעלת שם עולמי - שאתן ממש לא רוצות להחמיץ!



מוצרי אייזנברג פריז לא ממש מוכרים בשוק הישראלי מכיוון שהם נמכרים בארץ באופן בלעדי בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, וגם אני נחשפתי אליהם רק בזכות הבלוג (מזמינה אתכן לסקירות על מוצרי המותג)
ההפסד היה כולו שלי - מדובר בליין אקסלוסיבי ונהדר שאני מאוד ממליצה לנסות. יש למותג קהל מעריצים נאמן ברחבי העולם, וברוסיה למשל, שנחשבת למעוז של נשים שוחרות טיפוח איכותי, הוא אחד הנמכרים והמהוללים.

המוצרים נהדרים עד כדי כך שהספא היוקרתי ביותר בלונדון, Urban Retreat, השוכן בכלבו המפואר Harrods, בחר באייזנברג פריז להיות מותג הבית שלו, ומציע מגוון טיפולים מפנקים עם מוצרי Eisenberg Paris.
אם אתן במקרה בלונדון, ומעוניינות בפינוק אמיתי ויוקרתי, אני בהחלט הייתי מזמינה תור לספא Harrods ומפקידה את פניי לטיפול פנים איכותי. תוכלו להתרשם ממגוון הטיפולים באתר, וקחו בחשבון שהתענוג מתחיל החל מ-85 פאונד ל-45 דקות.

לאור המאורע המשמח הגעתי לטיפול פנים והיכרות עם מוצרי המותג במפגש ייחודי וחגיגי, שלהגיד שנהניתי ממנו יהיה אנדרסטייטמנט.


תכירו -פטריצ'יה מזיטלי (Patrizia Mazzitelli).
אישה מרשימה, נוטפת חן ומקצועית ביותר.

פטריצ'יה היא אנציקלופדיה של ידע בנושאי טיפוח ומומחית מבוקשת לטיפולי פנים. מכיוון שהיא משמשת כמנהלת הדרכה עולמית, שנוסעת בעולם ויומנה עמוס ביותר, רק מעטים זוכים להתפנק ממגע ידיה - לרוב נשות מנהיגי עולם ומפורסמים. התמזל מזלי וגם אני זכיתי לחוות טיפול פנים קסום מידיה המיומנות.

העור שלי יבש, צמא ללחות ולקצת יחס אישי ופטריצ'יה העניקה לי מהם בנדיבות. מרחה, עיסתה, טופפה, מרחה עוד, והעור הרגיש מדהים.
תוצאות הטיפול ניכרו במלוא העוצמה ביום למחרת, אז עור הפנים שלי זרח והיה לבהיר יותר. כן, אחרי טיפול אחד. כל זה גרם לי לחשוב כמה יעלה לי לטוס ללונדון אחת לחודש ולשלם על טיפול שכזה. עד שאמצא מממן חסון אני מתכוונת לאמץ את שגרת הטיפוח הזו בביתי.



קצת תמונות מהחוויה:









לא יכולתי שלא לנצל את ההזדמנות כדי לשאול שאלות שמעניינות את כולנו.
פטריציה, שהיא אישה מרשימה ונעימה, הסבירה לי בשמחה. ניהלנו שיחה מעניינת, בה סיפרה לי שהיא מאוד אוהבת לבוא במגע עם לקוחות ולהעניק טיפולים, אך לצערה זה לא מתאפשר בתדירות גבוהה כפי שהיתה רוצה.
היא גם מאוד התעניינה בהיותי בלוגרית אנונימית, ודיברנו קצת על איך כותבים בלוג בו לא רואים את הכותבת. כיף לנהל שיח אינטיליגנטי על טיפוח עם אישה כה מרשימה, ואני בהחלט מרגישה שהרחבתי את הידע שלי.

כמו שאמרתי לא פעם, אין לי ידע והכשרה מקצועית לתת טיפים בנושא טיפוח ואני מאמינה שבלוגריות ויטיובריות, בעלות רצון טוב ככל שיהיו, לא תמיד יודעות למסור מידע נכון לציבור הרחב.
האינטרנט גדוש בידע ודעות סותרות לגבי רכיבים, שלבי הנחת המוצרים והמלצות לשגרות טיפוח - לכן שמחתי מאוד להתייעץ עם פטריציה, שהיא מומחית בעלת שם עולמי ועשרות שנות נסיון, ולחלוק גם איתכן את התובנות:
(גלוסברי) פטריציה יקרה, פעם אחת ולתמיד - מה הסדר הנכון בשימוש מוצגרים בשגרת טיפוח הבוקר? טונר/סרום/קרם לחות/קרם עיניים/מיסט/מקדם הגנה/פריימר/שמן פנים?

(פטריצ'יה) הרוטינה והסדר הנכון תלויים בצרכי העור, אבל בעקרון ניתן להגדיר אותה כך:


עור יבש
עור מעורב/שמן
טונר (בהנחה וערב לפני העור עבר ניקוי יסודי, אם לא - יש להתחיל בניקוי)
קלינסר/ ניקוי פנים (רצוי בצורת ג'ל)
סרום (לאייזנברג סרום שניתן להשתמש בו גם באיזור העיניים)
טונר
קרם עיניים
סרום
קרם לחות
קרם עיניים
מקדם הגנה
קרם לחות
פריימר לחותי
מקדם הגנה
מייקאפ
פריימר


מייקאפ


שמנים עדיפים לשימוש בשגרת הלילה, אלא אם כן העור יבש במיוחד.
מיסט מתאים לכל סוגי העור בכל שעות היום, כדי לרענן את עור הפנים.
בנוגע לפריימר - יש להזהר בשימוש בפריימר על עור מעורב שכן הוא עלול לסתום נקבוביות ולגרום לפצעונים.


(גלוסברי) שימוש בחומצות פופולרי מאוד היום. תוכלי לעשות קצת סדר ולתת טיפים איך להוציא את המקסימום מחומצות - גליקולית, לקטית, AHA/BHA?

(פטריצ'יה) שימוש בחומצות לא מתאים לכל אחת ולכל סוג עור. שימוש לא נכון עשוי אפילו להחמיר את מצב העור ולגרום לכתמים חומים ולרגישויות מיותרות.
באייזנברג אנחנו עושים שימוש ב-AHA (Alpha Hydroxy Acid) שמופק מפרח ההיביסקוס בפילינג עדין מסדרת Pure White, שמיועד למקרים של פיגמנטציה קשה ותכמים כהים על העור.
אני לא אוהבת מוצרי לחות או סרומים עשירים בחומצות לשימוש יומיומי, הם אמנם נותנים תוצאות ברורות לעין אבל השימוש בהם בעייתי מאוד במדינות שטופות שמש כמו ישראל. במידה ועושים שימוש בחומצה כלשהי, חייבים להקפיד על מקדם הגנה גבוה וחשיפה מינימלית לשמש, ולחדש את מקדם ההגנה מדי שעתיים.
ההמלצה היא להשתמש בחומצות בפיקוח דרמטולוגי ובחודשי החורף בלבד, ורק לאחר אבחון שזה אכן מה שהעור זקוק לו. לעתים אנחנו קופצים לאבחון עצמי שגוי בעקבות טרנדים, והדבר יותר הרבה יותר נזק מתועלת.


(גלוסברי) היום הצרכניות מאוד חכמות ומשכילות. אנחנו מחפשות את רשימת המרכיבים במוצרים, ורוצות לדעת מה אנחנו מורחות על הפנים שלנו. תוכלי לתת סקירה קצרה על רכיבים שונים - רטינול, ויטמין C, חומצה הילאורונית, חומצות AHA/BHA?

(פטריצ'יה) רטינול ורטינואיד עשויים לגרום ל-Photosensitivity (רגישות לשמש) ולכתמים כהים על העור כאשר עושים בהם שימוש בריכוז גבוה. יש חברות ששמות את הרכיבים האלו בריכוז גבוה כדי לגרום לפילינג ולחידוש העור בצורה אגרסיבית. באייזנברג, למשל, אנחנו משתמשים ברטינול במוצרי אנטי אייג'ינג בצורת ויטמין A בצורה מעודנת כדי למנוע סיכון לפיגמנטציה.
ויטמין C וחומצה הילאורונית מומלצים מאוד, גם יחד וגם לחוד כתוספת לרכיבים פעילים אחרים.

הבעיה הגדולה ביותר, בעיניי, היא שצרכנים מערבבים המון מוצרים מחברות שונות.
מוצרים של חברה מסויימת תוכננו לעבוד יחד, ולכן הרכיבים שלהן לא מתנגשים. ההמלצה שלי היא תמיד להתשמש בסרום וקרם לחות מאותו מותג, כך שהתוצאות יהיו אפקטיביות. כאשר משתמשים במוצרים מאותו מותג, הרכיבים שלהם כבר תוכננו לפעול יחד בריכוז מסויים.
ככלל, חומצה הילאורונית מצויינת להוספת לחות וניתן לשלב אותה ללא חשש עם רכיבים אחרים.
ויטמין C ו-E מצויינים כאנטי אוקסידנטים ועובדים טוב יחד, ויטמין E עוזר למזעור נזקי שמש וויטמין A ו-F עוזרים לחידוש עמוק של העור.
 .

(גלוסברי) למישהי בעלת עור יבש, כמוני, מה השיטה היעילה ביותר לעור להראות רענן וplump (מוצק) במהלך היום, וכיצד ניתן למנוע התייבשות של העור (Dehydration)?

(פטריצ'יה) חובה להקפיד על קרם לחות עשיר ואיכותי בבוקר וקרם לילה עשיר אפילו יותר - רצוי קרם אנטי אייג'ינג שעוזר לשקם את העור. יש להקפיד על שתיית מים, ולהשתמש בסרום בעת הצורך.



(גלוסברי) טיפים נוספים לסיום?

(פטריצ'יה) אסור לפוצץ חצ'קונים בבוקר! זה משאיר סימנים אדומים וצלקות. אם חייבים לפוצץ חצ'קון אז רק בערב.
במידה ויש פצעונים תת עוריים כואבים - הדבר נובע לרוב מלחץ, וקרם אנטי-סטרס יכול בהחלט לעזור.
וכמו שאמרתי - להקפיד להשתמש בשגרת טיפוח של מותג אחד, ולנסות לא לערבב הרבה מוצרים מהרבה מותגים.


והנה המוצרים שבהם פטריצ'יה השתמשה בהם עליי במהלך הטיפול.
הם עשירים בקומפלקס Trio Molecular, שלוש מולקולות שממריצות ומחדשות את עור הפנים.
קרם נגד קמטים ראשונים, קרם אנטי סטרס (שהיא מרחה עליי בנדיבות - מתברר שאני נתונה בסטרס והעור שלי לא אוהב את זה!), מסכה מרגיעה ומבהירה מסדרת pure white (שהרגישה מדהים! העור שלי התחיל לנשום), סרום יהלומים משובח לעור עייף שזקוק לחידוש (כן, היי), וקרם עיניים Creme Somptueuse שמיועד גם הוא לעור יבש ורגיש.
כל המוצרים יחד יצרו בוסט לחות אינטנסיבי ביותר לעור שלי, ששתה אותם בצמא. הרגשתי כל כך נינוחה ורגועה בתום הטיפול, כמו מישהו שישנה יותר מ-4 שעות רצוף בלילה!






בנוסף, חזרתי הביתה עם שני מוצרים נפלאים מהליין של אייזנברג:


אמולסיית Eisenberg First Wrinkles Tender -ÉMULSION SECRET PREMIÈRES RIDES היא אמולסיה נהדרת לסימני גיל ראשונים ומיועדת לנשים בגילאי 28-40.
המרקם הקליל נספג מיידית בעור, היא קלילה ומצויינת במיוחד לקיץ, אז מחפשים קרם לא כבד שגם יספק הגנה מפני רדיקלים חופשיים ויגן בפני הזדקנות מואצת של העור.
האמולסיה עשירה בחומצה הילאורונית, ויטמין E ו-C, וכמבן קומלפס trio-molecular הייחודי של אייזנברג.
המחיר - 59.90 דולר ל-50 מ"ל.

קרם HYDRA LIFTING - טיפול יוקרתי שתורם להגנה על העור והצערתו. הקרם מתאים לכל סוגי העור, כולל יבש כשלי. המרקם שלו - קרם ג'ל - נעים מאוד על העור ונספג במהירות, למרות היותו עשיר ברכיבים מלחחים.
בעל מרכיבים מחדשי תאים ונוגדי חימצון, גם הקרם הזה מצויין לחודשי הקיץ בהם נדרשת לחות והגנה אבל קרם עשיר מדי יכביד על העור.
מחיר: 103 דולר ל-50 מ"ל.

לא אשקר כי גם הצבע הורדרד-בהיר של המוצרים עושים כיף בנשמה, וקצת מעודדים אותי אחרי עוד לילה מרובה-התעוררויות.

כאמור, את מוצרי אייזנברג פריז תוכלו להשיג בלעדית בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי.





תודה שקראתן!
:) נשיקות!

(קרדיט צילומים שאינם שלי - ליה גלדמן וגוני ריסקין)

6 comments

  1. פוסט מקסים! אהבתי מאוד את הריאיון,מלמד ומעשיר - פלוס כיף לדעת שהתפנקת כמו שמגיע לך :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה! הלוואי והיו עוד הזדמנויות כאלה!

      Delete
  2. Anonymous5/6/17 13:09

    אחלה פוסט! חשוב. לגמרי דוחה את השימוש בחומצות שלי לעת החורף...

    ועדיין, חיפשתי תשובה האם חשוב יותר להשתמש בסרום לפני קרם לחות, או שעדיף להשתמש לאחריו בשמן כגון רוז היפ, לבעלות עור יבש.. ולא מצאתי תשובה :| יש עדיפות כלשהי לאחד מהם? כי להבנתי זה פשוט כבד מדי להשתמש גם בסרום וגם בשמן ברוטינה אחת.

    זהר

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה!
      לדעתי בימים שמשתמשים בהם בשמן רוז היפ אפשר לוותר על הסרום.. בתור בעלת עור יבש אני מוצאת שפעמיים בשבוע רוז היפ זה מספיק (בטח בקיץ)

      Delete
  3. איזה כיף שמצאנו זמן להתפנק. סקירה נהדרת!

    ReplyDelete
    Replies
    1. לחלוטין! את נראית מליון דולר אחרי הטיפול!

      Delete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!